• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

КОД ДК 021:2015 50110000-9 - ПОСЛУГИ З РЕМОНТУ І ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ МОТОТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ І СУПУТНЬОГО ОБЛАДНАННЯ (ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТА РЕМОНТ ЛЕГКОВОГО АВТОТРАНСПОРТУ (ВАЗ, УАЗ, ГАЗ (ВОЛГА, ГАЗЕЛЬ), GEELY, DAEWOO, SKODA, MITSUBISHI, MERCEDES-BENZ, OPEL, VOLKSWAGEN, NISSAN, TOYOTA, FIAT, FORD, RENAULT, СМБ КО-503 IVEKO, СITROEN))

Джерело фінансування закупівлі: власні кошти Замовника. КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, місцезнаходження Замовника: 49001, м.Дніпро, вул.Троїцька, 21А, Категорія Замовника - юридичні особи та/або суб'єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, згідно п.4 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою мовою, ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.

Завершена

1 996 123.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 980.62 UAH
Період оскарження: 21.02.2023 10:23 - 04.03.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: 306719b0f04f432496f1818b4894b543
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-21-002968-a.b4
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовник! Для нас, як Учасника є дискримінаційною вимога Додаток 4 Відстань від вул. Бориса Кротова,33 до СТО має бути не більше 7 км. У зв'язку з тим, що частиною 4 статті 22 Закону № 922 тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також згідно з пунктом 4 частини 1 та частиною 4 статті 5 Закону № 922 закупівлі здійснюються за принципами недискримінації учасників та рівного ставлення до них, замовник не має права встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Для виконання договору немає необхідності Замовник має прибрати вищенаведенні вимоги, з тендерної документації та дотримуватися принципів недискримінації та рівного ставлення до всіх учасників, згідно з встановленими законодавчими нормами.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Шановний учаснику, ваше звернення надіслано до відділу ініціатору , у випадку погодження, відповідні зміни будуть внесені найближчим часом.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 07.03.2023 20:30
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: cfcd9ce1e9fc48f492a6cd46e26b7669
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-21-002968-a.b3
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовник! Для нас, як Учасника є дискримінаційною вимога наявність в учасника не менше двух СТО та не менш 15 співробітників із зазначенням посади, ПІБ, досвіду роботи на займаній посаді, кваліфікації, освіти. У зв'язку з тим, що частиною 4 статті 22 Закону № 922 тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також згідно з пунктом 4 частини 1 та частиною 4 статті 5 Закону № 922 закупівлі здійснюються за принципами недискримінації учасників та рівного ставлення до них, замовник не має права встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Для виконання договору немає необхідності в такій кількості СТО та працівників. Замовник має прибрати вищенаведенні вимоги, з тендерної документації та дотримуватися принципів недискримінації та рівного ставлення до всіх учасників, згідно з встановленими законодавчими нормами.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Зміни до тендерної документації будуть внесені найближчим часом
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Роз’яснення щодо характеристик предмета закупівлі

Номер: aac4244bfae640299e283fbe60f44273
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-21-002968-a.c2
Назва: Роз’яснення щодо характеристик предмета закупівлі
Вимога:
Відповідно до пункту 3 ч. 2 статті 22 та ч. 1 статті 24 Закону України про Публічні закупівлі, просимо надати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме конкретизувати перелік транспортних засобів із зазначення VIN-коду та року випуску автомобілей, для повного розрахунку вартості послуг та робіт які надаватимуться відповідно до вимог тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! зміни до тендерної документації будуть внесені найближчим часом
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

ВИМОГА

Номер: 4304e8d0630c4e8987abcd8042b56ce4
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-21-002968-a.b1
Назва: ВИМОГА
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ було оголошено закупівлю UA-2023-02-21-002968-a ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТА РЕМОНТ ЛЕГКОВОГО АВТОТРАНСПОРТУ (ВАЗ, УАЗ, ГАЗ (ВОЛГА, ГАЗЕЛЬ), GEELY, DAEWOO, SKODA, MITSUBISHI, MERCEDES-BENZ, OPEL, VOLKSWAGEN, NISSAN, TOYOTA, FIAT, FORD, RENAULT, СМБ КО-503 IVEKO, СITROEN) ДК 021:2015: 50112000-3 Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів, очікувана вартість 1 996 123,20 грн з ПДВ. Також було розміщено тендерну документацію, що містить вимоги до підготовки тендерних пропозицій учасників, в т.ч. щодо складу документів, які потрібно надати. Однак тендерна документації закупівлі містить умови, що є дискримінаційними та порушують моє право стати учасником та переможцем даної закупівлі. Причому дані умови не є потрібними для виконання договору про закупівлю, є надуманими та спрямовані на штучне обмеження кола можливих учасників. Відповідно до ч.4 ст.22 цього Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до преамбули цього Закону його мета – забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Також згідно зі ст.5 цього Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Відтак кваліфікаційні вимоги повинні встановлюватись у тендерній документації з метою забезпечення здійснення закупівлі товарів, робіт, послуг на умовах добросовісної конкуренції, з метою максимальної економії та ефективності. Тобто ці кваліфікаційні вимоги повинні сприяти закупівлі та конкуренції, а не штучно обмежувати її. Кожна вимога має відповідати предмету закупівлі, її меті та бути потрібною для того, щоб учасник, який буде визнаний переможцем, мав можливість виконати договір. Однак тендерна документація Замовника у закупівлі UA-2023-02-21-002968-a містить вимоги та вимагає від учасників надання документів, що не є потрібними для виконання договору, надумані та спрямовані на штучне обмеження кола учасників й створення умов невизначеності для свавільного відхилення тендерних пропозицій: Згідно додатку 2 до тендерної документації: Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження. закупівлі Замовник вимагає від Учасника наступні документи: 1. Довідка, складена учасником в довільній формі, яка свідчить про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, з описом і фотографіями обладнання що Учасник планує залучити до виконання договору (не менш 2 місць фактичного надання послуг) із зазначенням інформації щодо адрес СТО (не менше двух СТО) учасника у м. Дніпрі; 2. Довідка, складена учасником в довільній формі, яка свідчить про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі яких учасник планує залучити до виконання договору, із зазначенням посади, ПІБ, досвіду роботи на займаній посаді, кваліфікації, освіти (не менш 15 співробітників). Однак Тендерною документацією даної закупівлі встановлені незвичайні, дискримінаційні й обтяжливі вимоги до учасників, дотримання яких не потрібне для виконання договору про закупівлю. Цілком може бути, що ця вимога розрахована на конкретних суб’єктів господарювання, тобто є антиконкурентною. Фактично Замовник намагається залучити до закупівлі лише суб’єктів, у яких завідомо вищі ціни, та намагається усунути суб’єктів, які надають послуги дешевше. Однак тендерна документація Замовника містить вимоги до учасників, що не вищенаведеним приписам законодавства не відповідають й сприяють дискримінації учасників. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОШУ: 1. Внести зміни до умов Тендерної документації та прибрати вищенаведені вимоги з Додатку 2, що буде свідчити про недискримінацію учасників, а також забезпечить законне право Скаржника на участь у цій процедурі закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго ранку! Відповідно до ст.22 Закону України Про публічні закупівлі (далі-Закон) тендерна документація повинна містити, серед іншого, кваліфікаційні критерії відповідно до ст.16 Закону. Яка саме умова для вас, як учасника, є дикримінаційною?
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Так