-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
калоприймачі, паста для фіксації калоприймача
Завершена
213 987.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 069.94 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 069.94 UAH
Період оскарження:
18.01.2018 10:12 - 01.02.2018 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Внесення змін до тендерної документації
Номер:
5a576ea1f36f4fb183d90cf67baa61db
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-01-18-000462-b.a1
Назва:
Внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Комунальний заклад «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2»,
69120, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул.Авраменка,4
ВИМОГА
Про внесення змін до тендерної документації Ідентифікатор закупівлі UA-2018-01-18-000462-b, від 18.01.2018 року
05.02.2018 року відбудеться аукціон у відкритих торгах у закупівлі: 33140000-3 Медичні матеріали.
Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є:
Калоприймач однокомпонентний, відкритий, непрозорий, 19-64 мм- 3345 шт.
Калоприймач відкритий мішечок стандартний, непрозорий,70мм- 1050 шт.
Калоприймач повна пластина , 70 мм- 280 шт.
Калоприймач полегшена пластина, 70мм- 70 шт.
Паста для фіксації пластини калоприймача- 5 шт.
ТОВ «КИЇВ ФАРМЕКСПОРТ» маємо бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та мати можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі:
Калоприймач однокомпонентний, відкритий, непрозорий- 3345 шт.
Паста для фіксації пластини калоприймача- 5 шт.
згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі, та встановлений отвір для вирізання 19-64 мм позбавляє Інших виробників права взяти участь у процедурі закупівлі.
Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ТОВ «КИЇВ ФАРМЕКСПОРТ», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі.
Замовником не обґрунтовано необхідності згідно технічних характеристик предмета закупівлі «Калоприймач однокомпонентний, відкритий, непрозорий, 19-64 мм- 3345 шт.». Такі параметри обмежують право тих суб’єктів господарювання на участь в процедурі закупівлі, які мають продукцію з отвором для вирізання наприклад 10-70 мм, що в свою чергу дає можливість розширити індивідуальні можливості по використанню, вирізанню отвору. Особливо в випадках коли розмір стоми менше 19 мм, або більше 64 мм. Таким чином пацієнти з розмірами стом менше 19 мм, або більше 64 мм не зможуть їх використати належним чином.
Вважаємо, що Замовник має внести зміни до тендерної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти, та розширення технічних параметрів до діапазону більшості виробників, а саме від 10 до 70 мм. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників, бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має ознаки обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників.
Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі.
Видокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників.
Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
. Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ВИМАГАЄМО:
Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі Ідентифікатор закупівлі UA-2018-01-18-000462-b, від 18.01.2018 року, шляхом виділення в окремі лоти кожного найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, збільшити отвір для вирізання з 10 до 70 мм для однокомпонентних калоприймачів, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію та усуне порушення вимог ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Директор ТОВ «КИЇВ ФАРМЕКСПОРТ» Оберемко Т.В.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол тендерного комітету 30.01.2018 08:29
Дата подачі:
25.01.2018 23:34
Вирішення:
Директору ТОВ «КИЇВ ФАРМЕКСПОРТ» Оберемко Т.В.
Технічними вимогами по предмету закупівлі даної процедури передбачено розмір для вирізання не менше 19 мм та не більше 64 мм. в однокомпонентному калоприймачі . Дана вимога зумовлена тим, що пацієнти, які знаходяться на обліку в нашому Закладі потребують діаметри стом в межах цих розмірів. Калоприймачі з діаметром 10-70 мм є завеликими по відношенню до діаметру стом хворих, що призводить до незручності , дискомфорту у використанні та , як підтверджує практика (в деяких випадках) до появи запальних процесів на шкірних покривах навколо стоми.
Технічні вимоги щодо пластин двох видів (повну та полегшену), зумовлені індивідуальними фізіологічними особливостями хворих зі стомами, які знаходяться на обліку в нашому Закладі .
Оскільки «Уніфікованих протоколів використання калоприймачів», затверджених МОЗ України, на даний момент не існує , технічні вимоги до предмету закупівлі процедури закупівлі № UA-2018-01-18-000462-b розроблялися відповідно до реєстру обліку пацієнтів, які знаходяться на обліку КЗ «ЦПМСД №2» та потребують використання калоприймачів з урахуванням їх індивідуальних потреб, на основі багаторічного досвіду , практики використання предметів догляду за стомованими хворими та керуючись ст.4 Закону України «Про публічні закупівлі» , в тому числі і принципом ефективності.
Тендерний комітет вважає , що розроблені технічні вимоги до предмета закупівлі № UA-2018-01-18-000462-b не обмежують конкуренцію та не призводять до дискримінації учасників, так як на ринку України представлено достатньо калоприймачів , які відповідають даним технічним вимогам .
Закон України «Про публічні закупівлі» не зобов`язує Замовника розбивати предмет закупівлі на лоти , це є його правом. Тендерний комітет вважає доцільним провести закупівлю № UA-2018-01-18-000462-b одним лотом, так як ринку України достатньо учасників, які представляють цей предмет закупівлі та мають можливість задовольнити технічні вимоги предмета закупівлі в цілому, що підтверджує аналіз практики проведення закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу по даному предмету закупівлі.
З повагою, тендерний комітет КЗ «ЦПМСД №2».
Статус вимоги:
Не задоволено