• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Металопластикові дверні та віконні блоки, підвіконня

Торги відмінено

147 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 470.00 UAH
Період оскарження: 16.02.2023 10:45 - 24.02.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Неправомірне обрання переможця

Номер: 96365be7865e4341b9ac683d8faaeb8e
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-16-003229-a.c2
Назва: Неправомірне обрання переможця
Вимога:
Уповноваженій особі із закупівель Державної інспекції енергетичного нагляду України ВИМОГА 16-02-2023 р. в електронній системі PROZORRO було оприлюднено оголошення UA-2023-02-16-003229-a на закупівлю «Металопластикові дверні та віконні блоки, підвіконня (ДК 021:2015: 44220000-8 Столярні вироби )» на суму 147 000,00UAH (з ПДВ). По даній тендерній процедурі було подано шість пропозицій Учасників , в тому числі і пропозиція ТОВ «Українське міське будівництво» . За результатами проведеного аукціону пропозиції учасників були розташовані слідуючим чином: 1. ФОП Тараненко Максим Віталійович на суму 81 500,00 UAH, з ПДВ 2. ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО" на суму 88 678,98 UAH, з ПДВ. 3. ТОВ "КОМПАНІЯ ОД" на суму 99 043,28 UAH, з ПДВ 4. ФОП "ПЕТРЕНКО КАРИНА ІСМАЇЛІВНА" на суму 107 963,29 UAH, з ПДВ. 5. ПП Будремкомплект на суму 125 247,04 UAH, з ПДВ 6. ТОВ "ГЛОРІЯ-В" на суму 127 699,00 UAH, з ПДВ За результатами аукціону , найбільш економічно вигідна пропозиція ФОП Тараненко Максим Віталійович на суму 81 500,00 UAH, з ПДВ і надійшла на кваліфікацію та за результатами її розгляду відповідно до протоколу Замовника № 5/ВТ від 03.03.2023р. була визнана переможною. Відповідно до ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» п. 20 з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів ТОВ «Українське міське будівництво», як учасник закупівлі не погоджується з таким рішенням Замовника , так як пропозиція ФОП Тараненко Максим Віталійович на суму 81 500,00 UAH, з ПДВ не відповідає вимогам Замовника та діючому законодавству з наступних підстав: 1. Відповідно до Додатку 2 ТД п.1.1. Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції «Довідка, складена в довільній формі, яка підтверджує наявність досвіду виконання з боку учасника аналогічного договору (із зазначенням предмету договору, № та дати, найменування замовника). Аналогічним договором вважається договір щодо поставки металопластикових дверних або віконних блоків або підвіконь, який виконаний в повному обсязі на дату розкриття пропозицій» (цитата з ТД) та відповідно до п.1.2 Додатку 2 надати «Копія завіреного учасником виконаного з боку учасника на дату розкриття пропозицій договору, зазначеного у п. 1.1, з підтвердженням факту його виконання (видаткова накладна або акт приймання-передачі товару, що підтверджує виконання аналогічного договору), тобто надання копії не менше, ніж одного договору (з однієї з позицій, наведеній у довідці згідно п. 1.1).» (цитата з ТД). Водночас , відповідно до п.4.1. ТД предметом закупівлі є «Металопластикові дверні та віконні блоки, підвіконня (ДК 021:2015: 44220000-8 Столярні вироби )», тобто виробі із зазначеним кодом за ДК. Учасник – Переможець порушуючи дану вимогу у своїй довідці надає довідку «…як учасник тендеру на поставку склопакетів…» (цитата з довідки файл «1.1.Довідка про досвід. Pdf»). Окрім того в даній довідці стовбець «Предмет договору» вказані наступні предмети : «Продаж склопакетів» , «Продаж комплектуючих до металопластикових конструкцій» та «Поставка склопакетів», що ніяк не відповідає предмету закупівля. Також, у наданих копій цих, як вважає учасник аналогічних договорів вказані наступні предмети закупівлі : 1.1. Договір № 16ок від 14.02.2023 – «Придбання матеріалів , інвентарю та інструментів для господарської діяльності – фурнітура для дверей, ДК 021:2015: 44520000-1 Замки, ключі та петлі». 1.2. Договір №25 від 27.12.2022 – «передання у власність Покупця товар», відповідно до наданих видаткових накладних цей товар є Склопакетами 32мм. 1.3. За вказаним у таблиці договору №1 , підтверджуючих документів не надано. Таким чином Учасник- Переможець не надав документи, які б підтверджували Досвід виконання аналогічного договору, тому не виконана вимога п.5 ТД та пропозиція Учасника – Переможця не відповідає вимогам Замовника та підлягає відхиленню відповідно до пп.2 п.6 Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції ТД. 2. Відповідно до п.7 ТД : «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі згідно з пунктом третім частиною другою статті 22 Закону, викладеним у Додатку 3 до цієї тендерної документації. Технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим нормативним актам, які передбачають застосування заходів із захисту довкілля» (цитата з ТД) . Порушуючи дану вимогу Учасник- Переможець у складі своєї тендерної пропозиції надав лише довідку в якій вказано : «… учасник закупівлі ознайомившись з тендерною документацією , надає згоду з умовами та вимогами, які визначенні у технічній специфікації (додаток 3 до тендерної документації) та гарантує їх виконання.» (цитата з довідки). Документів , які б підтверджували технічні, якісні та кількісні характеристики надано не було. Також не було надано інформації про відповідність предмету закупівлі нормативним актам , які передбачають застосування заходів із захисту довкілля. Таким чином Учасник- Переможець не надав документи, які б підтверджували технічні, якісні та кількісні характеристики товару , тому не виконана вимога п.7 ТД та пропозиція Учасника – Переможця не відповідає вимогам Замовника та підлягає відхиленню відповідно до пп.2 п.6 Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції ТД. 3. Відповідно до пп.4.5 п.4 Додатку 2 ТД Учасник повинен надати : «Копії документів (сертифікатів якості та/або сертифікатів відповідності та/або технічних паспортів, тощо), що засвідчують якість товару відповідно умовам, встановленим чинним законодавством (ДСТУ)» (цитата з ТД). У порушення данної вимоги Учасник – Переможець надав лише сертифікат відповідності № UA.276.357.03-21 на блоки віконні та дверні термін якого закінчився 22.12.2022р., тобто на момент подання пропозиції Учасником – Переможцем цей документ не є дійсний, а тому це свідчить про ненадання підтверджуючих документів відповідно до даної вимоги. Таким чином Учасник- Переможець не надав документи, які б підтверджували якість товару відповідно до умов чинного законодавства , тому не виконана вимога п.7 ТД та пропозиція Учасника – Переможця не відповідає вимогам Замовника та підлягає відхиленню відповідно до пп.2 п.6 Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції ТД. 4. Відповідно до Додатку 1 ТД Учасник повинен був надати у складі своєї пропозиції Тендерну пропозицію за встановленою Замовником формою. Але ж Учасник- Переможець порушуючи дану вимогу надав Тендерну пропозицію з неповною інформацією вказаною у формі Замовника, а саме відсутня наступна інформація: «Ознайомившись з технічними вимогами (технічними, якісними та кількісними характеристиками товару) та вимогами, обсягів та термінів поставки товару, ми маємо можливість і погоджуємось поставити товар відповідної якості, в необхідних обсягах та в установлені замовником строки. Ми підтверджуємо, що технічні, якісні характеристики предмету закупівлі відповідають встановленим / зареєстрованим нормативним актам (встановленим державним стандартам, зареєстрованим технічним умовам України), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля. Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї тендерної пропозиції протягом 120 днів з дня розкриття тендерних пропозицій відкритих торгів. Наша тендерна пропозиція буде обов'язковою для нас і може бути визнана найбільш економічно вигідною у будь-який час до закінчення зазначеного терміну. Ми погоджуємося з умовами, що замовник може відхилити нашу чи всі надані тендерні пропозиції згідно з умовами цієї тендерної документації, та розуміємо, що замовник не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для замовника умовами. У разі визначення нас переможцем та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, ми зобов'язуємося підписати Договір із замовником відповідно до вимог тендерної документації (в тому числі проєкту договору, викладеного в Додатку 4 до тендерної документації) та нашої тендерної пропозиції, а також виконати всі умови, передбачені договором, у тому числі надати документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, визначених Законом та Постановою. Ми погоджуємось, що у випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи Учасника. або електронний документ з накладеним електронним підписом відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», Закону України «Про електронні довірчі послуги» та Постанови КМУ від 03.03.2020 року №193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» (цитата Додатку 1 ТД). Таким чином Учасник- Переможець не надав документ, тендерної пропозиції з підтвердженням необхідним всіх умов, що викладені Замовником , та взагалі даний документ не підписаний, не має фірмового бланку та не має печатки Учасника, що не підтверджує взагалі складання цього документу саме Учасником – Переможцем, тому не відповідає вимогам Замовника та підлягає відхиленню відповідно до пп.2 п.6 Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції ТД. Вищевказані факти підтверджують , що пропозиція Учасника ФОП Тараненко Максим Віталійович на суму 81 500,00 UAH не відповідає вимогам Замовника та підлягає відхиленню . Таким чином Замовник порушив вимоги п.4,5 ч.1, ст. 5. , ст..14 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, а саме : «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: Закупівлі здійснюються за такими принципами: 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; с.13 ЗУ «Про публічні закупівлі» . На підставі вищенаведеного ВИМАГАЄМО 1. Відмінити протокол Замовника № 5/ВТ від 03.03.2023р., за яким було визнано тендерну пропозицію ФОП Тараненко Максим Віталійович на суму 81 500,00 UAH переможною. 2. Визнати тендерну пропозицію ФОП Тараненко Максим Віталійович на суму 81 500,00 UAH такою, що відповідає не вимогам Замовника. Директор _________________________ С.В.Грицаєнко
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня! На Вашу вимогу щодо відхилення пропозиції ФОП «Тараненко Максима Вітальйовича» повідомляєжмо наступне: Пунктом 43 Постанови від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі-Постанова) передбачено, що у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. Ваша пропозиція в даній закупівлі не розглядалась, у зв’язку з чим замовник, нажаль, не має підстав для розгляду Вашої вимоги відповідно до Закону «Про публічні закупівлі» та Постанови.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційна вимога

Номер: 8ca3d0ff782845f9b0c662e7a81672e8
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-16-003229-a.a1
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Вимагаємо внести зміни щодо підписання пропозиції тільки КЕП, так як Постановою Кабінету Міністрів України від 24.05.2022 № 617 затверджено зміни, що вносяться до постанови Кабінету Міністрів України від 17.03.2022 № 300 на період воєнного стану на території України та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування дозволяється використання електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа. Внести зміни щодо можливості підписання УЕП
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Вашу вимогу розглянуто. До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни
Статус вимоги: Задоволено