-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Конструкційні матеріали різні (ламінат, лінолеум, плитка керамічна та супровідні матеріали)
Торги не відбулися
725 030.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 625.15 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 625.15 UAH
Період оскарження:
19.02.2023 19:20 - 24.02.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Неправомірна дискваліфікація
Номер:
f88234b0a78e437ebcaea1563d6e8467
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-19-000337-a.a1
Назва:
Неправомірна дискваліфікація
Вимога:
ТОВ "ВУДЛЕР" не погоджеється з рішення про дискваліфікацію, на направляє вимогу про скасування та відновлення процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога ТОВ ВУДЛЕР.pdf 01.03.2023 00:17
- відповідь на вимогу.docx 03.03.2023 18:48
Дата подачі:
01.03.2023 00:17
Вирішення:
Розглянувши доводи, вказані у вимозі Учасника уповноважена особа КП «Курорт-Сервіс» зазначає наступне.
Щодо твердження Учасника, що не можна погодитись, що тендерна пропозиція викладена мовою, що не передбачена тендерною документацією так як тільки один документ завантажено мовою, відмінною від української, а інші 25 документів українською Замовник не погоджується з таким твердженням.
Відповідно до пп.32 п. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Відповідно до п. 31. Постанови № 1178 тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Згідно з ч. 1 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Отже, аналізуючи вказані норми кожен із поданих Учасником документів є складовою частиною тендерної документації і для кожного окремого документа застосовуються вимоги тендерної документації в цілому.
Пунктом 7 Розділу І Тендерної документації визначено що під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Документи або копії документів, що надаються Учасниками у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову.
Переклад (або справжність підпису перекладача) обов’язково повинен бути посвідчений нотаріально. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Замовником встановлено у тендерній документації вимогу, що документи, які надаються у складі тендерної пропозиції (тобто є невід’ємною складовою тендерної пропозиції) і викладені мовою, відмінною від української повинні бути надані з автентичним перекладом.
Однак, учасником документ «Декларація відповідності EN_14041_CE_ламінат.pdf» було надано мово, відмінною від української та без автентичного перекладу.
Вищезазначене підтверджується і висновками постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівель, наприклад, рішенням № 61-р/пк-пз від 18.01.2023 року
Пунктом 6 Розділу ІІІ Тендерної документації встановлено вимогу щодо подання Учасниками у складі тендерних пропозицій інформації та документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації). Замовником зазначено, що підтвердження відповідності товарів та умов, які пропонуються учасником, технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановлених замовником (складене учасником в довільній формі з зазначенням інформації та поданням документації, зазначеної в Додатку 2 до цієї тендерної документації)
Додаток 2 до Тендерної документації містить перелік вимог до технічних і якісних характеристик предмета закупівлі.
Пунктом 4 Додатку 2 до Тендерної документації встановлено, що для підтвердження якості товару Учасник повинен надати завірену належним чином копію чинного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність товару, що постачається, вимогам діючого санітарного законодавства та копію додатку до цього висновку (в разі наявності додатку до висновку) та/ або сертифікати відповідності на товар та/ або паспорт якості.
У складі тендерної пропозиції Учасника надано файл «7_Технічна специфікація.pdf.p7s» в якому Учасником надано порівняльну таблицю із зазначенням технічних якісних та кількісних характеристик запропонованого ним товару. Замовник дійсно, як і вказано у вимозі Учасника, не має зауважень до даного документу. Однак, Замовник не може погодитися, що надавши вказану порівняльну таблицю Учасник виконав всі вимоги щодо технічних характеристик, так як на підтвердження вказаних у таблиці технічних і якісних характеристик Учасник мав надати документи, передбачені п. 4 Додатку 2, а саме завірену належним чином копію чинного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність товару, що постачається, вимогам діючого санітарного законодавства та копію додатку до цього висновку (в разі наявності додатку до висновку) та/ або сертифікати відповідності на товар та/ або паспорт якості.
При цьому Учасником пропонується такий товар як ламінат, лінолеум, плитка керамічна неглазурована для підлоги, плитка керамічна глазурована, підкладка шумогідроізоляційна, а документи на підтвердження якості товару (передбачені п. 4) надані тільки стосовно лінолеуму та підкладки шумогідроізоляційної. Надавати оцінку документу на підтвердження якості ламінату не надається можливим так як він наданий Учасником мовою, відмінною від української та не надано автентичного перекладу такого документу, а документи на підтвердження якості плитки керамічної неглазурованої для підлоги та плитки керамічної глазурована взагалі відсутні в складі тендерної пропозиції Учасника.
Твердження Учасника, що Замовник мав згідно закону України «Про публічні закупівлі» ст. 26 пункт 9 опублікувати повідомлення про усунення виявлених невідповідностей не відповідає вимогам чинного законодавства виходячи з наступних причин.
Відповідно до п. 1 Постанови № 1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі - закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі - замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Пунктом 3 Постанови № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Тобто, при здійснені публічних закупівель замовники та учасники беруть до уваги та керуються положеннями Особливостей.
Разом з тим п. 9 ст. 26 Закону «Про публічні закупівлі» регламентується можливість виправлення учасником невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним в складі тендерної документації. Однак вказаною нормою Закону не регламентовано обов’язок та порядок надання Замовником вимоги про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції учасника. Такий обов’язок та порядок регламентувався пунктом 16 ст. 29 Закону, який визначав можливість виправлення невідповідностей виключно щодо кваліфікаційних критеріїв та інформації щодо права підпису.
Однак, наразі, при визначені обов’язку та порядку надання повідомлення вимогою про усунення невідповідностей замовники керуються п. 40 Постанови № 1178. Відповідно до положень п. 40 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Відповідно до абз.2 п. 40 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Документи, визначені Замовником в п.4 Додатку 2 Тендерної документації це є саме документами про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Тобто, відповідно до норм чинного законодавства, а саме Постанови № 1178 Замовником не надається повідомлення про виправлення невідповідностей та не виправляються Учасником невідповідності щодо відсутності інформації та документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
У той же час ламінат, плитка керамічна неглазурована для підлоги, плитка керамічна глазурована є предметом закупівлі, а необхідність та спосіб підтвердження якісних характеристик предмета закупівлі визначено п. 4 Додатку 2 до Тендерної документації. Такі документи були відсутні в складі тендерної пропозиції .
Аналізуючи вищезазначені норми законодавства Замовник приходить до висновку, що відсутні підстави для надання повідомлення про виправлення невідповідностей у зв’язку з відсутністю документів про технічні характеристики предмета закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено