-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з технічної охорони об’єктів
Замовник не приймає до розгляду тендерну пропозицію, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Завершена
427 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 139.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 139.00 UAH
Період оскарження:
16.02.2023 16:41 - 25.02.2023 00:00
Вимога
Вирішена
Дискримінаційна вимога, щодо обмеження кола Учасників.
Номер:
f1be2f4939b446ed9faa2e959369221c
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-16-013635-a.c3
Назва:
Дискримінаційна вимога, щодо обмеження кола Учасників.
Вимога:
Шановний замовнику! Просимо Вас, внести зміни у Додаток 1 тендерної документації , щодо кваліфікаційних критерій п.п.1.1 (наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій). Вами було надано вичерпну умову про фактичну наявність у Учасника: револьвери та патрони до них калібру 6, 8 і 9 міліметрів, заряджені речовинами сльозоточивої та дратівної дії. Тим самим, Ви обмежили коло учасників для участі у тендері, що мають інші види зброї дозволеної законодавством України. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації стосовно даного критерію, оскільки дана інформація суперечить чинному законодавству.
Пов'язані документи:
Учасник
- Обмеження кола учасників.docx 22.02.2023 18:25
Дата подачі:
22.02.2023 18:25
Вирішення:
Шановний Учаснику! У відповідь повідомляємо наступне. Було внесено та оприлюднено зміни до тендерної документації. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога, щодо потенційного Учасника
Номер:
7368ca377bc84d5db7642dd3938949bd
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-16-013635-a.b2
Назва:
Дискримінаційна вимога, щодо потенційного Учасника
Вимога:
Відповідно до пункту 4 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», публічна закупівля повинна здійснюватися за принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Частиною 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
В даному випадку, тендерна документація містить дискримінаційну умову (ця умова зазначена в підпункті 1.1. пункту 1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації) щодо надання довідки з ТЦК про перебування транспортних засобів на військовому обліку.
Орган поліції охорони - є державним органом (правоохоронним органом). Між тим, Положенням про військово-транспортний обов’язок (в редакції, що затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 17.05.2015 № 405) не передбачено обов’язку органів поліції ставити свої службові транспортні засоби на військовий облік, та відповідно отримувати довідку з ТЦК про перебування цих засобів на такому обліку. В зв’язку з цим, органи поліції буде позбавлено можливості прийняти участь у даній процедурі закупівлі, оскільки від потенційного учасника, замовник вимагає надати документ, який в органах поліції охорони не передбачений, згідно із чинним законодавством, не передбачено перебування службового транспорту поліції на військовому обліку.
З огляду на викладене, умова тендерної документації про надання довідки з ТЦК про перебування транспортних засобів на військовому обліку є дискримінаційною по відношенню до учасника процедури закупівлі – органів поліції охорони.
Взагалі не зрозуміло яким чином питання щодо перебування транспортних засобів на військовому обліку пов’язано з предметом закупівлі та з підтвердженням наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
На підставі викладеного, орган поліції охорони вимагає виключити з підпункту 1.1. пункту 1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації умову про надання учасниками процедури довідки з ТЦК про перебування транспортних засобів на військовому обліку.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.02.2023 18:22
Вирішення:
Шановний Учаснику! У відповідь повідомляємо наступне. Відповідно до п.1 розділу ІІІ Тендерної документації, затвердженої рішенням Уповноваженої особи відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель (Протокол № 18 від 16.02.2023 року) (далі – тендерна документація) «Документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому, такий учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу з посиланням на відповідні нормативно-правові акти або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації, з посиланням на відповідні нормативно-правові акти.». Крім того, відповідно до приміток до додатка 1 до Тендерної документації «У разі якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави (посилання на відповідний нормативно-правовий акт) ненадання вищезазначених документів.». Таким чином, жодних дискримінаційних умов Замовником не встановлено у тендерній документації, крім того, інші Учасники, які не є державними органами (правоохоронними органами) мають повне право приймати участь у даній закупівлі, отже повинні виконати вищенаведену вимогу. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні вимоги
Номер:
560805c5a6364985b32819a5c0a60ee3
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-16-013635-a.a1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовник. Вами передбачена Вимога: подати у складі пропозиції Учасника « Акт обстеження, підписаний Учасником та Замовником, а також обов’язково ознайомитись Учасникам з об’єктами замовника(Додаток № 2).» Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Виходячи із вищесказаного вимагаємо скасувати дану вимогу. В разі не внесення Замовником змін в документацію, ми вимушені будемо звернутись зі скаргою в Державну аудиторську службу України та інші відповідні інстанції.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.02.2023 15:17
Вирішення:
Шановний Учаснику! У відповідь повідомляємо наступне. Було внесено та оприлюднено зміни до тендерної документації. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги:
Задоволено