-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Друкована продукція різна (послуги з друкування газети «Закон і обов’язок»)
Торги не відбулися
900 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 1 000.00 UAH
Період оскарження:
18.01.2018 16:48 - 01.02.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
Про надання додатковоЇ інформації стосовно причини відхилення пропозиції
Номер:
7f34a509520846cda44e8a3b309c963b
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-01-18-002147-a.c1
Назва:
Про надання додатковоЇ інформації стосовно причини відхилення пропозиції
Вимога:
Про надання додатковоЇ інформації стосовно причини відхилення пропозиції
8 лютого 2018 року була відхилена пропозиція ТОВ "Мега-Поліграф" на закупівлю "Друкована продукція різна (послуги з друкування газети «Закон і обов’язок». У ПРОТОКОЛІ розгляду тендерних пропозицій від 08 лютого 2018 року № 7 /18 зазначено: "8.1. Товариство з обмеженою відповідальністю «МЕГА-ПОЛІГРАФ» - відхилено відповідно до абзацу другого пункту першого частини першої статті 30 Закону (учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону), відповідно до пункту четвертого частини першої статті 30 Закону (тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації)".
ВІдповідно до частини 3 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі", у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену у повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати відповідь з такою інформацію не пізніше ніж через п'ять днів з дня надходженyя такого звернення через електронну систему закупівель.
Вимагаємо конкретизувати, яким саме пунктам (умовам) тендерної документації не відповідає тендерна пропозиція ТОВ "МЕГА-ПОЛІГРАФ" та надати відповідь у строки, визначені чинним законодавством.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.02.2018 18:31
Вирішення:
За результатами розгляду пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «МЕГА-ПОЛІГРАФ» встановлено:
а) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
* Пунктом 11 Додатку 1 до тендерної документації встановлено, що учасник повинен надати згоду (форма довільна) на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних» щодо осіб які уповноважені на підписання договору та документів тендерної пропозиції.
Абзацом четвертим статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» (далі – Закон) встановлено, що згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди. Таким чином, тендерною документацією вимагалася надання згоди фізичних осіб на обробку персональних даних із зазначенням мети обробки.
Водночас згідно пункту 2 розділу VI тендерної документації, зазначено, що документи, які не передбачені законодавством для Учасників процедури закупівлі не подаються ними в складі тендерної пропозиції. Замість зазначеного документу від учасника процедури закупівлі подається довідка в довільній формі, у якій вказуються обґрунтовані причини не поданням учасником документу.
У статті 2 Закону встановлено, що володілець персональних даних - фізична або юридична особа, яка визначає мету обробки персональних даних, встановлює склад цих даних та процедури їх обробки, якщо інше не визначено Законом, а третя особа – це будь-яка особа, за винятком суб’єкта персональних даних, володільця чи розпорядника персональних даних та Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, якій володільцем чи розпорядником персональних даних здійснюється передача персональних даних. Згідно статті 6 Закону мета обробки персональних даних має бути сформульована в законах, інших нормативно-правових актах, положеннях, установчих чи інших документах, які регулюють діяльність володільця персональних даних, та відповідати законодавству про захист персональних даних. Відповідно до статті 11 Закону, підставами для обробки персональних даних є, зокрема:
1) згода суб’єкта персональних даних на обробку його персональних даних;
2) дозвіл на обробку персональних даних, наданий володільцю персональних даних відповідно до закону виключно для здійснення його повноважень.
Відповідно до статті 16 Закону порядок доступу до персональних даних третіх осіб визначається умовами згоди суб'єкта персональних даних, наданої володільцю персональних даних на обробку цих даних, або відповідно до вимог закону.
Доступ до персональних даних третій особі не надається, якщо зазначена особа відмовляється взяти на себе зобов'язання щодо забезпечення виконання вимог цього Закону або неспроможна їх забезпечити. Статті 24 КЗпП України, при укладенні трудового договору громадянин зобов'язаний подати паспорт або інший документ, що посвідчує особу, трудову книжку, а у випадках, передбачених законодавством, - також документ про освіту (спеціальність, кваліфікацію), про стан здоров'я та інші документи. Статтею 21 КЗпП України, трудовий договір є угода між працівником і власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом чи фізичною особою, за якою працівник зобов'язується виконувати роботу, визначену цією угодою, з підляганням внутрішньому трудовому розпорядку, а власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган чи фізична особа зобов'язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін. При цьому, відповідно до статті 1 КЗпП України, Кодекс законів про працю України регулює трудові відносини всіх працівників.
З урахуванням вищенаведених положень законодавства, учасник, що планує брати участь у закупівлі, є володільцем персональних даних про своїх працівників та може здійснювати оброблення їх персональних даних виключно в рамках здійснення повноважень, визначених законом та в рамках виключно трудових, податкових відносин, у сфері обов’язкової звітності. При реалізації трудових відносин з працівниками, не передбачено такої мети використання персональних даних, як їх передача третім особам під час здійснення процедури публічних закупівель.
Статтею 6 Закону визначено, що у разі зміни визначеної мети обробки персональних даних на нову мету, яка є несумісною з попередньою, для подальшої обробки даних володілець персональних даних повинен отримати згоду суб’єкта персональних даних на обробку його даних відповідно до зміненої мети, якщо інше не передбачено законом.
Водночас Рішенням Конституційного Суду України від 20.01.2012 р. № 2-рп/2012 у справі за конституційним поданням Жашківської районної ради Черкаської області щодо офіційного тлумачення положень частин першої, другої статті 32, частин другої, третьої статті 34 Конституції України встановлено, зокрема, офіційне тлумачення частин першої, другої статті 32 Конституції України, встановлено, що інформація про особисте та сімейне життя особи (персональні дані про неї) - це будь-які відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована, а саме: національність, освіта, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, матеріальний стан, адреса, дата і місце народження, місце проживання та перебування і т. п., дані про особисті майнові і немайнові відносини даної особи з іншими особами, зокрема членами сім'ї, а також відомості про події та явища, що відбувалися або відбуваються в побутовому, інтимному, товариському, професійному, діловому та інших сферах життя особи, за винятком даних щодо виконання повноважень особою, яка займає посаду, пов'язану із здійсненням функцій держави або органів місцевого самоврядування. Згідно з абзацом десятим статті 2 Закону, персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована.
В відомостях про учасника зазначено, що право підпису на підприємстві ТОВ «МЕГА-ПОЛІГРАФ» мають директор Козін О.Е, та головний бухгалтер Скомароха О.М. та зазначені їх персональні данні. Також у складі тендерної пропозиції учасника надана довідка щодо відсутності підстав у відмові учаснику в участі у процедурі закупівлі, визначених у статті 17 Закону, в якій зазначено, що директор Козін О.Е. уповноважений представляти інтереси учасника.
В супереч зазначеній вимозі у складі тендерної пропозиції ТОВ «МЕГА-ПОЛІГРАФ» відсутня згода на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних» від Козіна О.Е.
Як наслідок, пропозиція ТОВ «МЕГА-ПОЛІГРАФ» не відповідає вимозі пункту 11 Додатку 1 до тендерної документації. (Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з аналогічного питання № 4997-р/пк-пз від 27.07.2017)
б) тендерна пропозиція не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
На вимогу підпункту 13.1 пункту 13 Додатку 1 тендерної документації на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів учасник повинен надати, зокрема, оригінали відгуку (ів), що видані замовником (и) з якими було укладено договори, що наведені у довідці із зазначенням дати і номеру договору, інформації про обсяги постачання, повноту та вчасність виконання договору, стосовно якості, кількості строків, відсутності чи наявності претензій щодо якості товару.
У складі тендерної пропозиції учасника надано лист – відгук від 22.11.16 № 928 у якому відсутні відомості щодо обсягів постачання, повноту та вчасність виконання договору.
Виходячи з наведеного ТОВ «МЕГА-ПОЛІГРАФ» не надало підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору» у спосіб зазначений у підпункті 13.1 пункту 13 Додатку 1 до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено