-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
15550000-8 Молочні продукти різні
сметана
Завершена
120 120.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 201.20 UAH
мін. крок: 1% або 1 201.20 UAH
Період оскарження:
21.01.2018 14:10 - 24.01.2018 14:20
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
9e9f90a15cb241b9ac88666bc50f83f4
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-01-21-000015-c.a3
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовник ! Прошу обґрунтувати, посилаючись на вимоги чинного законодавства і документації, чому Ви не виявили порушень в учасника переможця та прийняли незаконне рішення. У випадку ігнорування, ми будемо змушені звернутися зі скаргою до Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненськй області. Ми маємо позитивну практику розгляду скарг на користь учасників торгів. Прошу ознайомитись з аналогічними порушеннями в іншому тендері, який було відмінено за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-01-12-000255-c
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.02.2018 12:17
Вирішення:
Якісні характеристики, що зазначені в пропозиції учасника, відповідають вимогам замовника вказаних в тендерній документації в частині відповідності ДСТУ, про що свідчать дані в декларації виробника.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
e5930898eb5e420486ea582b4d94d935
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-01-21-000015-c.b2
Назва:
Вимога
Вимога:
Згідно Додатку № 1 Документації допорогової закупівлі міститься ФОРМА «ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ», яку учасники торгів в обов’язковому порядку повинні надати на торги. Відповідно до примітки «загальну вартість пропозиції потрібно заповнювати у гривнях, зазначаючи цифрове значення, яке має не більше двох знаків після коми та прописом».
Учасник, якого Ви визнали переможцем – ТОВ «Радивилівмолоко» вказав ціну за одиницю товару у розмірі 34,99923076923077 гривень. Але на практиці такої цифри не існує і учасник не зможе продавати товар за 34,99923076923077 гривень за 1 кг сметани. Отож, визнавши переможцем учасника, ви порушили вимоги документації, не об’єктивно провели розгляд пропозиції учасника і проявили дискримінаційний підхід по відношенню до інших учасників торгів.
Вами порушені принципи здійснення закупівель, що наведені у п. 3, 4, 5 Порядку здійснення допорогових закупівель, що затверджений Наказ Державного підприємства «ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ» № 35 від 13.04.2016р. «Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель», а саме відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій.
Згідно Додатку 4 документації Ви вимагаєте аби учасники надали лист згоду на обробку персональних даних, в якому вимагаєте від учасників, щоб вони надали згоду на збір, обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, які передбачено Законом України „Про здійснення державних закупівель". Але ставлячи таку вимогу Ви відкрито порушуєте чине законодавство, адже такий Закон України як „Про здійснення державних закупівель" станом на сьогоднішній день втратив свою чинність і жоден з учасників не може виконати цю незаконно Вами встановлену вимогу.
Також згідно Специфікації № 1 До Проекту договору про закупівлю, який міститься у Додатку 3 документації є примітка згідно якої «загальну вартість пропозиції потрібно заповнювати у гривнях, зазначаючи цифрове значення, яке має не більше двох знаків після коми та прописом»
Відповідно до Додатку 1 ФОРМА « ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» є чітко встановлена вимога, «Учасник не повинен відступати від даної форми». Але докуме7нт, котрий надав учасник ТОВ «Радивилівмолоко» не відповідає вимогам документації, адже з першої з фрази порушив вимогу і вказав замість ФОРМА « ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» вказав «ТЕНДЕРНОА ПРОПОЗИЦІЯ»
Згідно п. 6 Розділу 3 документації вимагається «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерній документації учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником в додатку №2 , тобто якість продукції повинна відповідати діючим на території України державним стандартам». Відповідно до Додатку 2 документації учасник мав документально, а не в довільній формі підтвердити наступну відповідність йго товару вимогам документації «Зовнішній вигляд і консистенція :однорідна маса з глянсуватою поверхнею, густа,дозволено недостатньо густа, наявність поодиноких пухирців повітря,незначна крупинчатість Смак і запах: чистий, кисломолочний, з присмаком і ароматом властивим пастеризованому продукту, без сторонніх присмаків і запахів Колір: білий з кремовим відтінком, рівномірний за всією масою». Але в жодному документі (наприклад якісне посвідчення, декларація ітд) не вказано, що учасник відповідає цим вимогам, адже ця інформація надана у довільній формі.
Враховуючи те, що завершити дану допорогову закупівлю у законний спосіб неможливо, прошу відмінити її у зв’язку з неможливістю усунути порушення чинного законодавства.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.02.2018 15:39
Вирішення:
Вашу скаргу розглянуто. Рішення тендерного комітету щодо переможця залишилось без змін.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
Невідповідність пропозиції вимогам документації торгів
Номер:
5ffbc233f7af403e9d0fb91cb8e98c17
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-01-21-000015-c.c1
Назва:
Невідповідність пропозиції вимогам документації торгів
Вимога:
Відповідно до вимог тендерної документації на закупівлю згідно ДК 021:2015 (CPV) 15550000-8 Молочні продукти різні (сметана) процедура: допорогова закупівля (надалі – Документація), учасники повинні у складі своєї пропозиції надати:
- інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію ( опис предмета закупівлі) які повинні бути відображені у додатку №1«Форма тендерної пропозиції». Вимоги до якості та стандартів підтверджуються документом виданим виробником , що підтверджує дані вимоги на кожне найменування товару;
-документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції.
Відповідно до вимог додатку №1 до Документації, учасник не повинен відступати від встановленої форми, однак в супереч вимогам додатку№1 форма пропозиції учасника ПП «Волинь-Торг Галичина» (№25 від 23.01.2018р.) не відповідає встановленій формі, а саме:
- в розділі 1 зазначається: Повне найменування (прізвище, ім`я, по батькові) учасника – учасником ПП «Волинь-Торг Галичина» зазначено П.І.П. директора підпрємства, а не повне найменування Учасника;
- в розділі 2 зазначається: Місцезнаходження (місце проживання) учасника - учасником ПП «Волинь-Торг Галичина» зазначено м. Львів вул.Антоновича, 115 б/5, однак згідно відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, інформації з офіційного бланку ПП «Волинь-Торг Галичина», установчих документів, які розміщено у складі пропозиції Учасника – місцезнаходженням ПП «Волинь-Торг Галичина» є: 80200, Львівська обл., Радехівський район, місто Радехів, ВУЛИЦЯ ЛЬВІВСЬКА, будинок 29.
Вищевикладене свідчить, що учасник відступив від встановленої форми, що суперечить вимогам Документації.
Крім того, вимоги до якості та стандартів підтверджуються документом виданим виробником, однак ПП «Волинь-Торг Галичина» у складі своєї пропозиції подано документи, які не дають змогу встановити яку саме продукцію пропонує Учасник - три постачальники; дистриб’юторський договір №145/118 від 14.02.2017 подано у не повному вигляді – не можливо встановити який його термін дії.
Разом з тим, документи виробників не відповідають вимогам, які ставляться до предмету закупівлі, а саме: Висновок СЕС №05.03.02-04/35178 від 13.07.2007 на сметану згідно ТУ – згідно документації має бути ДСТУ; Експертний висновок №004766 е/17 від 03.01.2018 видано на сметанний продукт 15% ТУ - згідно документації має бути ДСТУ і не сметанний продукт; протокол випробувань №1842 від 07.07.2017 на сметану 20% ДСТУ – згідно вимог Документації сметана має бути 15% жирності.
Враховуючи вищевикладене просимо відхилити пропозицію ПП «Волинь-Торг Галичина», як таку яка не відповідає вимогам документації Замовника торгів та ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.02.2018 16:18
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
01.02.2018 16:37