• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Камені бетонні бортові

Завершена

1 203 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 015.00 UAH
Період оскарження: 22.02.2023 14:59 - 27.02.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження рішення

Номер: 8bda5cf48df9429aa86a6385e3106a75
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-22-010320-a.a1
Назва: Оскарження рішення
Вимога:
ТОВ "БК ТАНДЕМ" в особі директора Кірюхіна С.Д., звертається до КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "КРЕМЕНЧУЦЬКЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ" в особі Кірєєва В.В. стосовно неправомірного рішення №75. протокол №75 закупівлі №UA-2023-02-22-010320-a. Даним листом звертаємо Вашу увагу на наступному: 1. Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" ст.31.п3., ТОВ "БК ТАНДЕМ" вважає рішенння №75 уповноваженої особи Гречушко М. недостатньо аргументованим а саме: -1) В підпункті 2 пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель на який ссилається уповноважена особа наголошується, що замовник відхиляє пропозицію Учасника, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідностей у інформації та/або документах, що МОЖУТЬ БУТИ УСУНЕНІ Учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей. 2) Звертаємо Вашу увагу на то, що в пункті 40 абзаці другому Особливостей чітко сказано: Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі ВІДСУТНІСТЬ у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються ПОМИЛКИ, ВИПРАВЛЕННЯ ЯКИХ НЕ ПРИЗВОДИТЬ до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно цього пункту особливостей НАГОЛОШУЄМО ,що ВІДСУТНІХ документів, які вимагалися тендерною документацією в пропозиції ТОВ "БК ТАНДЕМ НЕ МАЄ" а технічна та несуттєва помилка, яка була автоматично сформована програмою ADOBE ACROBAT при редагуванні документів а саме додатку 3 до тендерної документації, виправлення якої НЕ ПРИЗВОДИТЬ ДО ЗМІНИ предмету закупівлі. Відповідно до цього наголошуємо, що ТОВ "БК ТАНДЕМ" надало всю необхідну технічну документацію за виключенням пункту 2.7 додатку 3.(погодження з кресленнями). Пункт 2.7 додатку3 це малюнок (креслення) з ДСТУ Б В.2.7-237:2010 ( ГОСТ 6665-91). В пункті 1.4 додатку 3 до тендерної документації ТОВ "БК ТАНДЕМ" надає згоду та підтверджує відповідність даної продукції а саме камені бетонні бортові БР 100.30.15 та БР 100.20.8. даному ДСТУ. а значить і кресленням пункту 2.7 додатку 3. 2. Тому враховуючи вище надану інформацію та згідно Закону України "Про публічні закупівлі" звертаючи Вашу увагу на порушення наших законних прав та згідно статті 31 п.3, статті 34 п.4, статті 29 п.16, статті 26 п9 ЗАКОНУ та пункту 40 Особливостей здійснення публічних закупівель вважаємо протокольне рішення уповноваженої особи ГРЕЧУШЕНКО М. №75 щодо відхилення нашої пропозиції неправомірним та таким, що порушує наші права згідно статті 5 ЗУ "Про публічні закупівлі" Тому враховуючі діючи норми законодавства Закони, положення, підзаконні акти та пункти Особливостей на які вказує замовник закупівлі, та керуючись даною інформацією., 3. ВИМАГАЄМО СКАСУВАННЯ протокольного рішенння №75 як такого, що не відповідає чинним нормам законодавства України та більше, надає державі збитків. Залишаємо за собою право надалі діяти згідно ЗУ "Про публічні закупівлі" а саме згідно статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі". Дякую за розуміння. Директор ТОВ "БК ТАНДЕМ" Кірюхін С.Д.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Наразі, публічні закупівлі регулюються Законом України «Про публічні закупівлі» ( далі – Закон)з урахуванням Особливостей, які затверджені, Постановою Уряду № 1178 від 12.10.2022 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”( далі - Особливості). Пропозиція Учасника має повністю відповідати вимогам тендерної документації Замовника. п.40 Постанови Кабінету міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» визначено наступне: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.» В даному випадку учасником було подано документи в складі тендерної пропозиції з недотриманням вимог Замовника щодо «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» - технічна специфікація до предмета закупівлі (Вимоги додатку №3 до тендерної документації). В розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації; технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги; Подання зазначеної пропозиції учасником – призводить до подання тендерної пропозиції, яка не відповідає вимогам Замовника. Усунення зазначеної помилки – мається на увазі зміну предмета закупівлі, її якісних та технічних характеристик. Таким чином виправлення помилки, яка призводять до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо – не дозволяється.
Статус вимоги: Не задоволено