-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з поточного ремонту приміщень на другому поверсі будівлі КНП «КДЦ» Святошинського району м. Києва по вул. Симиренка, 10, м. Київ, ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою.
Торги відмінено
2 650 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 250.00 UAH
Період оскарження:
20.02.2023 12:16 - 25.02.2023 00:00
Скарга
Відхилено
СКАРГА на неправомірні рішення Замовника
Номер:
416389e82ee24a85bca08280c7ba2190
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-20-005209-a.a1
Назва:
СКАРГА
на неправомірні рішення Замовника
Скарга:
1. Щодо підстави відхилення - «по п. 1 додатку 1 до тендерної документації ТОВ «ТПК ДЕМЕТРА» (далі - Учасник) надав договір оренди обладнання від 20.01.2023 № А00103681, який не містить переліку орендованого обладнання та акту прийому-передачі».
Враховуючи викладене, наявні підстави невідповідності в документах Пропозиції учасника – ТОВ «ТПК ДЕМЕТРА», визначених пунктом 40 Особливостей.
Відповідно п. 16 ст. 29 Закону та п. 40 Особливостей «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.”
2. Щодо підстави відхилення – «по п. 3 додатку 2 до тендерної документації Учасник додав аналогічний договір від 22.10.2021 №КР-2210 на суму 7 200 201,80, а в договірній ціні до договору вказана інша сума».
Відповідно п. 16 ст. 29 Закону та п. 40 Особливостей «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.”
3. Щодо підстави відхилення – “гарантійний лист від ТОВ «Компанія Тривіта» про те, що всі матеріали відповідатимуть вимогам встановленим у технічному завданні не містить номера і числа, отже документ не відповідає встановленим вимогам так як не має юридичної сили”.
Відповідно вимоги п. 12 Додатку 3 тендерної документації, учасник повинен надати, в складі тендерної пропозиції - Лист-підтвердження від виробника або постачальника сумішів про можливість вчасної поставки якісних матеріалів ( передбачених технічним завданням).
Вимоги щодо оформлення даного листа тендерною документацією Учасника не встановлено.
До того ж, відповідно п. 16 ст. 29 Закону та п. 40 Особливостей «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.”
4. Щодо підстави відхилення – «по п. 18 додатку 3 «Учасники закупівлі у складі пропозиції повинні надати лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій, а також довіреність на Уповноважену особу замовника, що передбачена в оголошенні про проведення процедури закупівлі на право отримання інформації щодо відповідності учасника встановленим критеріям, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції». Учасник надав Лист-згоду (щодо можливості звернення ) № 22 від 21 лютого 2023 р., а довіреність на Уповноважену особу замовника не надав”.
На виконання даної вимоги Учасник – ТОВ «ТПК ДЕМЕТРА» надав лист-згоду від 21.02.2023 року № 22 «Щодо можливості звернення», в якому погоджується щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій, а також надав Листи-згоди про обробку, використання, поширення та доступ персональних даних від директора та від усіх працівників.
Згідно, словника розміщеного у відкритих джерелах Інтернету, “Дові?реність — письмове уповноваження, що видається однією особою іншій для представництва перед третіми особами.” Не зрозуміло, яким чином Замовник планував звертатись від імені Учасника.
Враховуючи викладене, наявні підстави невідповідності в документах Пропозиції учасника – ТОВ «ТПК ДЕМЕТРА», визначених пунктом 40 Особливостей.
Відповідно п. 16 ст. 29 Закону та п. 40 Особливостей «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.”
Замовник, не надавши учаснику – ТОВ «ТПК ДЕМЕТРА» можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 40 Особливостей та частини дев’ятої Закону.
Враховуючи наведене, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави.
До того ж, Замовник не довів, яким чином зазначені невідповідності в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі, призводить до зміни предмета закупівлі.
Також, хочемо зазначити, що Замовник у своїй діяльності повинен керуватись принципами здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників (ст. 5 Закону). Надавши Учаснику – Товариство з обмеженою відповідальністю «БУД-СТРОЙ ДЕВЕЛОПМЕНТ» - виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, та проігнорувавши в даному праві Учасника – Товариство з обмеженою відповідальністю «ТПК ДЕМЕТРА», Замовник порушив статтю 5 Закону.
Замовник у своїй діяльності повинен дотримуватись, в тому числі, принципу добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, недискримінації учасників та рівне ставлення до них, а не на власний розсуд визначати до кого застосовувати положення Закону, а до кого ні.
Хочемо підкреслити, що різниця в тендерних пропозиціях учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «БУД-СТРОЙ ДЕВЕЛОПМЕНТ» та Товариства з обмеженою відповідальністю «ТПК ДЕМЕТРА» - 416 864, 40 грн. Тобто, відбувається нераціональне, з порушенням Закону витрачення бюджетних коштів.
Хоча, згідно положень Закону, Замовники, а також їхні представники повинні добросовісно користуватись своїми правами, і не забувати, що вони розпоряджаються бюджетними коштами, а не своїми власними.
Враховуючи викладене, висновок Державної аудиторської служби України UA-2020-05-21-001090-а, рішення постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.11.2022 № 6781-р/пк-пз, а також враховуючи практику Державної аудиторської служби України (моніторинг по закупівлі – UA-2022-10-25-011224-a) зазначену самим Замовником, пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником.
ІІ. Рішенням уповноваженої особи Замовника від 09.03.2023 №ВТ-20 визначено переможцем процедури закупівлі – ТОВ «БУД-СТРОЙ ДЕВЕЛОПМЕНТ» та оприлюднено про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури відкритих торгів ТОВ «БУД-СТРОЙ ДЕВЕЛОПМЕНТ» (далі – Переможець)
Товариство з обмеженою відповідальність «ТПК ДЕМЕТРА» не погоджується з таким рішенням.
1. Згідно п. 3 “Загальні вимоги” Додатку 3 тендерної документації учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати ліцензію на програмний комплекс АВК-5 та договір на підтвердження права користування даним комплексом.
Учасник – ТОВ «БУД-СТРОЙ ДЕВЕРОПМЕНТ», в складі тендерної пропозиції, на виконання даної вимоги надає договір про надання послуг від 01.09.2022 № 01/42756, ліцензію на програмний комплекс АВК-5 та договір про надання послуг від 31.01.2023 № 31/01.
З наданих документів Переможця, договором від 01.09.2022 року № 01/42756 Приватним підприємством «УКРАЇНСЬКИЙ ЕКСПЕРТНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ ЦЕНТР» право на користування програним комплексом АВК-5 передано - Переможцю.
Також, згідно п. 5.3 даного договору «При користуванні ПК АВК-5 ЗАМОВНИКУ-КОРИСТУВАЧУ забороняється: ..передавати АВК-5 в цілому або доступ до нього третім особам у тимчасове (оренда, прокат тощо) або постійне користування та іншим шляхом розповсюджувати програмне забезпечення, бази даних чи інші складові частини АВК-5».
Враховуючи дану інформацію, права на користування програмним комплексом АВК-5 Переможець не має, договір про надання послуг від 31.01.2023 року № 31/01 заключений з порушенням, а Переможець не має у користуванні програмний комплекс АВК-5, чим не виконав вимогу пункту 3 «Загальні вимоги» Додатку 3 тендерної документації.
Враховуючи інформацію, наведену вище, та враховуючи рішення постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 02.03.2023 № 2520-р/пк-пз, Пропозиція Переможця мала бути відхилена Замовником на підставі вимог пункту 41 Особливостей; Замовник порушив вимоги пункту 41 Особливостей, відповідно до якого замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли, зокрема, тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Виходячи з вищенаведеного, враховуючи висновок Державної аудиторської служби України UA-2020-05-21-001090-а, рішення постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.11.2022 № 6781-р/пк-пз, а також враховуючи практику Державної аудиторської служби України (моніторинг по закупівлі – UA-2022-10-25-011224-a) зазначену самим Замовником та рішення постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 02.03.2023 № 2520-р/пк-пз, керуючись 18, 31 Закону України «Про публічні закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ.pdf 10.03.2023 14:57
- Скарга АМКУ.pdf 10.03.2023 14:57
- рішення від 13.03.2023 № 2984.pdf 13.03.2023 14:46
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.03.2023 № 3494.pdf 22.03.2023 11:25
- рішення від 21.03.2023 № 3494.pdf 23.03.2023 17:00
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.03.2023 15:25
Дата розгляду скарги:
21.03.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.03.2023 14:47
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
23.03.2023 17:00