• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби» (хліб з борошна пшеничного вищого ґатунку, хліб житньо-пшеничний вищого ґатунку, кекс з різними добавками (кулич))

Торги не відбулися

687 839.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 439.00 UAH
Період оскарження: 05.12.2017 09:56 - 17.12.2017 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: f79c336411db451c8bf7ce40f978620d
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-05-000510-c.a3
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга та документи долучені
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 05.02.2018 20:46
Дата виконання рішення Замовником: 19.02.2018 11:14
Коментар замовника щодо усунення порушень: учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі»
Автор: ФОП Рафіков, Рафіков Василь Петрович +380506675626 0506675626@mail.ru
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 4058869cef9c4dc4b7507d30185dbf69
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-05-000510-c.c2
Назва: Вимога
Вимога:
ВИМОГА щодо усунення дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів Документація конкурсних торгів містить вимоги, які порушують ЗУ Про публічні закупівлі та розраховані на оператора ринку, який займається не виробництвом а обігом харчових продуктів та проводить санітарну обробку автотранспорту в приватних установах, а не в державних. 1. У додатку 2 п. 1.5. міститься вимога «Інформаційна довідка про потужності (об’єкти) які задіються Учасником у виробництві та/або в обігу предмету закупівлі за наступною формою: № з/п Адреса розташування потужностей Площа складських приміщень (м2) Група товару, що може зберігатися в складських приміщеннях Правові підстави використання Назва та реквізити документу, що підтверджує правові підстави використання потужності Потужності - споруди або комплекс споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інші засоби, включаючи транспортні засоби, а також територія, що використовуються у виробництві та/або обігу об’єктів санітарних заходів. Форма довідка містить перелік виключно для Учасників, які задіюють потужності в обігу предмету закупівлі (складські приміщення), а не виробництві. Дана вимога є порушенням п.4 ст 22 ЗУ Про публічні закупівлі: Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Додаток 2 п 1.4 містить вимогу «особисту медичну книжку особи суб’єкта господарювання (дезінфектора), відповідальної за дезінфекцію харчового транспорту, з відміткою лікаря про проходження медогляду» Відповідно до вимог Наказу № 280 від 23.07.2002 року Міністерства Охорони Здоров'я України Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 8 серпня 2002 р. за № 639/6927 «Щодо організації проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб», працівники Держсанепідслужби (а в теперішній час – працівники лабораторних центрів МОЗ України), які здійснюють на підприємстві послуги з дезінсекції та дератизації приміщень та дезінфекцію транспортних засобів не включені в Перелік професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, а відповідно не мають у наявності особистих медичних книжок. Дана вимога є порушенням п. 4 ст 22 ЗУ Про публічні закупівлі: Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до ЗУ Про публічні закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - ЗУ) нами, як Замовником вимагається від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. У Тендерній документації (далі – ТД), відповідно ч.2 ст.16 ЗУ, встановлено, зокрема, такі кваліфікаційні критерії як: наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Відповідно до п. 1.5. Додатку 2 ТД міститься вимога надати «Інформаційну довідку про потужності (об’єкти) які задіються Учасником у виробництві та/або в обігу предмету закупівлі за визначеною формою. Вищезазначена інформація запитується в порядку та розумінні ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Відповідно до п.69 ч.1. ст.1 вищезазначеного ЗУ потужності - споруди або комплекс споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інші засоби, включаючи транспортні засоби, а також територія, що використовуються у виробництві та/або обігу об’єктів санітарних заходів; обіг - реалізація та/або зберігання харчових продуктів для цілей реалізації, включаючи пропонування до реалізації та/або іншої форми передачі, реалізації, розповсюдження або будь-яку іншу форму передачі незалежно від її здійснення на платній чи безоплатній основі. Дії, пов’язані з направленням на переробку (зміну призначеного використання), вилучення та/або відкликання, та/або утилізацію харчових продуктів, не вважаються обігом. Враховуючи вищезазначені положення і виробник і суб’єкт, що здійснює зберігання є суб’єктам, що здійснюють обіг. Законодавцем не виділяє окремо виробника, а окремо суб’єкти, що здійснює зберігання, всі вони здійснюють обіг. За формою таблиці у ТД вимагається підтвердити інформацію щодо «потужностей в обігу», а як визначено вище усі суб’єкти використовують потужності в обігу, однак підстави і види потужностей індивідуальні для кожного суб’єкта, тому будуть оцінюватись комітетом у відповідності до норм чинного законодавства, враховуючи усю надану учасником документально-підтверджену інформацію. Ґрунтуючись на вищезазначеному, дискримінаційні вимоги у ТД відсутні. Керуючись п.3 ч.1 ст. 49 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» харчові продукти повинні бути захищеними від будь-якого забруднення на всіх стадіях виробництва, переробки та/або обігу. Відповідно до ст.21 ЗУ «Про захист населення від інфекційних хвороб» обов'язкові попередні (до прийняття на роботу) та періодичні профілактичні медичні огляди працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб, проводяться за рахунок роботодавців у порядку, встановленому законодавством. Відповідно до вимог «Переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам», до таких працівників відносяться, зокрема, й – персонал, який миє обладнання, готує мийні засоби та дезінфекційні розчини. (згідно до Наказу № 280 від 23.07.2002 року Міністерства Охорони Здоров'я України Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 8 серпня 2002 р. за № 640/6928) В нашому закладі здійснюється харчування великої кількості підопічних, отже ґрунтуючись на вищезазначеному ми повинні забезпечувати простежуваність захищеності харчових продуктів від будь-якого забруднення на всіх стадіях обігу, враховуючи, що від безпечності та якості продуктів завезених постачальником залежить якість та безпечність усього процесу харчування у закладі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: fb16cac3fc464190a9580a475a20da3a
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-05-000510-c.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Вимога щодо усунення порушеннь законодавства у документації конкурсних торгів 1.) У п. 1.4 Додатку 2 міститься вимога «на підтвердження дотримання Учасником вимог Санітарних правил для підприємств продовольчої торгівлі від 16.04.1991 р. № 5781-91 щодо періодичної дезінфекції транспорту Учасник надає: - у разі здійснення дезінфекції транспортних засобів суб’єктом господарювання: • особисту медичну книжку особи суб’єкта господарювання (дезінфектора), відповідальної за дезінфекцію харчового транспорту, з відміткою лікаря про проходження медогляду, дійсного на момент проведення торгів.» Дана вимога є незаконною та дискримінуючи з огляду на наступне: Відповідно до вимог Наказу № 280 від 23.07.2002 року Міністерства Охорони Здоров'я України Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 8 серпня 2002 р. за № 639/6927 «Щодо організації проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб», працівники Держсанепідслужби (а в теперішній час – працівники лабораторних центрів МОЗ України), які здійснюють на підприємстві послуги з дезінсекції та дератизації приміщень та дезінфекцію транспортних засобів не включені в Перелік професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, а відповідно не мають у наявності особистих медичних книжок. Враховуючи вищезазначене, ця вимога має бути виключена з Документації. 2.) У п. 1 Додатку 2 міститься вимога «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази: 1.1 Інформаційна довідка щодо наявності спеціалізованого транспортного засобу (не менше 3 одиниць) необхідного для постачання предмету закупівлі» та п. 2. міститься вимога «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 2.1. Інформаційна довідка про наявність працівників (водіїв та експедиторів транспортних) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені для постачання предмету закупівлі. Кількість працівників кожної із вказаних вище професій повинна бути не меншою ніж кількість одиниць спеціалізованого автотранспорту, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі.» Згідно п. 4.4. Загальних положень вказано, що Товар постачається за рахунок постачальника на склад за адресою: 64660, Україна, Харківська обл., м. Лозова, смт. Панютине, вулиця Івана Середи, буд.10., у п.4.5 Зальних положень вказано, що Товар поставляться у строк не більше, ніж протягом трьох робочих днів з дня направлення замовлення. Таким чином, вимога щодо наявності спеціалізованого транспортного засобу (не менше 3 одиниць) є порушенням п. 1 абзац 2 Стаття 3 ЗУ Про публічні закупівлі «Закупівлі здійснюються за такими принципами: максимальна економія та ефективність.» Враховуючи вищенаведене, вимагаємо, внести зміни до п. 1.1 Додатку 2, а саме: кількість спеціалізованого транспортного засобу (не менше 2 одиниць).
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: На вимогу повідомляємо: 1. Відповідно до ст.21 ЗУ «Про захист населення від інфекційних хвороб» обов'язкові попередні (до прийняття на роботу) та періодичні профілактичні медичні огляди працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб, проводяться за рахунок роботодавців у порядку, встановленому законодавством. Відповідно до вимог «Переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам», до таких працівників відносяться, зокрема, й: прибиральники приміщень; персонал, який миє обладнання, готує мийні засоби та дезінфекційні розчини; персонал, який миє обладнання. Керуючись п.3 ч.1 ст. 49 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» харчові продукти повинні бути захищеними від будь-якого забруднення на всіх стадіях виробництва, переробки та/або обігу. В нашому закладі здійснюється харчування великої кількості підопічних, отже ґрунтуючись на вищезазначеному повинні забезпечувати простежуваність захищеності харчових продуктів від будь-якого забруднення на всіх стадіях обігу, на виконання чого Замовником в Тендерній документації (далі – ТД) встановлено вимоги, зокрема, п.1.4 Додатку 2 ТД. 2. Харчування підопічних нашого закладу, з огляду на його специфіку, здійснюється 7 днів на тиждень, відповідно до розробленого та узгодженого меню, в порядку, передбаченому відповідними нормативно-правовими актами. Вироби хлібобулочні, що є предметом закупівлі «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби» (хліб з борошна пшеничного вищого ґатунку, хліб житньо-пшеничний вищого ґатунку, кекс з різними добавками (кулич))» є харчовим продуктом, що надається для харчування не менш ніж три рази на день 7 днів на тиждень. Даний харчовий продукт, відмінно від більшості харчових продуктів, є не замінимим, отже еквівалентного продукти для здійснення безперебійного харчування не має. Враховуючи вищезазначене, Замовник повинен впевнитись, що кількість транспортних засобів в рейс буде достатньою для потреб здійснення якісного постачання, а у випадку форс-мажерних обставин, технічної несправності транспортного засобу, учасник забезпечить швидку заміну транспортного засобу, що направлено за маршрутом постачання харчових продуктів замовнику та унеможливить зміну якості чи придатності товару, унеможливить зрив процесу. Просимо звернути увагу на те, що Замовник не зобов’язує постачати харчові продукти одночасно трьома спеціалізованими транспортними засобами, однак, така вимога обумовлюється необхідністю впевнитись, що учасник має достатню матеріально-технічну базу задля систематичного, безперебійного та якісного постачання харчових продуктів, інформація щодо здійснення замовлення товару за 3 робочі дня, відповідно, й здійснення постачання через три робочі дні є загальноприйнятною для сторін, задля формування заказу на випікання товару, та формування логістики в тому числі часу завозу товару з урахування потреб нашого закладу, та ніяким чином не відноситься до об’єму та частоти постачання. Замовник проводить закупівлю керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – ЗУ), зокрема ст.3. «Принципи здійснення закупівель» ЗУ, вищезазначені умови (відповідно до вимоги) відповідають ст.16 «Кваліфікаційні критерії» ЗУ. Однак, наш заклад є стаціонарною соціально-медичною установою загального типу для постійного проживання, які потребують стороннього догляду, побутового і медичного обслуговування. Однією з головних цілей є забезпечення безперебійного та якісного харчування осіб, що перебувають на нашому закладі. Задля забезпечення безперебійного, якісного та безпечного харчування Закладом розроблені вимоги ТД, що відповідають положенням чинного законодавства та відповідають потребам закладу.
Статус вимоги: Задоволено