• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна та виготовлення технічної документації (технічних паспортів) на об’єкти нерухомого майна за адресою: Харківське шосе, будинок 148-А

Більш детальна інформація про кількість, обсяг та вимоги до предмету закупівлі визначені у п.3.5. Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель

Завершена

7 480.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 75.00 UAH
Період оскарження: 31.01.2018 10:41 - 02.02.2018 10:00
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: c6088c7efabb46c3892d203d881ead3f
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-31-000661-c.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Вимога Просимо скасувати протокол №08/02/18/25п від 08.02.2018р. Засідання тендерного комітету Замовника тендерної закупівлі UA-2018-01-31-000661-c з наступних підстав: 1.Учасник ПП «Бюро послуг та консультацій» не є платником ПДВ. (Відповідно до тендерної документації розділ.4, п.1 учасник повинен надати Копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників податків на додану вартість). 2. Учасник ПП «Бюро послуг та консультацій» не надав заповнений проект договору відповідно до Додатку 1 тендерної документації. 3. В довідці ПП «Бюро послуг та консультацій» про досвід виконання аналогічних видів робіт не надана вся інформація про надані послуги, а саме місцезнаходження (об’єкта) наданих послуг . (Відповідно до тендерної документації розділ.4 п.8 згідно форми довідки, учасник повинен вказати Найменування робіт/надання послуг і його місцезнаходження) 4. Учасник ПП «Бюро послуг та консультацій» не надав протягом 1 робочого дня після проведення аукціону нову цінову пропозицію, яка відповідає результатам аукціону. (Відповідно розділу до 6 п.2 тендрної документації По закінченню аукціону Учасники закупівлі підшивають на Рrozorro, в термін 1 робочий день, нову цінову пропозицію яка відповідає результатам аукціону (оформлена на фірмовому бланку та у відповідності до вимог Документації та додатка № 2 до неї) (для розгляду пропозицій). Виходячи з вищевикладеного, просимо скасувати протокол №08/02/18/25п від 08.02.2018р. засідання тендерного комітету замовника тендерної закупівлі UA-2018-01-31-000661-c та прийняти нове рішення, яке буде відповідати Закону України «Про публічні закупівлі». У разі відмови скасування вищевказаного рішення ми будемо вимушені подати скаргу до органів, які проводять моніторинг тендерних закупівель на предмет законності такого рішення або звернутися з позовом до суду. З повагою, Директор ____________О.А. Климентьєв
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Дану вимогу розглянуто та не задоволено.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 12.02.2018 17:54
Підтвердження вирішення: Дану вимогу не задоволено, в зв'язку з тим, що відповідно до Наказу ДП "Зовнішторгвидав України "Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель" вiд 13.04.2016 N35 участь Кандидатів які не є платником ПДВ, не заборонено. Тим паче, що Кандидат надав лист-роз'яснення, чому від не може надати Копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників податків на додану вартість. Учасник ПП «Бюро послуг та консультацій» надав гарантійний лист, де він погоджується з проектом договору що, передбачений в Додатку 1 документації для проведення допорогових закупівель через систему електронних закупівель. Враховуючи той факт, що кандидат ПП «Бюро послуг та консультацій» надав цінову пропозицію на суму 890,00 грн та в період аукціону його ціна не змінилась, то про яку нову нову цінову пропозицію може йти мова. Замовник розглянув пропозицію кандидата, який надав за результатами Аукціону найнижчу цінову пропозицію, та прийняв відповідне рішення.
Задовільнена: Ні