• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Послуги з технічного обслуговування пожежної сигналізації та сигналізації загазованості; код 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних і контрольних приладів за ДК 021:2015

Завершена

691 570.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 139.15 UAH
Період оскарження: 15.02.2023 19:36 - 20.02.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: db6f5f2cae924083ae67e1e0a9d3d2a7
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-15-013951-a.a7
Назва: Вимога
Вимога:
Прошу розглянути вимогу про право надання послуг
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику!У зв’язку з тим що Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено за рішенням замовника повернення на розгляд тендерної пропозиції яку було визнано переможцем та у зв'язку з цим, на цьому етапі Закупівлі, неможливістю усунення чи виправлення порушень, прийнято рішення відмінити закупівлю Послуги з технічного обслуговування пожежної сигналізації та сигналізації загазованості; код 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних і контрольних приладів за ДК 021:2015 за лотами № 1,6,7,9,11
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 60978158a5e648f4b881fbaf22b9d716
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-15-013951-a.a6
Назва: Вимога
Вимога:
Прошу розглянути вимогу про право надання послуг
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику!У зв’язку з тим що Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено за рішенням замовника повернення на розгляд тендерної пропозиції яку було визнано переможцем та у зв'язку з цим, на цьому етапі Закупівлі, неможливістю усунення чи виправлення порушень, прийнято рішення відмінити закупівлю Послуги з технічного обслуговування пожежної сигналізації та сигналізації загазованості; код 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних і контрольних приладів за ДК 021:2015 за лотами № 1,6,7,9,11
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Скасована

Вимога

Номер: 2b73adae597c4e73ba3a95552a30ad9b
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-15-013951-a.a5
Назва: Вимога
Скарга:
Прошу розглянути вимогу про право надання послуг
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 08.03.2023 00:02
Автор: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦІАЛІЗОВАНА МОНТАЖНО-НАЛАГОДЖУВАЛЬНА ФІРМА "ГАЗКОТЛОНАЛАДКА", Рудаченко Олександр Тимофійович 380970286903 KOTELOKH@UKR.NET http://smnp.in.ua
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: c710780ff612449380bbd7c645e3087c
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-15-013951-a.a4
Назва: Вимога
Вимога:
Прошу розглянути вимогу
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику! Замовник здійснює публічну закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості). Так, абз. 2 п. 43 Особливостей передбачено “у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.” Отже звернутися до замовника може той учасник, тендерна пропозиція якого була оцінена та розглянута замовником або ж відхилена. Таким чином, звернутися до замовника відповідно до Закону не може учасник, тендерну пропозицію якого замовник не розглядав. Щодо Вашої вимоги. Відповідно п. 32 статті 1 Закону “тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації”. П. 1 розділу 3 тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція, яку учасник процедури закупівлі подає відповідно до вимог цієї тендерної документації повинна складатись, зокрема, з іншої інформації та документів зазначених згідно Додатку №1 цієї тендерної документації. Пп. 2 пункту 4 Додатку № 1 до тендерної документації передбачено надання учасником достовірної інформації у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. Тобто умовами тендерної документації передбачалось подання учасником або довідки довільної форми або ліцензії або документа дозвільного характеру. На виконання вищезазначеної вимоги тендерної документації ПП “Південьгазмонтаж” (далі- учасгик) надав Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки №171.13.65 від 03.09.2013. Таким чином учасником не порушено вимог тендерної документації в цій частині і в замовника відсутні підстави щодо відхилення ПП “Південьгазмонтаж” в цій частині. Щодо відсутності у складі тендерної пропозиції ПП “Південьгазмонтаж” Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці повідомляємо наступне. Відповідно до абзацу 2 пункту 21 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки “Декларація подається роботодавцем не пізніше ніж за п’ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки”. Відповідно до технічного завдання, що наведене у Додатку 2 до тендерної документації передбачено періодичність обслуговування один раз на місяць. Тобто у разі підписання договору з переможцем у виконавця буде можливість оформити Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці відповідно до законодавства. До того ж в тендерній документації відсутня інформація щодо розташування сигналізаторів загазованості під стелями приміщень висота розміщення яких перевищує 1,3 метра, таким чином не подання учасником у складі тендерної пропозиції дозвільного документа Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці не порушує умов тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: e7e2afa52f35429c89cc552bb2900f5e
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-15-013951-a.b3
Назва: Вимога
Вимога:
Прошу розглянути вимогу
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику! Замовник здійснює публічну закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості). Так, абз. 2 п. 43 Особливостей передбачено “у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.” Отже звернутися до замовника може той учасник, тендерна пропозиція якого була оцінена та розглянута замовником або ж відхилена. Таким чином, звернутися до замовника відповідно до Закону не може учасник, тендерну пропозицію якого замовник не розглядав. Щодо Вашої вимоги. Відповідно п. 32 статті 1 Закону “тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації”. П. 1 розділу 3 тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція, яку учасник процедури закупівлі подає відповідно до вимог цієї тендерної документації повинна складатись, зокрема, з іншої інформації та документів зазначених згідно Додатку №1 цієї тендерної документації. Пп. 2 пункту 4 Додатку № 1 до тендерної документації передбачено надання учасником достовірної інформації у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. Тобто умовами тендерної документації передбачалось подання учасником або довідки довільної форми або ліцензії або документа дозвільного характеру. На виконання вищезазначеної вимоги тендерної документації ПП “Південьгазмонтаж” (далі- учасгик) надав Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки №171.13.65 від 03.09.2013. Таким чином учасником не порушено вимог тендерної документації в цій частині і в замовника відсутні підстави щодо відхилення ПП “Південьгазмонтаж” в цій частині. Щодо відсутності у складі тендерної пропозиції ПП “Південьгазмонтаж” Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці повідомляємо наступне. Відповідно до абзацу 2 пункту 21 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки “Декларація подається роботодавцем не пізніше ніж за п’ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки”. Відповідно до технічного завдання, що наведене у Додатку 2 до тендерної документації передбачено періодичність обслуговування один раз на місяць. Тобто у разі підписання договору з переможцем у виконавця буде можливість оформити Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці відповідно до законодавства. До того ж в тендерній документації відсутня інформація щодо розташування сигналізаторів загазованості під стелями приміщень висота розміщення яких перевищує 1,3 метра, таким чином не подання учасником у складі тендерної пропозиції дозвільного документа Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці не порушує умов тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 9f450a57a8c94302ba3e153a2519d72a
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-15-013951-a.c2
Назва: Вимога
Вимога:
Прошу розглянути вимогу
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику! Замовник здійснює публічну закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості). Так, абз. 2 п. 43 Особливостей передбачено “у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.” Отже звернутися до замовника може той учасник, тендерна пропозиція якого була оцінена та розглянута замовником або ж відхилена. Таким чином, звернутися до замовника відповідно до Закону не може учасник, тендерну пропозицію якого замовник не розглядав. Щодо Вашої вимоги. Відповідно п. 32 статті 1 Закону “тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації”. П. 1 розділу 3 тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція, яку учасник процедури закупівлі подає відповідно до вимог цієї тендерної документації повинна складатись, зокрема, з іншої інформації та документів зазначених згідно Додатку №1 цієї тендерної документації. Пп. 2 пункту 4 Додатку № 1 до тендерної документації передбачено надання учасником достовірної інформації у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. Тобто умовами тендерної документації передбачалось подання учасником або довідки довільної форми або ліцензії або документа дозвільного характеру. На виконання вищезазначеної вимоги тендерної документації ПП “Південьгазмонтаж” (далі- учасгик) надав Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки №171.13.65 від 03.09.2013. Таким чином учасником не порушено вимог тендерної документації в цій частині і в замовника відсутні підстави щодо відхилення ПП “Південьгазмонтаж” в цій частині. Щодо відсутності у складі тендерної пропозиції ПП “Південьгазмонтаж” Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці повідомляємо наступне. Відповідно до абзацу 2 пункту 21 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки “Декларація подається роботодавцем не пізніше ніж за п’ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки”. Відповідно до технічного завдання, що наведене у Додатку 2 до тендерної документації передбачено періодичність обслуговування один раз на місяць. Тобто у разі підписання договору з переможцем у виконавця буде можливість оформити Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці відповідно до законодавства. До того ж в тендерній документації відсутня інформація щодо розташування сигналізаторів загазованості під стелями приміщень висота розміщення яких перевищує 1,3 метра, таким чином не подання учасником у складі тендерної пропозиції дозвільного документа Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці не порушує умов тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: c79e3130cb544f16800d7e6de2f66df0
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-15-013951-a.c1
Назва: Вимога
Вимога:
Прошу розглянути вимогу
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику! Замовник здійснює публічну закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості). Так, абз. 2 п. 43 Особливостей передбачено “у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.” Отже звернутися до замовника може той учасник, тендерна пропозиція якого була оцінена та розглянута замовником або ж відхилена. Таким чином, звернутися до замовника відповідно до Закону не може учасник, тендерну пропозицію якого замовник не розглядав. Щодо Вашої вимоги. Відповідно п. 32 статті 1 Закону “тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації”. П. 1 розділу 3 тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція, яку учасник процедури закупівлі подає відповідно до вимог цієї тендерної документації повинна складатись, зокрема, з іншої інформації та документів зазначених згідно Додатку №1 цієї тендерної документації. Пп. 2 пункту 4 Додатку № 1 до тендерної документації передбачено надання учасником достовірної інформації у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. Тобто умовами тендерної документації передбачалось подання учасником або довідки довільної форми або ліцензії або документа дозвільного характеру. На виконання вищезазначеної вимоги тендерної документації ПП “Південьгазмонтаж” (далі- учасгик) надав Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки №171.13.65 від 03.09.2013. Таким чином учасником не порушено вимог тендерної документації в цій частині і в замовника відсутні підстави щодо відхилення ПП “Південьгазмонтаж” в цій частині. Щодо відсутності у складі тендерної пропозиції ПП “Південьгазмонтаж” Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці повідомляємо наступне. Відповідно до абзацу 2 пункту 21 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки “Декларація подається роботодавцем не пізніше ніж за п’ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки”. Відповідно до технічного завдання, що наведене у Додатку 2 до тендерної документації передбачено періодичність обслуговування один раз на місяць. Тобто у разі підписання договору з переможцем у виконавця буде можливість оформити Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці відповідно до законодавства. До того ж в тендерній документації відсутня інформація щодо розташування сигналізаторів загазованості під стелями приміщень висота розміщення яких перевищує 1,3 метра, таким чином не подання учасником у складі тендерної пропозиції дозвільного документа Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці не порушує умов тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено