-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
23Т-065_38420000-5 - Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів (Витратоміри)
Кваліфікація
від початку періоду пройшло 653 робочих дні
227 399 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 273 990.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 273 990.00 UAH
Період оскарження:
21.02.2023 10:36 - 14.03.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
приведення тендерної документації до вимог п.п.4 п.1 ст.5 Закону України про публічні закупівлі «Недискримінація учасників та рівне ставлення до них»
Номер:
3fe7a9c751534ee69cd8eae73836fcec
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-21-003435-a.b1
Назва:
приведення тендерної документації до вимог п.п.4 п.1 ст.5 Закону України про публічні закупівлі «Недискримінація учасників та рівне ставлення до них»
Вимога:
Вимога Замовника викладена в п.1.2. Додатку 3.1. до тендерної документації «На підтвердження відповідності лічильників газу вимогам щодо класу точності 0,5 надається скан-копія сертифікату (протоколу) випробувань відповідно до ДСТУ OIML R 137-1-2/OIML R 137-1-2 (або еквівалент) на запропоновані лічильники газу», якою необхідно підтвердити вимогу Замовника викладену в Додатку 3 до тендерної документації на стор.49 та стор.50, а саме «Вимоги до лічильника газу ультразвукового: абз.2 «Клас точності 0,5 гідно з ДСТУ OIML R 137-1-2:2014 (або еквівалент) без необхідності встановлення пристоюю підготовки потоку або струминевипрямляча», є грубим порушенням Замовником п.п.4 п.1 ст.5 Закону України про публічні закупівлі «Недискримінація учасників та рівне ставлення до них», що пов’язано з виключенням всіх виробників ультразвукових лічильників газу (HONEYWELL, RMG, KROHNE тощо), крім одного виробника в особі «SICK Engineering GmbH» який на дату проведення закупівлі UA-2023-02-21-003435-a має «Протокол випробувань та відповідності лічильника класу точності 0,5 за OIML R 137-1-2, виданий "Фізико-технічним федеральним інститутом Брауншвейг19 Берлін Національного інституту метрології», який до цієї процедури закупівлі не вимагався жодним користувачем ультразвукових лічильників газу та в якому не має жодного сенсу, так як в Україні є єдиний діючий Державний стандарт «Технiчний регламент засобiв вимiрювальноi технiки, затверджений постановою КMУ вiд 24 лютого 2016 р. №163», яким передбачено найкращій клас точності для лічильників газу 1,0, за яким проводиться процедура повірки лічильника газу та процедура оцінки відповідності Вузлів комерційного обліку газу при вводі в експлуатацію таких вузлів обліку. При цьому, вищезазначені виробники ультразвукових лічильників газу мають не просто аналогічні характеристики своїх лічильників, а навіть в деяких випадках краще за лічильники SICK Engineering GmbH, які Замовник лобіює своїми вимогами.
Для дотримання вимог статті 5 Закону про публічні закупівлі, вимагаємо від Замовника, внести зміни до тендерної документації, а саме в п.1.2. Додатку 3.1 до тендерної документації додавши можливість Учасникам в складі тендерної пропозиції надати Гарантійний лист, підтверджений виробником запропонованих лічильників газу, що на дату поставки запропонованих учасником лічильників газу, буде проведена процедуру перевірки відповідності запропонованих лічильників газу класу точності 0,5 за OIML R 137-1-2 та в складі технічної документації на постачаємі лічильники газу буде надано відповідний сертифікат/протокол випробувань та відповідності лічильника класу точності 0,5 за OIML R 137-1-2, чим буде підтверджена вимога Замовника викладена в Додатку 3 до тендерної документації на стор.49 та стор.50, а саме «Вимоги до лічильника газу ультразвукового: абз.2 «Клас точності 0,5 гідно з ДСТУ OIML R 137-1-2:2014 (або еквівалент) без необхідності встановлення пристоюю підготовки потоку або струминевипрямляча».
Невиконання зазначеної вимоги, буде фактом навмисного порушення Замовником п.4 ст.5 Закону України про публічні закупівлі, що є кримінальним злочином. А з урахуванням військового стану в Україні, такий злочин має обтяжливі обставини, як навмисне заподіяння збитків Державі при використанні службового становища.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.02.2023 13:04
Вирішення:
Зазначаємо, що інформація наведена Учасником у вимозі не є достовірною. Замовник, під час проведення попередніх закупівель отримував сертифікати (протоколи) випробувань щодо підтвердження відповідності й інших ультразвукових лічильників, окрім виробництва SICK Engineering GmbH класу точності 0,5 OIML R 137-1-2. Отже вважаємо, що дана вимога не є дискримінаційною, а ненадання підтверджуючих документів на лічильники щодо класу 0,5 в складі тендерної пропозиції може призвести до неможливості реалізації проекту вмілому, оскільки вимогу щодо відповідності лічильників класу точності 0,5 зазначено в Технічних умовах, виданих Оператором ГТС України, виконання яких є обов’язковим.
Також, повідомляємо, що Замовником не вимагається надання сертифікату (протоколу), який підтверджує відповідність лічильника класу точності 0,5 саме "Фізико-технічним федеральним інститутом Брауншвейг19 Берлін Національного інституту метрології»
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
17.03.2023 15:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
Скарга на рішення уповноваженої особи Замовника
Номер:
1043e566d9854067bf05ae73cd3132cc
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-21-003435-a.a2
Назва:
Скарга на рішення уповноваженої особи Замовника
Скарга:
Скарга на рішення уповноваженої особи Замовника, щодо відміни процедури відкритих торгів
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- рішення від 08.05.2023 № 6100.pdf 11.05.2023 14:44
- Інформація про резолютивну частину рішення від 08.05.2023 № 6100.pdf 09.05.2023 12:50
- інформація про перенесення розгляду скарги від 02.05.2023 № 398.pdf 02.05.2023 20:16
- рішення від 25.04.2023 № 5337.pdf 25.04.2023 19:12
- Пояснення по запиту.pdf 04.05.2023 08:55
- Пояснення по запиту.docx 04.05.2023 08:55
- Пояснення по суті скарги 23Т-065.docx 27.04.2023 10:21
- Додаток №3.2.pdf 27.04.2023 10:21
- Пояснення по суті скарги 23Т-065.pdf 27.04.2023 10:21
- Скарга ТОВ_НГХ СЕРВІС № 01_204 від 21.04.2023.pdf.p7s 21.04.2023 15:37
- Скарга ТОВ_НГХ СЕРВІС № 01_204 від 21.04.2023.pdf 21.04.2023 15:37
- Додаток до Скарги НГХ СЕРВІС 01_204 (ч. 2-га).zip.p7s 21.04.2023 15:37
- Додаток до Скарги НГХ СЕРВІС 01_204 (ч. 2-га).zip 21.04.2023 15:37
- Додаток до Скарги НГХ СЕРВІС 01_204 (ч. 1-ша).zip.p7s 21.04.2023 15:37
- Додаток до Скарги НГХ СЕРВІС 01_204 (ч. 1-ша).zip 21.04.2023 15:37
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.04.2023 16:37
Дата розгляду скарги:
02.05.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
25.04.2023 19:12
Дата прийняття рішення по скарзі:
11.05.2023 14:44