• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Медичні матеріали (Медичні вироби / вироби медичного призначення)

Торги не відбулися

127 234.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 650.00 UAH
Період оскарження: 08.02.2018 17:41 - 14.02.2018 10:00
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 86538daacf1c4e1991b09eed092b7958
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-08-000768-c.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Комунальний заклад охорони здоров’я «Харківська міська клінічна лікарня №7» ВИМОГА про внесення змін до тендерної документації (закупівля № 2101884, номер тендеру у UA-2018-02-08-000768-c) 20.02.2018 року завершення прийому пропозицій у відкритих торгах із закупівлі: 33140000-3 Медичні матеріали. Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є: № п/п Торгова назва Од. виміру Кількість 1 Бинт марлевий медичний нестерильний 7м х 14 см шт. 400 2 Вата медична гігроскопічна гігієнічна нестерильна 100г шт. 500 3 Голка для спінальної анестезії 20G розмір 0,9*88мм шт. 100 4 Зонд назогастральний, діаметр 6мм/Fr 18, довжина 1200мм шт. 100 5 Канюля інфузійна 18G 1,3*32мм 95мл/хв шт. 100 6 Канюля інфузійна 20G 1,1*32мм 65мл/хв шт. 100 7 Канюля інфузійна 22G 0,9*25мм 36мл/хв шт. 100 8 Канюля інфузійна Ю- ФЛЕКС з трубкою- подовжувачем, У -подібним конектором, з мембраною в корпусі шт. 100 9 Катетер Фолея латексний, стерильний, розмір 14FG шт. 50 10 Катетер Фолея латексний, стерильний, розмір 16FG шт. 50 11 Катетер Нелатона чоловічий, стерильний, розмір 14FG шт. 125 12 Катетер Нелатона чоловічий, стерильний, розмір 16FG шт. 125 13 Рукавички медичні оглядові латексні припудрені, розмір L,M, S шт. 16000 14 Скарифікатор стерильний одноразового використання №200 шт. 60 15 Система для вливання інфузійних розчинів та кровозамінників з металевою голкою шт. 7000 16 Трубка ендотрахіальна з манжетою стерильна, розмір 7мм ( 7,5мм, 8мм) шт. 100 17 Шприц ін’єкційний стерильний одноразового застосування двокомпонентний, об'єм 5мл шт. 7000 18 Шприц ін’єкційний стерильний одноразового застосування двокомпонентний, об'єм 10мл шт. 6000 19 Шприц ін’єкційний стерильний одноразового застосування двокомпонентний, об'єм 20мл шт. 1000 ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі: Система для вливання інфузійних розчинів та кровозамінників з металевою голкою шт. 7000 Шприц ін’єкційний стерильний одноразового застосування двокомпонентний, об'єм 5мл шт. 7000 Шприц ін’єкційний стерильний одноразового застосування двокомпонентний, об'єм 10мл шт. 6000 Шприц ін’єкційний стерильний одноразового застосування двокомпонентний, об'єм 20мл шт. 1000 згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі. Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі. Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників, бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має ознаки обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників. Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі. Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників. Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», ВИМАГАЄМО: Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі № 2101884, номер тендеру у UA-2018-02-08-000768-c шляхом виділення в окремий лот найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію та усуне порушення вимог ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: В допороговій закупівлі за UA-2018-02-08-000768-c, оголошеній з метою закупівлі «Медичних матеріалів» (Медичні вироби/ вироби медичного призначення), предмет закупівлі визначено у відповідності до п.18, п.37 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2017 № 454 та на основі національного класифікатора України ДК 0231-2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749 за показником четвертої цифри, а саме 33140000-3 «Медичні матеріали». Відповідно до абз.3,4 ч.1 Розділу II Порядку визначення предмета закупівлі затвердженому Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 «замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти)…»; і законодавчо не зобов’язаний визначати окремі лоти та обґрунтовувати в «Вимогах до учасників та спосіб їх підтвердження» “об’єднання всіх найменувань в один лот”.
Статус вимоги: Не задоволено