• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

ДК 021:2015 код 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб, батон, лаваш)

Державний бюджет України

Завершена

164 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 822.00 UAH
Період оскарження: 16.02.2023 16:09 - 21.02.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на рішення Замовника

Номер: 0c83c7373f7546689fbabd60ea92c120
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-16-012728-a.a2
Назва: Скарга на рішення Замовника
Скарга:
Документи додано
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 16.03.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 08.03.2023 16:56
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 21.03.2023 16:21
Дата виконання рішення Замовником: 23.03.2023 14:48
Коментар замовника щодо усунення порушень: Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 16.03.2023 № 3304 -р/пк-пз, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі»: Скасував рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ «КИЇВ ХЛІБ» за процедурою закупівлі — «ДК 021:2015 код 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб, батон, лаваш)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-02-16-012728-a.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИЇВ ХЛІБ", Наровило Дмитро 0934667037 d.narovylo@khleb.com.ua
Вимога
Є відповідь

рішення кваліфікації

Номер: 47272b8d79a246dfac06daa58b14326c
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-16-012728-a.a1
Назва: рішення кваліфікації
Вимога:
Шановний Замовнику! Згідно з оприлюдненим протоколом щодо відхилення пропозиції учасника ТОВ "ТД "Київ Хліб" причини вказані наступні: - надав копії особистих медичних книжок водіїв, які не дійсні на момент розкриття тендерних пропозицій; - не надав копії актів наданих послуг з дезінфекції транспортного засобу від ТОВ «Дезінфекція Полюс» за один повний місяць, який передує даті розкриття тендерних пропозицій. , що є кваліфікаційними вимогами до предмета закупівлі. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, Замовник, не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 40 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону. Наявна вичерпна практика рішень АМКУ за аналогічними рішеннями. Звертаємось до Замовника з проханням надати законну можливість усунути невідповідності.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику. Розглянувши вашу вимогу, за результатами повідомляється наступне. Відповідно до постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178, якщо замовник під час розгляду тендерної пропозиції виявив невідповідності в документах учасників, він має розмістити повідомлення з вимогою їх усунення у строк не менший двох робочих днів до закінчення розгляду пропозицій. Під невідповідністю мається на увазі відсутність інформації/документів, які передбачені тендерною пропозицією, крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, інформації (документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Однак, в даному випадку, надано копій медичних книжок в складі тендерної пропозиції Учасника, які не дійсні на момент розкриття тендерних пропозицій. Тобто, згідно з Додатком 2 до ТД Замовника (Технічні вимоги), а саме п. 9, п.п. 4 та п.10, абз. 6, « копії особистих медичних книжок водія та/або експедитора, які дійсні на момент розкриття тендерних пропозицій» слід вважати, що Учасник не виконав технічні вимоги. Відповідно до пункту 7 додатку 2 до тендерної документації (Технічні вимоги) «Транспортний засіб, яким буде здійснюватися поставка товару Покупцю, повинен відповідати вимогам ст. 25 та ст. 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (бути чистим, утримуватись у належному стані, що забезпечує захист харчових продуктів від забруднення, регулярно чиститися та/або дезінфікуватися).» тому для підтвердження Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції: «копії актів наданих послуг (виконаних робіт) з дезінфекції транспортного засобу за один повний місяць, який передує даті розкриття тендерних пропозицій, завірені підписом та печаткою (за наявності та у разі її використання) уповноваженої особи Учасника (стосується Учасників, у яких дезінфекцію транспортного засобу». Враховуючи вищевикладене, відповідно до ч. 2 ст. 41 постанови КМУ 1178, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а тому Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель.
Статус вимоги: Відхилено