-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна та виготовлення технічної документації (технічних паспортів) на об’єкти нерухомого майна за адресами: вул. Ревуцького, буд. 6, вул. Ахматової, буд. 2-а.
Більш детальна інформація про кількість, обсяг та вимоги до предмету закупівлі визначені у п.3.5. Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель
Завершена
9 450.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 95.00 UAH
мін. крок: 1% або 95.00 UAH
Період оскарження:
31.01.2018 10:33 - 02.02.2018 10:00
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
ff5bc40b50c9433aa1781c87455817c1
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-01-31-000614-c.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Вимога
Просимо скасувати протокол №08/02/18/24п від 08.02.2018р. Засідання тендерного комітету Замовника тендерної закупівлі UA-2018-01-31-000614-c з наступних підстав:
1.Учасник ПП «Бюро послуг та консультацій» не є платником ПДВ.
(Відповідно до тендерної документації розділ.4, п.1 учасник повинен надати Копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників податків на додану вартість).
2. Учасник ПП «Бюро послуг та консультацій» не надав заповнений проект договору відповідно до Додатку 1 тендерної документації.
3. Учасником була змінена форма пропозиції, а саме в таблиці розрахунку вартості не вказана загальна вартість робіт цифрами та прописом.
(Відповідно до р.7 Пропозиція Учасника, оформлена на фірмовому бланку та у відповідності до вимог Документації та додатка № 2 до неї.
Відповідно до тендерної документації Додаток 2, Учасник не повинен відступати від даної форми )
4. В довідці про досвід виконання аналогічних видів робіт не надана вся інформація про надані послуги, а саме місцезнаходження (об’єкта) наданих послуг .
(Відповідно до тендерної документації розділ.4 п.8 згідно форми довідки, учасник повинен вказати Найменування робіт/надання послуг і його місцезнаходження)
Виходячи з вищевикладеного, просимо скасувати протокол №08/02/18/24п від 08.02.2018р. засідання тендерного комітету замовника тендерної закупівлі UA-2018-01-31-000614-c та прийняти нове рішення, яке буде відповідати Закону України «Про публічні закупівлі». У разі відмови скасування вищевказаного рішення ми будемо вимушені подати скаргу до органів, які проводять моніторинг тендерних закупівель на предмет законності такого рішення або звернутися з позовом до суду.
З повагою,
Директор ____________О.А. Климентьєв
Пов'язані документи:
Учасник
- IMG_20180209_0003.pdf 09.02.2018 16:04
Дата подачі:
09.02.2018 16:06
Вирішення:
Дану вимогу розглянуто та не задоволено.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
12.02.2018 18:05
Підтвердження вирішення:
Дану вимогу не задоволено, в зв'язку з тим, що відповідно до Наказу ДП "Зовнішторгвидав України "Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель" вiд 13.04.2016 N35 участь Кандидатів які не є платником ПДВ, не заборонено. Тим паче, що Кандидат надав лист-роз'яснення, чому від не може надати Копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників податків на додану вартість. Учасник ПП «Бюро послуг та консультацій» надав гарантійний лист, де він погоджується з проектом договору що, передбачений в Додатку 1 документації для проведення допорогових закупівель через систему електронних закупівель. Замовник розглянув пропозицію кандидата, який надав за результатами Аукціону найнижчу цінову пропозицію, та прийняв відповідне рішення.
Задовільнена:
Ні