• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт - заміна вікон (заходи з енергозбереження) в школі І-ІІІ ступенів № 219 Оболонського району м. Києва, просп. Оболонський, 2-Б)

Завершена

986 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 930.00 UAH
Період оскарження: 20.02.2023 11:53 - 25.02.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо скасування дискваліфікації

Номер: a141725ad0d6406181b871cd5d47f6eb
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-20-004626-a.b1
Назва: Вимога щодо скасування дискваліфікації
Вимога:
Протоколом № 45/1 Замовником було дискваліфіковано ТОВ "ГЛОРІЯ-В". Вимагаємо скасувати дане рішення виходячи з наступного: У відповідності до пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації при складанні ціни пропозиції Учасник повинен здійснювати розрахунок кошторисної заробітної плати виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку планує отримувати на об’єкті будівництва, та з урахуванням положень галузевих (міжгалузевих), територіальних угод та колективних договорів, Рішення КМДА від 09.12.2021 року № 3704/3745. Пунктом 2.3. таблиці 2 додатку 1 до тендерної документації передбачено обов’язок учасника застосовувати розмір заробітної плати згідно зазначеного рішення. Згідно вищевказаного замовник ПЛАНУЄ отримувати визначену розрахунком заробітну плату яка не перевищує заробітну плату вказану в рішенні КМДА від 09.12.2021 року № 3704/3745, що не є порушенням. Згідно Додатку 2 тендерної документації, умовами виконання робіт є застосування коефіцієнту 1,2. В наданих кошторисних розрахунках учасника – ТОВ «ГЛОРІЯ-В» даний коефіцієнт не застосовується з метою зниження ціни тендерної пропозиції. Застосування підвищувальних коефіцієнтів 1,2 не є обов'язковим параметром для розрахунків договірної ціни тендерної пропозиції, а є компенсаційним механізмом для відшкодування понесених витрат підрядником в зв'язку зі зміною умов виконання робіт. Замовник не має права самостійно збільшувати понесені витрати підрядника, які підрядник не хоче застосовувати. Тобто, якщо підрядник не хоче отримувати надприбуток з виконаних робіт, то замовник не може його змусити це робити. Кошторисна документація ТОВ «ГЛОРІЯ-В», зокрема, зведений кошторисний розрахунок, не передбачає витрат на проведення експертизи, тому що в тендерній документації не прописаний механізм відшкодування витрат на проведення експертизи і обов'язок замовника відшкодувати ці витрати. В тендерній документації лише в договорі вказано, що "Замовник доручає Підряднику провести експертизу кошторисної документації та отримати позитивний висновок."
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Управління освіти Оболонського району в місті Києві державної адміністрації (далві - Замовник) є бюджетною органзацією. При складанні вимог тендерної документації Замовник керується Настановою з визначення вартості будівіництва (розділ І Загальні положення 1.1) 1. Розмір заробітної плати, що врахований учасником закупівлі під час розрахунку договірної ціни, не відповідає вимогам положень галузевих (міжгалузевих), територіальних угод та колективних договорів, Рішення КМДА від 09.12.2021 року №3704/3745. Обов’язкове врахування зазначених угод, договорів та розпорядження передбачено також тендерною документацією (пункт 6 розділу ІІІ). Розрахунок договірної ціни, за таких умов, не може вважатися обґрунтованим. 2. Незастосування учасником коефіцієнту 1,2 при розрахунку договірної ціни суперечить вимогам тендерної документації щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, зокрема, додатку №2 до тендерної документації, що є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. 3. Виходячи з вимог п. 3 частини 4 ст. 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» проведення експертизи кошторисної документації на об’єкті, що становить предмет закупівлі, є обов’язковим. Відтак, витрати на її проведення мають бути враховані при складанні кошторису і включені до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва згідно з Настановою з визначення вартості будівництва. Пункт 6 розділу ІІІ тендерної документації містить вимогу про те, що ціна тендерної пропозиції має бути розрахована у відповідності до Настанови з визначення вартості будівництва. Розрахунок ціни тендерної пропозиції, наданий учасником у складі тендерної пропозиції, не відповідає вимогам Настанови в цій частині, а тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено