• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Тверде паливо (вугілля кам'яне)

Завершена

286 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 430.00 UAH
Період оскарження: 15.02.2023 14:38 - 16.03.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Вимоги до предмету закупівлі

Номер: d1b1da9a606b479d920fa8d7d9682acc
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-15-009370-a.c2
Назва: Вимоги до предмету закупівлі
Скарга:
Невідповідність вимогам п 29 постанови
Дата розгляду скарги: 01.03.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 21.02.2023 15:03
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 02.03.2023 16:20
Дата виконання рішення Замовником: 14.03.2023 17:04
Коментар замовника щодо усунення порушень: На підставі рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 2426-р/пк-пз від 01.03.2023 року внесено зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Тверде паливо (вугілля кам'яне)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-02-15-009370-a
Автор: ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ "ОБЛПАЛИВО", ТПК Облпаливо Товариство +380965971559 41701548@ukr.net
Вимога
Залишено без розгляду

порушення вимог п.29 Особливостей.

Номер: 73f46850406b4837839a108dade45789
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-15-009370-a.c1
Назва: порушення вимог п.29 Особливостей.
Вимога:
Вимога: 2.5. Довідку в довільній формі про наявність у виробника пропонованої продукції висновку з оцінки впливу на довкілля щодо сортування та збагачення корисних копалин, відповідно до Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» №2059-VIII від 23.05.2017 з додаванням копії означеного висновку або його першої сторінки або лист у довільній формі щодо не надання такого висновку з додаванням документів передбачених нижче. Якщо учасник не надає в тендерній пропозиції висновку з оцінки впливу на довкілля щодо сортування та збагачення корисних копалин, або його першої сторінки, він має зазначити в довідці таку інформацію: повне найменування виробника, його код ЄДРПОУ, номер висновку та дата його видачі, реєстраційний номер справи, опис планової діяльності для самостійної перевірки замовником наявності означеного висновку в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля http://eia.menr.gov.ua/. У разі якщо для виробника вугілля отримання висновку з оцінки впливу на довкілля щодо сортування та збагачення корисних копалин не передбачено чинним законодавством, учасник торгів повинен надати лист від такого виробника з обґрунтуванням не надання такого висновку, з посиланням на норми діючого законодавства, які чітко встановлюють його не надання, а також лист від підрозділів екології та природних ресурсів відповідної обласної державної адміністрації (за місцем знаходження виробника), що отримання висновку з оцінки впливу на довкілля щодо сортування та збагачення корисних копалин для такого виробника не передбачено чинним законодавством. На кам'яне вугілля, антрацит та продукти їх перероблення, що використовуються для побутових потреб поширюється стандарт ДСТУ 7146:2010 "ВУГІЛЛЯ КАМ’ЯНЕ ТА АНТРАЦИТ ДЛЯ ПОБУТОВИХ ПОТРЕБ. Технічні умови". Слід зазначити, що ДСТУ 7146:2010 "ВУГІЛЛЯ КАМ’ЯНЕ ТА АНТРАЦИТ ДЛЯ ПОБУТОВИХ ПОТРЕБ" НЕ передбачає наявності вищезазначених документів. Враховуючи викладене, наведені вище положення Документації суперечать вимогам чинного законодавства в цій частині. Встановивши наведені вище умови у Документації, Замовник порушив положення пункту 29 Особливостей. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації - виключити незакону вимогу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно з частиною першою статті 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» №2059-VIII від 23.05.2017 (далі – Закон №2059) для провадження планованої діяльності, визначеної частинами другою і третьою статті 3 Закону №2059, здійснення оцінки впливу на довкілля є обов’язковим. Керуючись частиною третьою статті 3 Закону №2059, така планова діяльність як «видобування корисних копалин, крім корисних копалин місцевого значення, які видобуваються землевласниками чи землекористувачами в межах наданих їм земельних ділянок з відповідним цільовим використанням; перероблення корисних копалин, у тому числі збагачення;» (абзац 2 та 3 підпункту 3 частини третьої статті 3 Закону №2059) підпадає під обов’язкову оцінку впливу на довкілля. Згідно з частиною шостою статті 3 Закону №2059 забороняється провадження господарської діяльності чи експлуатація об’єктів, інші втручання, якщо не забезпечено в повному обсязі додержання екологічних умов, передбачених у висновку з оцінки впливу на довкілля. Тобто, виробник вугілля, має отримати висновок з оцінки впливу на довкілля щодо діяльності з перероблення корисних копалин, у тому числі збагачення, і забезпечити його дотримання. Частиною другою статті 4 Закону №2059 «Повідомлення про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля, оголошення про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля, інформація про висновок з оцінки впливу на довкілля та рішення про провадження планованої діяльності (із зазначенням органу, номера та дати їх прийняття) оприлюднюються шляхом розміщення на офіційному веб-сайті в мережі Інтернет уповноваженого територіального органу, а у випадках, визначених частинами третьою і четвертою статті 5 цього Закону, - на офіційному веб-сайті уповноваженого центрального органу із зазначенням дати офіційного оприлюднення документа.». Виходячи з цієї норми закону та враховуючи статтю 9 Закону №2059, висновки з оцінки впливу на довкілля оприлюднюються в Єдиному реєстру з оцінки впливу на довкілля, який веде Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України за адресою в мережі інтернет http://eia.menr.gov.ua/uk/cases і є доступним для перегляду. Більш того, відсутність висновку з оцінки впливу на довкілля в учасника не буде вважатись невідповідністю, за умови надання листа у довільній формі та документів щодо не надання такого висновку, що в свою чергу є альтернативною умовою.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 19.03.2023 14:44