-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
33600000-6 - Фармацевтична продукція(3 Лоти)
33600000-6 - Фармацевтична продукція - 3 Лоти
Завершена
899 734.90
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 1 401.26 UAH
мін. крок: 0.2% або 1 401.26 UAH
Період оскарження:
12.01.2018 15:29 - 25.01.2018 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційні умови
Номер:
51c70819b88d460c9cfcc7b9b1958dd1
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-01-12-001922-b.c1
Назва:
Дискримінаційні умови
Вимога:
Закон встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів за державні кошти. Принципам здійснення закупівель за державні кошти (ст. 3 Закону) є максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; добросовісна конкуренція серед учасників.
Наголошуємо, що деякі лікарські засоби, які заявлені Замовником до закупівлі відповідно до Додатку 2 не мають еквівалентів (аналогів), які повністю відповідають за міжнародною непатентованою назвою або загальноприйнятою назвою діючої речовини відповідно до переліку лікарських засобів вітчизняного та іноземного виробництва, які можуть закуповувати заклади і установи охорони здоров'я, що повністю або частково фінансуються з державного та місцевих бюджетів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 05.09.1996 № 1071 «Про порядок закупівлі лікарських засобів закладами та установами охорони здоров'я, що фінансуються з бюджету», та можуть бути запропоновані лише деякими дистриб’юторами та/або виробниками, що обмежує потенційну кількість учасників процедури закупівлі.
У разі, коли деякі препарати об’єднані в один предмет закупівлі, за обставин, що хоча б один препарат може бути поставлений лише одним виробником, виробники інших товарів, що входять до предмету закупівлі, не зможуть взяти участь у торгах. Отже, здійснити закупівлю за всіма позиціями неможливо через відсутність еквівалентів. Зазначений предмет закупівлі на нашу думку підлягає розділенню на окремі позиції.
Виходячи з викладеного вище, ТОВ «БАДМ-Б» повідомляє, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів.
Звертаємо Вашу увагу, що такі вимоги Замовника є прямим порушенням статті 3 Закону (Принципи здійснення закупівель), частини 3 статті 5 Закону (Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників), частини 3 статті 22 (Документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників).
Керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень, а саме: привести тендерну документацію до норми відповідно до вимог чинного законодавства України, розділивши специфікацію по лотах за найменуванням товару.
В протилежному випадку ТОВ «БАДМ-Б» залишає за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.01.2018 12:34
Вирішення:
ВИМОГА ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
18.01.2018 12:02
Підтвердження вирішення:
Тендерний комітет КП «Голопристанська ЦРЛ» розглянув Вашу вимогу отриману згідно електронної системи закупівель UA-2018-012-0001922-b та повідомляє про наступне.
Відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 17.03.2016 №454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17і32 частини першої статті 1 Закону та на основінаціонального класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
При цьому, виходячи з положень абзацу четвертого пункту 1 наказу МЕРТ від 17.03.2016 №454 замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої - восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
У свою, чергу під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі - МНН). У разі якщо предмет закупівлі лікарських засобів містить два та більше лікарських засобів, замовником у дужках зазначається МНН кожного лікарського засобу.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за МНН, за формою випуску, за дозуванням, за обсягом та/або за місцем поставки лікарських засобів.
Зважаючи на норми зазначеного вище наказу Замовник може визначати та встановлювати окремі частини предмета закупівлі (лоти), але жодним чином не зобов’язаний.
Разом з цим, маємо намір звернути Вашу увагу, що під час визначення предмета закупівлі, а також прийняття рішення про проведення процедури закупівлі в цілому тендерний комітет керувався виключно нормами чинного законодавства у сфері публічних закупівель та принципами закріпленими у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, принципів недискримінації учасниківта жодним чином не мав на меті порушити їх.
У зв’язку з цим, а також беручи до уваги те, що норми чинного законодавства не зобов’язують замовника встановлювати окремі частини предмета закупівлі (лоти), а лише надають йому таке право з метою реалізації одного з принципів зокрема ефективності проведення торгів тендерним комітетом прийнято рішення залишити Вашу вимогу без задоволення.