-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
18230000-0 Верхній одяг різний (штани утеплені)
Торги не відбулися
40 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 400.00 UAH
мін. крок: 1% або 400.00 UAH
Період оскарження:
15.02.2023 17:55 - 20.02.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога
Номер:
e3c6fb379e5d49f7aba63f628cc7684e
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-15-013545-a.b1
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Згідно Додатку № 1 до тендерної документації вимагається надати довідку в довільній формі, що містить інформацію про наявність у Учасника власного або орендованого приміщення складу/виставкового павільйону зі зразками спеціалізованого одягу у м. Київ із зазначенням адреси знаходження.
Ця вимога незаконна та дискримінаційна, оскільки штучно звужує коло можливих учасників лише тими суб’єктами господарювання, які мають приміщення складу/виставкового павільйону зі зразками спеціалізованого одягу у м. Київ.
Інші учасники, які можуть поставити якісний товар та виконати добросовісно умови поставки, але не мають приміщення складу/виставкового павільйону зі зразками спеціалізованого одягу саме у м. Києві, не зможуть прийняти участі у даній закупівлі, це обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
На підставі викладеного, з метою створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, вимагаємо внесення змін до Документації шляхом виключення умови про наявність приміщення складу/виставкового павільйону зі зразками спеціалізованого одягу у м. Київ.
Також звертаємо Вашу увагу, що така вимога Замовника, є прямим порушенням статті 5 Закону (Принципи здійснення закупівель), частини 4 статті 5 Закону (Замовник не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників), частини 4 статті 22 (тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників).
Керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону. В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону, в Постійно діючій адміністративній колегії АМК з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з наступним стягненням витрат із Замовника в судовому порядку ,та або розміщення відгуку на порталі DOZORRO задля моніторингу громадськими спільнотами та іншими контролюючими органами .
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.02.2023 16:18
Вирішення:
Шановний Скаржник.
Відповідно до ч. 1 ст. 16 Закону про публічні закупівлі замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до ч.2 ст. 16 Закону про публічні закупівлі замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, а саме наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Отже, Законом передбачено обов’язковий документальний спосіб підтвердження учасником своєї відповідності кваліфікаційним критеріям (критерію), форму якого, в тому числі перелік необхідних документів, визначає замовник.
Водночас Законом віддано на розсуд замовника кількість кваліфікаційних критеріїв, які той має встановити. Зазначено лише, що їх має бути не менше одного й вони можуть обиратися та встановлюватися замовником, залежно від специфіки предмету закупівлі.
Щодо Вашого суб’єктивного судження , що вимога про наявність у Учасника власного або орендованого приміщення складу/виставкового павільйону зі зразками спеціалізованого одягу у м. Київ із зазначенням адреси знаходження незаконна та дискримінаційна, повідомляю наступне.
Засоби індивідуального захисту, зокрема спеціальний одяг працівників, зайнятих на роботах, необхідно зберігати в спеціально обладнаних приміщеннях. Вони мають відповідати ДБН В.2.2-28:2010 «Будинки і споруди. Будинки адміністративного та побутового призначення». Таке приміщення повинно бути сухим, добре провітрюваним, мати всередині полиці або шафи для розвішування або складання спецодягу, ЗІЗ слід розміщувати таким чином, щоб уникнути попадання на них прямого сонячного світла або джерел тепла та ін.. Якщо не дотримуватися правил зберігання спецодягу, він може швидко втратити свої властивості.
Отже, такий кваліфікаційний критерій як наявність в учасника процедури закупівлі матеріально-технічної бази характеризує можливість учасника використовувати задля поставки товару певні потужності, які можуть перебувати не тільки у власності, а й в оренді (суборенді), праві господарського відання тощо. Тому учасник має підтвердити, що правові підстави використання ним того чи іншого об’єкту матеріально-технічної бази дозволяють використовувати такі приміщення та створювати відповідні умови зберігання товару до моменту його поставки, або підтвердження потужностей для виробництва, якщо товар безпосередньо виробляється учасником.
Тому вважаю Вашу Вимогу щодо внесення змін до Документації шляхом виключення умови про наявність приміщення складу/виставкового павільйону зі зразками спеціалізованого одягу у м. Київ безпідставною. Вимога Скаржника не може бути задоволена.
Статус вимоги:
Відхилено