• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Фармацевтична продукція (Реосорбілакт розчин для інфузій по 200 мл; ІНФУЛГАН, розчин для інфузій 10 мг/мл; по 100 мл в пляшці; по 1 пляшці в пачці з картону, Метронідазол розчин для інфузій 5 мг/мл по 100 мл, Натрію хлорид розчин для інфузій 9 мг/мл по 400 мл, Натрію хлорид, розчин для інфузій 9 мг/мл по 200 мл у пляшках, Натрію хлорид розчин для інфузій 9 мг/мл по 100 мл у пляшках, Розчин Рінгера розчин для інфузій по 400 мл, ГЛЮКОЗА, розчин для інфузій, 100 мг/мл по 200 мл у пляшках скляних, ГЛЮКОЗА, розчин для інфузій, 50 мг/мл; по 200 мл у пляшках скляних, Тівортін розчин для інфузій 42 мг/мл по 100 мл, ЛЕФЛОЦИН розчин для інфузій, 5 мг/мл по 100 мл, по 1 пляшці в пачці, Турусол розчин для іригацій по 3000 мл контейнер полімерний)

Завершена

836 453.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 364.53 UAH
Період оскарження: 23.02.2023 14:47 - 28.02.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога- винести в інший лот позицію, яка не має аналогів

Номер: 1b7a7cd5eda8498a82e8e563c051170a
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-23-009367-a.a1
Назва: Вимога- винести в інший лот позицію, яка не має аналогів
Вимога:
В лоті прописана позиція яка не має аналогів чим порушено вимоги передбачених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі»
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Тендерна документація розроблена замовником з дотриманням вимог Закону, зокрема ст.ст. 5, 22 Закону, та керуючись наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 р. N 680 «Про затвердження примірної тендерної документації». Згідно наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 15.04.2020 №708, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі національного класифікатора України ДК021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги, а лікарські засоби – за показником третьої цифри із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (МНН). Згідно законодавства, Замовник має право (тобто може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником на поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб. Насамперед, розподіл на значну кількість лотів (по найменуваннях) призведе до додаткових ризиків, що окремі лоти (позиції) не відбудуться в зв’язку із оскарженням, відсутністю учасників, не підписанням договорів переможцями тощо. Відсутність одного з найменувань лікарських засобів призведе до неможливості надання своєчасної допомоги та якісного медичного обслуговування, що в свою чергу ставить під загрозу життя та здоров’я пацієнтів.
Статус вимоги: Відхилено