-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Хек, Мінтай, Скумбрія
Процедура закупівлі – відкриті торги, з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі - особливості), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178
Торги відмінено
479 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 790.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 790.00 UAH
Період оскарження:
20.02.2023 08:42 - 26.02.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
a48716d855994af09b6514a6da96fe72
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-20-000340-a.a4
Назва:
Скарга
Скарга:
На підставі викладеного у скарзі, ст. 5, 31 та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», п.п. 52-64 Особливостей просимо Антимонопольний комітет України, як орган оскарження, з метою неупередженого та ефективного захисту наших прав та законних інтересів:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду та призупинити процедуру закупівлі № UA-2023-02-20-000340-a.
2. Встановити невідповідність ФОП Дякон Віталій Максимович вимогам ТД, кваліфікаційним критеріям, невідповідність пропозиції учасника умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі у закупівлі № UA-2023-02-20-000340-a.
3. Скасувати рішення про визнання ФОП Дякон Віталій Максимович переможцем закупівлі за номером UA-2023-02-20-000340-a та зобов’язати замовника скасувати всі рішення прийняті у цій закупівлі з моменту визнання ФОП Дякон Віталій Максимович переможцем.
4. Зобов’язати замовника відхилити пропозицію ФОП Дякон Віталій Максимович у закупівлі за номером UA-2023-02-20-000340-a.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Стеблів рез риба UA-2023-02-20-000340-a (2).pdf 24.04.2023 18:02
- протокол 48.pdf 24.04.2023 18:02
- Рішення від 20.03.2023 № 3371.pdf 24.04.2023 20:01
- Скарга Стеблів рез риба UA-2023-02-20-000340-a (2).pdf.p7s 24.04.2023 20:01
- Рішення від 26.04.2023 № 5443.pdf 26.04.2023 15:56
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04.05.2023 № 5972.pdf 05.05.2023 13:35
- Рішення від 04.05.2023 № 5972.pdf 09.05.2023 14:50
- 51 відповідь Замовника АМКУ.doc 04.05.2023 15:24
- відповідь.pdf 04.05.2023 15:31
- протокол 52.pdf 30.05.2023 14:26
- протокол 52.pdf 30.05.2023 14:31
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.04.2023 22:51
Дата розгляду скарги:
04.05.2023 13:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.04.2023 15:57
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
09.05.2023 14:50
Дата виконання рішення Замовником:
30.05.2023 14:31
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Уповноважена особа вирішила скасувати попередньо прийняте рішення, згідно оформленого протоколу № 48 від 19.04.2023р, про визначення переможцем фізичної особи-підприємця Дякон Віталій Максимович процедури закупівлі — ДК 021:2015: 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
12613bf4f48d47e6b20b484de8d00c33
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-20-000340-a.b3
Назва:
Скарга
Скарга:
На підставі викладеного у скарзі, ст. 5, 31 та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», п.п. 52-64 Особливостей просимо Антимонопольний комітет України, як орган оскарження, з метою неупередженого та ефективного захисту наших прав та законних інтересів:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду та призупинити процедуру закупівлі № UA-2023-02-20-000340-a.
2. Встановити невідповідність ФОП Дякон Віталій Максимович вимогам ТД, кваліфікаційним критеріям, невідповідність пропозиції учасника умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі у закупівлі № UA-2023-02-20-000340-a.
3. Скасувати рішення про визнання ФОП Дякон Віталій Максимович переможцем закупівлі за номером UA-2023-02-20-000340-a та зобов’язати замовника скасувати всі рішення прийняті у цій закупівлі з моменту визнання ФОП Дякон Віталій Максимович переможцем.
4. Зобов’язати замовника відхилити пропозицію ФОП Дякон Віталій Максимович у закупівлі за номером UA-2023-02-20-000340-a.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Стеблів рез риба UA-2023-02-20-000340-a.pdf.p7s 07.03.2023 18:09
- рішення від 27.02.2203 № 2309.pdf 07.03.2023 18:09
- Скарга Стеблів рез риба UA-2023-02-20-000340-a.pdf 07.03.2023 18:09
- протокол 33 ст2.jpeg 07.03.2023 18:10
- протокол 33.jpeg 07.03.2023 18:10
- Рішення від 09.03.2023 № 2847.pdf 09.03.2023 16:26
- Інформація про резолютивну частину рішення від 20.03.2023 № 3371.pdf 21.03.2023 12:04
- Рішення від 20.03.2023 № 3371.pdf 22.03.2023 16:54
- відповідь АМКУ.pdf 13.03.2023 16:55
- 36 відповідь Замовника АМКУ.doc 13.03.2023 16:55
- протокол 44.pdf 13.04.2023 16:18
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.03.2023 18:11
Дата розгляду скарги:
20.03.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
09.03.2023 16:26
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
22.03.2023 16:55
Дата виконання рішення Замовником:
13.04.2023 16:18
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Внаслідок розгляду Органом оскарження скарги, було прийнято рішення від 20.03.2023 № 3371-р/пк-пз. За наведеним рішенням Колегія АМКУ зобов'язала комунальне підприємство "Стеблівський психоневрологічний інтернат" скасувати рішення про визначення переможцем фізичної особи-підприємця Дякон Віталій Максимович — ДК 021:2015: 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-02-20-000340-a. Уповноважена особа вирішила скасувати попередньо прийняте рішення, згідно оформленого протоколу № 33 від 02.03.2023р, про визначення переможцем фізичної особи-підприємця Дякон Віталій Максимович процедури закупівлі — ДК 021:2015: 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені . Оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу інформацію щодо скасування попередньо прийнятого рішення відповідно до ст. 10 Закону.
Скарга
Скасована
Скарга
Номер:
59b7277d10d14698a0a8346737bfcac2
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-20-000340-a.c2
Назва:
Скарга
Скарга:
На підставі викладеного у скарзі, ст. 3, 5, 36 та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», п.п. 52-64 Особливостей просимо Антимонопольний комітет України, як орган оскарження, з метою неупередженого та ефективного захисту наших прав та законних інтересів:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду у закупівлі UA-2023-02-20-000340-a.
2. Зобов'язати Замовника – Стеблівський психоневрологічний інтернат усунити вищезазначені порушення, усунути дискримінаційні умови Тендерної документації та внести відповідні зміни до закупівлі UA-2023-02-20-000340-a.
Пов'язані документи:
Учасник
- База ТЕХНІЧНІ УМОВИ УКРАЇНИ. Вільний доступ_.pdf 24.02.2023 17:23
- Скарга Стеблів умови риба UA-2023-02-20-000340-a.pdf.p7s 24.02.2023 17:23
- Скарга Стеблів умови риба UA-2023-02-20-000340-a.pdf 24.02.2023 17:23
- рішення від 22.02.2023 № 2060.pdf 24.02.2023 17:23
- Виписка з ЄДР.pdf 24.02.2023 17:23
- IMG_6770.JPG 24.02.2023 17:23
- Свідоцтво про калібрування ТЗ.pdf 24.02.2023 17:23
- IMG_6771.JPG 24.02.2023 17:23
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
26.02.2023 00:01
Вимога
Вирішена
Щодо протоколу випробувань згідно ТУ
Номер:
d52964d63fa145ae85f74487dd1181e0
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-20-000340-a.c1
Назва:
Щодо протоколу випробувань згідно ТУ
Вимога:
Відповдіно до вимог Додатку № 1 до тендерної документації учасники повинні надати: - протокол випробувань такої установки/рефрижераторазгідно п.п. 3.2 ТУ У 71.2-37408023-009:2022 «Процес вимірюваннята фіксації базових параметрів мікроклімату в транспортних системах з підтримкою заданогомікроклімату. Технічні умови», проведене акредитованою НААУ у відповідній сфері установою з наданням відповідного атестату тадозволу на відтворення результатів випробувань, що наведені в протоколі від такої установи.
Така вимога фактично обмежує коло потенційних учасників лише тими, які знайомі з власником ТУ У 71.2-37408023-009:2022 та отримали згоду на його використання для проведення технічних випробувань.
Учасник не зміг знайти даний стандарт в жодній системі каталогів та баз даних ТУ У виробників на території України, зокрема, відсутня така інформація і в каталозі ТУ Україні онлайн (доступне за посиланням http://csm.kiev.ua/tu/), яке відображає на сайті csm.kiev.ua інформацію щодо бази даних «Технічні умови України» - автоматизованої системи збирання, накопичення та опрацювання даних про ТУ, чинні в Україні, яку веде ДП «Укрметртестстандарт».
Слід зазначити, що немає жодної інформації щодо існування такого ТУ У виробника чи власника цього стандарту.
Відповідно до положень ч. 1 ст. 16 Закону України «Про стандартизацію» підприємства, мають право розробляти, приймати, перевіряти, переглядати та скасовувати технічні умови і зміни до них, установлювати процедури їх розроблення, прийняття, перевірки, перегляду, скасування та застосування.
Технічні умови, прийняті підприємствами, установами та організаціями, застосовуються на добровільній основі.
Відповідно до ч. 3 ст. 16 Закону України «Про стандартизацію» право власності на технічні умови належать таким підприємствам, які їх прийняли.
Така умова тендерної документації визначає певного суб’єкта господарювання, який фактично має право визначати кому надавати право на використання власного даних технічних умов, та як наслідок отримувати відповідні протоколи випробувань, відсутність яких унеможливить участь будь-якого суб’єкта господарювання в даній процедурі закупівлі – що є дискримінаційною для всіх інших потенційних учасників, у т.ч. скаржника, а також порушує принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, рівного ставлення до учасників, добросовісної конкуренції серед учасників.
Замовником запроваджена непрозора система штучного обмеження кола учасників.
Скаржник планує залучати до постачання транспортний засіб, який має визначене законодавством свідоцтво про калібрування холодильного обладнання даного транспортного засобу виданий акредитованою НААУ у відповідній сфері установою.
Яким чином перевірка холодильного обладнання транспортних засобів потенційних учасників за ТУ У виробника, яка відсутня у вільному доступі та є власністю якогось підприємства, впливає на можливості такого учасника чи якість та надійність під час поставок предмета закупівлі.
Скаржник повідомляє, що холодильне обладнання його транспортного засобу пройшло калібрування у визначений законодавством спосіб, тому те, що він не може знайти приватне ТУ У та провести технічні випробування, не може бути підставою для обмеження його участі у закупівлі, така умова є дискримінаційним по відношенню до скаржника та левової частини потенційних учасників, які не знають про існування такої ТУ У.
Таке обмеження абсолютно безпідставне та створює штучні перешкоди для участі потенційних учасників, у т.ч. скаржника.
Замовник жодним чином не обґрунтував необхідність встановлення вимоги щодо надання протоколу випробувань саме у такій редакції.
Замовник не може безпідставно звужувати коло потенційних учасників створюючи штучні фільтри, покликані забезпечити конкурентні переваги певним учасниками.
Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з ч. 2 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Таким чином, Тендерна документація обмежує право на участь у процедурі закупівлі Скаржника, оскільки Скаржник не зможе виконати вимогу Замовника в частині надання протокол випробувань холодильної установки (рефрижератора) на відповідність п.п. 3.2 ТУ У 71.2-37408023-009:2022 «Процес вимірювання та фіксації базових параметрів мікроклімату в транспортних системах з підтримкою заданого мікроклімату. Технічні умови», проведене акредитованою НААУ у відповідній сфері установою з наданням відповідного атестату та дозволу на відтворення результатів випробувань, що наведені в протоколі від такої установи, з незалежних від Скаржника обставин.
До того ж, Тендерна документація в цій частині надає перевагу учасникам, які здійснюють діяльність та можуть отримати дозвіл від власника такого ТУ У.
Встановлення у тендерній документації умов, що є дискримінаційними, обмежують конкуренцію та порушують принцип рівності учасників, є порушенням ст. 5 та ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Отже, з метою забезпечення рівних прав для всіх ймовірних учасників закупівлі, забезпечення права Скаржника на участь у закупівлі, Скаржник просить Замовника внести зміни в цій частині Тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.02.2023 10:04
Вирішення:
Доброго дня, шановний учасник! При організації харчування підопічних нашого інтернату ми керуємось загальновстановленими нормами та законами. З урахуванням кількості недобросовісних учасників на ринку та зважаючи на те, що закупівля проводиться для забезпечення харчування мешканців інтернатної установи, ми вимагаємо максимального підтвердження безпечності та якості наданих товарів, а також перевіряємо кваліфікацію постачальника, яка має бути на високому рівні. Основними принципами роботи уповноваженої особи нашого закладу при здійсненні публічних закупівель є зокрема, добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість, прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, а також об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, з огляду на що, ми беремо до уваги Вашу вимогу та повідомляємо, що найближчим часом до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено