-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Послуги з поточного ремонту адміністративної будівлі Одеського районного управління поліції №2 ГУНП в Одеській області за адресою: Одеська область, м. Біляївка)
Завершена
1 850 869.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 254.35 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 254.35 UAH
Період оскарження:
23.02.2023 11:20 - 01.03.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Щодо скасування призначення переможця
Номер:
8e22f7d7dc064280a9d789588e287787
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-23-004202-a.c6
Назва:
Щодо скасування призначення переможця
Вимога:
Відхилення тендерних пропозицій.
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
2) тендерна пропозиція:
-не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
В Додатку№3 до ТД під пунктом 11:
11 Заповнення дверних прорізів ламінованими дверними
блоками із застосуванням анкерів і монтажної піни,
серія блоку ДО-21-13 блок 15
У Учасника "ВАО РЕМСТРОЙ" у файлі 23.3. локальний кошторис роботи.pdf
пункт 20:
- Заповнення дверних прорізів ламінованими дверними блоками із застосуванням анкерів і монтажної піни, серія блоку ДО-21-13.
У пунктах 21 та 22:
-21. Блоки дверні внутрішні щитової конструкції однопольні з глухим полотном, площа 1,8 м2 -ЛАмініровані загальна площа 23,4 м2
-22 Блоки дверні внутрішні щитової конструкції однопольні з глухим полотном, площа 1,4 м2 –Ламініровані. Загальна площа 4,2 м2
Згідно спеціфікаціі дверних блоків прийнятих в
«НАЦІОНАЛЬНИЙ СТАНДАРТ УКРАЇНИ Конструкції будинків і споруд БЛОКИ ВІКОННІ ТА ДВЕРНІ Загальні технічні умови ДСТУ Б В.2.6-23:2009» умовне позначення блока дверного ДО 21-13 є таким: Д -блок дверний; О( Літерне позначення конструкцій блока дверного: Од – однополотні; Дв – двополотні) – однополотний; 21 –вистота блока в дм; 13 – ширіна блока в дм.
Пункт 4.2.7 НАЦІОНАЛЬНОГО СТАНДАРТУ УКРАЇНИ. Класифікація за модульними розмірами. За основу модульних габаритних розмірів блоків дверних приймають будівельний модуль, що дорівнює 100 мм, який позначається літерою М. Рекомендовані (основні) модульні розміри блоків дверних : - за шириною – 7М; 8М; 9М; 10М; 11М; 12М; 13М; 15М; 19М; - за висотою – 19М; 21М; 24М.
Згідно Стандарту за позначенню, площа блока ДО 21-13 довжно бути 2,1 м*1,3м=2,73 м2.
Таких блоків у ТЗ 15 штук. 2,73м2*15=40,9 м2.
В ЛК учасника загальна площа всього : 23,4+4,2= 27,6 м2. Різниця в 13,3 м2. Шановний Замовник, не хочете згадати про Настанову?
Таки саме значення у ВР.
ЛК та ВР входять до Тендерної пропозиції учасника "ВАО РЕМСТРОЙ», та не відповідає умовам технічної специфікації Додатку№3 до ТД.
Тому це є підставою для замовника відхилити своє рішення про призначення переможця та наміру підписати з ним договір.
У Додатку №1 до ТД зазначено:«Наявність у учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій:
Інформаційна довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Зазначена довідка має містити інформацію щодо наявності обладнання, машин та механізмів та технологій, які будуть залучені до виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі відповідно до технічного завдання Додатку 3 до ТД.
1).Для підтвердження всієї інформації, яка зазначена у довідці учасник повинен надати у складі свого пропозиції копії технічних паспортів або копії (оригінали) договорів лізингу чи суборенди чи оренди чи найму чи надання послуг технікою, або копії (оригінали) свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, що підтверджують наявність у учасника обладнання, машин та механізмів, які будуть залучені до виконання робіт.»
У довідці про наявність матеріально-технічної бази, що є у учасника, вказано низку наявних в учасника інструментів, за допомогою яких він хоче виконувати будівельні роботи відповідно до Технічного Завдання. Однак у документі «23.4. підсумкова відомість ресурсів.pdf», є ряд інструментів та механізмів яких учасник не позначив у довідці. Йдеться про «лебідки ручні та важільні», «лебідки електричні» (п.п. 16,17), «фарборозпилювачі ручні» (п.18). Складаючи кошторис Учасник «ВАО РЕМСТРОЙ» усвідомлював, що для виконання робіт йому необхідні дані інструменти (механізми). Однак у наявності їх немає і жодних інших методів залучення таких інструментів не зазначено – ні договорів лізингу, ні договорів оренди. Відповідно, відсутність перелічених інструментів (механізмів) може бути причиною невиконання учасником 2 зобов'язань щодо виконання Договору.
У п.19 позначений пневматичний перфоратор, У довідці про наявність МТБ є тільки перфоратори фірм Бош і Макіта, які є електричними. що не відповідає технічним вимогам зазначеними учасником у кошторисній документації.Вважаю, що дані порушення вимог ТЗ та Додатка 1 є суттєвими та є підставою для визнання неможливості стати переможцем у закупівлі.
У п. 216 Локального Кошториса учасник «ВАО РЕМСТРОЙ» вказує на те, що буде вивозити сміття. Порахована вартість експлуатації машин, заробітна плата. Але ніде в пропозиції не вказано, чим він буде його вивозити. В Довідці про наявність матеріально-технічної бази, що до автотранспорту немає жодного згадування.
В цьому випадку вимоги Настанови з вистачення вартості будивніцтва про не діють?
Відсутність інформації про наявність МТБ, що відповідає вимогам ТД замовника у тендерної пропозиції «ВАО РЕМСТРОЙ», зобов’язує замовника не призначати учасника переможцем та дискваліфікувати його пропозицію.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол №48-1 від 24.03.2023 відхилення вимоги.doc 24.03.2023 10:58
Дата подачі:
22.03.2023 12:58
Вирішення:
Шановний Учаснику, у відповідь на Вашу вимогу від 22.03.2023 повідомляємо наступне.
1) Відповідно до ч.1, ч.2 ст. 23 Закону України «Про стандартизацію», Національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються безпосередньо чи шляхом посилання на них в інших документах. Національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами.
Відповідно до постанови Кабінету міністрів України від 27 вересня 2022 р. № 1074 «Про затвердження параметрів пошуку національних стандартів та кодексів усталеної практики, обов’язковість застосування яких встановлена нормативно-правовими актами, а також національних стандартів, розроблених за рахунок бюджетних коштів» Державне підприємство “УкрНДНЦ” на своєму офіційному веб-сайті розміщує тексти національних стандартів та кодексів усталеної практики, обов’язковість застосування яких встановлена нормативно-правовими актами, а також національних стандартів, розроблених за рахунок бюджетних коштів, з можливістю їх пошуку за такими параметрами
Згідно інформації з офіційного веб-сайту ДП «УкрНДНЦ» розділ «Національні стандарти, на які є посилання в НПА» не містить інформації про ДСТУ Б В.2.6-23:2009, на який Ви посилаєтесь у своїй вимозі.
Таким чином, заявлена у вимозі позиція відповідає вимогам п. 11 Додатку 3 до Тендерної документації умовам технічної специфікації та іншим вимогам Замовника та не містить порушень відповідно до чинного законодавства України.
2) В складі своєї пропозиції ТОВ "ВАО РЕМСТРОЙ" надано довідку «про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми (із зазначенням типів, моделей, кількості одиниць), що передбачається використовувати для надання послуг» в якій, серед іншого зазначено «У разі перемоги у процедурі відкритих торгів з особливостями та укладення договору : «Послуги з поточного ремонту адміністративної будівлі Одеського районного управління поліції № 2 ГУНП в Одеській області за адресою: Одеська область, м. Біляївка» (ДК 021:2015 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи). Ідентифікаційний номер оголошення відкритих торгів у центральній базі : UA-2023-02-23-004202-a, а також у разі потреби ТОВ «ВАО РЕМСТРОЙ» має можливість додатково залучити механізми до виконання договору за результатами закупівлі.», що відповідає вимогам Замовника.
Таким чином, ТОВ "ВАО РЕМСТРОЙ" підтверджено відповідність вимогам Замовника, встановленим в тендерній документації.
Враховуючи викладене, вимога Учасника ФОП Сєдих Д.Г. стосовно відхилення рішення про визнання ТОВ «ВАО РЕМСТРОЙ» переможцем та дискваліфікації його пропозиції у закупівлі UA-2023-02-23-004202-a , не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Оскарження рішення про визначення переможця та намір підписати договір.
Номер:
22f6253ade4c4e6faf5b309d4938caed
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-23-004202-a.b5
Назва:
Оскарження рішення про визначення переможця та намір підписати договір.
Вимога:
Спочатку, для учасника ТОВ «ВАО РЕМСТРОЙ», 16.03.2021 у 15:08 замовником була створена та опублікована вимога на усунення невідповідностей: "Учасником на виконання вимог п. 1 додатку 1 до Тендерної документації « Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів), згідно з якої вбачається, що 12 травня 2021 року між ТОВ «ВАО РЕМСТРОЙ» та Степанівською сільською радою Роздільнянського району Одеської області укладено договір підряду «Капітальний ремонт внутрішніх приміщень будівлі соціального комплексу Степанівської сільської ради за адресою: вул. Дружби, 27, с.Степанівка, Роздільнянський район. Одеська область» на загальну суму 950372,00 грн. Термін виконання згідно договору :травень-червень 2021р. Фактичне виконання: травень- 15 червня 2021 р. Відповідно до вимог, визначених в Тендерній документації, аналогічними вважаються договори, які є виконаними в повному обсязі на момент подання тендерних пропозицій. Однак Учасником надано акти приймання виконаних робіт (ф. № КБ-2в) і довідки про вартість виконаних робіт (ф. № КБ-3) за вищезазначеним договором на загальну суму 925 907,00 грн. Враховуючи викладене та відповідно до розділу 9 статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі», з урахуванням п.40 Особливостей, учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: ТОВ «ВАО РЕМСТРОЙ» необхідно протягом 24 годин виправити наступні невідповідності в документах, поданих для участі у відкритих торгах, UA-2023-02-23-004202-a: Надати копії (оригінали) документів, які підтверджують виконання зобов’язань за договором №12-П від 12 травня 2021 року, укладеним між ТОВ «ВАО РЕМСТРОЙ» та Степанівською сільською радою Роздільнянського району Одеської області на загальну суму 950 372,00 грн., у повному обсязі»
Потім, 17 бер. 15:16, з'явився Протокол № 43-4 17.03.23 - протокол розгляду Біляївка «ВАО РЕМСТРОЙ», де замовник публікує наступне(цитую): 16 березня о 18:06 ТОВ "ВАО РЕМСТРОЙ" завантажено в електронну систему закупівель ВИПРАВЛЕНІ документи та підтверджено відповідність вимогам Замовника, встановленим в тендерній документації, кваліфікаційним критеріям та вимогам відповідно до статі 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Між цими двома подіями учасником ТОВ «ВАО РЕМСТРОЙ» до електроної системи було завантажено документи:
1) 1.2. в. Аналогічн.догов. № 21-П від 21.04.21р..pdf.p7s
Підтвердження кваліфікації
16 бер. 18:06
2)1.1. в. Анологічн.догов. №12-П від 12.05.2021р..pdf.p7s
Підтвердження кваліфікації
16 бер. 18:06
3)1. в. Довідка про наявність досвіду виконання аналог.договор..pdf.p7s
Підтвердження кваліфікації
16 бер. 18:06
4)1.8. в. КБ-3,КБ-2в червень № 21 від 21.04.21р..pdf.p7s
Підтвердження кваліфікації
16 бер. 18:06
5)1.7. в. КБ-3,КБ-2в черв. №21 від 21.04.21р..pdf.p7s
Підтвердження кваліфікації
16 бер. 18:06
6)1.6. в. КБ-3,КБ-2в вересень№ 21 від 21.04.21р..pdf.p7s
Підтвердження кваліфікації
16 бер. 18:06
Таким чіном побачаємо що, відповідно до протоколу, о 18:06 16 березня 2023 року, тобто через три години було завантажено шість документів, які повинні відповідати вимогам замовника про усунення невідповідностей. Тобто. учасник зобов'язаний був надати оригінали чи копії звітних документів за договором 12-П, від 12 травня 2021 року між ТОВ «ВАО РЕМСТРОЙ» та Степанівською сільською радою Роздільнянського району Одеської області. Щоб сума у звітних документах КБ-3 та КБ-2в дорівнювала 950 372,00грн. Як це прописано у Договорі 12-П від 12.05.2021.
Раніше, у момент подання тендерної пропозиції, учасником було завантажено до системи документи КБ-3 та КБ-2в під номерами 1.3; 1.4; 1.5. всі вони іменувалися в такий спосіб, що було зрозуміло, що документи належать до договору 12-П від 12.05.2021, наприклад - 1.4. КБ-3,КБ-2в червень № 12-П від 12.05.21р.
Таким чином завантаженні від 16.03. о 18:06 документи іменовані та належать до другого аналогічного договору учасника, який є від 21.04.2021. Всі вони аналогічни по нумерації раніше, від 3 бер. 09:23, завантаженим документам. Ну, ще є повторення: довідка про наявність аналогічних договорів, сам договір 12-П від 12.05.21 та договір 21-П від 21.04.21. Як мінімум, довжен бути ще один спільний документ КБ-3 КБ-2в, або два різних під номером\номерамі, якого\яких не було завантажено раніше. Загальна сума в кожному з них, щоб дорівнятися до суми договору в 950 372,00 грн, довжна бути 24 465,00 грн. Такого, або таких документа\документів, не існує.
Все, однак. Документів позначених таким чином, щоб було зрозуміло, що вони належать до Договору 12-П від 12.05.2021, у систему подвантажено не було. Завантажені документи не мають відношення до вимоги замовника.
До прийняття замовником рішення про переможця закупівлі та опублікування протоколу про його визнання та про намір підписати договір підряду, всі підвантажені 16.03.23 о 18:01 та о 18:06 документи можна було переглянути без завантаження. Я цією нагодою скористався. Можу вас запевнити, що ваша вимога про (цитую): « Надати копії (оригінали) документів, які підтверджують виконання зобов'язань за договором №12-П від 12 травня 2021 року, укладеним між ТОВ «ВАО РЕМСТРОЙ» та Степанівською сільською радою Роздільнянського району Одеської області на загальну суму 950 372,00 грн., в повному обсязі» - НЕ ВИКОНАНО. Подані учасником документи не відповідають вашим вимогам. Тому що, повторююсь, ні жодного документу форми КБ-3 та КБ -2в, яки б відносились до Договору 12-П від 12.05.21, до електроної системі завантажено не було.
Тому вимагаю визнання переможцем ТОВ «ВАО РЕМСТРОЙ" у закупівлі UA-2023-02-23-004202-a вважати помилковим, рішення скасувати та розпочати розгляд кваліфікації чергового учасника закупівлі - ФОП КУЛЬЧИЦЬКА ТЕТЯНА ЛЕОНІДІВНА.
Або скасувати закупівлю взагалі.
В разі відмови на цю вимогу вимушений буду апелювати до АМКУ.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол №45 від 21.03.23 відхилення вимоги ФОП Сєдих.doc 21.03.2023 10:53
Дата подачі:
21.03.2023 07:19
Вирішення:
1. На виконання ч.1 ст 24 Закону та ст.51 Особливостей, відхилити вимогу учасника закупівлі ФОП "СЄДИХ ДМИТРО ГЕОРГІЙОВИЧ" (UA-2023-02-23-004202-a):
«Шановний Учаснику, у відповідь на Вашу вимогу від 21.03.2023 повідомляємо наступне.
16 березня о 18:06 ТОВ "ВАО РЕМСТРОЙ" на виконання вимоги Замовника про усунення порушень, завантажено в електронну систему закупівель виправлені документи, серед яких файл «1.1. в. Анологічн.догов. №12-П від 12.05.2021р..pdf. Підтвердження кваліфікації 16 бер. 18:06», в складі якого міститься додаткова угода №1 від 15.06.2021 до договору №12-П від 12.05.2021р., з тексту якої вбачається, що загальну суму зазначеного договору зменшено на 24 465,00 гривень. Відповідно, загальна сума на виконання робіт за договором становить 925 907,00 грн., що відповідає наданим ТОВ «ВАО РЕМСТРОЙ» в складі пропозиції актам приймання виконаних робіт (ф. № КБ-2в) і довідки про вартість виконаних робіт (ф. № КБ-3) за договором №12-П від 12.05.2021р.
Таким чином, ТОВ "ВАО РЕМСТРОЙ" виконано вимоги Замовника про усунення порушень та підтверджено відповідність вимогам Замовника, встановленим в тендерній документації.
Враховуючи викладене, вимога Учасника ФОП Сєдих Д.Г. стосовно визнання помилковим та скасування рішення про визнання переможцем ТОВ «ВАО РЕМСТРОЙ" у закупівлі UA-2023-02-23-004202-a , не підлягає задоволенню."
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Щодо відповідей Замовника на вимогі
Номер:
2d9588f900ec43bfb40a1217c36a31d8
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-23-004202-a.a4
Назва:
Щодо відповідей Замовника на вимогі
Вимога:
Шановний замовник
Уважно прочитавши ваші відповіді на мої вимоги, опубліковані на майданчику, я не знайшов відповіді на ці запитання. Замість аргументованих відповідей ви зайнялися формальною відпискою, по суті ухилившись від ваших обов'язків, встановлених чинним законодавством. Щоб вам було зрозуміліше, під фразою "чинне законодавство" мається на увазі Закон України "Про публічні закупівлі". Уточнюю це єдиний Закон України, яким ви, як Замовник, і я як Учасник зобов'язані керуватися в правовому полі, щодо заявленої вами закупівлі.
Цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об'єднаних територіальних громад.
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозрачного здійснення закупівель, створення конкурентної середовища у сфері громадських закупівель, запобігання проявам корупції в цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Також, постановою КМУ, були прийняті ОСОБЛИВОСТІ ЗДІЙСНЕННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ ПІД ЧАС ДІЇ ВОЄННОГО СТАНУ. Це означає, що вже від сьогодні всі публічні закупівлі відбуваються за правилами, визначеними постановою №1178 від 12.10.2022 режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення чи скасування”.
Що змінилося після ухвалення Особливостей.По-перше, змінилося кількість закупівель, які замовники можуть проводити у системі. Тепер не буде переговорної процедури закупівлі, немає відкритих торгів з публікацією на англійській мові. Залишилися відкриті торги українські, але вони теж видозмінилися, про що ми напишемо нижче.
По-друге - відкриті торги тепер можуть відбутися, якщо пропозицію подати навіть 1 учасник. Тобто якщо приходити на торги 1 учасник, то просто не проводитиметься аукціон, а закупівля одразу переходитиме на період розгляду пропозиції.
По-третє, тепер Замовник може дозволити учасникам подавати пропозицію вище за очікувану вартість.
Серед інших змін, необов'язковість кваліфікаційних критеріїв та заборона/обов'язковість їх вимагати в залежності від предмета закупівлі, додаткові підстави для відхилення, можливість підвищувати ціну більше ніж на 10% у разі коливання цін на ринку, змінені деякі підстави для внесення змін до договір та інше.
Ну ось. Начебто правові рамки встановлені для проведення держзакупівель ми окреслили. Тепер, не виходячи за їхні межі, спробуємо зрозуміти сутність того, що ви відзначили як відповіді на поставлені запитання.
Для початку з'ясуємо, що таке "Настанова з визначення вартості будівництва", яке затверджено Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281.
У своїх відповідях ви посилаєтеся на Розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції, пункт 2 Інша інформація, Інші умови тендерної документації:
1. Учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій, які повинні дотримуватися норм чинного законодавства України.І далі слідує - Таким чином, Учасником не виконано вищезазначених вимог Тендерної документації в частині дотримання вимог норм чинного законодавства України, а саме – Настанови, яка є обов'язковою для визначення вартості будівництва об'єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів…» .
Шановний замовник, дозвольте дізнатися, яким таким чином наказ щодо Міністерства розвитку громад та територій України став Законом України та підставою для встановлених ЗУ "Про Публічні Закупки" причин для Відхилення тендерних пропозицій?
У вашій ТД, там же, Розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції ,Інша інформація, Інші умови тендерної документації,
п. 12: Учасники при подачі тендерної пропозиції повинні надати гарантійний лист (гарантійний лист надав за № 27 тендерної пропозиції від ФОП Сєдих Д.Г.) щодо дотримання в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі:
- Постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами України від 03.03.2022 № 187, оскільки замовник не може виконувати зобов'язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи пов'язані зі країною агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї Постанови;
- Постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України у митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації;
- Закону України «Про забезпечення прав та свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII.
У разі не врахування учасником під час подання тендерної пропозиції зазначених вище вимог цього пункту, а також невідповідність учасника чи товару, зазначеним нормативно-правовим актам, учасник вважатиметься таким, що не відповідає встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства , а його тендерна пропозиція підлягатиме відхиленню на підставі абз. 6 підпункту 2 пункту 41 Особливостей."
Чи є у тексті вашої ТД пряма вказівка на виконання Учасниками будь-яких Настанов, встановлених наказами різних Міністерств України? Таких вказівок немає і не може, оскільки вони не відповідають ЗУ "Про публічні закупівлі". ЗУ "Про публічні закупівлі" не вимагає від учасників застосування у своїх тендерних пропозиціях пунктів та норм передбачених хоч би яких було Настанов. Отже, Законом визначено вичерпний перелік підстав, згідно з якими замовник відхиляє тендерну пропозицію як учасника торгів, так і переможця. Не стану їх тут перераховувати. Ви їх чудово самі знаєте та й у попередній вимогі такі підстави були мною перераховані
Тоді ким і коли мають застосовуватися норми та правила з подібних Настанов? А от коли ви, як замовник, хочете виконати будь-які будівельні роботи ,ви і запрошуєте "Управління логістики та матеріально-технічного забезпечення Управління Національної поліції в Одеській області (далі – ВКБ УЛМТЗ ГУНП в Одеській області), які залучаються" до організації проведення закупівель з придбання послуг з поточного ремонту будівель та споруд, придбання робіт з капітального ремонту будівель та споруд, придбання проектних робіт та передпроектних вишукувальних послуг, послуг з технічного дослідження будівель та споруд, проходження обов'язкових експертиз при будівництві, геодезичних досліджень та інших предметів закупівлі, необхідних у будівництві та під час проведення поточних та капітальних ремонтів". Вони то й визначають ті види робіт, які необхідно провести замовнику та відображають обсяги та вартість цих робіт. Проведені Фахівцями даного Управління роботи виражаються в результатах, які, у свою чергу, відображаються Закзчиком у вигляді Закупівельної вартості (1 850 869 грн з ПДВ) та Прикріпленого до ТД Додатку у вигляді Технічного завдання. У вашому випадку це є Додаток №3.
Надалі ці фахівці, виходячи з факту виконання робіт та з наданих Актів виконаних робіт( Форма КБ -2в), визначають правильність застосування норм та ресурсів, визначених в ціх документах.
По суті, «Настанова з визначення вартості будівництва», наказує укладачу кошторисної документації дотримуватися певних формул при проведенні підрахунків обсягів будівельних робіт та застосовуваних ресурсів, рекомендує ці розрахунки оформляти у певні таблиці та визначає правила застосування розцінок для різних видів будівельних робіт. Настанова (російською «Руководство») визначає порядок, регламентує дії укладача кошторисної документації. І не більше того. У Настанові нічого не сказано про те, як чинити Замовнику, якщо в кошторисній документації виявлено будь-які невідповідності. Тим більше, наказ міністерства не може визначати когось із учасників закупівлі замовник вправі дискваліфікувати через порушення його настанов або наказів, а когось ні. Тому що таке право замовнику надає лише і виключно ЗУ України "Про публічні закупівлі". А в цьому Законі немає статей щодо застосування замовником положень Настанов якихось міністерств. Як їх немає і в особливостях.
Тому ваше посилання на порушення учасником, цитую: "Таким чином, при виконанні вимоги Замовника про усунення порушень в частині приведення розрахунків робіт та обсягу ресурсів у відповідність до вимог Настанови... збільшено вартість своєї цінової пропозиції" жодним чином не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції тому що:
а) У ПРОТОКОЛ № 38/3 від 10.03.2023р вами ж написано, цитую:" Учасником виконано вимоги про усунення порушення, а саме – приведено у відповідність кількість товарів (унітаз, вентилятор), зазначені учасником в пунктах 39 та 41 Відомості ресурсів відповідно пунктам 19,20,21, зазначеним Замовником в Технічному завданні (в додатку 3 до Тендерної документації).
б) Відсилання до інформації, зазначеної у довідці ГКС УЛМТЗ ГУНП в Одеській області (№10/542 від 10.03.2023) є безпідставним. Тому що Настанова згадана вами, не є документом, на підставі якого ви маєте право відхиляти тендерну пропозицію. Підставою для відхилень є Перелік визначений Законом «Про публічні Закупівлі».
Ще раз - Учасник повністю виконав ваше розпорядження про усунення виявлених вами невідповідностей. Невідповідність у порядку цифр при складанні кошторисної документації підпадає під перелік неформальних помилок. Навіть якщо вас ще щось не влаштувало, то виявлені вами невідповідності повинні були бути відображені в вимогі до учасника виправити такі невідповідності протягом 24 годин. Якщо ви на такі прямо не вказали, то і не можете надалі вимагати їх виправлення, порушуючи ЗУ Про публічні Закупівлі та положення Особливостей проведення закупівель у період військового стану.
Учасник при складанні кошторисної документації керувався Настановою з визначення вартості будівництва, інакше програмний комплекс АВК-5 не зміг би видати відповідні настанові документи.
І останнє. Я вже нагадував вам, шановний замовник, що встановлений вами критерій оцінки пропозицій "Ціна пропозиції" є головним, при визначенні переможця в закупівлі. Це не я встановлював критерій. Це ваша вимога. Сьогодні країна перебуває у найважчому становищі, відбиваючи атаки агресора. Весь народ України намагається допомогти країні. Тисячі людей відсилають свої заощадження на допомогу армії. Ваша організація створена для підтримки порядку та справедливості на території України. У той же час, при проведенні так необхідного для потреб організації ремонту будівлі Управління поліції ви проводите публічні торги з використанням бюджетних коштів. І знаходиться учасник, який економить державі цілу купу цих бюджетних коштів - цілих 400 000,00 грн. У цей важкий для країни час, коли заощаджені гроші могли б бути пущені на закупівлю дуже необхідних для солдатів ЗСУ, що знаходяться на фронті, речей, ви намагаєтеся, прикриваючись формальностями, ці кошти розбазарити.
Не патріотично, панове. Не патріотично. Якщо не злочинно.
Моя вимога є невідмінною - скасувати неправомірну дискваліфікацію.
Як що будете відповідати ,то не треба копіювати попередні, так звані, відповіді, в котрих ви не надали аргуметованих обґрунтувань. Як у відповіді на вимогу "доповнення" в якої ви посилаєтесь на п. 5 та даєте як би відповідь. А пункту 5 в вимогі взагалі не було там))).
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол №42-1 від 16.03.23 відхилення вимоги ФОП Сєдих.doc 16.03.2023 14:38
Дата подачі:
15.03.2023 10:35
Вирішення:
Шановний Учаснику, у відповідь на Вашу вимогу від 15.03.2023 повідомляємо наступне.
Звертаємо Вашу увагу, на те, що в протоколі Уповноваженої особи №38/3 від 10.03.2023 в повному обсязі зазначений перелік підстав для відхилення пропозиції Учасника.
Крім того, повторно звертаємо Вашу увагу на те, що Учасником не виконано вимоги в частині п. 2 Вимоги про усунення порушень.
Враховуючи викладене та перелік підстав відхилення тендерної пропозиції Учасника (абз.6 п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», п.41 Особливостей: «учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей») Замовник діяв у межах чинного законодавства України, в зв’язку з чим вимога стосовно скасування дискваліфікації Учасника ФОП Сєдих Д.Г. не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
доповнення до попередньої вимоги
Номер:
3ac990e0577d42aca44f703a4ba1dfe5
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-23-004202-a.b3
Назва:
доповнення до попередньої вимоги
Вимога:
Відхилення тендерних пропозицій.
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
-надав у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим пункту 39 особливостей
- п.39 абзац другий «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.» .Учасника не стосується, тому що замовник аргументовано не зажадав усунути невідповідність в інформації
-не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; Учасника не стосується, тому що замовник аргументовано не зажадав усунути невідповідність інформації.
-не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Згідно вимоги замовника Учасник виправив невідповідності на які замовник вказав. Хоча Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Усі невідповідності, що замовник вказав на вимогу про усунення порушення, не призводять до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції і не можуть бути підставою для дискваліфікації. Проте учасник виправив все те, про що вказав замовник. Вказані як би невідповідності не з’являються ні інформацією з Додатка №1 чи ТД, яку потрібно змінити, ні є потребою змінити предмет закупівлі.
Останні абзаци частини першої в ТД не стосуються Учасника закупівлі.
2) тендерна пропозиція:
-не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
Тендерна пропозиція учасника повністю відповідає умовам технічної специфікації наданої в Додатку №3 до ТД. Вимога щодо приведення розрахунків робіт та обсягу ресурсів у відповідність до вимог Настанови з визначення вартості будівництва не може бути підставою для відхилення пропозиції тому що в ТД, в Додатку №1 до неї, а також в ЗУ «Про закупівлі» немає вимог до учасників підтримуватись положень Настанови.
Інші вимоги не зазначені в тендерній документації і не можуть бути виконані.
Останні абзаци частини другої в ТД не стосуються учасника.
Інші умови тендерної документації:
3. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Настанова чи положення з неї не передбачені законодавством щоб їх виконувати у складі пропозиції.
4. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Настанова чи положення з неї не передбачені законодавством щоб їх виконувати у складі пропозиції.
Враховуючи викладене потребую скасувати дискваліфікацію, або аргументовано та чітко вказати, який пункт вимог ТД та Додатка №1 до неї було порушено або не виконано.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол №40-5 від 14.03.23 відхилення вимоги ФОП Сєдих.doc 14.03.2023 15:01
Дата подачі:
13.03.2023 00:56
Вирішення:
Шановний учаснику, у відповідь на Вашу вимогу за закупівлею відповідно коду ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Послуги з поточного ремонту адміністративної будівлі Одеського районного управління поліції №2 ГУНП в Одеській області за адресою: Одеська область, м. Біляївка), UA-2023-02-23-004202-a, повідомляємо наступне.
Фахівцями відділу капітального будівництва Управління логістики та матеріально-технічного забезпечення Управління Національної поліції в Одеській області (далі – ВКБ УЛМТЗ ГУНП в Одеській області), які залучаються до організації проведення закупівель з придбання послуг з поточного ремонту будівель та споруд, придбання робіт з капітального ремонту будівель та споруд, придбання проєктних робіт та передпроєктних вишукувальних послуг, послуг з технічного дослідження будівель та споруд, проходження обов’язкових експертиз при будівництві, геодезичних досліджень та інших предметів закупівлі, необхідних у будівництві та під час проведення поточних та капітальних ремонтів, перевірено пропозиції Учасника торгів на відповідність технічним вимогам, про що надано відповідну довідку. Посилання на вказану довідку(№10/542 від 10.03.2023) міститься в протоколі уповноваженої особи № 38/3 від 10.03.2023р.
Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 затверджено Настанову з визначення вартості будівництва (далі – Настанова). Відповідно до п.1.1. розділу І Настанови, ця Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі – будівництво).
Ця Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі – державні кошти). Застосування цієї Настанови при будівництві об’єктів із залученням інших джерел фінансування обумовлюється договором.
Відповідно до п. 2.1. Розділу ІІ Настанови Система ціноутворення у будівництві базується на кошторисних нормах, нормативах, розрахункових показниках і поточних цінах трудових та матеріально-технічних ресурсів.
Крім того, відповідно до п. 1.2. Розділу І Настанови локальний кошторис – первинний кошторисний документ, який визначає кошторисну вартість окремих видів будівельних робіт та витрат по об’єктах і складається на підставі обсягів робіт, визначених проектною документацією.
Відповідно до п. 3.23 Настанови При визначенні кошторисної вартості будівельних робіт загальновиробничі витрати, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій та прибуток визначаються відповідно до положень, встановлених розділом IV цієї Настанови.
Таким чином, при виконанні вимоги Замовника про усунення порушень в частині приведення розрахунків робіт та обсягу ресурсів у відповідність до вимог Настанови з визначення вартості будівництва, Учасником внесені зміни про збільшення витрати (прямі витрати, заробітна плата, вартість матеріальних ресурсів та вартість експлуатації будівельних машин і механізмів) до Локального кошторису який є невід’ємною частиною Договірної ціни, тобто збільшено вартість своєї цінової пропозиції. Однак, вказані зміни Учасником не внесені до «Договірної ціни», що є порушенням вимог Настанови.
Відповідно до абзацу 2 п. 40 Особливостей, Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Крім того, пунктом 2 «Інша інформація» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» встановлено Інші умови тендерної документації:
1. Учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій, та повинні дотримуватись норм чинного законодавства України.
Таким чином, Учасником не виконано вищезазначених вимог Тендерної документації в частині дотримання вимог норм чинного законодавства України, а саме – Настанови, яка «є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів…».
Враховуючи вищевикладене, Замовник вважає що вимога Учасника щодо скасування рішення про відхилення його пропозиції не може бути задоволена.
Стосовно п. 5 Вашої вимоги повідомляємо, що оплата послуг за даним предметом закупівлі проводиться відповідно до положень розділу 3 Договору (додаток 2 до Тендерної документації)».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Що до ПРОТОКОЛ № 38/3 від 10.03.2023р
Номер:
dccdc31d28864d9ab7f09043751e6319
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-23-004202-a.c2
Назва:
Що до ПРОТОКОЛ № 38/3 від 10.03.2023р
Вимога:
Шановний замовник, що за довідка ВКБ УЛМТЗ ГУНП( розшіфруйте, будь ласка) в Одеській області (№10/542 від 10.03.2023)? Чому вона неопублікована?
Ваші зауваження в протоколі, до пропозиції, не мають документального підтвердження. Ви подали та опубліковали вимогу про усунення невідповідності. Я, керуючись вашими вимогами, усунув їх, про що ви згадали у протоколі. І, якщо у вас були ще зауваження, ви зобов'язані були, відповідно до пункту 40 постанови 1178, вказати на них для виправлення. В даному випадку ви надійшли некоректно стосовно учасника тому що тому що ви повинні в невідповідності з самого початку вказати всі помилки постачальника. Виходить формально виконали вимогу постанови, а фактично усунули неугодного учасника.
Ви посилаєтеся на Настанову з визначення вартості будівництва, але не вказуєте яким пунктом цієї постанови ви керувались коли зазначили у протоколі ,що "відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва розцінками передбачено використання окремих матеріалів". У Настанові є 41 Додаток. Ні в жодному ні слова про розцінки. Хоча причому тут вартість будівництва взагалі?
Далі. Ви посилаєтеся на мій локальний кошторис поданий у пропозиції. Настанова з визначення вартості будівництва трактує локальний кошторис так :" локальний кошторис – первинний кошторисний документ, який визначає кошторисну вартість окремих видів будівельних робіт та витрат по об’єктах і складається на підставі обсягів робіт, визначених проектною документацією;
Уточнюю - обсягів робіт. Не Матеріалів для ціх робіт, а тільки кошторисну вартість окремих видів будівельних робіт
Згідно з Тендерною Документацією та Проєктом Договору, Договірна ціна є динамічною. А отже і локальний кошторис, у трактуванні Настанови, називається: " приблизний кошторис (динамічна договірна ціна) – кошторис, що підлягає уточненню у разі змінення поточних цін на ресурси, що враховані у договірній ціні, а також з інших підстав, визначених умовами договору;
Але знову ж - де річ про окреми матеріали?
Так само вкажить, будь ласка, мені норму Настанови з визначення вартості будівництва, де чітко прописано те, що ви з мене потребуєте - використання окремих матеріалів. Так само локальний кошторис не є звітним документом. Звітним документом є акт виконаних робіт, або інакше форма КБ-2в.
В опублікованій ТД вами чітко вказано ,що згідно "Переліку критеріїв та методикі оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію" Єдиний критерій оцінки – Ціна – 100%.
Ціна тендерної пропозиції повинна враховувати податки і збори, у тому числі, що сплачуються або мають бути сплачені відповідно до положень Податкового кодексу України. У разі, якщо учасник не є платником ПДВ, ціна тендерної пропозиції зазначається без ПДВ.
Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому.
Оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною.
Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою.
Після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною."
Пропозиція Сєдих Д.Г безумовно з'вляється найбільш вигодною для замовника. Нібито виявлені замовником невідповідністі жодним чином не впливають на цінову пропозицію і не можуть вплинути на виконання робіт в цілому. А ось відхилення найвигіднішої пропозиції навіває погані міслі.
У вимогах ТД ніде не вказано, що учасник повинен у Локальному Кошторисі дотримуватися яких би то ні біло Настанов. У Додатку №1, у самої ТД також немае вимог до учасника щодо принципового виконання яких будь Настанов та Наказів. Тим більш ніде не вказано, що повинні застосовуватися ті чи інші матеріали. Цитую:" Якщо в технічних вимогах є посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то Учасник може подати у своїй пропозиції відповідний «або еквівалент»."
У вас, як у замовника, не виникло жодних питань до потребуємих, згідно Додатка №1 да тексту ТД, документів.Вас усе влаштувало. А ось описка в кількості що знімаються налічників, вас збентежила.
Тому вважаю, що ви поставилися з упередженням до учасника Сєдих Д.Г. та відхилили його пропозицію безпідставно до своїх вимог.
Враховуючи викладене:
1) вкажить, будь ласка, мені норму Настанови з визначення вартості будівництва, або місце у ТД\Додатку №1 де чітко прописано те, що ви з мене потребуєте - використання окремих матеріалів.
2) що за довідка ВКБ УЛМТЗ ГУНП в Одеській області (№10/542 від 10.03.2023)? Де в ЗУ "Про закупівлі" визначено, що цій документ з'являється базою для відхилення пропозицій?
3) потребую скасувати ваше рішення.
4)Хочеться і у подальшому бачіти таку ж принціповість.
5)дайте відповідь на питання - оплата проводиться за локальним кошторисом або за формою КБ-2в?
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол №40-5 від 14.03.23 відхилення вимоги ФОП Сєдих.doc 14.03.2023 15:01
Дата подачі:
12.03.2023 19:23
Вирішення:
Шановний учаснику, у відповідь на Вашу вимогу за закупівлею відповідно коду ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Послуги з поточного ремонту адміністративної будівлі Одеського районного управління поліції №2 ГУНП в Одеській області за адресою: Одеська область, м. Біляївка), UA-2023-02-23-004202-a, повідомляємо наступне.
Фахівцями відділу капітального будівництва Управління логістики та матеріально-технічного забезпечення Управління Національної поліції в Одеській області (далі – ВКБ УЛМТЗ ГУНП в Одеській області), які залучаються до організації проведення закупівель з придбання послуг з поточного ремонту будівель та споруд, придбання робіт з капітального ремонту будівель та споруд, придбання проєктних робіт та передпроєктних вишукувальних послуг, послуг з технічного дослідження будівель та споруд, проходження обов’язкових експертиз при будівництві, геодезичних досліджень та інших предметів закупівлі, необхідних у будівництві та під час проведення поточних та капітальних ремонтів, перевірено пропозиції Учасника торгів на відповідність технічним вимогам, про що надано відповідну довідку. Посилання на вказану довідку(№10/542 від 10.03.2023) міститься в протоколі уповноваженої особи № 38/3 від 10.03.2023р.
Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 затверджено Настанову з визначення вартості будівництва (далі – Настанова). Відповідно до п.1.1. розділу І Настанови, ця Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі – будівництво).
Ця Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі – державні кошти). Застосування цієї Настанови при будівництві об’єктів із залученням інших джерел фінансування обумовлюється договором.
Відповідно до п. 2.1. Розділу ІІ Настанови Система ціноутворення у будівництві базується на кошторисних нормах, нормативах, розрахункових показниках і поточних цінах трудових та матеріально-технічних ресурсів.
Крім того, відповідно до п. 1.2. Розділу І Настанови локальний кошторис – первинний кошторисний документ, який визначає кошторисну вартість окремих видів будівельних робіт та витрат по об’єктах і складається на підставі обсягів робіт, визначених проектною документацією.
Відповідно до п. 3.23 Настанови При визначенні кошторисної вартості будівельних робіт загальновиробничі витрати, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій та прибуток визначаються відповідно до положень, встановлених розділом IV цієї Настанови.
Таким чином, при виконанні вимоги Замовника про усунення порушень в частині приведення розрахунків робіт та обсягу ресурсів у відповідність до вимог Настанови з визначення вартості будівництва, Учасником внесені зміни про збільшення витрати (прямі витрати, заробітна плата, вартість матеріальних ресурсів та вартість експлуатації будівельних машин і механізмів) до Локального кошторису який є невід’ємною частиною Договірної ціни, тобто збільшено вартість своєї цінової пропозиції. Однак, вказані зміни Учасником не внесені до «Договірної ціни», що є порушенням вимог Настанови.
Відповідно до абзацу 2 п. 40 Особливостей, Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Крім того, пунктом 2 «Інша інформація» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» встановлено Інші умови тендерної документації:
1. Учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій, та повинні дотримуватись норм чинного законодавства України.
Таким чином, Учасником не виконано вищезазначених вимог Тендерної документації в частині дотримання вимог норм чинного законодавства України, а саме – Настанови, яка «є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів…».
Враховуючи вищевикладене, Замовник вважає що вимога Учасника щодо скасування рішення про відхилення його пропозиції не може бути задоволена.
Стосовно п. 5 Вашої вимоги повідомляємо, що оплата послуг за даним предметом закупівлі проводиться відповідно до положень розділу 3 Договору (додаток 2 до Тендерної документації).
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Що до протоколу № 38/3 від 10.03.2023р.
Номер:
db5a40e9a2524154b658047b766009bb
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-23-004202-a.c1
Назва:
Що до протоколу № 38/3 від 10.03.2023р.
Вимога:
Шановний замовник, що за довідка ВКБ УЛМТЗ ГУНП( розшіфруйте, будь ласка) в Одеській області (№10/542 від 10.03.2023)? Чому вона неопублікована?
Ваші зауваження в протоколі, до пропозиції, не мають документального підтвердження. Ви подали та опубліковали вимогу про усунення невідповідності. Я, керуючись вашими вимогами, усунув їх, про що ви згадали у протоколі. І, якщо у вас були ще зауваження, ви зобов'язані були, відповідно до пункту 40 постанови 1178, вказати на них для виправлення. В даному випадку ви надійшли некоректно стосовно учасника тому що тому що ви повинні в невідповідності з самого початку вказати всі помилки постачальника. Виходить формально виконали вимогу постанови, а фактично усунули неугодного учасника.
Хочеться і у подальшому бачіти таку ж принціповість.
Тому потребую скасувати ваше рішення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.03.2023 16:35
Опис причини скасування:
Будуть коригування
Дата скасування:
12.03.2023 17:31