• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Вершкове масло

Згідно пункту 35 Постанови 1178 аукціон у цій закупівлі проводитися не буде. Проте, в ЗУ "Про публічні закупівлі" ще залишилась вимога вказувати крок зниження ціни при оголошенні відкритих торгів. Тому технічним функціоналом електронного майданчика автоматично встановлено крок пониження 1%, що неможливо змінити чи видалити при оголошенні закупівлі.

Завершена

555 480.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 777.40 UAH
Період оскарження: 17.02.2023 16:47 - 22.02.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога, щодо документації

Номер: 67166014c78d47ac8a915532e91c0162
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-17-012449-a.c1
Назва: Вимога, щодо документації
Вимога:
Умовами тендерної документації Вами передбачена Вимога: «Надати довідку довільної форми, видану Замовником торгів, не раніше оголошення дакої закупівлі про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником Комунальним закладом Львівської обласної ради «Львівський ліцей з посиленою військово -фізичною підготовкою імені Героїв Крут»». Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику отримати довідку від замовника, тобто ще до розкриття пропозицій, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після звернення до замовника інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо отримання даної довідки є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати документ, а також не узгодити з Учасником дату надання даного документу, що в подальшому може стати, з незалежних від Учасника торгів підстав, причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Тим більше, дана вимога є недопустимою. Воєнний стан та відключення електроенергії тільки посилюють можливість зловживанням даною Вимогою, адже Замовник зможе не підписувати довідку, посилаючись на виникнення обставин які спричиненні ворожою агресією, наприклад: відсутність на робочому місці уповноваженої особи, не функціонування об'єкту і т.д. Виходячи із вищесказаного вимагаємо скасувати дану вимогу. В іншому випадку ми змушені будемо звернутися в АМКУ та Державну аудиторську службу України за захистом своїх прав та інтересів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на Вашу вимогу UA-2023-02-17-012449-a.c1, повідомляємо наступне: Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Так, абзацом 5 пунктом 5.2.3 «Інша інформація відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне включити» Розділу 5 Тендерної документації, передбачено, що Учасник повинен надати довідку довільної форми, видану Замовником торгів, не раніше оголошення даної закупівлі про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником Комунальним закладом Львівської обласної ради «Львівський ліцей з посиленою військово -фізичною підготовкою імені Героїв Крут». Вчасна поставка, належна якість, відповідні умови поставки і зберігання продуктів харчування, відсутність порушень інших умов договору для Замовника мають надзвичайно велике значення, оскільки Замовник є навчальним закладом, а товари закуповуються для здійснення харчування дітей. Відтак в разі зриву чи невчасних поставок або поставки продукції неналежної якості, загрожують порушенню нормального навчального процесу та можуть нанести шкоду здоров’ю чи навіть життю дітей. Окрім того, Замовник видає дану довідку всім, хто звертається за нею у будь-який зручний спосіб (наприклад, на електронну пошту, кур’єром та ін.. Також, варто зазначити що в електронній системі закупівель містяться електронна пошта, контактний номер телефону та адреса Замовника. А тому будь-хто з потенційних учасників може звернутися за отриманням такого документу.
Статус вимоги: Відхилено