• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Дозатор рідкого мила

Завершена

32 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 160.00 UAH
Період оскарження: 17.02.2023 14:18 - 27.02.2023 00:00
Вимога
Відхилено

вимога на умови закупівлі

Номер: b522ef1fb8cd4b1fa85321f9c916fe32
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-17-009067-a.a3
Назва: вимога на умови закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику.Згідно Стаття 14. Спрощені закупівлі п.4. У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Зазначення ( посилання) конкретної торгівельної марки продукції в даній процедурі закупівлі є протизаконним , отже порушено норму частини 4 статті 5 Закону України “Про публічні закупівлі”, яка вказує, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників які порушують принципи, задекларовані ч. 1 статті 5 Закону України “Про публічні закупівлі”: добросовісної конкуренції серед учасників; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; максимальної економії та ефективності; запобігання корупційним діям і зловживанням. Тобто, закон надає право вказати еквіваленти, але ні в якому разі не обмежувати та забороняти! Еквівалентність це достатність різних результатів оцінки відповідності для забезпечення одного і того ж рівня підтвердження відповідності стосовно одних і тих же встановлених вимог. Еквівалентний, тобто який повністю замінює щось у якому-небудь відношенні, є його еквівалентом. Вважаємо, що допущено порушення з вашого боку процедури спрощених закупівель, де однією з ключових вимог до проведення спрощеної закупівлі є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Такий підхід грубо порушує положення Закону «Про публічні закупівлі», згідно якого Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. и певного виробника, та його представників. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію. На підставі вищевикладеного, а також з метою створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель Вимагаємо внести відповідні зміни, а саме, додати вираз « або еквівалент», а також надати в складі пропозиції документи згідно чинного законодавства , які підтверджують якість товару що пропонується, надати копію документу про якість (сертифікат відповідності, або Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або декларація про відповідність технічному регламенту) на запропоновану продукцію або обґрунтування його відсутності (не підлягає обов’язковій сертифікації тощо). Саме такі умови не порушують Закон і створюють конкурентне середовище.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, шановний Учаснику! Згідно частини четвертої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право робити «посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника» при проведенні спрощеної закупівлі. Також відповідно до частини четвертої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» «замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників», але це не є обов’язком Замовника.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Вимога на умови закупівлі

Номер: 45c48baeb5094217a100d8c25a522424
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-17-009067-a.b2
Назва: Вимога на умови закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику, згідно оголошення по закупівлі UA-2023-02-17-009067-a предметом якої є Дозатор рідкого мила в кількості 110 шт, та враховуючи вимоги вказані в Додатку №1 до Оголошення де зазначено, що Виробником продукції має бути ТМ Solaris, вимагаємо внести зміни до тендерної документації, щодо надання копій документів, а саме, пункт 3 викласти в наступній редакції : «3. Декларація про відповідність Технічному регламенту щодо медичних виробів затвердженого Постановою КМУ від 02.10.2013 р. № 753 та/або висновок Державної санітарно-гігієнічної експертизи.» Оскільки Дозатори зазначені в Додатку 1 ТМ Solaris виробляються «Oguzhan Plastik Ve Kalip Sanayi Ltd. Sti.», Туреччина, та реалізуються Приватним пiдприємством «Фiрма Солярiс» на території України, як санітарно-гігієнічне обладнання, та не мають декларації про відповідність Технічному регламенту щодо медичних виробів затвердженого Постановою КМУ від 02.10.2013 р. № 753.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день, шановний Учаснику! Вашу вимогу задоволено та найближчим часом буде внесено зміни до документації про спрощену закупівлю!
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

вимога до тендерної документації

Номер: bfd9b76fff2f4d7db01ff06789b61da8
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-17-009067-a.b1
Назва: вимога до тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику, згідно оголошення закупівлі UA-2023-02-17-009067-a за Код ДК 021:2015: 39330000-4: Дезінфекційне обладнання Дозатор рідкого мила та п.3 Детальний опис предмету закупівлі та технічні вимоги: Додаток № 1 п. 3. Висновок Державної санітарно-гігієнічної експертизи. Але, Дозатор рідкого мила відноситься до виробів медичного призначення і згідно Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» при введені в обіг на них повинна надаватися Декларація про відповідність Технічному регламенту щодо медичних виробів затвердженого Постановою КМУ від 02.10.2013 р. № 753 . Так, як даний товар не входять в «Перелік товарів, що підлягають обовязковій державній санітарно-епідеміологічній експертизі» то на них не розповсюджується вимога отримувати Висновки ДСЕЕ, що видаються на обєкти визначені статтями 1, 11, 16, 33, 39 Закону УКРАЇНИ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення». Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію. На підставі вищевикладеного, а також з метою приведення документації у відповідність до вимог чинного законодавства та усунення вимог, що призводять до дискримінації учасників, непрозорості та упередженості при оцінці тендерних пропозицій, вимагаю внести відповідні зміни в Додаток 1 до тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, шановний Учаснику! Вашу вимогу задоволено та буде внесено відповідні зміни до документації про проведення спрощеної закупівлі.
Статус вимоги: Задоволено