-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з чистки трас під мережами повітряних ліній 35-110кВ АТ «Прикарпаттяобленерго
Проект договору міститься в тендерній документації
Торги відмінено
3 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 30 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 30 000.00 UAH
Період оскарження:
15.02.2023 16:00 - 05.03.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА щодо дискримінаційних умов тендерної документації, рішень, дій та бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій
Номер:
65df5db22b0c4f6c8ea79c6811d071bd
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-15-010632-a.c1
Назва:
СКАРГА щодо дискримінаційних умов тендерної документації, рішень, дій та бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій
Скарга:
Вих. № 1-1 від 04.03.2023
Антимонопольний комітет України
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель як Орган оскарження
Адреса: 03035, Україна, м. Київ, вул. Василя Липківського, будинок 45.
Суб’єкт оскарження/Скаржник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОДМАШБУДСЕРВІС"
Код ЄДРПОУ 41856541.
Адреса: Україна, 77407, Івано-Франківська обл., Тисменицький р-н, село Пшеничники,
вулиця Богдана Хмельницького, будинок 44.
Електронна пошта: 29gvv@ukr.net
Телефон: +380679690617.
Замовник:
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПРИКАРПАТТЯОБЛЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ 00131564.
Адреса: Україна, 76014, Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вулиця Індустріальна, будинок 34.
Електронна пошта: Yuliya.Ivanyshyn@oe.if.ua
Телефон: +380342594336, +38(034)-252-05-27, Факс: +38(034)-222-39-38
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-02-15-010632-a
Предмет закупівлі: послуги з чистки трас під мережами повітряних ліній
АТ «Прикарпаттяобленерго
(код ДК 021:2015 - 77210000-5 - Лісозаготівельні послуги)
СКАРГА
щодо дискримінаційних умов тендерної документації, рішень, дій та бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій
15 лютого 2023 року Замовником торгів, ПРИВАТНИМ АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ "ПРИКАРПАТТЯОБЛЕНЕРГО" (далі – Замовник), було розпочато процедуру закупівлі відкриті торги з особливостями, ідентифікатор закупівлі UA-2023-02-15-010632-a, за предметом: «послуги з чистки трас під мережами повітряних ліній АТ «Прикарпаттяобленерго ( код ДК 021:2015 - 77210000-5 - Лісозаготівельні послуги )» (далі – Процедура закупівлі/Закупівля), на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року (далі – Закон №922-VIII) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, (далі – Особливості).
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОДМАШБУДСЕРВІС" (далі – Суб’єкт оскарження/Скаржник) виявило бажання взяти участь у Закупівлі.
Натомість, Скаржником виявлено ряд положень Тендерної документації Закупівлі, затвердженої Протокольним рішенням (протоколом) Уповноваженої особи з питань закупівель товарів, робіт і послуг АТ «Прикарпаттяобленерго» (Протокол № 86 від 15.02.2023 року) (далі – Тендерна документація), що є дискримінаційними по відношенню до Скаржника, не дозволяють Скаржнику прийняти участь у Закупівлі, порушують права та охоронювані законом інтереси Скаржника на участь у Закупівлі відповідно до Закону №922-VIII та Особливостей. Порушення Замовника, пов’язані із встановленими умовами Тендерної документації, полягають у наступному.
По-перше, у відповідності до пункту 8 розділу 3 Тендерної документації учасники Закупівлі мають надати «Документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям:
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів):
- власна довідка з інформацією про виконання робіт аналогічного виду (з зазначенням назви організації, ідентифікаційного коду за ЄДРПОУ, юридичної адреси; предмету договору, номеру та дати договору, суми договору; П.І.П., посади, телефону, e-mail посадової особи контрагента, яка відповідала за виконання договору). Довідка надається в довільній формі.
- Аналогічним вважатиметься договір, предметом якого є послуги або роботи з чистки траси ПЛ 6-110, фізичним обсягом не менше 50% від зазначеного обсягу. Довідка надається в довільній формі.
- реалізованим (реалізованими) договором (договорами), зазначеним у довідці (з усіма укладеними додатками: договірною ціною, зведеним кошторисним розрахунком вартості об’єкта будівництва, підсумковою відомістю ресурсів, додатковими угодами тощо);
- позитивним відгуком від попереднього контрагента (контрагентів), який підтверджує факт виконання договору (договорів), зазначеного в довідці (оформленим на фірмовому бланку контрагента за підписом керівника або іншої уповноваженої службової/посадової особи, із зазначенням: номеру та дати договору, предмету договору);
- довідкою (за останній місяць виконання договору) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за аналогічним договором.
Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за аналогічним договором повинна відповідати формі №КБ-3 відповідно до кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України №281 від 01 листопада 2021 р. (чинного з 08 листопада 2021 р.), та містити обов’язкові реквізити первинних документів для будівельних робіт: назву документу (форми); найменування підприємства, організації, ідентифікаційний код ЄДРПОУ учасника процедури закупівлі; найменування підприємства, організації контрагента; найменування підприємства, організації генпідрядника; найменування підприємства, організації субпідрядника; номер договору і дату його укладення; найменування об’єкта будівництва та його адресу; період, за який складається довідка; найменування об’єктів, пускових комплексів, вартість виконаних робіт та витрати (з початку будівництва по звітний місяць включно, з початку року по звітний місяць включно, у тому числі за звітний місяць), П.І.П. посадових осіб контрагента і генпідрядника (підрядника), їх підписи. Підписи можуть бути скріплені печатками.».
Згідно із Додатком №4 до Тендерної документації «проведення розчистки траси ПЛ 35-110 кВ передбачається на ПЛ, наведених в табл.1:
1. Загальний обсяг розчистки траси ПЛ 35-110 кВ складає 76,95 га…». Тобто «фізичний обсяг не менше 50% від зазначеного обсягу» означає: «не менше 38,475 га».
Таким чином, за умовами пункту 8 розділу 3 Тендерної документації учасники Закупівлі мають підтвердити наявність досвіду виконання аналогічних договорів щодо послуг або робіт з чистки траси під мережами повітряних ліній (скорочено – «ПЛ») напругою 6-110 кВ, фізичним обсягом не менше 38,475 га.
Скаржник має досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору фізичним обсягом 61 га, тобто не менше 50% від зазначеного у Тендерній документації обсягу, лише за одним договором - Договором №05-079269-19 від 27.12.2019 р., укладеним між ПРИВАТНИМ АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ «УКРЕНЕРГО» і Скаржником (далі – Договір №05-079269-19). За Договором №05-079269-19 Скаржник надав послуги з підрізання дерев і живих огорож, розчистки траси ПЛ 750 кВ в зоні обслуговування Закарпатського РЕЦ Інв. № 030030. Як зазначив контрагент Скаржника за Договором №05-079269-19 у Довідці-відгуку: «всі роботи були виконані вчасно і якісно у відповідності до умов договору та з дотриманням державних будівельних норм. Зауважень на претенцій щодо виконаних робіт немає». Копія Договору №05-079269-19, додатки до цього договору, документи (акти, довідки, довідку-відгук), що підтверджують належне виконання з боку Скаржника за цим договором додаються до Скарги.
Враховуючи, що Замовник встановив обмеження для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору з чистки траси ПЛ 6-110 кВ, а Скаржник має досвід виконання аналогічного договору з чистки траси ПЛ 750 кВ, - Скаржник не зможе прийняти участь та перемогти у Процедурі закупівлі. При цьому технологічно роботи з чистки траси ПЛ 750 кВ, як мінімум, не є менш легкими (простими) від чистки трас ПЛ меншої напруги у 6-110 кВ, що вказані у Тендерній документації.
Згідно із частинами першою і другою статті 16 Закону №922-VIII «замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: …3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)…».
Статтею 3 Закону №922-VIII визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону №922-VIII замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Відповідно до частини четвертої статті 22 Закону №922-VIII «тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників…».
Таким чином, Закон №922-VIII передбачає можливість встановити кваліфікаційний критерій щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), але забороняє замовникам встановлювати вимоги, що призводять до обмеження конкуренції та дискримінації учасників. Враховуючи це, Замовник має право вимагати підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), але не використовувати це право (не зловживати правом) для обмеження участі в закупівлі Скаржника та інших осіб, зокрема, шляхом вказівки на предмет аналогічного договору - послуги або роботи з чистки траси саме «ПЛ 6-110», тобто напругою виключно 6-110 кВ.
Вищевказана вимога обмежує можливість участі у Закупівлі суб’єктів господарювання (зокрема, Скаржника), які мають досвід надання послуг або виконання робіт з чистки траси ПЛ, але не виконували роботи/не надавали послуги саме щодо чистки траси «ПЛ 6-110».
Наявність вищевказаних умов Тендерної документації демонструє дискримінаційний підхід до учасників, які мають аналогічний досвід із надання послуг або виконання робіт з чистки траси ПЛ, але не можуть підтвердити досвід документами, в яких мова йде про чистку траси ПЛ 6-110.
Дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону №922-VIII, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Виходячи з вищевикладеного, Замовник повинен усунути вказані невідповідності шляхом внесення змін до Тендерної документації в цій частині – видалити умову, що передбачає тлумачення аналогічного договору як договору з предметом послуги або роботи з чистки траси ПЛ виключно «6-110»,
По-друге, у відповідності до пункту 8 розділу 3 Тендерної документації учасники Закупівлі мають надати «Документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям:
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів):
- власна довідка з інформацією про виконання робіт аналогічного виду (з зазначенням назви організації, ідентифікаційного коду за ЄДРПОУ, юридичної адреси; предмету договору, номеру та дати договору, суми договору; П.І.П., посади, телефону, e-mail посадової особи контрагента, яка відповідала за виконання договору). Довідка надається в довільній формі.
- Аналогічним вважатиметься договір, предметом якого є послуги або роботи з чистки траси ПЛ 6-110, фізичним обсягом не менше 50% від зазначеного обсягу. Довідка надається в довільній формі.
- реалізованим (реалізованими) договором (договорами), зазначеним у довідці (з усіма укладеними додатками: договірною ціною, зведеним кошторисним розрахунком вартості об’єкта будівництва, підсумковою відомістю ресурсів, додатковими угодами тощо)…».
Як зазначалось вище, Скаржник має досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору - Договору №05-079269-19. При цьому додатками до Договору №05-079269-19 є: Додаток №1 – Договірна ціна, Локальний кошторис на будівельні роботи, Відомість ресурсів до локального кошторису, Розрахунок №1-1. Загальновиробничі витрати, Розрахунок №5.2. Витрати на відрядження, Розрахунок №7. Адміністративні витрати, Розрахунок №6. Кошторисний прибуток, Пояснювальна записка до локального кошторису, Додаток №2 – ПЛАН – ГРАФІК НАДАННЯ ПОСЛУГ.
Договір №05-079269-19 не містить документів із назвами «зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва», «підсумкова відомість ресурсів», «додаткові угоди».
Таким чином, Скаржник не має змоги прийняти участі у Закупівлі та перемогти у Закупівлі, оскільки не може виконати вимогу Тендерної документації надати реалізований (реалізовані) договори (договорами), зазначеним у довідці, з усіма вищепереліченими додатками до договору, зокрема: «зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва», «підсумкова відомість ресурсів», «додаткові угоди».
Вищевказана вимога Тендерної документації обмежує можливість участі у Закупівлі суб’єктів господарювання (зокрема, Скаржника), які мають досвід надання послуг або виконання робіт з чистки траси ПЛ, готові надати реалізований договір, що буде зазначений у довідці, але не договір, що містить усі вищезазначені додатки – «зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва», «підсумкова відомість ресурсів», «додаткові угоди».
Наявність вищевказаних умов Тендерної документації демонструє дискримінаційний підхід до учасників, які мають аналогічний досвід із надання послуг або виконання робіт з чистки траси ПЛ, можуть його підтвердити реалізованим договором, що буде зазначений у довідці, з усіма додатками до цього договору, але не можуть підтвердити досвід реалізованим договором, що містить саме наступні додатки: «зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва», «підсумкова відомість ресурсів», «додаткові угоди».
Дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону №922-VIII, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону №922-VIII.
Виходячи з вищевикладеного, Замовник повинен усунути вказані невідповідності шляхом внесення змін до Тендерної документації в цій частині – видалити умову, що передбачає надання наступних додатків до реалізованого (реалізованих) договору (договорів), зазначених у довідці, – «зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва», «підсумкова відомість ресурсів», «додаткові угоди».
По-третє, у відповідності до пункту 8 розділу 3 Тендерної документації учасники Закупівлі мають надати «Документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям:
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів):
- власна довідка з інформацією про виконання робіт аналогічного виду (з зазначенням назви організації, ідентифікаційного коду за ЄДРПОУ, юридичної адреси; предмету договору, номеру та дати договору, суми договору; П.І.П., посади, телефону, e-mail посадової особи контрагента, яка відповідала за виконання договору). Довідка надається в довільній формі.
- Аналогічним вважатиметься договір, предметом якого є послуги або роботи з чистки траси ПЛ 6-110, фізичним обсягом не менше 50% від зазначеного обсягу. Довідка надається в довільній формі.
- реалізованим (реалізованими) договором (договорами), зазначеним у довідці (з усіма укладеними додатками: договірною ціною, зведеним кошторисним розрахунком вартості об’єкта будівництва, підсумковою відомістю ресурсів, додатковими угодами тощо);
- позитивним відгуком від попереднього контрагента (контрагентів), який підтверджує факт виконання договору (договорів), зазначеного в довідці (оформленим на фірмовому бланку контрагента за підписом керівника або іншої уповноваженої службової/посадової особи, із зазначенням: номеру та дати договору, предмету договору);
- довідкою (за останній місяць виконання договору) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за аналогічним договором.
Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за аналогічним договором повинна відповідати формі №КБ-3 відповідно до кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України №281 від 01 листопада 2021 р. (чинного з 08 листопада 2021 р.), та містити обов’язкові реквізити первинних документів для будівельних робіт: назву документу (форми); найменування підприємства, організації, ідентифікаційний код ЄДРПОУ учасника процедури закупівлі; найменування підприємства, організації контрагента; найменування підприємства, організації генпідрядника; найменування підприємства, організації субпідрядника; номер договору і дату його укладення; найменування об’єкта будівництва та його адресу; період, за який складається довідка; найменування об’єктів, пускових комплексів, вартість виконаних робіт та витрати (з початку будівництва по звітний місяць включно, з початку року по звітний місяць включно, у тому числі за звітний місяць), П.І.П. посадових осіб контрагента і генпідрядника (підрядника), їх підписи. Підписи можуть бути скріплені печатками.».
Як зазначалось вище, Скаржник має досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору - Договору №05-079269-19. При цьому останнім місяцем виконання Договору №05-079269-19 був червень 2020 року (Скаржник виконав роботи з перевищенням Плану-графіка, вказаного у Договорі №05-079269-19). Відповідно, довідкою (за останній місяць виконання договору) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за аналогічним договором (Договором №05-079269-19) є Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за червень 2020 року (Форма №КБ-3), підписана представниками сторін Договору №05-079269-19 24.06.2020 р.. Копія Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за червень 2020 року (Форма №КБ-3) додається до цієї Скарги.
Натомість, Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за червень 2020 року (Форма №КБ-3), підписана представниками сторін Договору №05-079269-19 24.06.2020 р., не могла відповідати і бути складеною «відповідно до кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України №281 від 01 листопада 2021 р. (чинного з 08 листопада 2021 р.)». Тобто Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за червень 2020 року (Форма №КБ-3) підтверджує вартість виконаних будівельних робіт та витрати у червні 2020 року за Договором №05-079269-19 і складалась у відповідності до законодавства України, що діяло на момент складання у червні 2020 року (зокрема, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, чинного з 01.01.2014 по 07.11.2021), а не відповідно до кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України №281 від 01 листопада 2021 р. (чинного з 08 листопада 2021 р.). Виходить Замовник дозволяє прийняти участь у Закупівлі лише особам, які мають Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за аналогічним договором за останній місяць виконання договору, що відповідає формі №КБ-3, яка оформлена після набрання чинності кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України №281 від 01 листопада 2021 р., тобто починаючи з 08 листопада 2021 р.
Крім того, вказівка на обов’язкову наявність у Довідці про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за аналогічним договором за останній місяць виконання договору такого реквізиту, як «найменування підприємства, організації субпідрядника» свідчить про те, що Замовник обмежує коло учасників/потенційних учасників тими особами, які при виконанні аналогічного договору залучали субпідрядників. Натомість, за Договором №05-079269-19 Скаржник виконував зобов’язання самостійно, власними засобами і ресурсами, без залучених субпідрядників, субпідрядних підприємств та організацій. Тому Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за червень 2020 року (Форма №КБ-3), яка підтверджує вартість виконаних будівельних робіт та витрати у червні 2020 року за Договором №05-079269-19, не містить дані (реквізиту) про «найменування підприємства, організації субпідрядника».
Разом з тим, частина друга статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» не визначає реквізит «найменування підприємства, організації субпідрядника» в якості обов’язкового реквізиту первинного документу.
Таким чином, Скаржник не має змоги прийняти участі у Закупівлі та перемогти у Закупівлі, оскільки не може виконати вимогу надати Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за аналогічним договором, яка повинна бути оформлена саме відповідно до кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України №281 від 01 листопада 2021 р. (чинного з 08 листопада 2021 р.), і такою, що містить такий реквізит, як: «найменування підприємства, організації субпідрядника».
Вищевказані вимоги Тендерної документації обмежують можливість участі у Закупівлі суб’єктів господарювання (зокрема, Скаржника), які мають досвід надання послуг або виконання робіт з чистки траси ПЛ, готові цей досвід підтвердити документально, зокрема, надати довідку (за останній місяць виконання договору) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за аналогічним договором за формою №КБ-3, але складену не відповідно до кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України №281 від 01 листопада 2021 р. (чинного з 08 листопада 2021 р.), та не таку Довідку, що містить реквізит документу: «найменування підприємства, організації субпідрядника».
Наявність вищевказаних умов Тендерної документації демонструє дискримінаційний підхід до учасників, які мають аналогічний досвід із надання послуг або виконання робіт з чистки траси ПЛ, можуть його підтвердити, зокрема, довідкою (за останній місяць виконання договору) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за аналогічним договором за формою №КБ-3, але не можуть підтвердити довідкою за формою №КБ-3 відповідно до кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України №281 від 01 листопада 2021 р. (чинного з 08 листопада 2021 р.), та/або яка містить реквізит документу: «найменування підприємства, організації субпідрядника».
Дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону №922-VIII, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Виходячи з вищевикладеного, Замовник повинен усунути вказані невідповідності шляхом внесення змін до Тендерної документації в цій частині – видалити умови, що передбачають надання учасниками Процедури закупівлі Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за аналогічним договором повинна відповідати формі №КБ-3 саме «відповідно до кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України №281 від 01 листопада 2021 р. (чинного з 08 листопада 2021 р.)», та таку, що повинна містити реквізити «найменування підприємства, організації субпідрядника».
Отже, приймаючи до уваги те, що вищевикладені порушення встановленого порядку проведення Процедури закупівлі суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, впливають на можливість прийняти участь у Процедурі закупівлі і стати переможцем Процедури закупівлі, на об’єктивність визначення переможця Процедури закупівлі, призводять до порушення прав та охоронюваних законом інтересів Скаржника – ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОДМАШБУДСЕРВІС", керуючись статтями 40 та 55 Конституції України, статтями 5, 18, 22, 23, 24 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктами 52-64 Особливостей, –
ПРОШУ:
1. Прийняти цю Скаргу до розгляду;
2. Прийняти рішення про встановлення порушень порядку проведення Процедури закупівлі;
3. Зобов’язати Замовника внести зміни до Тендерної документації, усунути дискримінаційні умови Тендерної документації, дискримінаційні вимоги до учасників Процедури закупівлі, наведені у цій Скарзі.
4. Повернути Суб’єкту оскарження (Скаржнику) плату за подання Скарги.
Додатки (документальне підтвердження/докази, що завантажуються разом із Скаргою):
1. Копія Договору №05-079269-19 від 27.12.2019 р., укладеного між ПРИВАТНИМ АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ «УКРЕНЕРГО» і ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОДМАШБУДСЕРВІС", з копіями додатків до цього договору, – 19 аркушів;
2. Копія Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за березень 2020 року (Форма №КБ-3), копія Акта приймання виконаних будівельних робіт за березень 2020 року (Форма №КБ-2в) – 6 аркушів;
3. Копія Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за квітень 2020 року (Форма №КБ-3), копія Акта приймання виконаних будівельних робіт за квітень 2020 року (Форма №КБ-2в) – 7 аркушів;
4. Копія Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за травень 2020 року (Форма №КБ-3), копія Акта приймання виконаних будівельних робіт за травень 2020 року (Форма №КБ-2в) – 7 аркушів;
5. Копія Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за червень 2020 року (Форма №КБ-3), копія Акта приймання виконаних будівельних робіт за червень 2020 року (Форма №КБ-2в) – 12 аркушів;
6. Копія Довідки-відгуку НЕК «УКРЕНЕРГО» - 1 аркуш;
7. Тендерна документація Закупівлі, затверджена Протокольним рішенням (протоколом) Уповноваженої особи з питань закупівель товарів, робіт і послуг АТ «Прикарпаттяобленерго» (Протокол № 86 від 15.02.2023 року) – 69 аркушів.
Директор
ТОВ "ПРОДМАШБУДСЕРВІС" ____________ Гоцуляк В.В.
Пов'язані документи:
Учасник
- 0. Скарга ПРОДМАШБУДСЕРВІС.pdf.asice.zip 04.03.2023 18:26
- 1. Аналогічний договір Укренерго.PDF 04.03.2023 18:26
- 0. Скарга ПРОДМАШБУДСЕРВІС.pdf 04.03.2023 18:26
- 2. Акт КБ Березень.pdf 04.03.2023 18:26
- 3. Квітень Довідка та акт Ф КБ2 та КБ3 з додатками_compressed.pdf 04.03.2023 18:26
- 4. Травень АКТ КБ2 та КБ3 1.pdf 04.03.2023 18:26
- 5. Червень АКТ КБ2 та КБ3 24.06.20.pdf 04.03.2023 18:26
- 6. Відгук Укренерго.pdf 04.03.2023 18:26
- ТД послуги истка трас ба.docx 04.03.2023 18:26
- Заперечення ПРОДМАШБУДСЕРВІС.pdf.asice (1).zip 13.03.2023 18:30
- Заперечення ПРОДМАШБУДСЕРВІС.pdf 13.03.2023 18:30
- рішення від 07.03.2023 № 2686.pdf 07.03.2023 17:38
- інформація про резолютивну частину рішення від 15.03.2023 № 3220.pdf 16.03.2023 11:16
- рішення від 15.03.2023 № 3220.pdf 20.03.2023 15:55
- 09032023145248.pdf 09.03.2023 15:07
- П. 41. Протокол виконання рішення АМКУ щодо внесення змін у ТД.docx 21.03.2023 17:57
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.03.2023 18:34
Дата розгляду скарги:
15.03.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.03.2023 17:39
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.03.2023 15:55
Дата виконання рішення Замовником:
21.03.2023 17:57
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 15.03.2023 року № 3220, внести зміни до Тендерної документації шляхом затвердження нової редакції Тендерної документації (з Додатками до неї), в т. ч. проєкту договору про закупівлю, та переліку змін, що вносяться.