• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Деззасоби

Завершена

45 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 450.00 UAH
Період оскарження: 07.02.2018 16:35 - 10.02.2018 16:40
Вимога
Вирішена

Щодо відповіді Замовника

Номер: 6ba7544bcfed4050a4139cd25753e9ac
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-07-002124-c.c2
Назва: Щодо відповіді Замовника
Вимога:
Шановний Замовнику-корупціонер! Це Вам так свій постачальник-корупціонер рекомендує писати? Це протизаконне трактування Наказу 236!!!. Ваше трактування Наказу №236 навмисно перекручене та зовсім не відповідає дійсноті: Відповідно до 9.11 “Інструкції щодо організації контролю та профілактики післяопераційних гнійно-запальних інфекцій, спричинених мікроорганізмами, резистентними до дії антимікробних препаратів”, затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я України від 04.04.2012 № 236 (http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/z0912-12): “Медичним персоналом хірургічна обробка рук проводиться із застосуванням різних спиртових (понад 65,0%) або інших швидкодіючих (експозиція 1,0-1,5 хв.) антисептичних (дезінфекційних) засобів методом їх втирання в кисті рук та передпліччя, включаючи ліктьові суглоби.” Згідно з п.1.2 Методичних рекомендацій "Хірургічна та гігієнічна обробка рук медичного персоналу", затверджених наказом Міністерства охорони здоров'я України від 21.09.2010 №798 (http://document.ua/pro-zatverdzhennja-metodichnih-rekomendacii-hirurgichna-ta-g-doc34054.html): “Антисептик для рук – засіб на основі спирту з додаванням або без додавання інших сполук, призначений для деконтамінації шкіри рук з метою переривання ланцюгу передачі інфекції”. Враховуючи вищенаведене антисептичні (дезінфекційні) засоби для рук поділяються на дві групи: Перша група — спиртові засоби (засоби на основі спирту без додавання інших сполук); Друга група — інші засоби, зокрема, засоби на основі спирту з додавання інших сполук. Засоби, що зазначені в тендерної документації, відносяться до другою групи, а не до першої, як помилково зазначено у вашому твердженні. Крім того, вищезазначені засоби, зареєстровані у встановленому порядку та відповідно до ст. 34 Закону України “Про захист населення від інфекційних хвороб” (http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/1645-14/page2) дозволені до використання в Україні, зокрема, і у лікувально-профілактичних закладах. Тобто, якщо запропоновані нами засоби не відповідали Наказу №236 МОЗ України, вони не пройшли б реєстрацію, а свідоцтво про Державну реєстрацію на ці засоби видане пізніше, ніж був введений в дію Наказ №236! Все це вказує на корупційний зговір Замовника та заздалегідь запланованого в переможці учасника Враховуючи вищевикладене, якщо наша пропозиція не буде повернута до розгляду та не буде проведена неупереджена оцінка, ми звернемося до Департаменту охорони здоров`я, НАБУ, Де5ржавної аудиторської служби України та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протизаконних корупційних дій Замовника!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Оскарження відхилено. Надано відповідь.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: b030b06d07ca4d45ac35e4d62330619d
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-07-002124-c.c1
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Ми категорично не згодні з такою аргументацією відхилення нашої пропозиції? Яким саме вимогам не відповідає наша пропозиція? Тим , що вам рекомендував прописати ваш улюблений постачальник? Конкретизуйте, будь ласка! На цей матеріал знадобиться для листа в контролюючі органи, щоб вони розібраклися, як ви дерібаните бюджет України!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Оскарження відхилено. Надано відповідь.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні