-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (вивіз та знешкодження (кремація) відходів категорії В (органічні медичні відходи))
Торги не відбулися
96 854.50
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 500.00 UAH
Період оскарження:
01.02.2018 14:00 - 04.02.2018 14:05
Вимога
Відхилено
порушення чинного законодавства при проведення закупівлі
Номер:
6f4f20cdeb884c6db4a830533cbe8cdd
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-01-002403-c.a3
Назва:
порушення чинного законодавства при проведення закупівлі
Вимога:
1.Замовник:
Комунальний заклад «Обласний перинатальний центр» ЗОР, Код ЄДРПОУ: 38732288
2. Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Екологічні переробні технології», код ЄДРПОУ 37797799, Юр. адр. / Факт. адр.: 04201, м. Київ, вул. Полярна, буд. 20, офіс № 218,
3. Номер повідомлення про проведення закупівлі: UA-2018-02-01-002403-c код ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (вивіз та знешкодження (кремація) відходів категорії В (органічні медичні відходи))
4. Підстава вимоги: відхилення вимоги учасника щодо відміни рішення про дискваліфікацію учасника ТОВ «Екологічні переробні технології» (код ЄДРПОУ 37797799), Протокол засідання тендерного комітет КЗ «Обласний перинатальний центр» ЗОР від 09.02.2018р. № 32 та Протокол засідання тендерного комітет КЗ «Обласний перинатальний центр» ЗОР від 12.02.2018р. № 35.
На Вашу відповідь на Вимогу, щодо усунення дискримінаційних вимог повідомляємо наступне:
1. У своїй відповіді Ви вказуєте, що «наявність виробничих потужносте та місця розвантаження у Запорізькій області» не є дискримінаційною вимогою та забезпечує широке коло учасників. Вважаємо дану вимогу такою, що безпосередньо звужує коло учасників, лише до тих, які мають виробничі потужності на території Запорізької області, а усі інші підприємства навіть не можуть прийняти участь у даній закупівлі. Наша позиція підтверджується на практиці Рішенням Антимонопольного Комітету України № 389-р/пк-пз від 31.01.2017 року, яке чітко підтверджує що «дана вимога обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, а також порушує принципи здійснення закупівель, а саме – недискримінація учасників, відкритість та прозорість на усіх стадіях закупівель». Хоча дана закупівля не регулюється ЗУ «Про публічні закупівлі», так як є допороговою, але пунктом 6.2. Наказу ДП Зовнішторгвидав України від 13.04.2016 № 35 передбачено, що Замовник має дотримуватись принципів «добросовісна конкуренція Учасників та недискримінація учасників».
2. Стосовно Ваших тверджень «Про сумнівну репутацію учасника. Згідно з п.п.6 п. 6.2. ст. 6 Наказу ДП Зовнішторгвидав України від 13.04.2016 № 35, замовник повинен дотримуватися принципу запобігання корупційним діям та зловживанням. Дотримуючись цього принципу, Замовник зобов’язаний перевіряти учасників на предмет участі у позазаконних схемах зловживань своїми господарськими повноваженнями. Що і було зроблено», то вони взагалі виходять за межі здорового глузду та підтверджують упереджене ставлення Замовника до одного із Учасників.
Дані висновки підтверджуються наступним:
Законом України «Про запобігання корупції», визначенні наступні поняття: «корупційне правопорушення - діяння, що містить ознаки корупції, вчинене особою, зазначеною у частині першій статті 3 цього Закону, за яке законом встановлено кримінальну, дисциплінарну та/або цивільно-правову відповідальність; корупція - використання особою, зазначеною у частині першій статті 3 цього Закону, наданих їй службових повноважень чи пов’язаних з ними можливостей з метою одержання неправомірної вигоди або прийняття такої вигоди чи прийняття обіцянки/пропозиції такої вигоди для себе чи інших осіб або відповідно обіцянка/пропозиція чи надання неправомірної вигоди особі, зазначеній у частині першій статті 3 цього Закону, або на її вимогу іншим фізичним чи юридичним особам з метою схилити цю особу до протиправного використання наданих їй службових повноважень чи пов’язаних з ними можливостей; правопорушення, пов’язане з корупцією - діяння, що не містить ознак корупції, але порушує встановлені цим Законом вимоги, заборони та обмеження, вчинене особою, зазначеною у частині першій статті 3 цього Закону, за яке законом встановлено кримінальну, адміністративну, дисциплінарну та/або цивільно-правову відповідальність». Із наведених визначень, ми з впевненістю можемо зробити висновок, що ніби запобігання у корупційних діях зі сторони Вашого підприємства у даній ситуації, є якраз таким, що підтверджує корупційну складову у Ваших діях.
В ухвалах суду про справам № 757/38641/17-к (http://reyestr.court.gov.ua/ Review/67645642#), № 757/38645/17-к (http://reyestr.court.gov.ua/Review/ 67645595#), № 757/38643/17-к (http://reyestr.court.gov.ua/Review/67645592), № 757/38647/17-к (http:// reyestr.court.gov.ua/Review/67645557), № 757/38648/17-к (http://reyestr.court.gov.ua/Review/ 67645546), на які ви посилаєтесь у Протоколі № 35 від 12 лютого 2018 року зазначено, що «Досудовим слідством одержано відомості про те, що службові особи окремих суб'єктів господарювання, які мають ліцензії у сфері поводження з відходами ………. з метою отримання вказаних ліцензій надали до Міністерства екології та природних ресурсів України завідомо неправдиві офіційні документи щодо наявної матеріально-технічної бази, необхідної для провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами». Ключовими словами у вищезазначених Ухвалах є «слідством одержано відомості», а не підтвердження даного факту судом. Конституцією України передбачена презумпція невинуватості. Презумпція невинуватості (презумпція лат. praesumptio, від praesumo — «передбачаю», «угадую») — правовий принцип, за яким щодо особи, яка підозрюється у вчиненні злочину, припускається невинність до того часу, поки її вину не буде доведено у порядку, передбаченому законодавством, і встановлено вироком суду, який набрав законної сили. «Ухвала — письмове або усне судове рішення, яким вирішуються питання, пов'язані з процедурою розгляду справи, та інші процесуальні питання». Тобто Ухвала суду є процесуальним документом, а не Вироком, який підтверджує винуватість чи невинуватість у скоєнні заборонених законом діянь. Також, у резолятивній частині кожної із Ухвал вказується лише необхідність, щодо проведення перевірки конкретних суб’єктів господарювання, щодо отримання ними ліцензії у сфері поводження з відходами. Даними ухвалами навіть не передбачається проведення перевірки у ТОВ «Екологічні Переробні Технології» стосовно підтвердження чи спростування «відомостей» виявлених досудовим слідством. Тому, посилання на них взагалі неможливе, так як ними не встановлено жодних порушень, щодо отримання нашим товариством ліцензії у сфері поводження з відходами. Окрім того, статтею 59 вищезгаданого Закону зазначається «Відомості про осіб, яких притягнуто до кримінальної, адміністративної, дисциплінарної або цивільно-правової відповідальності за вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, а також про юридичних осіб, до яких застосовано заходи кримінально-правового характеру у зв’язку з вчиненням корупційного правопорушення, вносяться до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, що формується та ведеться Національним агентством». Також «Національне агентство забезпечує оприлюднення на своєму офіційному веб-сайті відомостей з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, протягом трьох робочих днів після їх внесення до реєстру». Саме у цьому реєстрі міститься інформація про осіб, що вчинили корупційні правопорушення і було б логічно підтвердити вищевказані Ваші припущення, інформацією з нього.
І на останок, повідомляємо, що перевірка юридичних та фізичних осіб, які приймають участь у державних закупівлях, щодо вчинення ними корупційних дій передбачається тільки згідно ЗУ «Про публічні закупівлі», а Наказом ДП Зовнішторгвидав України від 13.04.2016 № 35, передбачено лише вимогу до Замовника щодо дотримання принципу запобігання корупційним діям та зловживанням, так як це є допороговою закупівлею. Дана обставина, повністю підтверджує Ваше упереджене ставлення до одного із учасників, для будь-якої можливості визнання переможцем іншого учасника, що і є корупційною складовою з боку Замовника, яку Ви маєте виключити.
Вимагаємо:
1. Відмінити рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Екологічні переробні технології», Протокол засідання тендерного комітет КЗ «Обласний перинатальний центр» ЗОР від 09.02.2018р. № 32 та Протокол засідання тендерного комітет КЗ «Обласний перинатальний центр» ЗОР від 12.02.2018р. № 35, у зв’язку з неправомірними діями замовника при проведенні закупівля, які призводять до порушення чинного законодавства.
2. Провести неупереджену оцінку цінової пропозиції ТОВ «Екологічні переробні технології», яка є найбільш економічно вигідною, керуючись основними принципами закупівель, передбаченими пунктом 6.2. Наказу ДП Зовнішторгвидав України від 13.04.2016 № 35.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога до результатів закупівлі _ЗОПЦ ЗОР_2.docx 13.02.2018 17:44
- рішення від 31.01.2017 № 389.PDF 13.02.2018 17:44
Дата подачі:
13.02.2018 17:44
Вирішення:
Дякуємо за ваше звернення.
Замовник звертає увагу учасника, що у данному розділі розглядається відповідність документації іншого учасника торгів. Однак, Замовник уважно вивчив ваші зауваження викладенні у зверненні та бере їх до уваги у процесі подальшої оцінки.
З повагою.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду
Неправомірні дії Замовника при дискваліфікації Учасника, що надав найбільш економічно вигідну пропозицію
Номер:
9092f8f84b0d46f0a5351c82d90a5579
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-01-002403-c.c1
Назва:
Неправомірні дії Замовника при дискваліфікації Учасника, що надав найбільш економічно вигідну пропозицію
Вимога:
1.Замовник:
Комунальний заклад «Обласний перинатальний центр» ЗОР, Код ЄДРПОУ: 38732288
2. Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Екологічні переробні технології», код ЄДРПОУ 37797799, Юр. адр. / Факт. адр.: 04201, м. Київ, вул. Полярна, буд. 20, офіс № 218,
3. Номер повідомлення про проведення закупівлі: UA-2018-02-01-002403-c код ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (вивіз та знешкодження (кремація) відходів категорії В (органічні медичні відходи))
4. Підстава вимоги: дискваліфікація учасника ТОВ «Екологічні переробні технології» (код ЄДРПОУ 37797799), Протокол засідання тендерного комітет КЗ «Обласний перинатальний центр» ЗОР від 09.02.2018р. № 32. Підстава для дискваліфікації: «виробничі потужності учасника знаходяться за межами Запорізької області та у ЄДР судових рішень міститься вирок від 26 вересня 2017 року у справі № 522/17432/17, який постановлений Приморським районним судом м. Одеси. Вирок встановлено, що учасник входив до складу «конвертаційного центру» та сприяв сприяв в умисному ухиленні від сплати податку на додану вартість. Отже учасник має сумнівну репутацію».
Стосовно підстав для дискваліфікації повідомляємо наступне:
1. Вимога, щодо наявності виробничих потужностей на території Запорізької області є дискримінаційною, що звужує коло учасників та суперечить вимогам чинного законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників, що визначені в ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» та в п. 6.2 Наказу №35 «Про порядок здійснення допорогових закупівель». Відповідно вимог Закону України «Про відходи» та Наказу МОЗ від 08.06.2015 № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами», Учасник повинен мати Ліцензію на поводження з небезпечними відходами (перевезення, утилізація/знешкодження). Достатньою умовою для підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам Замовника щодо наявності обладнання та МТБ повинно бути надання довідки щодо наявності власного сертифікованого обладнання та матеріально-технічної бази для виконання послуг. Замовник повинен керуватись основними принципами закупівель щодо максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Основним критерієм вибору переможця допорогової закупівлі є ціна, яка включає всі витрати учасника. Враховуючи вищевикладене, вбачається корупційна складова в даній вимозі щодо наявності обладнання та МТБ в Запорізькій області, яка висунута під конкретного учасника. У пропозиції нашого товариства конкретно вказані технічні вимоги щодо можливості надання послуг нашим товариством, згідно предмету закупівлі.
2. Щодо Вироку у справі № 522/17432/17, повідомляємо, що ТОВ «Екологічні Переробні Технології» взагалі не згадується у будь-якій частині цього документу, а тому вважаємо, що дана інформація є наклепом та може безпосередньо впливати на ділову репутацію нашого товариства.
Окрім того, перевірка учасників публічних закупівель, які приймають участь у допорогових закупівлях, щодо наявності рішень судів є неправомірною та такою, що порушує норми Закону України «Про публічні закупівлі» та Наказу № 35 «Про порядок здійснення допорогових закупівель».
Вимагаємо:
1. Відмінити рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Екологічні переробні технології», Протокол засідання тендерного комітет КЗ «Обласний перинатальний центр» ЗОР від 09.02.2018р. № 32, у зв’язку з неправомірними діями замовника.
2. Провести неупереджену оцінку цінової пропозиції ТОВ «Екологічні переробні технології», яка є найбільш економічно вигідною.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога до результатів закупівлі _ЗОПЦ ЗОР.docx 09.02.2018 15:57
Дата подачі:
09.02.2018 15:57
Вимога
Залишено без розгляду
Неправомірні дії Замовника при дискваліфікації Учасника, що надав найбільш економічно вигідну пропозицію
Номер:
53617271ba464523998fbc40c619377e
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-01-002403-c.a2
Назва:
Неправомірні дії Замовника при дискваліфікації Учасника, що надав найбільш економічно вигідну пропозицію
Вимога:
1.Замовник:
Комунальний заклад «Обласний перинатальний центр» ЗОР, Код ЄДРПОУ: 38732288
2. Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Екологічні переробні технології», код ЄДРПОУ 37797799, Юр. адр. / Факт. адр.: 04201, м. Київ, вул. Полярна, буд. 20, офіс № 218,
3. Номер повідомлення про проведення закупівлі: UA-2018-02-01-002403-c код ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (вивіз та знешкодження (кремація) відходів категорії В (органічні медичні відходи))
4. Підстава вимоги: дискваліфікація учасника ТОВ «Екологічні переробні технології» (код ЄДРПОУ 37797799), Протокол засідання тендерного комітет КЗ «Обласний перинатальний центр» ЗОР від 09.02.2018р. № 32. Підстава для дискваліфікації: «виробничі потужності учасника знаходяться за межами Запорізької області та у ЄДР судових рішень міститься вирок від 26 вересня 2017 року у справі № 522/17432/17, який постановлений Приморським районним судом м. Одеси. Вирок встановлено, що учасник входив до складу «конвертаційного центру» та сприяв сприяв в умисному ухиленні від сплати податку на додану вартість. Отже учасник має сумнівну репутацію».
Стосовно підстав для дискваліфікації повідомляємо наступне:
1. Вимога, щодо наявності виробничих потужностей на території Запорізької області є дискримінаційною, що звужує коло учасників та суперечить вимогам чинного законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників, що визначені в ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» та в п. 6.2 Наказу №35 «Про порядок здійснення допорогових закупівель». Відповідно вимог Закону України «Про відходи» та Наказу МОЗ від 08.06.2015 № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами», Учасник повинен мати Ліцензію на поводження з небезпечними відходами (перевезення, утилізація/знешкодження). Достатньою умовою для підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам Замовника щодо наявності обладнання та МТБ повинно бути надання довідки щодо наявності власного сертифікованого обладнання та матеріально-технічної бази для виконання послуг. Замовник повинен керуватись основними принципами закупівель щодо максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Основним критерієм вибору переможця допорогової закупівлі є ціна, яка включає всі витрати учасника. Враховуючи вищевикладене, вбачається корупційна складова в даній вимозі щодо наявності обладнання та МТБ в Запорізькій області, яка висунута під конкретного учасника. У пропозиції нашого товариства конкретно вказані технічні вимоги щодо можливості надання послуг нашим товариством, згідно предмету закупівлі.
2. Щодо Вироку у справі № 522/17432/17, повідомляємо, що ТОВ «Екологічні Переробні Технології» взагалі не згадується у будь-якій частині цього документу, а тому вважаємо, що дана інформація є наклепом та може безпосередньо впливати на ділову репутацію нашого товариства.
Окрім того, перевірка учасників публічних закупівель, які приймають участь у допорогових закупівлях, щодо наявності рішень судів є неправомірною та такою, що порушує норми Закону України «Про публічні закупівлі» та Наказу № 35 «Про порядок здійснення допорогових закупівель».
Вимагаємо:
1. Відмінити рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Екологічні переробні технології», Протокол засідання тендерного комітет КЗ «Обласний перинатальний центр» ЗОР від 09.02.2018р. № 32, у зв’язку з неправомірними діями замовника.
2. Провести неупереджену оцінку цінової пропозиції ТОВ «Екологічні переробні технології», яка є найбільш економічно вигідною.
Пов'язані документи:
Учасник
- вирок 522-174-17 _.docx 09.02.2018 15:58
- вирок 522-17432-17.docx 09.02.2018 15:58
- Вимога до результатів закупівлі _ЗОПЦ ЗОР.docx 09.02.2018 15:58
- Протокол № 35 від 12.02.2018 р. 13.02.2018 14:14
Дата подачі:
09.02.2018 15:58
Вирішення:
Дякуємо за ваше зауваження та повідомляємо наступне.
Про відсутність дискваліфікацій них вимог в умовах закупівлі.
Відповідно до п.6.3 Наказу №35 "Про порядок здійснення допорогових закупівель" під час оголошення закупівлі замовник розміщує в електронній системі закупівель інформацію про предмет закупівлі та очікувану вартість, умови договору, порядок і умови проведення закупівлі, строк подання пропозицій , а також вимоги до учасників та іншу інформацію, яка на його думку є необхідною для проведення закупівлі. Інформація, зазначена під час оголошення закупівлі, повинна збігатися з інформацією, що міститься у прикріплених документах. У разі невідповідності пріоритетною вважається інформація, вказана замовником в оголошенні про закупівлю.
Вимога про виробничі потужності об’єкта поводження з небезпечними відходами / місця розвантаження , яке повинно бути у межах Запорізької області, у даному пункті технічних вимог мається на увазі наявність виробничих потужносте та місця розвантаження у Запорізькій області, яке Виконавець використовує на законних підставах, а не реєстрація компанії в Запорізький області, яка має відповідну Ліцензію, тому вищезазначений пункт забезпечує широке коло учасників, компаній, які зареєстровані в усіх областях України. Отже, така вимога не є дискримінаційною.
На підставі цього вважаємо, що у технічних вимогах до оголошення відсутня корупційна складова, оскільки послуги по Запорізькій області можуть надати декілька підприємств, тому замовник не мав на увазі конкретне підприємство.
Учасник у своєму зверненні не зазначає нормативно-правового обґрунтування своєї позиції про дискримінаційну вимогу, а використовує загальні вирази, без складового порівняння. Тому, у замовника не виникає правових підстав для зміни своєї правової позиції, що є протилежною позиції учасника.
Про сумнівну репутацію учасника.
Згідно з п.п.6 п. 6.2. ст. 6 Наказу ДП Зовнішторгвидав України від 13.04.2016 № 35, замовник повинен дотримуватися принципу запобігання корупційним діям та зловживанням.
Дотримуючись цього принципу, Замовник зобов’язаний перевіряти учасників на предмет участі у позазаконних схемах зловживань своїми господарськими повноваженнями. Що і було зроблено.
Відповідно до судових рішень у кримінальних справах:
№ 757/38641/17-к (http://reyestr.court.gov.ua/Review/67645642#),
№ 757/38645/17-к (http://reyestr.court.gov.ua/Review/67645595#),
№ 757/38643/17-к (http://reyestr.court.gov.ua/Review/67645592),
№ 757/38647/17-к (http://reyestr.court.gov.ua/Review/67645557),
№ 757/38648/17-к (http://reyestr.court.gov.ua/Review/67645546),
досудовим слідством одержано відомості про те, що службові особи окремих суб'єктів господарювання, які мають ліцензії у сфері поводження з відходами, в тому числі ТОВ «Екологічні переробні технології» (код ЄДРПОУ 37797799 з метою отримання вказаних ліцензій надали до Міністерства екології та природних ресурсів України завідомо неправдиві офіційні документи щодо НАЯВНОЇ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ, необхідної для провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами. Враховуючи те, що в ході розгляду цього звернення учасника були знайдені додаткові судові рішення у кримінальних справах в яких фігурує ТОВ «Екологічні переробні технології», замовником будуть внесені відповідні зміни до протоколу про дискваліфікацію цього учасника.
Учасник у своєму зверненні не зазначає нормативно-правового обґрунтування своєї позиції про відсутність права замовника на перевірку учасника закупівлі, а використовує загальні вирази, без складового порівняння. Тому, у замовника не виникає правових підстав для зміни своєї правової позиції, що є протилежною позиції учасника.
Протокол додається.
Статус вимоги:
Не задоволено