• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

ДК 021:2015 "09130000-9 Нафта і дистиляти" (Бензин А-92, бензин А-95, дизельне паливо (евро3), дизельне паливо (евро 5))

ДК 021:2015 "09130000-9 Нафта і дистиляти" (Бензин А-92, бензин А-95, дизельне паливо (евро3), дизельне паливо (евро 5))

Завершена

13 652 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.4% або 61 125.00 UAH
Період оскарження: 15.12.2017 14:53 - 11.01.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження результатів закупівлі

Номер: aeaa722a6c0b4aebb1f388b175691a04
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-15-003303-b.a5
Назва: Оскарження результатів закупівлі
Вимога:
Шановний Дмитро Олександрович! На Ваш лист №159 від 31.01.2018 року повідомляємо. Склад тендерної документації визначається п.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно якого тендерна документація зокрема повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Відповідно до п.п. 4 п.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник в безумовному порядку відхиляє тендерну пропозицію, в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Згідно п.3 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається Учаснику/Переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель. Отримавши через електронну систему належним чином оформлену вимогу №49/1 від 31.01.2018р., в якій надано обґрунтовані зауваження, щодо невідповідності Переможця закупівлі UA-2017-12-15-003303-b (за лотом №2) вимогам тендерної документації, а також вказано на факти зазначення недостовірної інформації у тендерній пропозиції Учасника/Переможця, Ви, як Замовник, маєте діяти відповідно до порядку, визначеного Законом України «Про публічні закупівлі». Натомість, Ви звертаєтесь до ТОВ «МАРГАЗ» з незрозумілим проханням надати завірені копії невідомо яких договорів, оскільки по тексту вимоги №49/1 від 31.01.2018р. договорів згадано не менше чотирьох, два з яких не мають жодного відношення до ТОВ «МАРГАЗ», а два інших, що укладені з ТОВ «МАРГАЗ», є недіючими з 01.01.2017р. Крім того, всі вони завірені уповноваженою особою та печаткою Учасника/Переможця, завантажені у складі його тендерної документації до електронної системи і є загальнодоступними для огляду. Просимо Вас в триденний термін прийняти рішення про відхилення пропозиції Переможця на підставі невідповідності його тендерної пропозиції вимогам тендерної документації Замовника. В протилежному випадку, офіційна скарга щодо прийнятих рішень, дій чи бездіяльності Замовника, які відбулися після оцінки пропозицій Учасника, буде направлена на розгляд до органу оскарження.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановна Вікторіє Леонідівно! На Ваш лист-вимогу №59/1 від 05.02.2018р. (викладену також під UA-2017-12-15-003303-b.a5 в Дозорро) пояснюємо таке. Як вказано в ч.7 ст. 28 Закону, ми маємо право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, ми маємо право відхилити тендерну пропозицію такого учасника. Згідно 4 ст. 28 Закону строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. При цьому, наявність ознак недостовірності інформації в документах, що долучені учасником, але не вимагалися тендерною документацією замовника, як підстави, зазначені у частині першій статті 17 Закону, за практикою розгляду скарг Антимонопольним комітетом України не сприймаються. При наявності однієї з підстав, передбачених ч.1 ст. 31 Закону, якщо замовник вважає, що не може укласти договір з переможцем через невідповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, яка була виявлена вже після визначення переможця, замовник має право відмінити торги. На даний час такі підстави також відсутні. Крім цього, Відповідно до другого абзацу ч. 1 ст. 32 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон), учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Інші підстави для звернення з вимогою в диспозиції цієї норми також відсутні. З огляду на вищенаведене, законних підстав для задоволення Вашої вимоги на даному етапі ми не маємо.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Оскарження результатів закупівлі

Номер: 0ad7197737de4655884d8ed00725a0f3
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-15-003303-b.c4
Назва: Оскарження результатів закупівлі
Вимога:
Шановний Дмитро Олександрович! За лотом №2 закупівлі UA-2017-12-15-003303-b ТОВ «Техойл НК» (надалі - Учасник) було визначено переможцем. Згідно оприлюдненого протоколу № 36/18 від 30.01.2018р, щодо розгляду тендерних пропозицій та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, на засіданні тендерного комітету було вирішено, що тендерна пропозиція Учасника відповідає вимогам тендерної документації. Проте, на нашу думку, це рішення необґрунтоване. У складі пропозиції Учасника відсутній завірений належним чином проект договору про закупівлю на умовах поставки DDP (пр.Єдності або вул..Тополина, 2б), згідно додатку 5 до тендерної документації Замовника за лотом №2. Натомість Учасник надав проект договору про закупівлю на умовах поставки EXW (пер.Навчальний, 3а) та додаток №2 з переліком 4-х «партнерських» АЗС (три з яких у користуванні ТОВ «МАРГАЗ», одна - ТОВ «Донбас-Трейд-Ойл»). Що стосується партнерських відносин, Учасник надав недіючі договори з ТОВ «МАРГАЗ» (№16/2016-Б від 08.06.2016р. та №8/2016-Дт від 08.06.2016р., строк дії яких закінчився 31.12. 2016р.) та з ТОВ «Донбас-Трейд-Ойл» (№ 0106/1 від 01.06.2016р, строк дії якого закінчився 31.12.2017р., також, згідно додатку до цього договору, на АЗС по вул.Маміна –Сибіряка, 2 реалізуються виключно бензини). Крім того, у гарантійному листі ТОВ «Техойл-Трейд», як третього партнера, що має мережу АЗС по Україні, гарантується задоволення потреб ПАТ «Київобленерго», що немає жодного відношення до закупівлі ККП «МАРІУПОЛЬАВТОДОР». Учасник надав гарантійний лист №202-01/18/14 від 12.01.18р, в якому вказано, що до нього додається копія договору з виробником і гарантійний лист від виробника. В систему завантажено завірену належним чином копію договору з ПАТ «ТФПНК «Укртатнафта» №3132/2/211/ від 08.12.2017р. на умовах поставки: 1) FCA ст.Кагамлицька, 2) FCA естакада наливу м.Кременчук, 3) EXW ПАТ «Укртатнафта» м.Кременчук. Проте не надано жодного підтвердження наявності матеріально-технічної бази (а саме власного або орендованого автотранспорту, ін.) для доставки палива на склад Замовника, що вимагалося у тендерній документації Замовника, як і не надано заявлений гарантійний лист від виробника. Оскільки всі ці зауваженні не відносяться до переліку формальних (несуттєвих) помилок, пропонуємо доручити тендерному комітету переглянути рішення та надати об’єктивний висновок, щодо невідповідності тендерної пропозиції Учасника вимогам тендерної документації Замовника.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановна Вікторіє Леонідівно! На Ваш лист-вимогу № 49/1 від 31.01.2018р. (викладену також під № UA-2017-12-15-003303-b.c4 в Дозорро) відносно переможця в закупівлі UA-2017-12-15-003303-b пояснюємо, що ми дуже серйозно віднеслися до наданої інформації, і врахували вказані Вами обставини: 1) у складі пропозиції, наданої ТОВ «Техойл НК» (далі- учасник) відсутній завірений належним чином проект договору про закупівлю на умовах поставки DDP (пр. Єдності або вул. Тополина, 2б, згідно додатку 5 до тендерної документації Замовника за лотом №2). Ви пишете, що замість нього учасник надав проект договору про закупівлю на умовах поставки EXW (пров. Навчальний, 3а) та додаток №2 з переліком чотирьох начебто партнерських АЗС (три з яких також у Вашому користуванні, одна - ТОВ «Донбас-Трейд-Ойл, при чому договори з ТОВ «МАРГАЗ» є недіючими (№16/2016-Б від 08.06.2016р. та №8/2016-Дт від 08.06.2016р., строк цих договорів закінчився 31.12. 2016р.); 2) наданий учасником договір з ТОВ «Донбас-Трейд-Ойл» № 0106/1 від 01.06.2016р, закінчився 31.12.2017р., а згідно додатку до цього договору, на АЗС по вул.Маміна –Сибіряка, 2, учасником реалізуються виключно бензини; 3) в гарантійному листі ТОВ «Техойл-Трейд», гарантовано задоволення потреб ПАТ «Київобленерго», що немає жодного відношення до ККП «МАРІУПОЛЬАВТОДОР»; 4) учасник надав гарантійний лист №202-01/18/14 від 12.01.18р, в якому вказано, що до нього додається копія договору з виробником і гарантійний лист від виробника, а в систему завантажено завірену належним чином копію договору з ПАТ «ТФПНК «Укртатнафта» №3132/2/211/ від 08.12.2017р. на умовах поставки: 1) FCA ст.Кагамлицька, 2) FCA естакада наливу м.Кременчук, 3) EXW ПАТ «Укртатнафта» м.Кременчук. Але учасником не надано жодного підтвердження наявності матеріально-технічної бази (а саме власного або орендованого автотранспорту, ін.) для доставки палива на склад Замовника, що вимагалося у тендерній документації Замовника, як і не надано заявлений гарантійний лист від виробника. В такому разі, положення ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) приписують нам обов’язок певним чином поводитись з інформацією, яка має ознаки недостовірної. Так, відповідно частині 7 ст. 28 Закону, замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. На підставі вищенаведеного, для вирішення питання відхилення пропозиції ТОВ «Техойл НК», керуючись частиною 7 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо Вас надати копії вищевказаних договорів, завірені Вашим підприємством.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Оскарження прекваліфікації

Номер: e5e694eb8e8840a0b3856b2415f257a5
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-15-003303-b.c3
Назва: Оскарження прекваліфікації
Вимога:
Шановний Дмитро Олександрович! За протоколом розгляду тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі UA-2017-12-15-003303-b № 13/18 від 18.01.2018р. пропозицію ТОВ «МАРГАЗ» за лотом № 1 було відхилено. Вважаємо за потрібне пояснити обставини справи. ТОВ «МАРГАЗ» за договором оренди майна № 05/324-15 від 01.07.2015 р. (далі - Договір) має 7 автозаправних станцій, 4 з яких було запропоновано Замовнику: Назва АЗС Адреса Види палива Комплекс з обслуговування автомобільного транспорту м. Маріуполь, вул. Флотська (Червонофлотська),208 метан, пропан, бензин А-92, бензин А-95, дизпаливо Багатопаливна автозаправна станція м. Маріуполь, Запорізьке шосе (Володарське шосе),39 метан, пропан, бензин А-92, бензин А-95, дизпаливо Багатопаливна автозаправна станція м. Маріуполь, пр. Карпова,55 метан, пропан, бензин А-92, бензин А-95, дизпаливо Сумісна автомобільна газова заправна станція м. Маріуполь, вул. Таганрозька,185а пропан, бензин А-92, бензин А-95, дизпаливо Усі вони мають спеціальні дозволи, обладнані необхідним устаткуванням (Додаток № 1) та здійснюють реалізацію бензинів та дизельного пального. Найменування майна в Договорі відповідає реєстраційним даним Орендаря. Сканкопії договорів про виконання поставки аналогічних товарів, які завантажено у систему, також свідчать про нашу спроможність здійснювати реалізацію нафтопродуктів на цих станціях. Проте вони не були прийняті до уваги під час прийняття рішення тендерним комітетом. Таким чином, зауваження стосовно невідповідності вимогам тендерної документації є безпідставним і упередженим. Пропонуємо доручити переглянути рішення тендерного комітету та надати компетентний висновок з метою запобігання офіційного оскарження даного питання в передбаченому законодавством порядку. З додатком
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановна Вікторіє Леонідівно! На Ваш лист № 23/1 ід 19.01.2018р. щодо відхилення пропозиції в закупівлі UA-2017-12-15-003303-b пояснюємо, що згідно ч.1 статті 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо учасник не відповідає кваліфікаційному критерію. Вами не було надано переліку АЗС на всій підконтрольній території України, що не відповідає умовам п.2.2. Додатку №4 . Умови ККП «МАРІУПОЛЬАВТОДОР»: ДОДАТОК №4 Технічні вимоги П.2.2. Покупець отримує Товар на АЗС Постачальника в місті Маріуполь та на всій підконтрольної території України на підставі талонів, пластикових карток, або заправних відомостей. Пропозиція ТОВ «МАРГАЗ»: 1. Комплекс з обслуговування автомобільного транспорту м. Маріуполь, вул. Флотська (Червонофлотська),208 2. Багатопаливна автозаправна станція м. Маріуполь, Запорізьке шосе (Володарське шосе),39 3. Багатопаливна автозаправна станція м. Маріуполь, пр. Карпова,55 4. Сумісна автомобільна газова заправна станція м. Маріуполь, вул. Таганрозька,185а На підставі наведеного вище, Ваша пропозиція була відхилена нами законно.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Оскарження прекваліфікації

Номер: 47c76dce9804478ead40e997b56976cc
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-15-003303-b.c2
Назва: Оскарження прекваліфікації
Вимога:
Шановний Дмитро Олександрович! За протоколом розгляду тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі UA-2017-12-15-003303-b № 13/18 від 18.01.2018р. пропозицію ТОВ «МАРГАЗ» за лотом № 1 було відхилено. Вважаємо за потрібне пояснити обставини справи. ТОВ «МАРГАЗ» за договором оренди майна № 05/324-15 від 01.07.2015 р. (далі - Договір) має 7 автозаправних станцій, 4 з яких було запропоновано Замовнику: Назва АЗС Адреса Види палива Комплекс з обслуговування автомобільного транспорту м. Маріуполь, вул. Флотська (Червонофлотська),208 метан, пропан, бензин А-92, бензин А-95, дизпаливо Багатопаливна автозаправна станція м. Маріуполь, Запорізьке шосе (Володарське шосе),39 метан, пропан, бензин А-92, бензин А-95, дизпаливо Багатопаливна автозаправна станція м. Маріуполь, пр. Карпова,55 метан, пропан, бензин А-92, бензин А-95, дизпаливо Сумісна автомобільна газова заправна станція м. Маріуполь, вул. Таганрозька,185а пропан, бензин А-92, бензин А-95, дизпаливо Усі вони мають спеціальні дозволи, обладнані необхідним устаткуванням (Додаток № 1) та здійснюють реалізацію бензинів та дизельного пального. Найменування майна в Договорі відповідає реєстраційним даним Орендаря. Сканкопії договорів про виконання поставки аналогічних товарів, які завантажено у систему, також свідчать про нашу спроможність здійснювати реалізацію нафтопродуктів на цих станціях. Проте вони не були прийняті до уваги під час прийняття рішення тендерним комітетом. Таким чином, зауваження стосовно невідповідності вимогам тендерної документації є безпідставним і упередженим. Пропонуємо доручити переглянути рішення тендерного комітету та надати компетентний висновок з метою запобігання офіційного оскарження даного питання в передбаченому законодавством порядку.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановна Вікторіє Леонідівно! На Ваш лист № 23/1 ід 19.01.2018р. щодо відхилення пропозиції в закупівлі UA-2017-12-15-003303-b пояснюємо, що згідно ч.1 статті 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо учасник не відповідає кваліфікаційному критерію. Вами не було надано переліку АЗС на всій підконтрольній території України, що не відповідає умовам п.2.2. Додатку №4 . Умови ККП «МАРІУПОЛЬАВТОДОР»: ДОДАТОК №4 Технічні вимоги П.2.2. Покупець отримує Товар на АЗС Постачальника в місті Маріуполь та на всій підконтрольної території України на підставі талонів, пластикових карток, або заправних відомостей. Пропозиція ТОВ «МАРГАЗ»: 1. Комплекс з обслуговування автомобільного транспорту м. Маріуполь, вул. Флотська (Червонофлотська),208 2. Багатопаливна автозаправна станція м. Маріуполь, Запорізьке шосе (Володарське шосе),39 3. Багатопаливна автозаправна станція м. Маріуполь, пр. Карпова,55 4. Сумісна автомобільна газова заправна станція м. Маріуполь, вул. Таганрозька,185а На підставі наведеного вище, Ваша пропозиція була відхилена нами законно.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Безпідставна дискваліфікація

Номер: 0e59129f6ea3431695913e460fc62961
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-15-003303-b.b1
Назва: Безпідставна дискваліфікація
Вимога:
Комплекс обслуговування автомобільного транспорту включає в себе автозаправну станцію та мийку, сумісна автомобільна газова станція - це автозаправна станція, яка заправляє не тільки нафтопродуктами, а й газом скрапленим.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Замена жалобы
Дата скасування: 22.01.2018 14:23