• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Паливні брикети із твердих порід деревини.

Завершена

100 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 500.00 UAH
Період оскарження: 09.08.2016 08:58 - 13.08.2016 16:00
Вимога
Відкликано скаржником

продовження Вимоги про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі - UA-2016-08-09-000014

Номер: f006793f74294ad9b89d8cd0d4786988
Ідентифікатор запиту: UA-2016-08-09-000014-a.b2
Назва: продовження Вимоги про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі - UA-2016-08-09-000014
Вимога:
- контактну інформацію компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон). - п. 5. Цінова пропозиція передбачено: Цінова пропозиція Учасника, оформлена на фірмовому бланку (за наявності) у відповідності до вимог Додатку №3 до цього Запиту, подається Учасником у вигляді сканованої копії у форматі pdf або jpg. До кінцевого строку подання пропозицій - 15.08.16 16:00 ФОП Перепелиця Л.П. було надано лише цінову пропозицію, яка містить невідповідність ціни за одиницю без ПДВ та загальної вартості предмету закупівлі. Але ж вимогою Замовника було: «Пропозиція повинна містити загальну вартість предмету закупівлі, що відповідає ціновій пропозиції, поданої учасником через систему електронних закупівель до початку аукціону». Тобто, до початку аукціону ФОП Перепелиця Л.П. зазначила загальну вартість закупівлі, що не відповідає ціновій пропозиції, завантаженій в систему (50Х1900,00=95 000,00 грн. без. ПДВ). Таким чином, ФОП Перепелиця Л.П., як Учасник, не надавши вищезазначені документи, а також розмістивши цінову пропозицію, що не відповідала Додатку №3 до Запиту, яка мала подаватися Учасником у вигляді сканованої копії у форматі pdf або jpg, та містила невідповідність загальної вартості закупівлі до початку аукціону ціновій пропозиції, завантаженій в систему, не виконала вимоги, встановлені Замовником і, відповідно, мала би бути дискваліфікованою. Зазначені документи та цінова пропозиція були додані 16.08.2016 року о 14:39, тобто після кінцевого строку подання пропозицій - 15.08.16 16:00. Виходячи з вищевикладеного, керуючись п. 10.2. Порядку, просимо тендерний комітет скасувати рішення про визначення переможця - ФОП Перепелиця Л.П., дискваліфікувати пропозицію та прийняти правомірне рішення. В іншому випадку дана Вимога буде направлена на розгляд до Комісії з розгляду звернень.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 19.08.2016 09:59
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі - UA-2016-08-09-000014

Номер: 39bcad6e44b342678fc071ec17483df9
Ідентифікатор запиту: UA-2016-08-09-000014-a.b1
Назва: Вимога про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі - UA-2016-08-09-000014
Вимога:
Відповідно до п.10.1. Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» (далі – Порядок) звертаємося до Вас із Вимогою про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі. Пунктом 3.2. даного Порядку встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовник повинен дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників;максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Рішенням тендерного комітету КУ «Томашпільський районний медичний центр первинної медико – санітарної допомоги» (далі – Замовник) від 16.08.2016 р. переможцем торгів на закупівлю паливних брикетів із твердих порід деревини (код за ДК 021-2015 (CPV- 03413000-8 - Паливна деревина; код за ДК - 02.20.14-00.00 - Деревина паливна) визначено ФОП Перепелиця Л.П. Вважаємо, що дане рішення є не правомірним через те, що пропозиція ФОП Перепелиця Л.П. не відповідає встановленим в Оголошенні про проведення закупівлі через систему електронних закупівель вимогам, а саме: - п. 7. Інша інформація передбачено: Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: - копію свідоцтва про державну реєстрацію або копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; - копію виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; - копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або копія витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку); - копія документу, довіреності (доручення) на підписання документів, пропозиції та укладення договору; - контактну інформацію компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, мі
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 19.08.2016 09:59