-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Будівельні матеріали для проведення ремонтних робіт господарським способом: металопластикові вікна та двері (ДК 021:2015 44220000-8 - Столярні вироби)
Завершена
775 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.4% або 3 370.00 UAH
мін. крок: 0.4% або 3 370.00 UAH
Період оскарження:
17.02.2023 11:01 - 27.02.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Рішення Замовника
Номер:
451acf94dd6e467aa7cd7523353d67af
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-17-003851-a.a4
Назва:
Рішення Замовника
Вимога:
Шановний Замовнику, зверніть ,будь ласка, увагу на не відповідність пропозиції вибраного переможця:
1) Згідно вимог Додатка 4 тендерної пропозиції учасник надає Сертифікат відповідності на профілі з полівінілхлориду для вікон та дверей. Учасник ТОВ «ГЛОРІЯ-В» не надають такого документу, а надають Сертифікат відповідності профілі полівінілхлоридні систем «Framex», «Hoffen», « Continent» (Україна). Сертифікат та системи не відповідають вимогам. Замовник закуповує товар з полівінілхлорид них профілів, а не з систем
2) Згідно вимог Додатка 4 тендерної пропозиції профіль має бути WDS або еквівалент. Учасник ТОВ «ГЛОРІЯ-В» вказують профіль Framex, що не є еквівалентом WDS 5,6S як вимагає Замовник.
Вимагаємо скасувати рішення Замовника про переможця, та перейти до розгляду пропозиції наступного учасника.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 67.pdf 25.03.2023 22:25
Дата подачі:
22.03.2023 13:02
Вирішення:
І. Щодо надання ТОВ «Глорія-В» сертифікату відповідності на профілі
поліфініхлоридні Framex, Hoffen та Сontinent.
Роз’яснення:
1) Профілі полівінілхлоридні використовуються для виготовлення вікон та дверей, що
відповідає вимогам Замовника та вимогам до предмету закупівлі.
Крім цього, сертифікат на профілі полівінілхлоридні надані Учасником ТОВ
«Глорія-В» підтверджує відповідність вимогам ДСТУ Б.В.2.7-130:2007. ДСТУ Б.В.2.7-
130:2007 Будівельні матеріали. Профілі полівінілхлоридні для огороджувальних
будівельних конструкцій. Загальні технічні умови регламентує саме профілі
полівінхлоридні для огороджувальних будівельних конструкцій, тобто для
металопластикових вікон та дверей.
Згідно із п.1.1. цього ДСТУ: Цей стандарт поширюється на профілі з
непластифікованого полівінілхлориду (далі - ПВХ) для будівельних конструкцій (далі -
профілі), призначені для виготовлення огороджувальних будівельних конструкцій (вікна,
балконні двері, двері, вітрини, вітражі й ворота) житлових, громадських, виробничих,
допоміжних будинків і споруд
Відповідно Учасник ТОВ «Глорія-В» надав сертифікат, який повністю відповідає
вимогам Замовника та підтверджує характеристики профілю, який буде використаний при
виготовленні металопластикових конструкцій, які пропонуються Учасником.
Щодо посилання Учасника ФОП "ВАСИЛЬЧЕНКО СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" на
те, що Замовник закуповує товар з полівінілхлоридних профілів, а не з систем є
абсолютно необґрунтованою та безпідставною. Оскільки, в сертифікаті вказано, що це
профілі полівінхлоридні, і не має значення, що там прописано додатково системи. Дане
додаткове визначення системи може вказуватися у сертифікаті на розсуд виробника таких
профілів. Тому, Замовник розуміє значення поняття «систем», як певне тлумачення
виробником профілів поняття «торговельна марка».
2) Стосовно еквіваленту Замовник вважає, що профіль Framex, є еквівалентом профілю
WDS 5,6S. Дана інформація підтверджується даними з офіційного сайту виробника
профілів Framex.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Рішення Замовника
Номер:
6b9fd7493d974a9e9517f7857d77a939
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-17-003851-a.a3
Назва:
Рішення Замовника
Вимога:
Шановний Замовнику, зверніть ,будь ласка, увагу на не відповідність пропозиції вибраного переможця:
1)В тендерній пропозиції та тенічних вимогах ФОП Міхно Р.М. від 20.03.23р пропонується предмет закупівлі з різними розмірами. Розбіжність наявна в пропозиції, проекті договору ,технічних вимогах. На якій підставі такі розбіжності підтримує Замовник?
2)Учасником не надається Сертифікат відповідності на профілі з полівінілхлориду для вікон та дверей, за вимогою Додатка 4.
Вимагаємо скасувати рішення Замовника про переможця, та перейти до розгляду пропозиції наступного учасника.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 70.pdf 25.03.2023 22:25
Дата подачі:
22.03.2023 10:44
Вирішення:
Закупівля здійснюється з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178.
Відповідно до абзацу 3 підпункту 3 пункту 41 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих особливостей.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
рішення Замовника
Номер:
05d86e5aaac348f799f7251860552846
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-17-003851-a.b2
Назва:
рішення Замовника
Вимога:
З усією повагою до Замовника, але слід зауважити, що Замовник порушує Закон України Про публічні закупівлі.
2. Згідно статті 29.Розгляд та оцінка тендерних пропозицій Закону України Про публічні закупівлі Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
3) Що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
4) На підтвердження права підпису тендерної пропозиції та /або договору про закупівлю.
Згідно статті 16 Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі Закону України Про публічні закупівлі
1.Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документального підтвердження інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1)наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2)наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3)наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних)
за предметом закупівлі договору (договорів);
4)Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
А також згідно кваліфікаційним вимогам тендерної документації Замовника протокол від 15.02.2023 року №20 немає можливості заміни протягом 24 год. Додатка 6 Тендерна пропозиція, Додатка 6 Проєкт договору, Додатка 4 Технічна специфікація
На якій підставі Замовник скористався цією вимогою?
ВАЖЛИВО: Зміни в документах від 09.03.23р. ТОВ "БУДАЛЬТЕРНАТИВА-КМ" несуть недостовірну інформацію.
При всій повазі до учасника, але ТОВ Міропласт Україна є виробником профілів та немає відношення до виготовлення вікон та дверей. ЄДРПОУ 34230288
Опуліковані вимоги з підготовки тендерної пропозиції інформують про скановані кольорові копії оригіналу документу. Тендерна пропозиція вибраного переможця порушує цю вимогу та вимоги "Про електронні документи та електронний документообіг". Учасник в документах від 09.03.23р. подає не скановані копіії , а підроблені документи з накладанням підпису та печатки. Це видно при роздрукуванні документів. З вище сказанного слідує порушення Закону України Про публічні закупівлі та несе за собою відповідальність за порушення вимог цього Закону ст.44
Вимагаємо скасувати рішення Замовника про переможця, та перейти до розгляду пропозиції наступного учасника.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 57.pdf 15.03.2023 16:12
Дата подачі:
14.03.2023 09:10
Вирішення:
Замовнику надійшла вимога (унікальний номер UA-2023-02-17-003851-a.b2) до закупівлі за предметом: Лот №2 Будівельні матеріали для проведення ремонтних робіт господарським способом: металопластикові вікна та двері для «Будинку дітей та юнацтва» Верхівцевської міської ради за адресою: вул.Центральна,46 м.Верхівцеве, Кам’янського району, Дніпропетровської області (ДК 021:2015 44220000-8 - Столярні вироби), унікальний номер UA-2023-02-17-003851-a, від ФОП ВАСИЛЬЧЕНКО СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ. І. Щодо підстав Замовником надання можливості внесення змін протягом 24 годин.
У своїй вимозі ФОП ВАСИЛЬЧЕНКО СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ, надсилає запитання щодо підстав надання ТОВ "БУДАЛЬТЕРНАТИВА-КМ" заміни протягом 24 год. Додатка 6 Тендерна пропозиція, Додатка 6 Проєкт договору, Додатка 4 Технічна специфікація протоколом від 08.03.2023 року №50.
Роз’яснення до першого питання:
Тендерна документація розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 (далі – Особливості). Керуючись п.40 Особливостей, Замовник має повне право звернутись до учасника процедури закупівлі, у тендерній пропозиції якого, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель протягом 24 годин. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
ІІ. Щодо невідповідності наданих документів ТОВ "БУДАЛЬТЕРНАТИВА-КМ" про виробника ТОВ Міропласт Україна.
ФОП ВАСИЛЬЧЕНКО СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ у своїй вимозі, повідомляє що ТОВ "БУДАЛЬТЕРНАТИВА-КМ" надало невідповідну інформацію про виробника, вказавши ТОВ Міропласт Україна.
Роз’яснення до другого питання:
Замовником було прийнято вимогу щодо невідповідності наданої інформації про виробника вікон та дверей. Задля перевірки цієї інформації, уповноваженою особою було повторно роглянуто документи ТОВ "БУДАЛЬТЕРНАТИВА-КМ" та відповідно пункту 39 Особливостей, в якому зазначено, що замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У ході по вимогі UA-2023-02-17-003851-a.b2, було виявлено, що ТОВ Міропласт Україна не є виробником вікон та дверей, а є виробником профілів та немає відношення до виготовлення вікон та дверей.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
рішення Замовника
Номер:
5b82483d0c594519b5c0f668a008a0b6
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-17-003851-a.b1
Назва:
рішення Замовника
Вимога:
З усією повагою до Замовника, але слід зауважити, що Замовник порушує Закон України Про публічні закупівлі.
2. Згідно статті 29.Розгляд та оцінка тендерних пропозицій Закону України Про публічні закупівлі Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
3) Що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
4) На підтвердження права підпису тендерної пропозиції та /або договору про закупівлю.
Згідно статті 16 Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі Закону України Про публічні закупівлі
1.Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документального підтвердження інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1)наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2)наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3)наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних)
за предметом закупівлі договору (договорів);
4)Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
А також згідно кваліфікаційним вимогам тендерної документації Замовника протокол від 15.02.2023 року №20 немає можливості заміни протягом 24 год. Додатка 6 Тендерна пропозиція, Додатка 6 Проєкт договору, Додатка 4 Технічна специфікація
На якій підставі Замовник скористався цією вимогою?
ВАЖЛИВО: Зміни в документах від 09.03.23р. ТОВ "БУДАЛЬТЕРНАТИВА-КМ" несуть недостовірну інформацію.
При всій повазі до учасника, але ТОВ Міропласт Україна є виробником профілів та немає відношення до виготовлення вікон та дверей. ЄДРПОУ 34230288
Опуліковані вимоги з підготовки тендерної пропозиції інформують про скановані кольорові копії оригіналу документу. Тендерна пропозиція вибраного переможця порушує цю вимогу та вимоги "Про електронні документи та електронний документообіг". Учасник в документах від 09.03.23р. подає не скановані копіії , а підроблені документи з накладанням підпису та печатки. Це видно при роздрукуванні документів. З вище сказанного слідує порушення Закону України Про публічні закупівлі та несе за собою відповідальність за порушення вимог цього Закону ст.44
Вимагаємо скасувати рішення Замовника про переможця, та перейти до розгляду пропозиції наступного учасника.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 56.pdf 15.03.2023 16:12
Дата подачі:
14.03.2023 09:09
Вирішення:
Замовнику надійшла вимога (унікальний номер UA-2023-02-17-003851-a.b1) до закупівлі за предметом: Лот №1 Будівельні матеріали для проведення ремонтних робіт господарським способом: металопластикові вікна та двері для Комунального закладу «Мистецька школа» м.Верхівцеве» Верхівцевської міської ради» за адресою: вул.Вокзальна,8-А, м.Верхівцеве, Кам’янського району, Дніпропетровської області (ДК 021:2015 44220000-8 - Столярні вироби), унікальний номер UA-2023-02-17-003851-a, від ФОП ВАСИЛЬЧЕНКО СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ.
І. Щодо підстав Замовником надання можливості внесення змін протягом 24 годин.
У своїй вимозі ФОП ВАСИЛЬЧЕНКО СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ, надсилає запитання щодо підстав надання ТОВ "БУДАЛЬТЕРНАТИВА-КМ" заміни протягом 24 год. Додатка 6 Тендерна пропозиція, Додатка 6 Проєкт договору, Додатка 4 Технічна специфікація протоколом від 08.03.2023 року №49.
Роз’яснення до першого питання:
Тендерна документація розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 (далі – Особливості). Керуючись п.40 Особливостей, Замовник має повне право звернутись до учасника процедури закупівлі, у тендерній пропозиції якого, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель протягом 24 годин. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
ІІ. Щодо невідповідності наданих документів ТОВ "БУДАЛЬТЕРНАТИВА-КМ" про виробника ТОВ Міропласт Україна.
ФОП ВАСИЛЬЧЕНКО СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ у своїй вимозі, повідомляє що ТОВ "БУДАЛЬТЕРНАТИВА-КМ" надало невідповідну інформацію про виробника, вказавши ТОВ Міропласт Україна.
Роз’яснення до другого питання:
Замовником було прийнято вимогу щодо невідповідності наданої інформації про виробника вікон та дверей. Задля перевірки цієї інформації, уповноваженою особою було повторно роглянуто документи ТОВ "БУДАЛЬТЕРНАТИВА-КМ" та відповідно пункту 39 Особливостей, в якому зазначено, що замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У ході по вимогі UA-2023-02-17-003851-a.b1, було виявлено, що ТОВ Міропласт Україна не є виробником вікон та дверей, а є виробником профілів та немає відношення до виготовлення вікон та дверей.
Статус вимоги:
Задоволено