• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 – 90910000-9, Послуги з прибирання (Послуги з прибирання приміщень)

Торги відмінено

3 033 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 165.00 UAH
Період оскарження: 21.02.2023 15:01 - 26.02.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Про дані для розрахунків

Номер: 314f39cdcd7d4d6e9a777fb9d14ef54d
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-21-010251-a.b7
Назва: Про дані для розрахунків
Вимога:
Замовнику, для точних розрахунків та складання калькуляції вартості просимо внести в Технічне завдання інформацію про точну кількість кабінетів та інших приміщень, у яких мають бути розміщені диспенсери для розхідних матеріалів(мила, засобів для дезінфекції рук) та контейнерів для сміття.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерна документація містить всі необхідні вихідні дані для підготовки тендерної пропозиції та розрахунку ціни тендерної пропозиції.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 44ceffedc0a7467c85a86abd767d2df6
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-21-010251-a.a6
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику, в тендерній документації зазначено, що кількість робочих днів для розрахунку тендерної пропозиції – 218. Якщо розрахувати згідно технічного завдання робочі дні (де певні види послуг вимагається надавати в суботи), то 218 робочих днів це з 20 квітня по 31 грудня 2023 року. У той же час строк надання послуг ви зазначаєте «з моменту підписання договору і до 31.12.2023 року». Враховуючи часові терміни проведення етапів торгів можна припустити, що договір буде підписаний швидше, ніж 20 квітня 2023 року. Тобто імовірно кількість робочих днів необхідних для виконання технічного завдання складатиме більше ніж вказані вами 218 роб. днів.. Якщо згідно вашої вимоги розраховувати ціну пропозиції на 218 робочих днів, то Виконавець, або має приступити до надання послуг 20 квітня, або з моменту підписання договору та завершити надання послуг раніше ніж 31.12.2023 року. Таким чином ви вводите в оману учасників торгів щодо розрахунку ціни тендерної пропозиції тобто її неправомірного заменшення, та в подальшому спонукаєте Виконавця до порушень умов підписаного договору згідно торгів. Приведіть даний показник у відповідність, що забезпечить дотримання норм проекту договору та чинного законодавства в рамка співпраці Переможця з Замовником.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник, Указом Президента України від 06.02.2023 №58/2023 строк дії воєнного стану в Україні продовжено з 05 години 30 хвилин 19 лютого 2023 року строком на 90 діб, а не до кінця року.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА

Номер: ac8e1f764f324aebaaf85c5299e32dcb
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-21-010251-a.b5
Назва: ВИМОГА
Вимога:
Шановний Замовнику. В ТД присутній ряд дискримінаційних і не логічних , не законних вимог. 1. Щодо вимоги ТД "у разі, якщо учасник не має місця постійної дислокації (офісу) в місті Тернопіль, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції лист у довільній формі, у якому детально описати, посилаючись на наявну в учасника матеріально-технічну базу, працівників, відстань між дислокацією офісу учасника і дислокацією об’єктів замовника, - яким чином учасник забезпечить щоденне надання послуг на об’єктах замовника та присутність працівників, інформація про яких надана на підтвердження відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям , щоденно на об’єктах замовника" ДАНА ВИМОГА є дискримінаційною. Ви вимагаєте в інших учасників ПО СУТІ наявність офісу саме в Тернополі, так як нормальне обґрунтування щодо "відстані між дислокацією офісу учасника і дислокацією об’єктів замовника, - яким чином учасник забезпечить щоденне надання послуг на об’єктах замовника та присутність працівників, інформація про яких надана на підтвердження відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям , щоденно на об’єктах замовника" НЕМОЖЛИВЕ. Зверніться до рішень АМКУ по даному питанню. Організації, які не мають офісу саме в Тернополі, можуть координувати свою роботу і надавати відповідні послуги по всій Україні. Учасники не будуть орендувати офіс в Тернополі і чекати поки лікарня оголосить закупівлю. Наголошуємо, є практика АМКУ, яка чітко визнає дану вимогу дискримінаційною. 2. Щодо вимоги ТД надати: "Копію оригіналу Додатку 4ДФ об’єднаної звітності з податку на доходи та ЄСВ «Відомості про суми нарахованого доходу, утриманого та сплаченого податку на доходи фізичних осіб та військового збору» за два останні звітні періоди". Навіщо Вам дані про всіх працівників Учасників? До вашого відома, в даних звітах присутня інформація щодо ІПН всіх працівників Учасника і інша інформація, яка не має ніякого відношення до надання послуг з прибирання. Вважаємо дану вимогу не правомірною. Вимагаю видалити її, Ви жодним чином її не обґрунтували. На Вашу маленьку квадратуру прибирання - дана вимога м'яко кажучи НЕПОТРІБНА і необґрунтована. 3. Щодо вимоги ТД "На підтвердження відповідності умовам в частині технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Учасник надає копію з оригіналу діючого акредитованого сертифікату на відповідність ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпеки праці. Вимоги та настанови щодо застосування» в сфері сертифікації: комплексне обслуговування об’єктів, послуги щодо очищення промислових об’єктів, послуги очищення, коди ДКПП згідно ДК 016:2010: 81.10, 81.22.1, 81.29.1" Даний документ є надуманим, законодавством не передбачений як обов'язковий при наданні послуг з прибирання і не підтверджує відповідність ТЗ та виконання всіх вимог щодо ОП на підприємстві. Це регламентується іншими документами. Прошу видалити всі вищезазначені вимоги. У разі не реагування, будемо змушені звертатися до АМКУ. До відома Уповноваженої особи, та величезна кількість довідок і гарантійних листів, в тому числі в ТЗ, являється у разі не надання Учасниками, невідповідністю і підлягає обов’язковому виправленню згідно постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Так як не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерна документація за вимогами учасників, у т.ч. ТОВ «КЛІН ТОН», була приведена у відповідність з вимогами чинного законодавства та з урахуванням практики АМКУ з розгляду скарг, а отже не потребує внесення відповідних змін. Відсутність скарг з боку учасників підтверджує відповідність тендерної документації вимогам чинного законодавства. Додатково повідомляємо, що замовник володіє питанням виправлення невідповідностей, виявлених у тендерній пропозиції учасника, а також питанням строків та умов оскарження дій чи бездіяльності замовника в АМКУ.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Щодо актів огляду

Номер: cf19ba5dbab94f6ba6efb965bed34160
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-21-010251-a.c4
Назва: Щодо актів огляду
Вимога:
Шановний Замовнику! Приїхавши на об'єкт нашому працівнику було озвучено про заборону від керівництва підписувати акти завідуючим. Просимо або ж підписати такі акти або ж внести зміну до тендерної документації. В інакшому випадку ми змушені будемо звертатись до правоохоронних органів, в тому числі ДБР, СБУ, Прокуратура. Пралельно будемо подавати скаргу до АМКУ щодо даної вимоги тендерної документації, де АМКУ на стороні Скаржника в цій частині відпаовідно од діючої практики. Відразу наголошуємо, що ні повітряної тривоги, ні обіду, ні неробочих годин в час приїзду нашого праціівника не було, інших перешкод для підписання акту окрім заборони не було.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: До тендерної документації були внесені відповідні зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА

Номер: 9b1adaac3fe245919c190a98650e29d0
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-21-010251-a.a3
Назва: ВИМОГА
Вимога:
Шановний Замовнику. Згідно Додатку 2 Ви просити на підтвердження працівників відповідної кваліфікації надати копії трудової книжки (обов’язково 1-ша сторінка та сторінка із записом про прийняття на роботу). Вважаємо дану вимогу неправомірною та дискримінаційною. З 10.06.2021 року згідно ст.48 Кодексу законів про працю України та Закон України від 05.02.2021р. №1217-IX "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі" облік трудової діяльності працівника здійснюється в електронній формі в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування у порядку, визначеному Законом України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування". Власник або уповноважений ним орган на вимогу працівника зобов’язаний вносити до трудової книжки, що зберігається у працівника, записи про прийняття на роботу, переведення та звільнення, заохочення та нагороди за успіхи в роботі. Виходячи із вищезазначеного, Учасники не зможуть надати трудові книжки (обов’язково 1-ша сторінка та сторінка із записом про прийняття на роботу), що підтверджує трудові відносини з Учасником щодо працівників, які були прийняті після 10.06.2021 року і не вимагали внести відповідний запис про прийняття на роботу . Тобто, дана вимога дискримінаційна, так як трудові книжки неможливо надати.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: До тендерної документації були внесені відповідні зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА

Номер: 022b48ed887e4ae89e0f01f0f699132a
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-21-010251-a.b2
Назва: ВИМОГА
Вимога:
Шановний Замовнику. Для того, щоб зробити правильні розрахунки згідно Наказу Міністерства праці та соціальної політики від 11.05.04 № 105 і надати в складі документів тендерної пропозиції (Вимога Додатку 4 до ТД) необхідно знати коефіцієнт заставленості, без якого провести правильний розрахунок і який буде цілком відповідати даним нормам НЕМОЖЛИВО. Отже, або вкажіть коефіцієнт або видаліть дану вимогу. Дякую.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: До тендерної документації були внесені відповідні зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА

Номер: b2a1fffb88fa4e7dbad7338590e76315
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-21-010251-a.a1
Назва: ВИМОГА
Вимога:
Шановний Замовнику. Скиньте всі додатки, які Ви вимагаєте заповняти у форматі ворд, в тому числі ТЗ. У разі не реагування на вимогу, будемо звертатися зі скаргою до АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерна документація та зміни до неї оприлюднені замовником у машинозчитувальному форматі, що відповідає вимогам чинного законодавства.
Статус вимоги: Відхилено