-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
товар - код CPV 33600000-6 по ДК 021:2015 – Фармацевтична продукція (Бинт; Витратні матеріали для гематологічного аналізатора (LDL-cholesterol; Аланін-амінотрансфераза (АЛТ) лікві UV 10х10 мл; Аспартат-амінотрансфераза (АСТ) лікві UV 10%10 мл; Білірубін П/З лікватор 2х100 мл; Гама-глутамілтрансфераза; Глюкоза; Контрольна сиворотка `Humatrol N`; Креатинин лікватор 200 мл; Сечовина 2х10 мл; Холестерин лікватор 4х100 мл); Индикатор медицинский «Азопирам - СК»; Индикатор медицинский «Фенолфталеин»; Индикатор медицинский полоски для одновременного выявления кокаина, конопли, первитина, эфедрона, опиатов в моче человека; Индикатор медицинский «Азопирам - СК»; Індикатор медичний МедИС-В-180/60; Натрію гіпохлорит; Шприц; Щеточка для взятия мазка "Цербикобраш"; Пробірка).
Контактна особа замовника З технічних питань: Інженер УВТК Нікітенко Неля Михайлівна, т.05136 – 4-41-97
Завершена
184 410.17
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 1 800.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 800.00 UAH
Період оскарження:
28.12.2017 14:18 - 10.01.2018 00:00
Вимога
Відхилено
Запит на зміни
Номер:
688c8d4f88784572a508a0b0fa1aeccf
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-28-001486-b.a1
Назва:
Запит на зміни
Вимога:
Детально у файлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- письмо Энергоатом — копия.doc 04.01.2018 09:30
Дата подачі:
04.01.2018 09:30
Вирішення:
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», а також Наказом МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ № 454 від 17.03.2016 року Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за N 448/28578 Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі, розділ II «Визначення предмета закупівлі товарів і послуг»
абзац 1. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року N 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої - п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року N 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року N 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару.
Враховуючи вище вказане, а також на основі рішення експертів товарів та продукції, котрі заздалегідь опрацювали та неодноразово переглянули якісні характеристики товару, що закуповується ВП ЮУАЕС ДП «НАЕК»Енергоатом» даними торгами були віднесені до коду CPV 33600000-6 по ДК 021:2015 – Фармацевтична продукція (Бинт; Витратні матеріали для гематологічного аналізатора (LDL-cholesterol; Аланін-амінотрансфераза (АЛТ) лікві UV 10х10 мл; Аспартат-амінотрансфераза (АСТ) лікві UV 10%10 мл; Білірубін П/З лікватор 2х100 мл; Гама-глутамілтрансфераза; Глюкоза; Контрольна сиворотка `Humatrol N`; Креатинин лікватор 200 мл; Сечовина 2х10 мл; Холестерин лікватор 4х100 мл); Индикатор медицинский «Азопирам - СК»; Индикатор медицинский «Фенолфталеин»; Индикатор медицинский полоски для одновременного выявления кокаина, конопли, первитина, эфедрона, опиатов в моче человека; Индикатор медицинский «Азопирам - СК»; Індикатор медичний МедИС-В-180/60; Натрію гіпохлорит; Шприц; Щеточка для взятия мазка "Цербикобраш"; Пробірка).
Отже, за нормами діючого законодавства Замовник має право (може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, Закон не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб.
З метою проведення закупівлі товару з кодом CPV 33600000-6 по ДК 021:2015 – Фармацевтична продукція (Бинт; Витратні матеріали для гематологічного аналізатора (LDL-cholesterol; Аланін-амінотрансфераза (АЛТ) лікві UV 10х10 мл; Аспартат-амінотрансфераза (АСТ) лікві UV 10%10 мл; Білірубін П/З лікватор 2х100 мл; Гама-глутамілтрансфераза; Глюкоза; Контрольна сиворотка `Humatrol N`; Креатинин лікватор 200 мл; Сечовина 2х10 мл; Холестерин лікватор 4х100 мл); Индикатор медицинский «Азопирам - СК»; Индикатор медицинский «Фенолфталеин»; Индикатор медицинский полоски для одновременного выявления кокаина, конопли, первитина, эфедрона, опиатов в моче человека; Индикатор медицинский «Азопирам - СК»; Індикатор медичний МедИС-В-180/60; Натрію гіпохлорит; Шприц; Щеточка для взятия мазка "Цербикобраш"; Пробірка). одномоментно та цілісною номенклатурою Замовником торгів не було проведено поділ закупівлі на частини (лоти).
На думку тендерного комітету Закупівля цілісним предметом позитивно вплине на виконання договору про закупівлю за бюджетні кошти, а також може зменшити ризики необґрунтованих оскаржень та відміни процедури в частині лотів.
Одним з принципів здійснення державних закупівель відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія та ефективність.
Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Крім того, додатково повідомляємо, що замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. В нашому випадку, поділ предмета закупівлі не передбачений.
Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства, а якщо в них немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно оприлюдненого оголошення та тендерної документації, то це не означає що замовник зобов’язаний змінити вид предмета закупівлі на їх запит чи запит будь-якого іншого суб’єкта.
Статус вимоги:
Відхилено