• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов'язаного обладнання та супутні послуги

Послуги з капітального ремонту тепловоза ЧМЕ3-033 (інв.№10165) в обсязі КР-1, технічного обслуговування ТО-3 та поточного ремонту ПР-1 тепловоза ЧМЕ3-033 (інв.№10165)

Завершена

10 031 577.77 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 51 170.00 UAH
Період оскарження: 15.02.2023 16:17 - 25.02.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Просимо розбити закупівлю на окремі лоти

Номер: 04f2a0b21c5a4757a783c5f855833188
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-15-012057-a.a2
Назва: Просимо розбити закупівлю на окремі лоти
Вимога:
Доводимо до відома, що Наше підприємство зацікавлене в участі у торгах за оголошенням № UA-2023-02-15-012057-a , яке передбачає закупівлю «Послуги з капітального ремонту тепловоза ЧМЕ3-033 (інв.№10165) в обсязі КР-1, технічного обслуговування ТО-3 та поточного ремонту ПР-1 тепловоза ЧМЕ3-033 (інв.№10165)». Ми можемо виконати роботи за оптимальними цінами, але лот закупівлі сформований таким чином, що здійснити його може тільки окремі компанії . Тобто, участь у цих торгах зможуть прийняти не всі бажаючі підприємства, а лише одиниці з них. Цим порушено один з визначних принципів Закону України «Про публічні закупівлі» (ст.3 та ст.5)., бо наявна дискримінація більшості можливих учасників. Вважаємо, що некоректно сформований лот порушує право багатьох підприємств на участь у закупівлях і тому вважаємо за доцільне висунути таку вимогу: 1. Сформувати окремим лотом № 1: "Послуги з капітального ремонту тепловоза ЧМЕ3-033 (інв.№10165) в обсязі КР-1" 2. Сформувати окремим лотом № 2: " Послуги з технічного обслуговування ТО-3 та поточного ремонту ПР-1 тепловоза ЧМЕ3-033 (інв.№10165)» Якщо закупівля не буде розділена на менші за обсягом лоти, ми будемо змушені подавати скаргу у відповідні установи, щоб захистити свої права.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно до пункту 21 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), лізинг, а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, поточний ремонт з розробленням проектної документації. Згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708 встановлено правила визначення замовником предмета закупівлі відповідно до Закону із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг. При цьому Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Враховуючи норми вищезазначеного Порядку зауважуємо, що визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) є правом замовника, а не обов’язком. Ділення предмета закупівлі на частини (лоти) може здійснюватися у разі доцільності та оптимальності на розсуд Замовника. У Додатку 1 до тендерної документації Замовником визначений, зокрема, перелік послуг до закупівлі, а саме: послуга з капітального ремонту тепловоза ЧМЕ3-033 (інв.№10165) в обсязі КР-1, послуга з технічного обслуговування ТО-3 тепловоза ЧМЕ3-033 (інв.№10165), послуга з поточного ремонту ПР-1 тепловоза ЧМЕ3-033 (інв.№10165). В частині об’єднання вказаних вище послуг в один лот Замовник не порушує право ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ТЕПЛОВОЗОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД» на участь у закупівлі UA-2023-02-15-012057-a. Замовником не будуть внесені зміни до вищезазначеної закупівлі в частині ділення предмета закупівлі на частини (лоти). Закупівля UA-2023-02-15-012057-a проводиться з дотриманням принципів, встановлених частиною першою статті 5 Закону.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Дискримінація учасників

Номер: 2fc25608ed414a7babf3ada22b0d0915
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-15-012057-a.a1
Назва: Дискримінація учасників
Вимога:
Наше підприємство зацікавлене в участі у даних торгах . Ми можемо виконати якісний ремонт за оптимальними цінами, але тендерна документація закупівлі сформований таким чином, що здійснити виконання ремонту може лише компанія, ремонтна база якої територіально знаходиться не далі ніж 350 км від Замовнимка . Тобто, участь у цих торгах зможуть прийняти не всі бажаючі підприємства- виконавці, а лише одиниці. Цим порушено один з визначних принципів Закону України «Про публічні закупівлі» (ст.3 та ст.5)., бо наявна дискримінація більшості можливих учасників. Вважаємо, що некоректно сформовану ТД, що порушує право багатьох підприємств на участь у закупівлях і тому вважаємо за доцільне висунути таку вимогу: в п.2.5.1 тендерної документації викласти фразу: -"Відстань від території Замовника до ремонтної бази не повинна перевищувати 350 (триста п’ятдесят) км" в наступній редакції: -"Відстань від території Замовника до ремонтної бази не повинна перевищувати 850 (вісімсот п’ятдесят) км"
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги: Задоволено