• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Охоронні послуги

Завершена

600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
Період оскарження: 22.02.2023 13:37 - 27.02.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Переможець не надав документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 44 Особливостей

Номер: b3ef07cc61784ece95d5e9bc1dc7858b
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-22-007777-a.c3
Назва: Переможець не надав документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 44 Особливостей
Вимога:
28 квітня 2023 року було оприлюднене в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «Охоронна фірма «ЕЛІТ» (далі Переможець). Відповідно до пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі — Особливості): «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту». Тендерною документацією визначено спосіб подання таких документів, а саме, відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) Тендерної документації: «… документи, які готує учасник-переможець процедури закупівлі, подають в електронному вигляді через електронну систему закупівель у вигляді електронних документів чи сканованих копій оригіналів документів або нотаріально посвідчених копій». З 28 квітня 2023 року по 03 травня 2023 року Переможець не завантажив жодного документу в електронному вигляді через електронну систему закупівель, в тому числі й документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 44 Особливостей. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до пункту 41 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 44 Особливостей. Просимо відхилити тендерну пропозицію Переможця у зв’язку з не наданням ним у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 44 Особливостей. Також, вважаємо за необхідне, звернути увагу Замовника на пункт 47 Особливостей, а саме те, що Замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Оскільки, відповідно до пункту 28 Особливостей, у тендерній документації обов’язково зазначаються інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав встановлених пунктом 44 Особливостей.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Повідомляємо , що вимогу UA-2023-02-22-007777-a.c3 подану 03-05-23, 14:25:27 прийнято до розгляду. Зазначаємо, що Тендерна документація по закупівлі послуг UA-2023-02-22-007777-a складена з урахуванням вимог Закону «Про публічні закупівлі (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2016, № 9, ст.89) та Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Тендерною документацією визначено спосіб подання таких документів, а саме, відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) Тендерної документації: «… документи, які готує учасник-переможець процедури закупівлі, подають в електронному вигляді через електронну систему закупівель у вигляді електронних документів чи сканованих копій оригіналів документів або нотаріально посвідчених копій». При перевірці електронної системи закупівель підстав для відхилення пропозиції переможця відповідно до тендерної документації не встановлено. В цій частині вимогу відхилено. Період оскарження умов закупівлі - по 27-02-2023, 00:00, в зазначений період питань, вимог чи скарг не надходило тому в частині оскарження умов закупівлі вимогу залишено без розгляду.
Статус вимоги: Не задоволено
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 158a138a871148a291fa89fe6b03c80c
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-22-007777-a.a2
Назва: Скарга
Скарга:
02.03.2023 року відбулося розкриття тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі, оголошеної Відділом культури Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації на закупівлю: «Охоронні послуги Класифікація за ДК 021:2015: 79710000-4 - Охоронні послуги». Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-02-22-007777-a. Очікувана вартість закупівлі: 600`000.00 грн. 14.03.2023 Замовник оприлюднив повідомлення про намір укласти договір з ТОВ "Охоронна фірма "ЕЛІТ" (далі – Переможець). ПП "КОНГРЕС. ТЕХНОЛОГІЇ БЕЗПЕКИ" (далі – Скаржник) вважає, що Замовник прийняв це рішення з порушенням процедури закупівлі і тому воно підлягає скасуванню. Більш того, рішення Замовника про визнання ТОВ "Охоронна фірма "ЕЛІТ" переможцем в порушення установленої процедури проведення публічних закупівель порушує права ПП «КОНГРЕС. ТЕХНОЛОГІЇ БЕЗПЕКИ» на добросовісну конкуренцію серед учасників, недискримінацію, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, що передбачено ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до пункту 3-7 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” Кабінет Міністрів України затвердив постанову від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі – Постанова 1178). Пунктом 1 Постанови 1178 визначено: «Ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі - закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі - замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.». Згідно з п. 52 Постанови 1178 оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням цих особливостей. Абзацем 3 пункту 56 Постанови 1178 встановлено: «Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.». В зв’язку із зазначеним ПП «КОНГРЕС. ТЕХНОЛОГІЇ БЕЗПЕКИ» вимушене звернутися з цією скаргою за захистом своїх прав, що були порушені в результаті недотримання Замовником процедури закупівлі при розгляді тендерних пропозицій та визначенні перемоця в цій процедурі закупівлі. Щодо документів на підтвердження наявність в Переможця обладнання та матеріально-технічної бази для виконання умов договору про закупівлю Відповідно до п. 5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації (ТД) кожен учасник має підтвердити наявність обладнання та матеріально-технічної бази шляхом надання у складі тендерної пропозиції: «1.1. Довідка в довільній формі про наявність в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази для виконання умов договору про закупівлю, включаючи інформацію про наявність автотранспорту, який є транспортом реагування та відповідає вимогам Закону України «Про охоронну діяльність», засобів пасивної та активної оборони, спецзасобів, засобів зв’язку. 1.2. Підтверджуючі документи (витяг із переліку основних засобів, матеріальних активів тощо, інвентаризаційний опис, копії свідоцтв права власності) та/або копії договорів оренди інвентарю, обладнання, матеріалів.». З положень підпункту 1.1 вбачається необхідність наявності обладнання та матбази саме в Учасника. Кожен Учасник мав на підтвердження наявності в нього обладнання та матеріально-технічної бази надати: 1. Відповідну довідку, як того вимагає підпункт 1.1. 2. Один з підтверджуючих документів (слід звернути увагу, що в підпункті 1.2 Замовник визначив вичерпний перелік підтверджуючих документів), а саме:  витяг із переліку основних засобів, матеріальних активів тощо,  інвентаризаційний опис,  копії свідоцтв права власності;  копії договору оренди. Іншими словами ТОВ "Охоронна фірма "ЕЛІТ" зобов’язане було на стадії подання тендерної пропозиції надати довідку про наявність саме в нього обладнання та матеріально-технічної бази, а також витяг із переліку основних засобів, матеріальних активів тощо або інвентаризаційний опис, або копії свідоцтв права власності або копії договорів оренди обладнання та матеріально-технічної бази зазначеної в довідці. Аналізуючи надані Переможцем у складі його тендерної пропозиції документи, вбачається, що Переможець у складі пропозиції надав лише Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази № 36 від 21.02.2023, яка знаходиться у файлі у форматі ПДФ «2.Довідка про наявність МТБ виконавця». Проте підтверджуючих документів (витягу із переліку основних засобів, матеріальних активів тощо або інвентаризаційного опису, або копій свідоцтв права власності, або копій договорів оренди) Переможцем надано не було. В такому випадку Замовник був зобов’язаний на підставі положень Закону, Особливостей та власної Тендерної документації розмістити в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: надати підтверджуючі документи (витяг із переліку основних засобів, матеріальних активів тощо, інвентаризаційний опис, копії свідоцтв права власності) та/або копій договорів оренди інвентарю, обладнання, матеріалів. Розгляд тендерних пропозицій відбувається відповідно до положень Закону та Особливостей. Згідно п. 36 Особливостей електронною системою закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначеного замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкривається вся інформація, зазначена в тендерній пропозиції (тендерних пропозиціях), у тому числі інформація про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції (тендерних пропозицій), після чого Замовник починає розглядати тендерні пропозиції учасників, починаючи з пропозиції, яка визначена найбільш економічно вигідною. Пунктом 40 Особливостей встановлено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.». При цьому під «невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.». Таку ж позицію Замовник прописав в Розділі V «Оцінка тендерної пропозиції» ТД (сторінка 12 ТД). Більш того, Замовник в ТД визначив: «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей». Однак, всупереч умовам власної ТД та положень чинного законодавства Замовник не виконав цього положення та не розмістив повідомлення Переможцю з вимогою про усунення ним таких невідповідностей в електронній системі закупівель, чим порушив процедуру закупівлі. Щодо документів на право підпису документів тендерної пропозиції. Пунктом 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД передбачено надати документи, «що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції». При цьому в Додатку 2 до ТД уточняється, що «Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи Учасника на підписання документів.». У складі тендерної пропозиції Переможця відсутні: виписка з протоколу засновників або наказ про призначення, або довіреність чи доручення. Таким чином, Переможцем у складі пропозиції не надано документів, що вимагаються в п. 1 Розділу ІІІ ТД та Додатку 2 до ТД на підтвердження повноважень «посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції». В такому випадку Замовник був зобов’язаний на підставі положень Закону, Особливостей та власної Тендерної документації розмістити в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: надати документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Однак, всупереч умовам власної ТД, ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 40 Особливостей Замовник не виконав цього положення та не розмістив повідомлення Переможцю з вимогою про усунення ним таких невідповідностей в електронній системі закупівель, чим порушив процедуру закупівлі. Щодо дати документів, які складені учасником В пункті 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД встановлено наступні вимоги щодо оформлення документів тендерної пропозиції: «Документи, які складаються учасником, повинні бути сформовані станом не раніше дати оголошення цієї закупівлі або на більш пізню дату, якщо це передбачено умовами цієї документації. При перенесенні строку розкриття, довідки та інші документи залишаються дійсними, якщо інше не встановлено змінами до документації. Документи, які складаються Учасником в довільній формі, повинні мати такі обов’язкові реквізити: назву Учасника; назву виду документа (не зазначають на листах); дату складання; реєстраційний номер (індекс); текст документа та підпис уповноваженої особи Учасника». Із документів наданих Переможцем у складі його тендерної пропозиції вбачається, що документи складені ТОВ "Охоронна фірма "ЕЛІТ" датовані 21.02.2023, а ця закупівля була оголошена 22.02.2023. Замовник не передбачив можливість допущення учасниками формальних помилок, оскільки всупереч положенням пункту 19 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не навів в ТД опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. У зв’язку з наведеним, пропозиція ТОВ "Охоронна фірма "ЕЛІТ" не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, який мав таку пропозицію відхилити на підставі підпункту 2 пункту 41 Особливостей («Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону»). Таким чином, рішення про визнання ТОВ "Охоронна фірма "ЕЛІТ" переможцем цієї процедури закупівель було прийнято Замовником з порушенням порядку розгляду тендерних пропозицій, встановленого ст. 29 Закону з урахуванням положень пунктів 39, 40 Постанови 1178, внаслідок чого були порушені права ПП «КОНГРЕС. ТЕХНОЛОГІЇ БЕЗПЕКИ» на добросовісну конкуренцію серед учасників, недискримінацію, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, що передбачено ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням особливостей встановлених п.п. 52 – 64 Постанови 1178, - ПРОШУ: 1. Прийняти цю скаргу до розгляду. 2. Визнати факт порушення Замовником процедури закупівлі при визначенні ТОВ "Охоронна фірма "ЕЛІТ" переможцем цієї процедури закупівлі. 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визнання ТОВ "Охоронна фірма "ЕЛІТ" переможцем цієї процедури закупівлі. 4. В разі неможливості усунення допущенних порушень зобов’язати Замовника відмінити процедуру закупівлі. Додатки: 1. Протокол Замовника № 19 від 14.03.2023. 2. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази № 36 від 21.02.2023.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 27.03.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 17.03.2023 16:05
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 30.03.2023 13:06
Дата виконання рішення Замовником: 24.04.2023 16:29
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником прийнято рішення - скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "Охоронна фірма "ЕЛІТ" переможцем процедури закупівлі – "Охоронні послуги", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-02-22-007777-a за рішенням від 27.03.2023 № 3720-р/пк-пз Антимонопольного комітету України
Автор: ПП "КОНГРЕС. ТЕХНОЛОГІЇ БЕЗПЕКИ", Бондар Юрій Миколайович +380445772943 pp_ktb@ukr.net
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА щодо скасування неправомірного рішення уповноваженої особи відділу культури Дарницької РДА

Номер: cfaf096ace4e449c8f94405785061fcb
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-22-007777-a.b1
Назва: ВИМОГА щодо скасування неправомірного рішення уповноваженої особи відділу культури Дарницької РДА
Вимога:
ВИМОГА щодо скасування неправомірного рішення уповноваженої особи відділу культури Дарницької РДА Уповноваженою особою Відділу культури Дарницької РДА (далі-уповноважена особа) протокольним рішенням № 18 від 08.03.2023 року безпідставно було відхилено тендерну пропозиції ТОВ «ГАРБІС-ОХОРОНА», чим було грубо порушено ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), Постанову КМУ №1178 (далі-Постанова) та права ТОВ «ГАРБІС-ОХОРОНА» (далі - Учасник). Статтею 23 Закону встановлено: 1. Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). У технічних специфікаціях може зазначатися інформація про передачу прав інтелектуальної власності на предмет закупівлі. 2. У разі якщо предмет закупівлі в подальшому буде використовуватися фізичними особами, технічні специфікації повинні складатися з урахуванням потреб осіб з інвалідністю або проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів. 3. Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент". 4. Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". 5. Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. {Абзац перший частини п’ятої статті 23 із змінами, внесеними згідно із Законом № 850-IX від 02.09.2020} Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. 6. Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Відповідно до статті 23 Закону гарантійний лист щодо можливості підключення діючої охоронної системи Замовника (обладнання типу «Оріон», «Сател», «Лунь») на власний пульт централізованого спостереження який працює з цим типом обладнання не є технічними вимогами у розумінні Закону, як вважає уповноважена особа, оскільки не передбачає собою надання технічної специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності, а лише тільки надання гарантійного листа у довільній формі. Отже не є підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника, а є порушенням Закону та Постанови. Також у технічному завданні, що викладене у Додатку 3 тендерної документації відсутнє будь-яке посилання щодо надання у складі тендерної пропозиції учасника: - Копії посвідчень спеціалістів, які здійснюватимуть обслуговування систем охоронної сигналізації, про допуск до роботи з напругою до 1 000 вольт (не менше ніж для 2 (двох) працівників). - Копії витягів протоколів засідання комісії з перевірки знань з правил безпечної, технічної експлуатації електроустановок споживачів. - Копії посвідчень спеціалістів, які здійснюватимуть обслуговування систем охоронної сигналізації щодо проходження навчання з правил охорони праці під час виконання робіт на висоті. - Копії витягів протоколів засідання комісії з перевірки знань з правил охорони праці під час виконання робіт на висоті. - Копії посвідчень спеціалістів, які здійснюватимуть обслуговування систем охоронної сигналізації щодо проходження навчання з питань пожежної безпеки - Копії витягів протоколів засідання комісії з перевірки знань з питань пожежної безпеки. Такі вимоги є кваліфікаційними, які вимагалися відповідно до статті 16 Закону і ніяким чином не є технічними вимогами, як вирішила уповноважена особа. Крім цього у технічному завданні, що викладене у Додатку 3 тендерної документації відсутнє будь-яке посилання щодо надання у складі тендерної пропозиції учасника діючих сертифікатів, виданих уповноваженим органом, що підтверджує відповідність Пульта централізованого спостереження вимогам ДСТУ EN 50518-2:2014 ( п. 6.1)), а зазначено лише їх «наявність» у учасника і все, при цьому Учасник своїм листом підтвердив таку наявність у Учасника такого пульту та підтвердив і погодився з таким технічним завданням Замовника торгів надавши лист-погодження. Слід звернути увагу, що в технічному завданні не вимагалося надання у складі тендерної пропозиції Учасника Договору з Національної Поліції України, а лише було зазначено, що при виявленні нарядом охорони ознак проникнення сторонніх осіб на об’єкті, вжити термінових та невідкладних заходів щодо їх затримання, здійснювати фізичну охорону місця пригоди, у необхідному часовому обсязі, викликати на об’єкт Замовника або його довірених осіб та сповістити чергову частину Національної Поліції України. Отже про надання у складі тендерної пропозиції Учасника Договору з Національною Поліцією України, уповноваженою особою у технічному завданні взагалі не вимагалося. Вимога про наявність у Учасника захищених корпоративних мереж (основної та резервної) з виділеною APN (Access Point Name) (з обмеженням виходу пакетного трафіку за межі корпоративної мережі та проникнення трафіку у мережу ззовні) для здійснення безпечної передачі даних від об’єктового обладнання до пункту централізованої охорони, з кількістю вільних (не задіяних) статичних ІР адрес не меншою, ніж кількість об’єктів Замовника. (на підтвердження надати копію листа оператора мобільного зв’язку) як вимагається технічному завданні не підпадає під поняття технічних вимог згідно статті 23 Закону як зазначив Замовник, тому що це є кваліфікаційна вимога відповідно до пункту 1 частини 2 статті 16 Закону, а саме: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Також на вимогу, яка передбачена останнім абзацом технічних вимог зазначених у Додатку 3 тендерної документації зазначалося щодо надання всіх документів (не зазначено яких саме документів) в електронному вигляді у форматі pdf (скановані на сканері з роздільною здатністю не нижче 300ppi), містити чіткі та розбірливі зображення, мати назву, яка відповідає назві документу (наприклад: Статут, витяг ЄДР тощо). У разі, якщо документ складається більше, ніж з однієї сторінки, то всі сторінки документу повинні знаходиться в одному файлі (пакетне сканування) на таку вимогу Замовника торгів Учасником було надано Договір страхування, відповідно предмету Договору надання послуг, діючого на період подачі пропозиції з усіма додатками, оскільки такий договір вимагався у складі тендерної пропозиції Учасника. Вимога надати усі документи передбачені технічним завданням Додатку 3 тендерної документації є некоректним формулюванням . Пунктом 40 Постанови зазначено: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи вищевикладене, Уповноважена особа порушила п. 40 Постанови, статті 5, 23 та 31 Закону, тому Вимагаю: - Скасувати протокольне рішення №18 від 08.03.2023 року. - Надати Учаснику 24 години відповідно до пункту 40 Постанови додати усі документи що передбачені кваліфікаційними вимогами та іншими вимогами тендерної документації У разі не надання такої можливості, Учасник буде вимушений подати скаргу до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та Інформацію про некомпетентність рішень Уповноваженої особи буде надано до органу управління майном (Дарницька РДА та КМДА) та до Уповноваженого органу у сфері публічних закупівель щодо перевірки кваліфікації такої уповноваженої особи. Директор Гаращенко Р.В.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: На виконання вимоги тендерної документації Розділ ІІІ., п.5, п.п.2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Скаржник подав довідку (Вих № 23\02\2023\70 від 23.02.2023 року) про осіб яких планує залучити до виконання договору, та документи що на думку Скаржника підтверджують їх кваліфікацію. Серед персоналу який зазначений в довідці недостатня кількість працівників охорони та відсутні для здійснення обслуговування систем охоронної сигналізації які б відповідали вимогам тендерної документації. Тобто Скаржник ознайомився з даною вимогою тендерної документації, питань щодо розуміння вимог тендерної документації у період уточнень не надходило, і його твердження про те, що в Тендерній документації відсутнє будь-яке посилання щодо надання у складі тендерної пропозиції учасника – безпідставне. В довідці про матеріально-технічну базу (Вих № 23\02\2023\22 від 23.02.2023 року), зазначено що у Скаржника в наявності пульт централізованого спостереження, але там не зазначено що він відповідає вимогам ДСТУ EN 50518-2:2014 - в таблиці до цієї довідки взагалі не зазначено, що на балансі підприємства перебуває обладнання(пульт централізованого спостереження), його маркування чи інше. В Довідці (Вих № 23\02\2023\22 від 23.02.2023 року) Скаржником зазначено що Скаржник має власний пункт цілодобового спостереження, проте чи наявний там пульт централізованого спостереження, що відповідає вимогам ДСТУ EN 50518-2:2014 – не зазначено. Хоча в листі (Вих № 23\02\2023\10 від 23.02.2023 року) Скаржник зобов’язався надати послуги, що відповідають вимогам Тендерної документації, але документів передбачених Тендерною документацією на підтвердження – не надав. Договір з Національною Поліцією України Замовником не вимагався взагалі. В листі (Вих № 23\02\2023\10 від 23.02.2023 року) Скаржник зобов’язався надати послуги, що відповідають вимогам Тендерної документації, але документів передбачених Тендерною документацією на підтвердження – не надав. А саме Договору з Поліцією охорони на терміновий виїзд наряду реагування на повідомлення з об’єктів, цим договором підтверджувалась вимога в тендерній документації щодо можливості Учасника за зверненням Замовника включати об’єкти в дислокацію наряду реагування Поліції Охорони. В листі (Вих № 23\02\2023\10 від 23.02.2023 року) Скаржник зобов’язався надати послуги що відповідають вимогам Тендерної документації, але документів передбачених Тендерною документацією на підтвердження – не надав. А саме копію листа оператора мобільного зв’язку про наявність у Учасника захищених корпоративних мереж (основної та резервної) з виділеною APN (Access Point Name) (з обмеженням виходу пакетного трафіку за межі корпоративної мережі та проникнення трафіку у мережу ззовні) для здійснення безпечної передачі даних від об’єктового обладнання до пункту централізованої охорони, з кількістю вільних (не задіяних) статичних ІР адрес не меншою, ніж кількість об’єктів Замовника. В тендерній документації сформовані вимоги до потенційних учасників з метою забезпечення послуг охорони. Під час періоду уточнень у Скаржника була можливість задати питання/вимогу проте таких не надходило. Враховуючи викладене вище, Скаржником подано Тендерну пропозицію яка не відповідає вимогам Тендерної Документації. Саме тому Замовником відповідно до Розділу V Оцінка тендерної пропозиції п.3 Відхилення тендерних пропозицій п.п. 2) тендерна пропозиція: - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації – Тендерну пропозицію Скаржника – відхилено.
Статус вимоги: Не задоволено