-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Лічильники води,пристрої передачі даних та обладнання для їх встановлення.
Торги відмінено
3 148 746.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 31 487.46 UAH
мін. крок: 1% або 31 487.46 UAH
Період оскарження:
21.02.2023 16:38 - 03.03.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
До технічних характеристик
Номер:
efecd0c53e4a4c0098750101f3247717
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-21-013276-a.a2
Назва:
До технічних характеристик
Вимога:
Шановний Замовник! Вами викладена нова редакція Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю товару : ДК 021:2015 – 38420000-5 Прилади для вимірювання витрат рівня та тиску рідин і газів (Лічильники води та обладнання до них), але в той же час в п. 4.1. «назва предмета закупівлі - Лічильник води, пристрої передачі даних та обладнання для їх встановлення», а в п. 4.2 «тендерні пропозиції подаються в цілому по предмету закупівлі».
Тому виникає питання, куди ділись вимоги до пристроїв передачі даних? Якими вони мають бути і чи не здається вам, що внесення таким радикальних змін є не зрозумілими для потенційного учасника. В минулій вимозі учасник просив виключити один сертифікат ISO, а натомість Замовник виключив ВСІ вимоги , що були до пристроїв передачі даних, матеріалів корпуса лічильників та інші комплектуючих до них! Не зрозуміло також, яким чином ПОВНІСТЮ змінились вимоги до «Діапозону вимірювання Q3/ Q1= R» і які саме лічильники тепер хоче Замовник і що входить в зміст закупівлі.
Є відчуття, що Замовник навмисне вніс зміни до тендерної пропозиції, аби занизивши вимоги, за встановлену самим же Замовником суму, закупити лічильники не відповідні до стандартів України.
Просимо Замовника визначитись з предметом закупівлі, внести зміни в тендерну документацію.
Вважаємо за необхідне звернути увагу Державної аудиторської служби України на дивні та незрозумілі дії Замовника.
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь на скаргу 01.03.2023 15:43
Дата подачі:
28.02.2023 17:47
Вирішення:
Шановний учаснику! Дякуємо за зауваження. Допущену технічну помилку в назві предмета закупівлі у Додатку 2 буде виправлено.
Що стосується вимог до пристроїв передачі даних- вони дуже конкретно прописані в технічних вимогах. Також конкретно прописані вимоги що до сертифікації пристроїв передачі даних, які мають відповідати вимогам Технічного регламенту радіообладнання (ТР Р) затвердженого Постановою КМ України № 355 від 24.05.2017 р. та чинному законодавству.
Відповідно до п. 1.2 ПОРЯДКУ здійснення державного нагляду за користуванням радіочастотним ресурсом України в смугах радіочастот загального користування (РІШЕННЯ НРЗІ 27.12.2012 № 684) Український державний центр радіочастот за дорученням Голови НКРЗІ бере участь у здійсненні державного нагляду за користуванням радіочастотним ресурсом України (далі - РЧР) у смугах радіочастот загального користування та додержанням суб'єктами господарювання, які здійснюють реалізацію радіоелектронних засобів (далі - РЕЗ) та випромінювальних пристроїв (далі - ВП), вимог законодавства України щодо реалізації РЕЗ та ВП, у тому числі порядку їх маркування.
Порушення правил реалізації, експлуатації радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв будь-якого виду і призначення, а так само користування радіочастотним ресурсом України без належного дозволу чи ліцензії або з порушенням правил, які регулюють користування радіочастотним ресурсом України тягнуть за собою адміністративну відповідальність згідно Статті 146. Порушення правил реалізації, експлуатації радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв, а також користування радіочастотним ресурсом України Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Що стосується вимог до лічильників води.
Відповідно до п. 1 ст. 16 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» 1314-VII від 05.06.2014 р. оцінка відповідності законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки вимогам технічних регламентів проводиться у разі, коли це передбачено відповідними технічними регламентами.
На лічильники води поширюється дія Технічного регламенту засобів вимірювальної техніки, затвердженого постановою КМУ №163 від 24.02.2016 року.
В технічних вимогах Додатку 2 зазначені вимоги до сертифікації лічильників води згідно вимог Технічного регламенту засобів вимірювальної техніки, затвердженого постановою КМУ №163 від 24.02.2016 року. Отже всі вимоги до лічильників води відповідають чинному законодавству України.
Що до діапазону вимірювання Q3/Q1=R. В попередній редакції технічних вимог значення R було визначено як 160, в новій R≥800.Чим більше значення R, тим більша чутливість лічильника на мінімальних витратах, що дуже важливо для обліку водоспоживання в житловому секторі. Відповідно Замовник даною вимогою не занизив вимоги, а навпаки підвищив як метрологічні так і технічні вимоги.
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Отже Замовник не має права вказувати конкретну модель чи виробника. Внісши зміни до технічних вимог Замовник видалив конкретне найменування моделі лічильника та зазначив, що учасники можуть запропонувати еквівалент, чим повність виконав вимоги чинного законодавства України.
Що стосується вимог до пристроїв передачі даних- вони дуже конкретно прописані в технічних вимогах. Також конкретно прописані вимоги що до сертифікації пристроїв передачі даних, які мають відповідати вимогам Технічного регламенту радіообладнання (ТР Р) затвердженого Постановою КМ України № 355 від 24.05.2017 р. та чинному законодавству.
Відповідно до п. 1.2 ПОРЯДКУ здійснення державного нагляду за користуванням радіочастотним ресурсом України в смугах радіочастот загального користування (РІШЕННЯ НРЗІ 27.12.2012 № 684) Український державний центр радіочастот за дорученням Голови НКРЗІ бере участь у здійсненні державного нагляду за користуванням радіочастотним ресурсом України (далі - РЧР) у смугах радіочастот загального користування та додержанням суб'єктами господарювання, які здійснюють реалізацію радіоелектронних засобів (далі - РЕЗ) та випромінювальних пристроїв (далі - ВП), вимог законодавства України щодо реалізації РЕЗ та ВП, у тому числі порядку їх маркування.
Порушення правил реалізації, експлуатації радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв будь-якого виду і призначення, а так само користування радіочастотним ресурсом України без належного дозволу чи ліцензії або з порушенням правил, які регулюють користування радіочастотним ресурсом України тягнуть за собою адміністративну відповідальність згідно Статті 146. Порушення правил реалізації, експлуатації радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв, а також користування радіочастотним ресурсом України Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Що стосується вимог до лічильників води.
Відповідно до п. 1 ст. 16 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» 1314-VII від 05.06.2014 р. оцінка відповідності законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки вимогам технічних регламентів проводиться у разі, коли це передбачено відповідними технічними регламентами.
На лічильники води поширюється дія Технічного регламенту засобів вимірювальної техніки, затвердженого постановою КМУ №163 від 24.02.2016 року.
В технічних вимогах Додатку 2 зазначені вимоги до сертифікації лічильників води згідно вимог Технічного регламенту засобів вимірювальної техніки, затвердженого постановою КМУ №163 від 24.02.2016 року. Отже всі вимоги до лічильників води відповідають чинному законодавству України.
Що до діапазону вимірювання Q3/Q1=R. В попередній редакції технічних вимог значення R було визначено як 160, в новій R≥800.Чим більше значення R, тим більша чутливість лічильника на мінімальних витратах, що дуже важливо для обліку водоспоживання в житловому секторі. Відповідно Замовник даною вимогою не занизив вимоги, а навпаки підвищив як метрологічні так і технічні вимоги.
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Отже Замовник не має права вказувати конкретну модель чи виробника. Внісши зміни до технічних вимог Замовник видалив конкретне найменування моделі лічильника та зазначив, що учасники можуть запропонувати еквівалент, чим повністю виконав вимоги чинного законодавства України.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Щодо технічних вимог
Номер:
857fbfca2f3a493fbbc5899defbddb17
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-21-013276-a.b1
Назва:
Щодо технічних вимог
Вимога:
В технічному завданні замовником зокрема вимагається «Обовязкова наявність сертифікату ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 2800:2007, IDT) "Системи управління безпекою ланцюга постачання", а саме: "На підтвердження якісного та своєчасного постачання устаткування, матеріалів та виробів на об'єкт Учасник повинен надати сканкопію сертифіката на систему управ ління безпекою ланцюга постачання ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 2800:2007, IDT) «Системи управління безпекою ланцюга постачання".
По-перше замовник не вказав кому повинен бути виданий даний сертифікат – учаснику, виробнику? Якщо виробнику то чого: лічильників води, приєднувальних комплектів, GSM-модемів?
По-друге вищезазначений сертифікат не має ніякого відношення до даної закупівлі і ніяким чином не впливає, а ні на кваліфікаційні критерії предмету закупівлі, а також не дає Замовнику додаткову гарантію щодо гарантії постачання.
Тому дана вимога є дискримінаційною. Узагальнена практика рішень постійно діючою адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель неодноразово підтверджувала, що така вимога є дискримінаційною. Наприклад рішення No 4063-р/пк-пз від 03.03.2021 Частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників Тому вимагаю внести зміни в ТД та розширити коло можливих потенційних учасників процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.02.2023 09:52
Вирішення:
КП "Крижопільводоканал" внесе зміни в ТД та розширить коло можливих потенційних учасників процедури закупівлі
Статус вимоги:
Задоволено