• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки

Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі - Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 зі змінами

Завершена

240 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 200.00 UAH
Період оскарження: 16.02.2023 15:21 - 21.02.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Скарга

Номер: d7e2c1c7594c4ea183e5625a5235e91a
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-16-010432-a.b3
Назва: Скарга
Вимога:
Шановний Замовник , це напевно дуже зручно, коли Вашу роботу виконують інші (саме наші юристи, знайшли всі помилки, як Ви самі розумієте вони працюють не безкоштовно) та виникає питання, за що Вам держава нараховує заробітну плату ? Після того, як Ви визначили ТОВ Атлантіс переможцем, нами було детально вивчено тендерну документацію даної компанії на висунута вимога, що пропозиція містить не відповідності, з вимогою зміни рішення. Вами, Замовнику, була надана відповідь: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37, 38, 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, ст. 22 передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 А отже згідно пункту 40 Особливостей, на який Ви посилаєтесь, чітко вказано, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Не має жодного посилання, що це повинні робити інші Учасники і що після того, як інші виконали Вашу роботу, Ви можете повернути переможця на розгляд та надати йому право виправлення помилок. А також Згідно Закону України про публічні закупівлі статті 29 пункту 16 є порядок зазначення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, яке повинно містити наступну інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник розміщує: Надати недостающі та приведені до відповідності документи згідно тендерної документації та не зазначає ні переліку невідповідностей, ні на посилання на вимогу тендерної документації, ні переліку інформації для усунення виявлених невідповідностей. Цим самим, Замовник, Ваше повідомлення з вимогою усунення невідповідностей порушує Закон України про публічні закупівлі. Ви навіть не захотіли просто переписати вимогу, яку ми зробили за Вас, а Ви її задовільнили. А от же, якщо Вам так кортить працювати з ТОВ Атлантіс, то чому Ви проводите закупівлю, а не підписуєте прямий договір? Ви, Замовнику, порушуєте Закон на який Ви самі і посилаєтесь. Виникає бажання звернутися до компетентних органів з заявою перевірити Вашу роботу в усіх проведених Вами закупівлях. А тому звертаємось до Вас ще раз та вимагаємо змінити Ваше рішення стосовно визначення переможцем ТОВ Атлантіс та перейти до розгляду наступного Учасника, або відмінити закупівлю та провести її згідно чинного законодавства, або ми будемо змушенні звернутися до АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж 2 робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. (пункт 40 Особливостей)
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Скарга

Номер: 55b7680406be4144936757416a862048
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-16-010432-a.c2
Назва: Скарга
Вимога:
Шановний Замовник, вимагаємо розгянути нашу скаргу та змінити рішення визначення переможцем ТОВ Атлантіс
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37, 38, 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, ст. 22 передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

Скарга

Номер: b77e638e8df048cdbd36bbf2ec233955
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-16-010432-a.a1
Назва: Скарга
Вимога:
Шановний Замовник, вимагаємо розгянути нашу скаргу та змінити рішення визначення переможцем ТОВ Атлантіс
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: не завантажилась вимога
Дата скасування: 28.02.2023 12:59