• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з заправки/відновлення картриджів (50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки)

Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15.

Завершена

255 071.10 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 275.36 UAH
Період оскарження: 20.02.2023 17:13 - 25.02.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога

Номер: b3297fc6966848c7852ee517c6a6dd69
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-20-013550-a.b2
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» вимушені звернутися до Вас з Вимогою про усунення дискримінаційної вимоги тендерної документації, а саме «При наданні послуг використовуються витратні матеріали WELLDO. На підтвердження виконання заданих вимог Учасник надає: Копію Висновку СЕС на витратні матеріали торгової марки WELLDO» (відповідно п. 4 Документи, що підтверджують якість витратних матеріалів Додатку №1) Такою вимогою Замовник в явному вигляді займається дискримінацією, порушенням принципів добросовісної конкуренції, та прямо порушує вимоги ЗУ щодо пропозицій аналогів та еквівалентів. На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Перш за все ми цінуємо якість надання послуг. Наша філія, як Замовник має позитивний досвід роботи на картриджах, які заправлені/відновлені витратними матеріалами цієї ТМ. Витратні матеріали торгової марки WELLDO доступні для придбання у вільному доступі без будь-яких обмежень, тому дана вимога не є дискримінаційною.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо місця розташування виробничого приміщення

Номер: 90b31746574747bbac04444775391ef4
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-20-013550-a.c1
Назва: Щодо місця розташування виробничого приміщення
Вимога:
У додатку 2 розділі 2 пп. 2.1.1. до тендерної документації щодо проведення відкритих торгів із застосуванням особливостей здійснення публічних закупівель, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні на закупівлю: Технічного обслуговування і ремонту офісної техніки (Послуги з заправки/відновлення картриджів) до Оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями «Послуги з заправки/відновлення картриджів (50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки)» зазначено, що учаснику потрібно надати "Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність у місті Києві виробничих приміщень (із зазначенням фактичної адреси), в яких проводяться відповідні роботи». Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників, які не мають виробничого приміщення у м. Київ, проте мають виробниче приміщення, матеріально технічну базу та склад запчастин в іншому місті чи області та здатні забезпечити вчасне та якісне надання послуг, що є предметом закупівлі, до місця вказаного Замовником та безперебійну роботу згідно вимог. Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає місця розташування Учасника на території Замовника. Прошу також звернути увагу на пункти 1, 2, 4 статті 5 Закону. Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. 2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Враховуючи вищенаведену інформацію, просимо внести зміни в умови закупівлі та вилучити вимогу, котра дискримінує нас, як потенційного учасника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Місцезнаходження Замовника: м. Київ, вул. Генерала Шаповала, 14/22, індекс 03035 В істотних умовах договору до додається до ТД, а саме пункти: 3.4. Отримання картриджів з метою заправки здійснюється Виконавцем після подання Замовником замовлення на протязі 4-ох годин за телефоном ________________. Отримання картриджів, їх повернення оформлюється актом приймання-передачі. 3.5. Заправлені, відновлені картриджі повертаються Замовнику у індивідуальній герметично закритій упаковці (коробці) та в світлонепроникному пакеті, що забезпечує їх безпечне транспортування і зберігання, має антистатичні властивості, забезпечує ізоляцію світлового потоку. Кожен картридж повинен мати на корпусі фірмову наклейку (штрих-код) Виконавця з відмітками про проведені роботи, датою здійснення цих робіт та вкладеною тестовою сторінкою. Заправлені, відновлені картриджі повертаються Замовнику протягом 1 робочого дня з моменту отримання картриджів від Замовника не залежно від обсягу послуг. то Ви повінні розуміти, що місцезнаходження виробничих приміщень Учасника в іншому місті, а тим паче в іншій області, унеможливлює вчасне і якісне виконання цих умов. Ми не можемо допустити простою техніки, який може вининкути у зв'язку зі збільшенням термінів виконання робіт по заправці та відновленню картриджів (коли картриджі відправляються в інше місце/область), оскільки тягне за собою неможливість оформлення важливих документів, що необхідні для роботи Філії «Центр забезпечення виробництва» АТ"Укрзалізниця", яка виконує провідну роль у забезпеченні функціонування залізничного транспорту України. У випадку, якщо нас не влаштує якість заправлених/відновлених картриджів, Виконавець, що знаходиться в м. Київ, має можливість в найкоротші терміни усунути недоліки. Якщо ж Виконавець знаходиться в іншому місті, така можливість є сумнівною. Також знаходження виробничих приміщень Учасника в іншому місті/області несе додаткові ризики пошкодження картриджів під час перевезення, особливо якщо транспортування картриджів від Замовника до сервісного центру Виконаця і від сервісного центру Виконавця до Замовника здійснюється сторонніми компаніями. Відповідно до п.3.2. Тендерної документації, поданням своєї тендерної пропозиції учасник підтверджує свою повну та беззаперечну згоду з усіма умовами, що вказані в проєкті договору поставки згідно з вимогами Додатку №7 до тендерної документації, та зобов’язується укласти договір про закупівлю в строк, що встановлений Законом, на умовах, визначених вищевказаним проєктом договору. Таким чином Учасник, який знаходиться в іншому місті/області, надає у своїй тендерній пропозиції недостовірну інформацію, оскільки не зможе виконати умови п.3.4 і 3.5 Договору. Отже вимога Учасника є необгрунтованою, оскільки Учасник, перш ніж подавати вимогу, детально не ознайомився з тендерною документацією, а також проектом договору, що є невід'ємною частиною цієї документації.
Статус вимоги: Відхилено