• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Вироби медичного призначення

Торги не відбулися

199 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 990.00 UAH
Період оскарження: 09.02.2018 08:54 - 15.02.2018 08:41
Вимога
Вирішена

Вимога щодо поділу лоту

Номер: 52826490479847eb8d1ead23b620d342
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-09-000085-a.a1
Назва: Вимога щодо поділу лоту
Вимога:
КП «КЛПЗ »СЛОВ'ЯНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ«» ВИМОГА про внесення змін до тендерної документації (закупівля № 2102674, номер тендеру у UA-2018-02-09-000085-a) 20.02.2018 року завершення прийому пропозицій у допорогивих торгах із закупівлі: 33140000-3 Медичні матеріали. Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є: № з/п Назва Форма випуску Кількість 1. Бахили пар 500 2 Бинт од 300 3 Бинт од 1000 4 Бинт гіпсовий од 150 5 Вата уп 400 6 Відріз мерлевий уп 200 7 Тримач(перехідник) одноразовий од 4900 8 Ємність для забора сечі од 1900 9 Ємність для забора сечі од 800 10 Ємність для біолог. рідини од 300 11 Голка Гранум од 4900 12 Голка зелена од 100 13 Голка спинальна (тип вістря «Квінке») од 70 14 Індикатор "БіоМедІС-В" од 4 15 Індикатор «Стерілан УП" уп 12 16 Індикатор «Старілан» уп 12 17 Індикатор «Стерілан УП" уп 3 18 Індикатор «Стерілан " уп 3 19 Пристрій для вливання інфуз. розчинів од 2000 20 Катетор Нелатона жін. стерильний од 100 21 Катетор Нелатона пер. стерильний од 100 22 Катетор Фолея од 50 23 Катетор Фолея од 50 24 Набір клійони медичної гумовотканинної уп 100 25 Набір для забора капілярной крові гранум уп 10000 26 Комплект для епідуральної анестезії од 5 27 Комплект одягу «Анти-СНІД» од 15 28 Канюля назальна од 20 29 Катетер в/в ін. з клапаном од 100 30 Катетер в/в ін. з клапаном од 100 31 Катетер в/в ін. з клапаном од 100 32 Лампа бактерицидна од 2 33 Лейкопластирь од 250 34 Лейкопластирь од 40 35 Лейкопластирь од 100 36 Ложка Фолькмана од 300 37 Маска лицьова з гумовими петлями од 5000 38 Маска киснева без трубки од 20 39 Набір гінекологічний Славна од 1000 40 Накінечник для кружки Эсмарха дорослий од 200 41 Ендотрахеальна трубка з манжетом од 20 42 Рукавичні оглядові,латексні, нестерильні пар 36000 43 Рукавичні оглядові латексні стерильні пар 150 44 Рукавички хірургічні латексні стерильні пар 200 45 Рукавички хірургічні латексні стерильні пар 50 46 Рукавички оглядові латексні стерильні пар 1000 47 Папір графічний од 10 48 Папір графічний од 60 49 Папір графічний од 120 50 Папір графічний од 20 51 Піпетка Салі од 20 52 Пристрій для переливання крові та кровозамісників од 60 53 Пробірка вакумна од 5000 54 Серветка спиртова од 400 55 Скло покривне уп 2000 56 Термометр медичний од 100 57 Трубка до алкотестерів АлкоФор в індивідуальній уп уп 5 58 Халат мед. хір.на зав. однор. використання од 340 59 Респіратор од 60 60 Респіратор од 60 61 Шапчка-берет мед. од 2000 62 Шапчка-берет мед од 100 63 Шовк од По 10 од. 64 Шпатель ларинголог од 1100 65 Шприц інєкційний од 5000 66 Шприц інєкційний од 10000 67 Шприц інєкційний од 6000 68 Шприц інєкційний од 3000 69 Штатив для пробірок од 10 70 Штатив для пробірок од 10 71 Фолькон конусний од 150 ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі: Шприц інєкційний од 5000 Шприц інєкційний од 10000 Шприц інєкційний од 6000 Шприц інєкційний од 3000 Пристрій для вливання інфуз. розчинів од 2000 Пристрій для переливання крові та кровозамісників од 60 згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі. Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі. Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників, бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має ознаки обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників. Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі. Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників. Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», - ВИМАГАЄМО: Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі № 2102674, номер тендеру у UA-2018-02-09-000085-a шляхом виділення в окремий лот найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію та усуне порушення вимог ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Учасники, звертаємо Вашу увагу на те, що КЛПЗ " Слов'янська ЦРЛ" проводить допорогову закупівлю згідно Порядку здійснення допорогових закупівель на підставі абзацу 4 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" Порядок здійснення допорогових закупівель (далі - Порядок) застосовується у разі проведення замовником відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт із використанням електронної системи закупівель (далі - Системи) під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону. Згідно вищезазначеного порядку Замовник подає Оголошення на електронний майданчик, а не Тендерну Документацію і тому ст. 22, ст. 23 Закону ( для відкритих торгів) не мають відношення до цієї закупівлі. Пункт 6.3. Порядку - Під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Інформація, зазначена під час оголошення Закупівлі, повинна збігатися з інформацією, що зазначена у прикріплених документах (за наявності). У разі невідповідності пріоритетною вважається інформація, зазначена Замовником під час оголошення Закупівлі. Пункт 7 Порядку - 7.1. Замовник має право вносити зміни в інформацію та документи щодо оголошеної Закупівлі до початку прийому пропозицій. Уся історія змін документів, внесених у цей період, зберігається і доступна для перегляду Користувачам Системи. Якщо Замовник вносить зміни до документів, він зобов'язаний дозавантажити такі зміни у вигляді окремого файлу. Але у допороговій закупівлі після внесення змін в Оголошення - строк для подання тендерних пропозицій НЕ продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації ( ОГОЛОШЕННЯ) до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. КЛПЗ " Слов'янська ЦРЛ" чітко прописала свої умови та вимоги до Учасників, які є необхідними для проведення Закупівлі.
Статус вимоги: Задоволено