• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 – 60180000-3 Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів (Послуги з перевезення кисню медичного рідкого)

Завершена

584 640.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 923.20 UAH
Період оскарження: 16.02.2023 15:56 - 21.02.2023 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга на дії Замовника

Номер: 72a7adc732894c94b8159a948e40823d
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-16-012345-a.c3
Назва: Скарга на дії Замовника
Скарга:
Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України по розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівель Замовник, дії якого оскаржуються: Комунальне некомерційне підприємство «Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги» Запорізької міської ради (ЄДРПОУ : 05498677) вул. Перемоги, буд. 80, м. Запоріжжя, 69005, тел./факс (061) 280-57-14, 280-57-01 Електронна адреса: tender_shmd@ukr.net, 05498677@mail.gov.ua Скаржник: Командитне товариство «ТОВ «Запорізький автогенний завод» і Компанія» (ЄДРПОУ 00204777) вул. Іванова, 20, м. Запоріжжя, 69068 тел./факс (061)226-05-48 Електронна адреса: avtogenouszp@gmail.com Скарга на дії Замовника (безпідставне відхилення тендерної пропозиції) Комунальним некомерційним підприємством «Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги» Запорізької міської ради (надалі Замовник) в порядку ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» через електронну систему електронних закупівель «Прозорро» (https://prozorro.gov.ua/) було розміщено оголошення про проведення процедури відкриті торги (з особливостями) 2023-02-16-012345-a, код ДК 021:2015 - 60180000-3 Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів (Послуги з перевезення кисню медичного рідкого); встановлений кінцевий строк подання пропозиції: 24.02.2023р. Відповідно до діючого законодавства України нашим підприємством у порядку, передбаченому Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі Закону) через електронну систему електронних закупівель «Прозорро» (https://prozorro.gov.ua/) 23.02 2023 року були подані всі документи передбачені «Тендерною документацію по процедурі відкриті торги (з особливостями)», затвердженою рішенням уповноваженої особи від 16.02.2023 № 43-ос (Додаток 1). 01.03.2023 року ознайомились в електронній системі закупівель з Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 43-ос-Н/1 від 01.03.2023 року про відхилення тендерної пропозиції учасника (КТ «Запорізький автогенний завод») процедури відкритих торгів (з особливостями), код ДК 021:2015 - 60180000-3 Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів (Послуги з перевезення кисню медичного рідкого) з підстав (Додаток 2): « - пп. 1 п. 41 Постанови, учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; - учасник не надав підтвердження можливості співпраці з ПАТ «Запорізький металургійний комбінат "Запоріжсталь", а саме, не надана копія договору на перевезення вантажів діючого у 2023 році і письмове підтвердження про наявність пропусків на транспорт і водіїв». Керуючись принципами встановленими Законом України «Про публічні закупівлі» щодо відкритості та прозорості на всіх стадія закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій та запобігання корупційним діям і зловживанням (ст.3, 5, 12 Закону). Наше підприємство вважає рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції безпідставним та упередженим, з огляду на наступне: По-перше, технічні вимоги визначені в Додатку 1 до тендерної документації передбачають наявність у Учасника підтвердження можливості співпраці з ПАТ "Запорізький металургійний комбінат "Запоріжсталь" (надалі Благодійник). В свою чергу КТ «Запорізький автогенний завод» надав Замовнику на підтвердження відповідностей кваліфікаційним умовам тендерної документації наступні документи: аналогічний договір №12-01/22 від 28.01.2022 р., аналогічний договір №2240/193 від 13.10.2021 р., ТТН до аналогічного договору №12-01/22 від 28.01.2022 р., ТТН до аналогічного договору №2240/193 від 13.10.2021 р. (Додатки 3/1, 3/2, 3/3, 3/4) Замовник при розгляді тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації повинен враховувати вимоги частини шостої статті 23 Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності Закону, а саме: « Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.» Наше підприємство має достатній досвід співпраці з медичними установами, які також отримують нецільову безповоротну допомогу, а саме кисню медичний рідкий від Благодійника і наше підприємство цім установам надавало і надає тепер такі самі послуги з перевезення товарів і в цих трьохсторонніх відносинах відсутня обов’язковість наявності саме укладеного договору між нашим підприємством та Благодійником. Практика багаторічної праці і відносин у цій сфері показує, що відсутня необхідність існування договору між Учасником та Благодійником, так як Замовник самостійно попереджає Благодійника про перевізника, який буде здійснювати перевезення кисню медичного рідкого, а Благодійник оформлює дозволи, перепустки Перевізнику. Але нами також додатково на вимогу Замовника щодо усунення невідповідностей було направлено лист вих. № 39 від 28.02.2023 року до Благодійника (вхід № 2005134 від 01.03.2023) з проханням надати проект договору на співпрацю для подальшого його укладання (Додаток 4). Звертаємо Вашу увагу, що ключовою вимогою є можливість співпраці з Благодійником, що було підтверджено вище перерахованими документами/додатками, а Замовник у своєму рішенні щодо відхилення нашої пропозицію наголошує на відсутності самого договору, хоча з дуже сумнівним предметом. Вважаємо така похибка, як сам договір не призводить до зміни технічних можливостей предмету закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Наступне порушення з боку Замовника: Керуючись принципами встановленими Законом України «Про публічні закупівлі» щодо відкритості та прозорості на всіх стадія закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій та запобігання корупційним діям і зловживанням (ст.3, 12 Закону). Нашим підприємством було переглянуто тендерні пропозиції усіх учасників та встановлено порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель, а як наслідок порушено право і законні інтереси інших осіб. Порушення полягають у наступному: Відповідно до вимог п.1 ст. 30 Закону Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника, після її розгляду та оцінки, передбаченої ст. 28 Закону, на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною. В межах дії ст. 12 Закону щодо можливості доступу до інформації про проведення процедури закупівлі, встановлено, що тендерна пропозиція надана учасником: Товариством з обмеженою відповідальністю "ПРОМИСЛОВО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ГАЗПРОМСЕРВІС" (надалі Учасник 2) не відповідає умовам тендерної документації і підлягала відхиленню Замовником, якщо Замовник використовує під час розгляду пропозицій принцип рівності усіх Учасників. Учасником 2 на виконання технічних вимог визначених в Додатку 1 до тендерної документації (Додаток 8) надано Договір №20/2022/468 від 31.01.2022 та Додаткову угоду №1 від 31.01.2023 р. до Договору №20/2022/468 від 31.01.2022 р. укладений між Учасником 2 та Благодійником (Додаток 5, Додаток 6). Звертаємо увагу, що договір укладено російською мовою, місцем укладення є місто Запоріжжя, у якому російська мова офіційно не має статус регіональної мови. ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД по справі № 280/9513/20 від 24 березня 2021 року скасував рішення про надання російській мови в місті Запоріжжі статусу регіональної мови. (Додаток 7) Сторони договору є суб`єктами господарювання, які відповідно до законодавства України мають використовувати у своїй діяльності виключно державну - українську мову. Таким чином, такий договір не є чинним. Згідно зі ст. 6 Закону № 5029 державною мовою в Україні є українська. При цьому в економічній і соціальній діяльності суб'єкти підприємницької діяльності можуть вільно використовувати крім державної мови регіональні мови або мови меншин (ст. 18 Закону № 5029). До регіональних мов і мов меншин належать: російська, білоруська, болгарська, вірменська та ряд інших мов. Із цього випливає, що мають право використовувати регіональну мову (наприклад, російську) при складанні договорів у межах відповідного регіону, якщо є рішення органів місцевого самоврядування про визнання російської мови регіональною (ст. 7 Закону № 5029). Зазначаємо, що надання автентичного перекладу не змінює правовий стан договору. Вважаємо, що під час розгляду тендерної пропозиції Учасника 2, Замовник повинен був відхилити його пропозицію також, з підстав: учасник не надав підтвердження можливості співпраці з ПАТ «Запорізький металургійний комбінат "Запоріжсталь", а саме, не надана копія чинного договору на перевезення вантажів діючого у 2023 році. Але Замовник не надав кваліфікаційної оцінки та не відхилив дану пропозицію, чим порушив права інших учасників. Необхідно зазначити, що за результатами процедури найбільш економічно вигідною пропозицією для Замовника є пропозиція КТ «Запорізький автогенний завод», а одним із принципів здійснення публічних закупівель є максимальна економія, ефективність та пропорційність, згідно ст. 5 Закону. Згідно вимог тендерної документації (п.1 Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію, розділу V. Оцінка тендерної пропозиції: «..Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).» Цінова пропозиція КТ «Запорізький автогенний завод» нижча більш як на 40% від Переможця. Ще раз можна дійти висновку щодо зацікавленості Замовника у виборі переможця відкритих торгів та засумніватися у принципах об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Відповідно до статі 18 Закону скарги подаються до органу оскарження на рішення чи дію замовника, що порушує права чи законні інтереси суб'єкта оскарження. Замовником порушено засади Закону щодо створення конкурентного середовища у сфері закупівель, розвитку добросовісної конкуренції серед учасників, забезпечення раціонального та ефективного використання державних коштів. Оскільки це критичний та важливий фактор для нас, який становить надзвичайну цінність, керуючись Конституцією України, Законом України «Про публічні закупівлі», просимо: - прийняти Скаргу до розгляду; - зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення; - скасувати рішення про визнання переможця; - зобов’язати Замовника здійснити розгляд процедури у строки і спосіб визначений законодавством, у тому числі з урахуванням вимог виправлення невідповідностей. Додатки: 1. Тендерна документація по процедурі відкриті торги (з особливостями)», затвердженою рішенням уповноваженої особи від 16.02.2023 № 43-ос. 2. Протокол рішення про відхилення № 43-ос-Н/1 від 01.03.2023 р. 3. Документи щодо аналогічної закупівлі UA-2023-02-16-012345-a 3/1 Аналогічний договір №12-01/22 від 28.01.2022 р. 3/2 Аналогічний договір №2240/193 від 13.10.2021 р. 3/3 ТТН до аналогічного договору №12-01/22 від 28.01.2022 р. 3/4 ТТН до аналогічного договору №2240/193 від 13.10.2021 р. 4. Лист вихідний № 39 від 28.02.2023 р. до ПАТ "Запорізький металургійний комбінат "Запоріжсталь" 5. Договір №20/2022/468 від 31.01.2022 р. 6. Додаткова угода №1 від 31.01.2023 р. до Договору №20/2022/468 від 31.01.2022 р. 7. Рішення № 280/9513/20 від 24.03.2021 р. 8. Додаток 1 до тендерної документації.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 16.03.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 08.03.2023 17:53
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 21.03.2023 15:53
Автор: Командитне товариство "ТОВ "Запорізький автогенний завод" і Компанія", Братчун Ірина Анатоліївна 380504860915 avtogenouszp@gmail.com
Вимога
Відхилено

Вимога про усунення порушення

Номер: 4a12887d299a458aa2f8091470d76afb
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-16-012345-a.b2
Назва: Вимога про усунення порушення
Вимога:
Вимога про усунення порушення 16.02.2023 року Вами на офіційному сайті опублікована інформація про проведення процедури Відкритих торгів з особливостями через систему електронних закупівель Код ДК 021:2015 – 60180000-3 Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів (Послуги з перевезення кисню медичного рідкого) (номер оголошення UA-2023-02-16-012345-a, Відкриті торги з особливостями). Ознайомившись з наданою інформацією та вимогами визначеними Переліком документів, які повинен надати учасник у складі пропозиції (Додаток 1 до Документації), встановлено порушення Закону України «Про публічні закупівлі», а саме порушення принципу здійснення публічних закупівель: недискримінація учасників та рівне ставлення до них (ст. 5 п. 1 п.п. 4 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників (ст. 5 п. 4 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Вищезазначеним Додатком № 1 до Документації зазначено однією з вимог надання учасником наступного: «Учасник транспортує кисень медичний рідкий з адреси ПАТ "Запорізький металургійний комбінат "Запоріжсталь" на підставі договору про надання нецільової безповоротної допомоги, укладеного між Замовником та ПАТ "Запорізький металургійний комбінат "Запоріжсталь", що діє до 31.12.2023 року. На підставі договору про надання нецільової безповоротної допомоги, а саме кисню медичного рідкого, укладеного між Замовником та ПАТ "Запорізький металургійний комбінат "Запоріжсталь", Учасник повинен надати підтвердження можливості співпраці з ПАТ "Запорізький металургійний комбінат "Запоріжсталь". (Учасник надає копію договору на перевезення вантажів діючий у 2023 році і письмове підтвердження про наявність пропусків на транспорт і водіїв).» Зазначені умови суперечать принципу недискримінації та рівності учасників, а також свідчить про завуальоване, заздалегідь визначення вже Замовником Учасника, який буде переможцем процедури закупівлі, так як зазначені вимоги дуже звужують коло учасників які можуть приймати участь у процедурі закупівлі. Командитне товариство «ТОВ «Запорізький автогенний завод» і Компанія» зазначає, що отримання нецільової безповоротної допомоги, а саме кисню медичного рідкого, на ПАТ "Запорізький металургійний комбінат "Запоріжсталь" здійснюється виключно по заявці медичної установи, де зазначається: назва. кількість благодійного кисню, перевізник та інша інформація щодо перевізника. Тобто це домовленості/відносини між ПАТ "Запорізький металургійний комбінат "Запоріжсталь" (надалі Благодійник) та КНП «Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги» ЗМР (Замовником), при цьому Замовник оголошує про проведення процедури Відкритих торгів з особливостями на здійснення перевезення товару, а саме того який надає Благодійник Замовнику. Тобто логічним є залучення третьої особи для надання послуг з вантажного перевезення товару, але постає питання, який повинен бути предмет договору та зобов’язання між Учасником та Благодійником, якщо планується укладання договору з переможцем процедури Відкритих торгів, де зазначено, що Учасник надає послуги з перевезення Замовнику з адреси Благодійника до адреси Замовника. Отже, відсутня необхідність на існування договору між Учасником та Благодійником, так як Замовник самостійно попереджає Благодійника про перевізника, який буде здійснювати перевезення кисню медичного рідкого, а Благодійник оформлює дозволи, перепустки Перевізнику. Така практика була застосована нашим підприємством в аналогічних інших відносинах. Вимога щодо надання договору між Благодійником та Учасником (Перевізник) зазначені у додатку 1 є дискримінаційною чим порушує принципи встановлених Законом України «Про публічні закупівлі» щодо відкритості та прозорості на всіх стадія закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій та запобігання корупційним діям і зловживанням (ст.3, 5, 12 Закону). Вимагаємо усунути дискримінаційні умови тендерної документації які порушують права учасників шляхом вилучення з Додатку №1 тендерної документації UA-2023-02-16-012345-a , по процедурі Відкритих торів з особливостями, а саме: «На підставі договору про надання нецільової безповоротної допомоги, а саме кисню медичного рідкого, укладеного між Замовником та ПАТ "Запорізький металургійний комбінат "Запоріжсталь", Учасник повинен надати підтвердження можливості співпраці з ПАТ "Запорізький металургійний комбінат "Запоріжсталь". (Учасник надає копію договору на перевезення вантажів діючий у 2023 році і письмове підтвердження про наявність пропусків на транспорт і водіїв).»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши вимогу учасника, повідомляю наступне: Дана вимога не є дискримінаційною та жодним чином не обмежує можливість учасника до співпраці з ПАТ "Запорізький металургійний комбінат "Запоріжсталь". Своєчасна поставка кисню медичного рідкого є фактором, від якого залежить можливість лікарні , яка є об’єктом критичної інфраструктури та розташована у прифронтовій зоні, безперервно надавати медичну допомогу хворим у цілодобовому режимі та запобігати їх смерті. У зв’язку з тим, що поставка кисню може бути терміновою, а отримання пропусків/дозволів на транспорт і водіїв займає час, тому і встановлена вимога надання учасником підтвердження можливості співпраці з ПАТ "Запорізький металургійний комбінат "Запоріжсталь". Враховуючи вищевикладене, вимога є необґрунтованою та не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Залишено без розгляду

Скарга на дії Замовника (на умови закупівлі)

Номер: 29be7e1f4a3949a4af15b849c1d6e35c
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-16-012345-a.b1
Назва: Скарга на дії Замовника (на умови закупівлі)
Скарга:
Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України по розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівель Замовник, дії якого оскаржуються: Комунальне некомерційне підприємство «Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги» Запорізької міської ради (ЄДРПОУ : 05498677) вул. Перемоги, буд. 80, м. Запоріжжя, 69005, тел./факс (061) 280-57-14, 280-57-01 Електронна адреса: tender_shmd@ukr.net, 05498677@mail.gov.ua Скаржник: Командитне товариство «ТОВ «Запорізький автогенний завод» і Компанія» (ЄДРПОУ 00204777) вул. Іванова, 20, м. Запоріжжя, 69068 тел./факс (061)226-05-48 Електронна адреса: avtogenouszp@gmail.com Скарга на дії Замовника (на умови закупівлі) 16.02.2023 року Вами на офіційному сайті опублікована інформація про проведення процедури Відкритих торгів з особливостями через систему електронних закупівель Код ДК 021:2015 – 60180000-3 Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів (Послуги з перевезення кисню медичного рідкого) (номер оголошення UA-2023-02-16-012345-a, Відкриті торги з особливостями). Ознайомившись з наданою інформацією та вимогами визначеними Переліком документів, які повинен надати учасник у складі пропозиції (Додаток 1 до Документації), встановлено порушення Закону України «Про публічні закупівлі», а саме порушення принципу здійснення публічних закупівель: недискримінація учасників та рівне ставлення до них (ст. 5 п. 1 п.п. 4 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників (ст. 5 п. 4 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Вищезазначеним Додатком № 1 до Документації зазначено однією з вимог надання учасником наступного: «Учасник транспортує кисень медичний рідкий з адреси ПАТ "Запорізький металургійний комбінат "Запоріжсталь" на підставі договору про надання нецільової безповоротної допомоги, укладеного між Замовником та ПАТ "Запорізький металургійний комбінат "Запоріжсталь", що діє до 31.12.2023 року. На підставі договору про надання нецільової безповоротної допомоги, а саме кисню медичного рідкого, укладеного між Замовником та ПАТ "Запорізький металургійний комбінат "Запоріжсталь", Учасник повинен надати підтвердження можливості співпраці з ПАТ "Запорізький металургійний комбінат "Запоріжсталь". (Учасник надає копію договору на перевезення вантажів діючий у 2023 році і письмове підтвердження про наявність пропусків на транспорт і водіїв).» (Додаток 1) Зазначені умови суперечать принципу недискримінації та рівності учасників, а також свідчить про завуальоване, заздалегідь визначення вже Замовником Учасника, який буде переможцем процедури закупівлі, так як зазначені вимоги дуже звужують коло учасників які можуть приймати участь у процедурі закупівлі. Командитне товариство «ТОВ «Запорізький автогенний завод» і Компанія» зазначає, що отримання нецільової безповоротної допомоги, а саме кисню медичного рідкого, на ПАТ "Запорізький металургійний комбінат "Запоріжсталь" здійснюється виключно по заявці медичної установи, де зазначається: назва. кількість благодійного кисню, перевізник та інша інформація щодо перевізника. Тобто це домовленості/відносини між ПАТ "Запорізький металургійний комбінат "Запоріжсталь" (надалі Благодійник) та КНП «Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги» ЗМР (Замовником), при цьому Замовник оголошує про проведення процедури Відкритих торгів з особливостями на здійснення перевезення товару, а саме того який надає Благодійник Замовнику. Тобто логічним є залучення третьої особи для надання послуг з вантажного перевезення товару, але постає питання, який повинен бути предмет договору та зобов’язання між Учасником та Благодійником, якщо планується укладання договору з переможцем процедури Відкритих торгів, де зазначено, що Учасник надає послуги з перевезення Замовнику з адреси Благодійника до адреси Замовника. Отже, відсутня необхідність на існування договору між Учасником та Благодійником, так як Замовник самостійно попереджає Благодійника про перевізника, який буде здійснювати перевезення кисню медичного рідкого, а Благодійник оформлює дозволи, перепустки Перевізнику. Така практика була застосована нашим підприємством в аналогічних інших відносинах. (Додаток 3- Документи щодо аналогічної закупівлі UA-2022-01-14-005860-a) Вимога щодо надання договору між Благодійником та Учасником (Перевізник) зазначені у додатку 1 є не лише дискримінаційною вимогою, але в ній проявляються ознаки корупції, оскільки вимоги завуальовані та неможливо завідомо наперед укласти договір чи то про перевезення кисню медичного рідкого для Замовника від Благодійника, чи може якісь інший предмет договору, ми можемо лише здогадуватися. Насторожує в цій ситуації і те що Замовник оголосив про проведення нової/іншої процедури Відкритих торгів з особливостями, коли попередні ідентичні Відкриті торги з особливостями UA-2023-01-24-002013-a (Додаток 2) на цей час знаходяться у стані призупинення у зв’язку з розглядом скарги АМКУ (Додаток 4) на дії Замовника, при цьому такої дискримінаційної вимоги до учасника не було у попередній процедурі, тобто він (Замовник) свідомо порушує принципи встановлені Законом України «Про публічні закупівлі» щодо відкритості та прозорості на всіх стадія закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій та запобігання корупційним діям і зловживанням (ст.3, 5, 12 Закону). Вимагаємо визнати умови тендерної документації дискримінаційними та зобов’язати Замовника усунути такі умови, які порушують права учасників шляхом вилучення з Додатку №1 тендерної документації UA-2023-02-16-012345-a , по процедурі Відкритих торів з особливостями, а саме: «Учасник повинен надати підтвердження можливості співпраці з ПАТ "Запорізький металургійний комбінат "Запоріжсталь". (Учасник надає копію договору на перевезення вантажів діючий у 2023 році і письмове підтвердження про наявність пропусків на транспорт і водіїв).» Відповідно до статі 18 Закону скарги подаються до органу оскарження на рішення чи дію замовника, що порушує права чи законні інтереси суб'єкта оскарження. Замовником порушено засади Закону щодо створення конкурентного середовища у сфері закупівель, розвитку добросовісної конкуренції серед учасників, забезпечення раціонального та ефективного використання державних коштів, а також вбачаються прояви корупції. Оскільки це критичний та важливий фактор для нас, який становить надзвичайну цінність, керуючись Конституцією України, Законом України «Про публічні закупівлі», просимо: - прийняти Скаргу до розгляду; - зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні вимоги тендерної документації у строки і спосіб визначений законодавством. Додаток 1 –Додаток 1 до тендерної документації UA-2023-02-16-012345-a Додаток 2 - Додаток 1 до тендерної документації UA-2023-01-24-002013-a Додаток 3- Документи щодо аналогічної закупівлі UA-2022-01-14-005860-a: Додаток 3/1- Аналогічний договір №12-01/22 від 28.01.2022 р. Додаток 3/2 – Додаток №2 до тендерної документації Додаток 3/3- Вимога щодо надання пояснень по закупівлі Додаток 3/4 – Протокол про визнання переможця від 27.01.2022 р. Додаток 3/5 – ТТН Додаток 4 – Скарга до закупівлі UA-2023-01-24-002013-a
Причина: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 22.02.2023 14:12
Автор: Командитне товариство "ТОВ "Запорізький автогенний завод" і Компанія", Братчун Ірина Анатоліївна 380504860915 avtogenouszp@gmail.com