• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Папір офісний

Тендерна пропозиція учасника повинна бути складена українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Оцінка тендерних пропозицій учасників здійснюється за єдиним критерієм – ціна пропозиції (з урахуванням всіх податків, зборів і всіх обов’язкових платежів, які сплачує Учасник). Дата і час розкриття тендерних пропозицій визначаються електронною системою закупівель автоматично та зазначаються в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів (з особливостями).

Завершена

702 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 020.00 UAH
Період оскарження: 17.02.2023 13:55 - 22.02.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА

Номер: fa6a416032d34dbf84f745778b2087aa
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-17-008437-a.a2
Назва: СКАРГА
Скарга:
Неправомірне відхилення , детальніше у вкладеному файлі СКАРГА
Дата розгляду скарги: 21.03.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 13.03.2023 14:59
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 24.03.2023 13:38
Дата виконання рішення Замовником: 13.04.2023 12:53
Коментар замовника щодо усунення порушень: В И Р І Ш И В: 1. Скасувати рішення уповноваженої особи затвердженого протоколом від 07.03.2023 № 3, щодо відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ОФІС КОМФОРТ» та № 4, про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «Торгово-Виробнича Група Український папір» переможцем процедури закупівлі — «папір офісний», код національного класифікатора ДК 021:2015 (CPV 2008, IDT) «Єдиного закупівельного словника» - 30190000-7 – «Офісне устаткування та приладдя різне». 2. Оприлюднити рішення уповноваженої особи на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (в системі PROZORRO) відповідно до Закону та Особливостей.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ", Гуменюк Світлана 380663669492 TENDERSOK@GMAIL.COM
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 5b7270115cfc4a02ada4775b951f0593
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-17-008437-a.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Неправомірне відхилення , детальніше у вкладеному файлі
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня шановний автор вимоги. Уважно розглянувши вашу вимогу стосовно упередженого ставлення до ТОВ «ОФІС КОМФОРТ», усунення ним невідповідностей в електронній системі закупівель інформуємо, що Тендерна документація була складена у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості). У відповідь на Вимогу повідомляємо наступне: правові та організаційні засади здійснення публічних закупівель регламентовані Законом. Одними із ключових принципів публічних закупівель в державі, які передбачені вказаним Законом й закріплені у статті 5, є добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників і рівне ставлення до них. Ці принципи втілено вимогами, які закріплено частиною 4 статті 23 Закону: «Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Право Замовника передбачено частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації» та статтею 28 Особливостей, а саме: «Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей». Для підтвердження інформації про учасника згідно до встановлених вимог замовником в пункті 5 Таблиці 1 Додатку 3 тендерної документації, а саме: «Згода учасника процедури закупівлі на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 р. №2297-VI)», переліку документів та умов надання інформації, що необхідно надати замовнику для оцінки відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством, пунктом 5.1. Таблиці 1 Додатку 3, Учасник повинен подати у складі своєї пропозиції Заяву, за підписом уповноваженої особи учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, на згоду обробки персональних даних працівників учасника (якщо такі будуть залучені до підготовки тендерної пропозиції, виконання договірних відносин (у разі підписання договору за результатом процедури закупівлі)), із додатковим зазначенням П.І.П., посад та назв документів, що посвідчують посадових (для юридичних осіб) та/або уповноважених осіб учасника, шляхом завантаження файлів у форматах доступних для їх відображення. Наприклад, копії документів надаються у одному із наступних форматів - *.pdf, *.jpg, *.jpeg), інформація, яка не є документом надається у одному із наступних форматів - *.doc, *.docx, *.pdf, *.jpg, *.jpeg). Відповідно до статті 11 Закону України «Про інформацію» інформація про фізичну особу (персональні дані) — це відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Неприпустимими є збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження. Згідно зі статті 2 Закону України «Про захист персональних даних», база персональних даних — це іменована сукупність упорядкованих персональних даних в електронній формі та/або у формі картотек персональних даних. Володілець персональних даних — фізична або юридична особа, яка визначає мету оброблення персональних даних, встановлює склад цих даних та процедури їх оброблення, якщо інше не визначено законом. Згода суб’єкта персональних даних — добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на оброблення її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх оброблення, висловлене в письмовій формі або у формі, що дає змогу дійти висновку про надання згоди. Згідно з пунктом 6 статті 6 Закону України «Про захист персональних даних», неприпустимим є оброблення даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Відповідно до частини 2 статті 8 Закону України «Про захист персональних даних» суб'єкт персональних даних (фізична особа, персональні дані якої обробляються) має, зокрема, право на захист своїх персональних даних від незаконної обробки та право отримувати інформацію про умови надання доступу до персональних даних, зокрема інформацію про третіх осіб, яким передаються його персональні дані. Згідно зі статтею 32 Конституції України, неприпустимими є збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Учасник надав лист-згоду на збір та обробку персональних даних № 25 від 22.02.2023 лише на Гуменюк С.Б., а на інших працівників, які будуть залучені до виконання договірних відносин, а саме: Карябіна А.В., Іващенко Є.В. та Принцовська О.В. заяви на обробку персональних даних не надав. Тендерною документацією передбачено, що у разі якщо учасник не має можливості надати документ(и), які вимагаються замовником у додатку 3 тендерної документації, він повинен надати, у довільній формі за підписом уповноваженої особи, пояснення щодо ненадання відповідної інформації з обґрунтуванням такої причини, із посиланням на діючий(і) нормативно-правовий(і) акт(и), в якому визначено умови щодо необхідності надання інформації або документів, які передбачаються для надання за умовами даної тендерної документації. Учасник пояснення щодо ненадання відповідної інформації не надав. Відповідно пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації, помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та впливають на зміст пропозиції, які не вважаються формальними, зокрема: «надання учасником інформації у зміненій формі або з будь-якими коригуваннями у текстуальній частині встановленої форми (тобто самостійне виправлення учасником встановленої форми), якщо надання такої інформації вимагалось умовами тендерної документації за встановленою формою; встановленою формою замовником вважається зразок документа у назві якого додано слово «форма»». При поданні ПРОПОЗИЦІЇ учасник у Таблиці 1 Відомості про Учасника, в розділі відомості про керівництво (зазначається ПІП (повністю), тел., e-mail за кожною позицією окремо), зовсім не зазначив інформацію про бухгалтера (згідно Приміток) та заповнив таблицю 3 з порушенням вимог «ФОРМИ» додатку 6 тендерної документації. Виявлені зауваження є суттєвими, які не вважаються формальними та впливають на формуванні змісту цінової пропозиції відповідно до вимог Замовника викладених у тендерній документації, кваліфікаційні та інші критерії, а також вимоги тендерної документації відносно предмета закупівлі не дотримано. Відповідно до пункту 16 статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Згідно пункту 3 Розділу 5 Тендерної документації та статті 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Міністерство економіки України (далі — Мінекономіки) листом від 07.02.2022 № 3304-04/6037-06 надало закупівельній спільноті роз’яснення щодо застосування 24 годин на усунення невідповідностей, а саме: для застосування механізму 24 годин на усунення невідповідностей слід врахувати наступне: 1. Надання 24 годин на усунення невідповідностей в інформації та/або документах учасника, тендерна пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною, є обов’язковою вимогою для замовника за умови, що тендерна пропозиція містить невідповідності, які стосуються саме кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, а також підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. 2. У разі якщо тендерна пропозиція учасника, крім невідповідностей в інформації та/або документах, визначених частиною шістнадцятою статті 29 Закону, не відповідає іншим вимогам тендерної документації, така пропозиція має відхилятися відповідно до підстав, визначених у статті 31 Закону, із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, без застосування механізму 24 годин на усунення невідповідностей. 3. Визначення невідповідностей в документах, поданих у складі тендерної пропозиції учасника, здійснюється замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та вимог, встановлених в тендерній документації, керуючись принципами здійснення закупівель, визначеними у статті 5 Закону, та переліком інформації та/або документів, передбачених частиною шістнадцятою статті 29 Закону. Заява на згоду обробки персональних даних працівників учасника відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», які вимагаються Додатком 3 тендерної документації, не відносяться до кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. У зв’язку з ненаданням учасником у тендерній пропозиції документів які вимагались тендерною документацією, у даному випадку немає можливості встановити невідповідність в інформації та/або документах, тому тендерна пропозиція такого учасника підлягає відхиленню у відповідності до статті 31 Закону та статті 41 Особливостей, із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, без застосування механізму 24 годин. Для Замовника важливо знайти оптимальне співвідношення між поняттями «максимальна економія» та «максимальна ефективність», яке досягається саме завдяки встановленням вимог тендерної документації до предмета закупівлі. При витрачанні бюджетних коштів важливо знайти зважений підхід до формування технічних вимог і запобігти ситуації, коли закупівля менш якісного предмету закупівлі в результаті дає низьку ефективність такої закупівлі, а в тривалішому періоді часу може й зумовити надмірне витрачання коштів внаслідок високих витрат на експлуатацію чи використання придбаного товару (роботи, послуги) за нібито низькою ціною. Дотримання принципу максимальної економії та ефективності забезпечується за рахунок закупівлі продукції за нижчою ціною, запропонованою учасниками на конкурсних засадах, а також за рахунок придбання продукції довговічної, надійної у використанні, такої, яка не потребує додаткових бюджетних витрат в ході її експлуатації, в тому числі витрат на поточний ремонт комп’ютерної техніки. Вимога, що встановлена Замовником в пункті 5 Таблиці 1 Додатку 3 тендерної документації не носить дискримінаційного характеру та жодним чином не обмежує коло потенційних учасників, оскільки як показує власний досвід Замовника, а також, аналіз подібних закупівель в електронній системі Prozorro велика кількість учасників надають листи-згоди на обробку персональних даних. З метою дотримання відповідної дисципліни в ході участі у закупівлях дотримуйтесь принципу добросовісної конкуренції. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. У зв’язку з вищевикладеним, у задоволенні даної вимоги відмовлено.
Статус вимоги: Відхилено