• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 код 15110000-2 - М’ясо (м'ясо яловичини задня частина без кісток, м'ясо свинини лопатка без кісток)

ДК 021:2015 код 15110000-2 - М’ясо (м'ясо яловичини задня частина без кісток, м'ясо свинини лопатка без кісток)

Завершена

408 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 080.00 UAH
Період оскарження: 16.02.2023 14:29 - 27.02.2023 00:00
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: 2bdb7e60d74e4155adfa1f575f900010
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-16-009327-a.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Доброго дня шановний Замовнику. Прошу Вас надати роз’яснення стосовно законного застосування таких вимог тендерної документації, а саме: 1 У додатку 1 до тендерної документації Замовником вказані наступні вимоги: .2. Обов’язкова наявність працівника (ів) товарознавець (ців) та лікаря/лікарів лікувального профілю та/або молодшого медичного працівника/молодших медичних працівників з медичною освітою за спеціальністю «сестринська справа», «лікувальна справа», для здійснення щозмінних передрейсових медичних оглядів водіїв. Якщо учасник процедури закупівлі не має лікаря лікувального профілю та/або молодшого медичного працівника з медичною освітою за спеціальністю «сестринська справа», «лікувальна справа», для здійснення щозмінних передрейсових медичних оглядів водіїв, здійснюючих доставку товарів замовнику, у складі тендерної пропозиції учасник надає сканкопію/ сканкопії з оригіналу/ оригіналів договору/ договорів щодо надання даних послуг та сканкопії з оригіналу не менш, ніж двох актів виконаних робіт/ наданих послуг за кожним з договорів. 2.3. Сканкопія/ сканкопії з оригіналу/ оригіналів документу/ документів про підтвердження кваліфікації товарознавця (ів). 2.3. Сканкопія/ сканкопії з оригіналу/ оригіналів документу/ документів про підтвердження кваліфікації лікаря/ лікарів лікувального профілю та/ або молодшого медичного працівника/ молодших медичних працівників з медичною освітою за спеціальністю «сестринська справа», «лікувальна справа», який/ які здійснює/ здійснюють щозмінні передрейсові медичні огляди водіїв, здійснюючих доставку товарів. 10. З метою забеспечення підтвердження гідного рівня охорони праці на підприємстві та вимог чинного законодавства України, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати наступні документи: дійсне посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці на ім’я директора Учасника та витяг(ги) з протоколу(лів) засідання комісії з перевірки знань: «законодавства про охорону праці» Прошу Вас надати роз’яснення та обов’язково вказати конкретні статті Закону України де визначено що Учасник який проводить даний вид діяльності, а саме оптову торгівлю продуктами харчування повинен мати у своєму штаті товарознавця та лікаря/лікарів лікувального профілю та/або молодшого медичного працівника/молодших медичних працівників з медичною освітою за спеціальністю «сестринська справа», «лікувальна справа», для здійснення щозмінних передрейсових медичних оглядів водіїв. А також мати дійсне посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці на ім’я директора Учасника та витяг(ги) з протоколу(лів) засідання комісії з перевірки знань: «законодавства про охорону праці». Мушу вам нагадати, що такі вимоги обмежують кількість Учасників. які мають бажання взяти участь у закупівлі та ведуть до дискримінації Учасників, що особливо актуально та неприйнятно під час Воєнного стану у країні. А також ці вимоги ніяк не впливають на якість продукції, яка буде поставлятися Замовнику. Вважаю такі вимоги незаконними та прошу виключити їх з тендерної документації. А також доводжу до вашого відома, що постановою КМУ №303 від 13.03.2022р “Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану» постановлено: Припинити проведення планових та позапланових заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду на період воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24 лютого 2022 р. № 64 “Про введення воєнного стану в Україні” Отже вважаю незаконними наступні вимоги тендерної документації: . Акт складений територіальним органом Держпродспоживслужби за результатами проведеного заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, без наявних невідповідностей та порушень діючого законодавства, складеного за формою затвердженою наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України № 446 від 08.08.2019 року); 7. Акт складений територіальним органом Держпродспоживслужби за результатами проведеного заходу державного контролю стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, без наявних невідповідностей та порушень діючого законодавства, складеного за формою затвердженою наказом Міністерства економіки України № 143-22 від 21.01.2022 року); 8. - акт санітарно-епідеміологічного обстеження об'єкта за формою № 315/о затвердженою наказом МОЗ України від 11.07.2000р. №16, виданий на ім’я Учасника. Прошу Вас дотримуватись чинного законодавства та виключити ці вимоги з тендерної документації щоб не обмежувати кількість Учасників та не призвести до дискримінації Учасників. Прошу виправити наступну вимогу: 9. Документ, виданий органом Держпродспоживслужби про державну реєстрацію потужностей оператора ринку на вид діяльності - роздрібну торгівлю харчовими продуктами, зберігання, транспортування, реалізацію. Згідно чинного законодавства Замовник підлягає під значення підприємства яке закупає товар оптом чи дрібним оптом але ніяк не в роздріб. Так роздрібна торгівля в Україні проводиться через крамниці, кіоски, та інше. Оптова торгівля — це вид економічної діяльності у сфері товарообігу, що охоплює купівлю-продаж товарів за договорами постачання партіями для подальшого їх продажу кінцевому споживачу через роздрібну торгівлю або для для виробничого вжитку і надання пов’язаних з цим послуг. Тому у тендернії документації Замовник може вимагати документ, виданий органом Держпродспоживслужби про державну реєстрацію потужностей оператора ринку на вид діяльності – зберігання, транспортування, реалізацію харчових продуктів. А для підтвердження. що Учасник має право займатися оптовою торгівлею м’ясом повинна бути надана інформація про відкриття у Учасника відповідного КВЕДу 46.32 Оптова торгівля м'ясом і м'ясними продуктами. Прошу надати роз’яснення та виправити тендерну документацію у термін який не обмежить подання Учасником скарги до АМКУ у разі невиконання моїх вимог. У разі неможливості подати скаргу до АМКУ змушений буду звернутися до суду з метою запобігання порушенню законодавства України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1)Зазначаємо, що під час здійснення закупівлі товарів замовник може застосовувати до учасників процедури закупівлі кваліфікаційні критерії, визначені статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимагати від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. З огляду на зазначене, замовник не має наміру вносити зміни до тендерної документації, у зв’язку з відсутністю підстав виключення п.2.2, п.2.3. Додатку 1 до тендерної документації. 2) Вимога Замовника щодо надання Акту, складений територіальним органом Держпродспоживслужби за результатами проведеного заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, без наявних невідповідностей та порушень діючого законодавства, складеного за формою затвердженою наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України № 446 від 08.08.2019 року), Акту складений територіальним органом Держпродспоживслужби за результатами проведеного заходу державного контролю стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, без наявних невідповідностей та порушень діючого законодавства, складеного за формою затвердженою наказом Міністерства економіки України № 143-22 від 21.01.2022 року), акту санітарно-епідеміологічного обстеження об'єкта за формою № 315/о затвердженою наказом МОЗ України від 11.07.2000р. №16, встановлена замовником з метою підтвердження відповідності матеріально-технічної бази учасника, що є потенційним постачальником харчових продуктів, вимогам санітарного законодавства у сфері безпечності харчових продуктів. Згідно Наказу від 03.01.2023 р. № 5 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 06 січня 2023 р. за № 33/39089 дозволено відповідним контролюючим органам здійснювати позапланові заходи державного контролю за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин на період воєнного стану. Окрім цього, замовником не встановлено вимогу щодо надання зазначених актів, виданих безпосередньо перед проведенням закупівлі та за конкретний період. З огляду на зазначене, замовник не має наміру вносити зміни до тендерної документації, у зв’язку з відсутністю підстав виключення Акту, складеного територіальним органом Держпродспоживслужби за результатами проведеного заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, без наявних невідповідностей та порушень діючого законодавства, складеного за формою затвердженою наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України № 446 від 08.08.2019 року), Акту складеного територіальним органом Держпродспоживслужби за результатами проведеного заходу державного контролю стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, без наявних невідповідностей та порушень діючого законодавства, складеного за формою затвердженою наказом Міністерства економіки України № 143-22 від 21.01.2022 року), Акту санітарно-епідеміологічного обстеження об'єкта за формою № 315/о затвердженою наказом МОЗ України від 11.07.2000р. №16. 3) У відповідності до чинного законодавства України до розділу 3 (Інші документи) п.9 та п.10 Додатку 1 тендерної документації будуть внесені зміни.
Статус вимоги: Задоволено