-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Лот №1. Наркотичні лікарські засоби, МНН: Diazepam, Fentanyl, Midazolam. Лот №2. Лікарські засоби, МНН: Iohexol. Лот №3. Вакцини, МНН: Tuberculin
Згідно пункту 35 Постанови 1178 аукціон у цій закупівлі проводитися не буде. Проте, в ЗУ "Про публічні закупівлі" ще залишилась вимога вказувати крок зниження ціни при оголошенні відкритих торгів. Тому технічним функціоналом електронного майданчика автоматично встановлено крок пониження 0.5%, що неможливо змінити чи видалити при оголошенні закупівлі.Кількість (згідно Додатку 2): 3 лоти згідно до Додатку №2 (Технічна специфікація): лот 1-3 найменування лот 2-1 найменування лот 3-1 найменування
Завершена
586 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 45.00 UAH
мін. крок: 0% або 45.00 UAH
Період оскарження:
21.02.2023 10:30 - 26.02.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
02499a31c82f496abff5cf6a2bc2e1c5
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-21-001351-a.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний замовник, повідомляємо, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України Про публічні закупівлі (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2016, № 9 ст.89){Із змінами, внесеними згідно із Законами № 1078-VIII від 12.04.2016, ВВР, 2016, № 21, ст.407 № 1356-VIII від 12.05.2016, ВВР, 2016, № 24, ст.488 (далі – Закон). А саме :
Додаток № 2
Технічна специфікація
Лот №1. Наркотичні лікарські засоби, МНН: Diazepam, Fentanyl, Midazolam
№ п\п
Назва предмету закупівлі
Характеристики
МНН
Одиниця виміру
Кількість
1.
Діазепам
Розчин для ін’єкцій 5 мг/мл по 2мл в ампулі
Diazepam
N05ВА01
ампули
400
2.
Фентаніл
Розчин для ін’єкцій 0,05мг/мл по 2мл в ампулі
Fentanyl
N01АН01
ампули
2000
3.
Мідазолам
Розчин для ін’єкцій 5 мг/мл по 3мл в ампулі
Midazolam
N05CD08
ампули
600
Предметом процедури закупівлі є лікарські засоби різних виробників, об’єднані Замовником в один лот, що реального порушує принцип добросовісної конкуренції серед Учасників процедури закупівлі, оскільки, по-перше, участь в процедурі закупівлі зможуть взяти лише ті Учасники, які зможуть запропонувати до постачання повний перелік лікарських засобів предмету закупівлі. По-друге, перелік лікарських засобів, що закуповуються, містить лікарський засіб Midazolam розчин для ін’єкцій 50 мг/мл – 3мл в амп.№5, в блістері по 1 блістеру в коробці з картону.
Звертаємо Вашу увагу, що виробником лікарського засобу Midazolam розчин для ін’єкцій 50 мг/мл – 3мл в амп.№5, в блістері по 1 блістеру в коробці з картону є виробники :
- ХБМ Фарма с.р.о. (всі стадії виробничого процесу, крім випуску серії), Словаччина
АТ "Гріндекс" (контроль серії/випробування), Латвія АТ "Калцекс" (випуск серії), Латвія та
- ВЕМ Ілач Сан. Ве Тік. А.С., Туреччина.
Однак, згідно отриманого повідомлення №880-001.1/002.0/17-23 від 26.01.23 від Державної служби України з лікарський засобів та контролю наркотиками лікарський засіб МІДАЗОЛАМ КАЛЦЕКС розчин для ін'єкцій, 5 мг/мл по 1 мл або 3 мл в ампулі, по 5 ампул у контурній чарунковій упаковці (піддоні), по 1 або 2 контурні чарункові упаковки (піддони) в пачці з картону станом на 26.01.23 рік не надходив на державний контроль якості лікарських засобів, відповідно до Порядку здійснення державного контролю якості лікарських засобів.
Таким чином, на ринку України в дійсності представлений лише препарат МІДАЗОЛАМ-ВІСТА розчин для ін'єкцій, 5 мг/мл по 15 мг в ампулах по 3 мл; по 5 ампул у картонній коробці.
Отже, оскільки зазначені лікарський засіб є монопольними на ринку, у будь-якого потенційного учасника процедури закупівлі відсутня можливість запропонувати еквівалентний препарат іншого виробника, то він буде позбавлений можливості бути Учасником торгів та на конкурентних засадах поставити інші лікарські засоби, що є предметом цієї закупівлі.
Такі вимоги Замовника є грубим порушенням частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» якою передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
З урахуванням наведеного та підставі статей 1, 2, 5, 22–24 Закону України «Про публічні закупівлі», –ВИМАГАЄМО:
1. Привести тендерну документацію процедури закупівлі у відповідність до вимого Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою усунення дискримінаційних умов тендерної документації, зазначених у цій вимозі:
• виокремити лікарський засіб Midazolamрозчин для ін’єкцій 50 мг/мл – 3мл в амп.№5, в блістері по 1 блістеру в коробці з картону в окремий лот.
В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону, викласти інформацію стосовно процедури в Постійно діючій адміністративній колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з наступним стягненням витрат із Замовника в судовому порядку, та або розміщення на порталі DOZORRO за для моніторингу громадськими спільнотами та іншими контролюючими органами.
Додатки:
1. Витяг з Державного реєстру лікарських засобів України на Midazolam.
2.. Повідомлення №880-001.1/002.0/17-23 від 26.01.23 від Державної служби України з лікарський засобів та контролю наркотиками.
Пов'язані документи:
Учасник
- реєстр лікарський засобів Мідазолам.jpg 24.02.2023 17:06
- 880-001.1 002.0 17-23 - 1.pdf 24.02.2023 17:06
- Вимога, щодо поділ на лоти UA-2023-02-21-001351-a.odt 24.02.2023 17:06
Дата подачі:
24.02.2023 17:06
Вирішення:
Шановний учаснику!
Вимогою тендерної документації передбачено, що усі запропоновані лікарські засоби мають бути якісними та належним чином зареєстрованими в МОЗ України (у складі пропозиції учасником подаються завірені належним чином копії реєстраційних посвідчень на товар та сертифікатів/декларацій якості/відповідності на товар), які чинні на момент подання їх Учасником. У випадку якщо на товар згідно законодавства не вимагається такий документ, надати лист-пояснення з посиланням на відповідні норми законодавства про причини неподання такого документа.
Як вбачається із Державного реєстру лікарських засобів, в Україні зареєстровано не менше 2 препаратів різних виробників, що дозволені до обігу на території України, що вже є підтвердженням того, що вимоги замовником сформовані з дотриманням принципі щодо кола конкуренції..
На підтвердження якості товару, який учасник пропонуватиме ми вимагаємо надати у складі пропозиції сертифікат/декларацію якості/відповідності на товар. Згідно Порядку здійснення державного контролю за якістю лікарських засобів, що ввозяться в Україну затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2005 р. № 902 цей Порядок визначає механізм державного контролю за якістю лікарських засобів, що ввозяться в Україну. Згідно п.3 цього порядку На територію України можуть ввозитися лікарські засоби, зареєстровані в Україні, за наявності сертифіката якості лікарського засобу про відповідність серії цього засобу вимогам аналітичної нормативної документації, виданого його виробником (далі — сертифікат якості). Тобто, якість лікарського засобу до моменту ввезення на територію України підтверджується сертифікатом якості виробника, лише опісля ввезення на територію України в митному режимі здійснюється державний контроль за якістю ввезених лікарських засобів, за результатом чого видаються відповідні документи таким органом. Тобто, не вимагається названих вами документів у разі, якщо товар не ввезений на територію України. На момент подання пропозиції товар може бути ще не ввезений, що не заборонено документацією, а отже, Ваша вимога є необґрунтованою.
Враховуючи вищенаведене, а, зокрема, наданий Вами лист Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками, яка зазначає, що не було заборони обігу лікарського засобу Мідазолам Калцекс як неякісного, повідомляємо, що участь у торгах можуть взяти будь-які учасники , що пропонуватимуть зареєстровані в Україні товари (яких є не менше 2 від різних виробників) та з документами якості виробника або у разі якщо товар уже ввезений на митну територію України документами якості виданими відповідальним органом.
Відтак, будь-якої обмеження конкуренції , дискримінації чи невідповідності нормам законодавства документація не містить, виділення номенклатурної позиції в окремий лот не є необхідністю.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
01.03.2023 18:01