• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з утилізації медичних відходів категорії В

Завершена

666 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 4 000.00 UAH
Період оскарження: 15.02.2023 13:58 - 20.02.2023 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга на рішення Замовника

Номер: e7607ccbb7894653ae0f43d59021b14f
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-15-008224-a.a6
Назва: Скарга на рішення Замовника
Скарга:
Скарга на рішення Замовника Клінічна лікарня "Феофанія" Державного управління справами (надалі – «3амовник»), оголосило процедуру відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі ДК 021:2015 - 90520000-8 — 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. Протоколом № 6 від 28.03.2023 року було визначено в якості переможця торгів в закупівлі № UA-2023-02-15-00824-а Товариство з обмеженою відповідальністю «ОЛЕСТАС ЕКО» та намір укласти Договір з даним учасником. Ми, як Учасник закупівлі категорично не погоджуємось з таким рішенням про що зазначаємо у скарзі до АМКУ.
Дата розгляду скарги: 17.04.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 07.04.2023 16:05
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 19.04.2023 19:04
Автор: ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"", Олена Храпчук +380963618006 tenderecozahist@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Скарга на рішення Замовника

Номер: 414f5e56084a45bfb94a8baf4e4e6aa7
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-15-008224-a.c5
Назва: Скарга на рішення Замовника
Вимога:
Шановний Замовнику! Протоколом № 8 від 31.03.2023 року було визначено в якості переможця торгів в закупівлі № UA-2023-02-24-004104-a Товариство з обмеженою відповідальністю «ОЛЕСТАС ЕКО» та намір укласти Договір з даним учасником. Ми, як Учасник закупівлі категорично не погоджуємось з таким рішенням з наступних підстав. По-перше: Умовами тендерної документації вимагалось надати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію, підготовлену у відповідності з вимогами в Додатку 4 до тендерної документації; ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» було надано лише довідку № 15 від 30.03.2023 р. Таблиця відповідності технічним вимогам. Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі не було надано. По-друге: Вимагалось надати - інформацію про кінцевого(их) бенефеціарного(их) власника(ів) із зазначенням частки в статутному капіталі ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» було надано довідку за вих. № 4 від 30.03.2023 р. наступного змісту: «Наступним повідомляємо, що засновником та кінцевим бенефіциаром ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» є Чуприна Олександр Олександрович (українець, м. Черкаси, вул. Гоголя, 221, кв.174) з часткою в статутному капіталі 100 %. Відповідно до законодавства інформація про кінцевого бенефіциара власника повинна містити: прізвище, ім’я, по батькові, дата народження, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта), дані про наявність обмежень щодо представництва юридичної особи. Учасником ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» вже в друге не було виконано дану вимогу. Оскільки в складі тендерної пропозиції, за якою Ви визнали їх переможцем, взагалі вищевказана довідка була відсутня. Після терміну, який Ви надали на усунення учасником невідповідностей, надано довідка, яка взагалі не містить повної інформації, щодо кінцевого бенефіциара власника. Відповідно до п.40 постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи факт, що учасником ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не надано відповідну інформацію належним чином. Вимагаємо скасувати протокол № 8 від 31.03.2023 року, щодо визначено в якості переможця торгів в закупівлі № UA-2023-02-24-004104-a Товариство з обмеженою відповідальністю «ОЛЕСТАС ЕКО» та намір укласти Договір з даним учасником.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Учасником ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» у складі тендерної пропозиції були надані документи у відповідності до тендерної документації у повному обсязі. Підстави для задоволення Вашої вимоги відсутні.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

неправомірні дії Замовника

Номер: 017f4637c4c7435b945d3c273dc4c75d
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-15-008224-a.b4
Назва: неправомірні дії Замовника
Вимога:
Шановний Замовник! Протоколом № 8 від 31.03.2023 року було визначено в якості переможця торгів в закупівлі № UA-2023-02-24-004104-a Товариство з обмеженою відповідальністю «ОЛЕСТАС ЕКО» та намір укласти Договір з даним учасником. Ми, як Учасник закупівлі категорично не погоджуємось з таким рішенням з наступним підстав. По-перше: Довідки які складені безпосередньо переможцем не містять дати та вихідного номеру, які не дають змогу ідентифікувати актуальність запропонованої інформації. Відповідно до формальних помилок, перелік яких затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710, до яких відносяться: до п. 7) подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера (наприклад подано довідку в довільній формі без зазначення номеру, але є дата складання даного документу); У ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» відсутня дата складання довідок, що не може братися до уваги Замовником. Замовник повинен відхилити пропозиції на підставі допущених помилок. Відповідно до Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015 р. № 1000/5 (ДСТУ 4163-2003), а саме розділ 2. Бланки документів, п. 8 "...Спільні розпорядчі документи та листи оформлюються на чистих аркушах паперу із зазначенням найменувань установ на одному рівні, а назви виду документа - посередині. Ліворуч зазначається дата, праворуч - реєстраційний індекс (номер)... По-друге: Відповідно до умов тендерної документації Вами вимагалось надати: - довідка у довільній формі про відсутність/наявність статутних* обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції. Ви дали час на усунення недоліків ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО». Хоча попередньо, Вам було достатньо тих документі, які були надані учасником для визнання їх переможцем. ШАНОВНИЙ ЗАМОВНИКУ! Хочемо звернути Вашу увагу на наступне: - Учасником ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» надано довідку за вих. № 2 від 30.03.2023 р. про відсутність статутних обмежень щодо права уповноваженої особи ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції. - У складі тендерної пропозиції ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» надав копію СТАТУТУ, який затверджений протоколом загальних зборів засновників (учасників) ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОЛЕСТАС ЕКО» від 03 квітня 2018 року Протокол № 1. 17 червня 2018 року набув чинності новий Закон України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» № 2275-VIII (Закон), який замінить застарілі норми Закону «Про господарські товариства» 1991 року в частині регулювання товариств з обмеженою та додатковою відповідальністю (ТОВ та ТДВ). Як вбачається зі Статуту ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» у своїй господарській діяльності керується Законом України «Про господарські товариства». {Закон втратив чинність у частині, що стосується товариств з обмеженою відповідальністю та товариств з додатковою відповідальністю на підставі Закону № 2275-VIII від 06.02.2018}. Законодавством було встановлено строк до 17 червня 2019 року аби товариства мали можливість привести свої статути у відповідність до прийнятих змін та нововведень. Після настання вказаної дати, положення статуту, які не відповідатимуть законодавству, втратять свою чинність і не підлягатимуть застосуванню. Як вбачається зі СТАТУТУ ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», який зареєстрований 03 квітня 2018 року, він (статут) не приведений у відповідність до законодавства, а саме Закон України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», який набрав законної сили 17.06.2018 р. що регламентує діяльність ТОВ та ТДВ. Відповідно до даного закону ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» повинен був привести свій статут у відповідність до законодавства протягом 12 місяців, тобто до 17 червня 2019 року., що ним не було зроблено. Статут це не просто документ, який необхідний для створення та існування товариства, а це основний внутрішній акт, який регулює питання створення, діяльності та припинення товариств, визначає та захищає права й інтереси його учасників, забезпечує стабільну та ефективну роботу товариства. Замовником була виставлена вимога, щодо надання копій установчих документів Учасника-юридичної особи (статут повинен бути приведений у відповідність відповідно до Закону України «Про товариства з обмеженою відповідальністю» від 06.02.2018 р. № 2275-VIII) чи копія паспорта та довідки про присвоєння реєстраційного номеру облікової картки платника податків (ідентифікаційного номера) - для фізичних осіб; Хочемо звернути увагу, що Закон України «Про товариства з обмеженою відповідальністю» від 06.02.2018 № 2275-VIII набрав чинності 17.06.2018 р Отже, Статут ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» який не відповідає вимогам закону, є недійсним. Тому умови тендерної документації не виконані, довідка щодо обмежень до Статуту не має ніякої юридично сили. Отже, враховуючи вище викладені обставини, ВИМАГАЄМО скасувати протокол № 8 від 31.03.2023 року, щодо визначено в якості переможця торгів в закупівлі № UA-2023-02-24-004104-a Товариство з обмеженою відповідальністю «ОЛЕСТАС ЕКО» та намір укласти Договір з даним учасником.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Учасником ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» у складі тендерної пропозиції були надані документи у відповідності до тендерної документації у повному обсязі. Підстави для задоволення Вашої вимоги відсутні.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога про скасування рішення Замовника

Номер: 829492d43d17402fbb5a4a295c5c0baf
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-15-008224-a.a3
Назва: Вимога про скасування рішення Замовника
Вимога:
Шановний Замовник! Протоколом № 6 від 28.03.2023 року було визначено в якості переможця торгів в закупівлі № UA-2023-02-15-00824-а Товариство з обмеженою відповідальністю «ОЛЕСТАС ЕКО» та намір укласти Договір з даним учасником. Ми, як Учасник закупівлі категорично не погоджуємось з таким рішенням з наступних підстав. 1. Відповідно до п. 9 Розділу ІІІ Умов тендерної документації Учасник повинен надати довідку/лист у довільній формі, яка/який підтверджує, що учасник ознайомився з проектом договору та гарантує виконання свої зобов’язань за ним. У складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не надано довідку/лист у довільній формі, яка/який підтверджує, що учасник ознайомився з проектом договору та гарантує виконання свої зобов’язань за ним. 2. Відповідно до абз. 3 п. 5. Розділу ІІІ Умов тендерної документації Учасник повинен надати довідка у довільній формі про відсутність/наявність статутних* обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції. Учасником ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не було надано відповідної довідки у складі його тендерної пропозиції. 3. Відповідно до п. 11 Розділу ІІІ Умов тендерної документації вимагалось надання Учасником інформації про підтвердження застосування Учасником заходів із захисту довкілля (довідку/лист у довільній формі). Учасником ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не було надано відповідної довідки у складі його тендерної пропозиції; Відповідно до абз. 10 п. 12 Розділу ІІІ Умов тендерної документації - інформацію про кінцевого(их) бенефеціарного(их) власника(ів) із зазначенням частки в статутному капіталі. Учасником ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не було надано відповідної інформації у складі його тендерної пропозиції. 4. Відповідно до абз. 24 п. 12 Розділу ІІІ Умов тендерної документації Учасники у своїй діяльності повинні дотримуватись норм чинного законодавства України, зокрема: Закону України «Про санкції»; Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»; Постанови Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей, а також інших платежів з рахунків, відкритих в органах Казначейства»; Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»; Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р. №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації», Постанови Кабінету Міністрів України від 09 квітня 2022р. №426 «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації». Учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції лист-гарантію щодо дотримання у своїй діяльності положень вище наведених нормативно-правових актів з обов’язковим їх зазначенням. Учасником ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не було надано відповідну інформацію у складі тендерної пропозиції. 5. Відповідно до п. 7, розділу ІІІ Тендерної документації, Учасник у складі Пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довідці довільної форми щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю). У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» відповідна інформація відсутня. 6. Згідно з п. 9. Додатку № 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ УМОВАМ» Замовник вимагав довідку складену у довільній формі, яка підтверджує наявність в Учасника працівника(-ів) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання цього замовлення (в довідці вказується прізвище, ім’я та по батькові працівника, інформація про освіту, досвід роботи та посаду). ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» було надано довідку без вихідного номера та дати складання вказаної довідки щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Як вбачається із даної довідки, відсутня інформація про освіту. Зазначено лише (ступінь) освіти, щодо досвіду роботи також не зрозуміло який термін вони працюють не зазначено роки це чи місяці, та за відсутності терміну довідки не зрозуміло з якого періоду зроблений розрахунок щодо досвіду роботи. 7. Відповідно до пункту 4 Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, Пропозиції вважаються дійсними не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Тут, у значенні слова «пропозиції» це всі надані документи у складі пропозиції Учасників. ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» наданий Сертифікат відповідності UA.PN.191.0571-22 від 25.04.2022 із терміном дії до 24.04.2023. Кінцева дата подачі тендерних пропозицій 23.02.2023 р. Строк дії сертифікату до 25.04.2023 р. Тобто пропозиція учасника дійсна лише 61 календарний день. Пропозиції учасника повинні бути дійсними не менше 90 к.д. 8. Відповідно до Додатку № 4 Учасник повинен надати довідку у довільній формі про наявність матеріально-технічної бази з переліком обладнання (власного та/або орендованого), необхідного для виконання виду послуг відповідно предмету закупівлі. Надати копії підтверджуючих документів діючі на момент подання (сертифікат та декларація відповідності обладнання, що буде задіяне для знешкодження медичних відходів) виданих Учаснику. Документи, що підтверджують право володіння обладнанням (договір купівлі-продажу з усіма додатками та акт приймання-передачі або договір оренди у разі оренди). ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» у складі своєї тендерної пропозиції надало довідку про наявність матеріально-технічної бази, в якій зазначено теплогенератор модульний транспортабельний (утилізатор термічний) TM-T-300 “OVK”-K-300+0 Для підтвердження ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» надає Сертифікат відповідності UA.PN.191.0571-22 від 25.04.2022 дійсне до 24.04.2023, в даному Сертифікаті є посилання на протокол випробувань № 2022.191.04.25.01 від 25.04.2022 р., виданий ВЛ ТОВ «АКАДЕМТЕСТ» який є його невід’ємною частиною. Вказаний протокол учасником у складі тендерної пропозиції не був наданий. ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» було надано Декларацію про відповідність від 25.04.2023 р. 2023 р. Отже, для початку давайте розберемось, що ж таке декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства. У відповідності до законодавства України, це - документ, яким суб'єкт господарювання повідомляє представника відповідного дозвільного органу про відповідність своєї матеріально-технічної бази вимогам законодавства. Суб’єкт ведення господарської діяльності, тобто, це ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», здійснює роботи та використовує обладнання, машини і механізми підвищеної небезпеки. Бланк Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства затверджений постановою КМУ «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» і зазначений в Додатку 8. Є два способи подати відповідну Декларацію. Перший, найбільш оптимальний і найпростіший - через Портал електронних сервісів Мінекономіки, за відповідним посиланням https://my.gov.ua/info/service/5085/details. В такому випадку потрібно зареєструватись в персональному кабінеті, після цього можна буде подати Декларацію. Також в персональному кабінеті можна буде отримати і результат послуги. Другий спосіб - подати документи через Центр надання адміністративних послуг. В такому випадку Декларацію можна подати за місцезнаходженням суб’єкта господарювання, або за місцем проведення його діяльності. Жодного зі способів ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не було використано. Лише надано не зрозумілого листа із зазначенням нібито реєстрації декларації та перевірки її за мобільним телефоном. Відповідно Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці затверджена додатком № 8 до ПКМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 та повинна містити відмітку відповідного органу. В учасника дана вимога не виконана. У реєстрі декларацій відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки таке підприємство як ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» відсутнє. Отже ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєво для визначення результатів відкритих торгів. 9. Відповідно до Додатку № 4 Замовником вимагалося надати довідку про наявність власного або орендованого транспорту для перевезення медичних відходів з копіями підтверджуючих документів копію/ї техпаспорту/ів та копію/ї договору/ів оренди транспортного/их засобу/ів – у разі оренди. Конструкція транспортних засобів для перевезення відходів повинна забезпечувати їх ефективне завантаження та унеможливлювати висипання відходів (використання транспортних засобів типу-самоскид та інших транспортних засобів з відкритим кузовом для вивезення медичних відходів не допускається). Як вбачається із ліцензійного реєстру в учасника наявний 1 ліцензійний транспорт, який зазначався в довідці щодо наявності спецтранспорту для забезпечення перевезення небезпечних відходів. А саме: Номер: CA7811BE Перевізник: ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" Статус: Роздрукована Дата видання: 08.03.2017 Строк дії: не вказаний Тип: Фургон Марка: MERCEDES-BENZ Модель: SPRINTER VIN Номер: WDB9066351S539349. Зауважимо, що вантажний автомобіль IVECO DALLY - державний номер СА 4915 ІО, не має ліцензії на перевезення небезпечних відходів, а учасник зазначає його як спеціалізований транспортний засіб. Відповідно до розділу ІІІ тендерної документації Учасник підтверджує у складі пропозиції усвідомлення, що за підроблення документів тендерної пропозиції учасник торгів несе кримінальну відповідальність згідно зі статтею 358 Кримінального кодексу України. 10. Відповідно до Додатку № 4 Учасник повинен надати для збирання медичних відходів категорії «В», Учасник надає Замовнику сертифіковану пакувальну тару, а саме: - спеціальні міцні, непроникні пластикові одноразові пакети/мішки товщиною не менше 100 мкм та розмірами не менше 60х100 см. Надати гарантійний лист про забезпечення Замовника пакувальною тарою в кількості не менше 1500 шт. На підтвердження наявності пакувальних матеріалів на момент подання пропозиції Учасником подаються наступні документи: видаткова накладна, сертифікат відповідності (виданий та зареєстрований органом з оцінки відповідності) на мішок/пакет, товщиною не менше 100 мкм та розмірами не менше 60х100 см для збирання медичних відходів категорії «В», декларація про відповідність - об’єкт якої відповідає Наказу МОЗ України від 08.06.2015 № 325 та постанові КМУ від 24.12.2004 № 289. Як вбачається із видаткової накладної № 20 від 16.01.2023 р. про отримання даних пакетів, наданої учасником ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», на ній відсутній підпис та печатка. Також підстава придбання ОСНОВНОЙ ДОГОВОР . Також прошу звернути увагу, ЩО СЕРТИФІКАТ ВІДПОВІДНОСТІ НАДАНИЙ ТОВ «ОС «ЄВРОСТАНДАРТ», не виробником тари, а саме ТОВ «ОС «ЄВРОСТАНДАРТ» який видав усі необхідні сертифікати учаснику ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО». Також, у цьому сертифікаті є посилання на протокол випробувань № 3 від 17.01.2023 р., виданого ВЛ ТОВ «Випробувальна лабораторія «Харпластмас». Даний протокол відсутній, хоча він є невід’ємною частиною Сертифікату який був наданий ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО». Також просимо звернути увагу на той факт, що ТОВ «ОС «ЄВРОСТАНДАРТ» яке видає Сертифікати, відсутнє в переліку призначених органів з оцінки відповідності. Хочемо звернути увагу на те, що надані ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» сертифікати мають ознаки підробки! Також підприємство ТОВ «ОС «ЄВРОСТАНДАРТ» , яке сертифікує усі необхідні документи учаснику ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» фігурує в кримінальних провадженнях, щодо ознак фіктивності документів, які надаються саме цією компанією. Отже, для правильного оформлення тендерної пропозиції учасник вивчає всі інструкції, форми, терміни та специфікації, наведені у тендерній документації. Неспроможність подати всю інформацію, що потребує тендерна документація, або подання пропозиції, яка не відповідає встановленим вимогам, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення тендерної пропозиції. Учасник підтверджує у складі пропозиції усвідомлення, що за підроблення документів тендерної пропозиції учасник торгів несе кримінальну відповідальність згідно зі статтею 358 Кримінального кодексу України. Замовник відхиляє Пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо: 1) учасник процедури закупівлі: - зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим частини п’ятнадцятої статті 29 Закону; 2) тендерна пропозиція: - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; - не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Отже, Учасником ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не були виконані всі вимоги, які зазначені безпосередньо умовами тендерної документації та нормами чинного законодавства України. Вимагаємо скасувати протокол № 6 від 28.03.2023 року щодо визначення переможця торгів в закупівлі № UA-2023-02-15-00824-а Товариство з обмеженою відповідальністю «ОЛЕСТАС ЕКО» та намір укласти Договір з даним учасником. У ВИПАДКУ НЕ ЗАДОВОЛЕННЯ НАШОЇ ВИМОГИ МИ БУДЕМО ЗМУШЕНІ ЗВЕРНУТИСЬ ДО АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТУ УКРАЇНИ.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику, Ваша вимога розглянута та буде взята до уваги
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Відхилено

СКАРГА на рішення Замовника

Номер: c19b51ea7dfe4e30931b3994edf9cdb9
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-15-008224-a.c2
Назва: СКАРГА на рішення Замовника
Скарга:
СКАРГА на рішення Замовника Клінічна лікарня «Феофанія» (надалi – «3амовник»), оголосило процедуру вiдкритих торгiв з особливостями за предметом закупівлі «Послуги з утилізації медичних відходів категорії В» UA-2023-02-15-008224-a. Товариство з обмеженою відповідальністю «Еко Захист-Україна» (надалі – «Скаржник») виявило бажання взяти участь у відповідній закупівлі та подало тендерну пропозицію згідно тендерної документації Замовника. В даній закупівлі взяли участь наступні учасники: ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"" - 526 140,00 з ПДВ ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ"- 532 800,00 з ПДВ ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" - 556 110,00 з ПДВ ТОВ "ЕКОВДМ"-599 400,00 з ПДВ Пропозиція ТОВ «Еко Захист-Україна» найбільш економічно вигідні і ми стали на оцінку пропозицій. Замовник 24.02.2023 року надав час на усунення недоліків до 25.02.2023 р. за наступними критеріями Шановний Учаснику, в тендерній пропозиції відсутні наступні документи; - сертифікат та декларація відповідності на Прес гідравлічний пакетувальний, вертикальний БА 3121-01 - сертифікат та декларація відповідності на Подрібнювач пластмас роторний Р-456 - сертифікат та декларація відповідності на Прес - сертифікат та декларація відповідності на мийна машина ПММ2 - сертифікат та декларація відповідності на мийно-сушильна машина МСО-10-ЕУХЛ-4 - сертифікат та декларація відповідності на Вилковий навантажувач YALE GDP15AK, C812R05462L - договір купівлі-продажу з усіма додатками та акт приймання-передачі на Вилковий навантажувач YALE GDP15AK, C812R05462L - копію Ліцензії або копію витягу з ліцензії Державної служби України з безпеки на транспорті, на перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів, діючу на момент розкриття тендерних пропозицій - підтвердження повноважень посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів Пропозиції - Надати копії підтверджуючих документів про право власності, а у разі оренди надати копію діючого договору оренди, предметом якого є використання об’єкту з метою поводження з небезпечними відходами (зберігання, знешкодження, утилізація, тощо). Доводимо до вашого відома, що завантажений Вами в систему 23 лютого 2023 14:43 Договір оренди нерухомого майна, що належить до державної №2128 від 11 березня 2019 року не передбачає зберігання, знешкодження, утилізацію небезпечних відходів. 25.02.2023 р. нами було надано Лист-пояснення за вих. № 25/02/01 На вимогу Замовника про усунення порушень, а саме, відсутності у складі пропозиції наступних документів: - сертифікат та декларація відповідності на Прес гідравлічний пакетувальний, вертикальний БА 3121-01 - сертифікат та декларація відповідності на Подрібнювач пластмас роторний Р-456 - сертифікат та декларація відповідності на Прес - сертифікат та декларація відповідності на мийна машина ПММ2 - сертифікат та декларація відповідності на мийно-сушильна машина МСО-10-ЕУХЛ-4 пояснюємо наступне: Вище перелічене обладнання використовується Учасником, як допоміжне і не є основним для знешкодження медичних відходів. В свою чергу Замовник вимагав (пункт Технічні вимоги, Додатку 4) наступне: - довідку у довільній формі про наявність матеріально-технічної бази з переліком обладнання (власного та/або орендованого), необхідного для виконання виду послуг відповідно предмету закупівлі. Надати копії підтверджуючих документів діючі на момент подання (сертифікат та декларація відповідності обладнання, що буде задіяне для знешкодження медичних відходів) виданих Учаснику. Документи, що підтверджують право володіння обладнанням (договір купівлі-продажу з усіма додатками та акт приймання-передачі або договір оренди у разі оренди). Обладнанням Учасника, що буде задіяне для знешкодження медичних відходів, є сертифікований утилізатор УТ500, на яке, у складі пропозиції Учасника, були надані всі необхідні документи. Також, відповідно до с. 1, розділу І ЗУ «Про відходи»: «поводження з відходами - дії, спрямовані на запобігання утворенню відходів, їх збирання, перевезення, сортування, зберігання, оброблення, перероблення, утилізацію, видалення, знешкодження і захоронення, включаючи контроль за цими операціями та нагляд за місцями видалення», «операції поводження з відходами - збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізація, видалення, знешкодження і захоронення відходів» та «оброблення (перероблення) відходів - здійснення будь-яких технологічних операцій, пов'язаних із зміною фізичних, хімічних чи біологічних властивостей відходів, з метою підготовки їх до екологічно безпечного зберігання, перевезення, утилізації чи видалення». Операція оброблення по поводженню з відходами Учасником проводиться за допомогою Утилізатора УТ500. Оскільки, 01.01.2018 втратив чинність Декрет Кабінету Міністрів України від 10.05.1993 № 46-93 “Про стандартизацію і сертифікацію”, який визначав правові та економічні основи державної системи сертифікації на території України, і відповідно до цього припинила своє існування державна система сертифікації, немає чіткого переліку щодо сертифікації конкретного обладнання та інших товарів і послуг. Законодавчими актами України передбачені лише добровільна оцінка відповідності та сертифікації обладнання. Відповідно переліку видів робіт підвищеної небезпеки додатку 2 до порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (затверджених постановою постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107), до видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі дозволу відноситься, зокрема Виробництво (виготовлення), використання, переробка, зберігання, транспортування, застосування, утилізація та знешкодження вибухопожежонебезпечних і небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин, маса яких дорівнює або перевищує значення нормативів порогових мас, що визначені постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 р. № 956 “Про ідентифікацію та декларування безпеки об’єктів підвищеної небезпеки” (Офіційний вісник України, 2002 р., № 29, ст. 1357). Враховуючи, що підприємство відноситься до об’єктів підвищеної небезпеки отримувати декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці № 791 від 12.11.2020 р., що відповідає вимогам чинного законодавства, а саме – Постанові Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р № 1107 – не передбачено. Також своє відображення, щодо відсутності декларації матеріально технічної бази зазначено п. 21. Постанові Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р № 1107 Виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у групі Б переліку видів робіт підвищеної небезпеки (додаток 2), експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, зазначених у групі Б переліку, машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77, здійснюються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці за формою згідно з додатком 8. Види робіт групи Б в підприємства відсутні. На вимогу Замовника про усунення порушень, а саме, відсутності у складі пропозиції наступних документів: - сертифікат та декларація відповідності на Вилковий навантажувач YALE GDP15AK, C812R05462L - договір купівлі-продажу з усіма додатками та акт приймання-передачі на Вилковий навантажувач YALE GDP15AK, C812R05462L пояснюємо, що сертифікат та декларація на Вилковий навантажувач YALE GDP15AK, C812R05462L наявна на стор. 5-8 у файлі «11-5_тп_вилнавант.pdf», що був наданий у складі нашої тендерної пропозиції та додається повторно. Також, відповідно ч. 2, ст. 9 ЗУ України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» №996 від 16.07.1999 р. підтвердженням придбання у власність основних засобів від Продавця Покупцем є Видаткова накладна. Акт приймання-передачі, що вимагається Замовником, складається лише у випадку оперативної оренди основних засобів. А Вилковий навантажувач YALE GDP15AK, C812R05462L є власним засобом, тому наявності акту прийому-передачі до вказаного обладнання НЕ ПОТРЕБУЄ. Відповідно до пункту Технічні вимоги, Додатку 4 тендерної документації Замовника (файл ТД.docx), ви, як Замовник, вимагали: «- копію Ліцензії або копію витягу з ліцензії Державної служби України з безпеки на транспорті, на перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів, діючу на момент розкриття тендерних пропозицій;» Для підтвердження цієї вимоги Замовника нами, як Учасником що є юридичною особою, у складі своєї тендерної пропозиції були надані наступні документи: - Копію Ліцензії Державної інспекції України з безпеки на наземному транспорті № 53 від 28.01.2014 р., де зазначено, що строк дії даної ліцензії НЕОБМЕЖЕНИЙ (файл «10-1_перевізник якунін-2023-погоджено.pdf», стор. 5) Також, доводимо до відома Замовника що, Згідно п. 6 ст. 21 Перехідних положень Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензії, які були чинними на день набрання чинності цим законом та мали обмежений термін дії Є БЕЗСТРОКОВИМИ. Відповідно до підпунктів 5, пункту 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Замовника (файл ТД.docx), ви, як Замовник, вимагали: «5) копію або оригінал документу, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання документів тендерної пропозиції та договору за результатами торгів (для учасників-юридичних осіб): - у разі підписання керівником організації-учасника - протокол зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління тощо або наказ про призначення керівника або виписка (витяг) із зазначених документів; - у разі підписання іншою особою - доручення (довіреність) керівника учасника та документальне підтвердження статусу та повноважень особи, яка видала доручення (довіреність), щодо видачі доручення (довіреності)) (протокол зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління тощо або наказ про призначення керівника або виписка (витяг) із зазначених документів); - довідка у довільній формі про відсутність/наявність статутних* обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції; *При наявності обмежень у Статуті органів управління учасника (господарського товариства) на укладання договорів, відповідно до Господарського кодексу України, обов’язково надається рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства, яке дає право підписання договору на суму наданої пропозиції, завірене належним чином. 6) для учасників-фізичних осіб, у т.ч. фізичних осіб-підприємців, - у разі підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю уповноваженою особою учасника, у складі тендерної пропозиції надається доручення (довіреність) учасника;». Для підтвердження цієї вимоги Замовника нами, як Учасником що є юридичною особою, у складі своєї тендерної пропозиції були надані наступні документи: - копія протоколу № 1 загальних зборів учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «Еко Захист-Україна» від 06.05.2021 р., де другим питанням порядку денного зазначено рішення, зокрема, про призначення (обрання) директором Товариства Ковбеля Леоніда Сергійовича; - копія Наказу (розпорядження) про переведення працівників на іншу роботу №5 від 06.05.2021 р. по підприємству, в якому зазначено рішення про переведення Ковбеля Леоніда Сергійовича із посади директора з зовнішнє-економічної діяльності на посаду директора на постійній основі (файл «05_повноваження керівника.PDF»); - Довідка про повноваження №23/02/04 від 23.02.2023 р., де зазначено, що жодних обмежень, згідно статуту та інших установчих документів Учасника, щодо вчинення правочину та права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції НЕ ІСНУЄ (файл 06_довідка повноваження.pdf). Твердження Замовника щодо відсутності у складі нашої тендерної пропозиції «- підтвердження повноважень посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів Пропозиції», вважаємо безпідставним. Також для впевненості Замовника щодо повноважень директора ТОВ «Еко Захист-Україна», додатково додаємо до складу пропозиції копію протоколу загальних зборів засновників (учасників) Товариства з обмеженою відповідальністю «Еко Захист-Україна» №2 від 24.02.2023 р. про схвалення вчинення правочину, а саме підписання договору з КЛ «Феофанія» Державного управління справами (код ЄДРПОУ 05415792) підписантом директором товариства з обмеженою відповідальністю "ЕКО ЗАХИСТ - УКРАЇНА" Ковбелєм Леонідом Сергійовичем. На вимогу Замовника про усунення порушень, а саме, - Надати копії підтверджуючих документів про право власності, а у разі оренди надати копію діючого договору оренди, предметом якого є використання об’єкту з метою поводження з небезпечними відходами (зберігання, знешкодження, утилізація, тощо). Доводимо до вашого відома, що завантажений Вами в систему 23 лютого 2023 14:43 Договір оренди нерухомого майна, що належить до державної №2128 від 11 березня 2019 року не передбачає зберігання, знешкодження, утилізацію небезпечних відходів, повідомляємо наступне: Договір оренди нерухомого майна, що належить до державної №2128 від 11 березня 2019 року передбачає та дає право використовувати орендоване майно для ведення господарської діяльності. Відповідно до витягу з ЄДР зазначена така інформація щодо видів діяльності підприємства, зокрема: 38.12 Збирання небезпечних відходів (основний) 38.22 Оброблення та видалення небезпечних відходів 39.00 Інша діяльність щодо поводження з відходами Отже, відповідно до вищезазначеного, Учасник, має повне право проводити свою господарську діяльність, а саме: зберігання, знешкодження, утилізацію небезпечних відходів, що й вимагалося Замовником. Також додаємо копії наступних документів, що підтверджують право Учасника використання об’єкту за адресою м. Житомир, вул. Слобідська, 35 з метою поводження з небезпечними відходами (зберігання, знешкодження, утилізація, тощо): - Лист Управління Держпраці у Житомирській області №4810 від 10.11.2017 р. - Лист Управління Держпраці у Житомирській області №3902 від 11.09.2018 р. - Висновок експертизи повноти дослідження ступеня небезпеки та оцінки рівня ризику (позитивний) № 03.08Д-Ж від 21 серпня 2018 р. Відповідно яких були отримані дозвільні документи на ведення господарської діяльності щодо поводження з небезпечними відходами на орендованій площі за адресою м. Житомир, Слобідська, 35. Вважаємо що, надана нами інформація та документи є вичерпними і повністю відповідають вимогам Замовника. Відповідно до Протоколу № 3 від 01.03.2023 року замовником було визначено нас переможцем, ніяких додаткових документів та/або пояснень Замовником від нас не вимагалось. 01.03.2023 року Учасником ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» було подано вимогу, щодо дискваліфікації нашої пропозиції, та скасувати протокол № 3 від 01.03.2023
Дата розгляду скарги: 16.03.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 08.03.2023 16:58
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 21.03.2023 09:52
Автор: ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"", Олена Храпчук +380963618006 tenderecozahist@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Скарга на рішення замовника

Номер: dd92a2a76c7546ecbc56a536e80aa5ad
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-15-008224-a.b1
Назва: Скарга на рішення замовника
Вимога:
Шановний Замовник! Протоколом № 3 від 01.03.2023 р. було визначено в якості переможця торгів в закупівлі UA-2023-02-15-008224-a "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"". Ми, як Учасник закупівлі категорично не погоджуємось з таким рішенням з наступним підстав: Так, у Додатку 4 до тендерної документації «Технічні вимоги» було вказано: «Відходи, що утворились, повинні бути вивезені та утилізовані у відповідності з вимогами діючого законодавства України спеціалізованою організацією, яка має відповідні документи для роботи з небезпечними відходами, а саме: позитивний висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на технологічний регламент з високотемпературного термічного оброблення та знешкодження небезпечних відходів. Учасником закупівлі - Товариством з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна" в складі пропозиції було надано: Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи №12.2-18-2/20102 від 03.09.2020 року на технологічний регламент «Вилучення з обігу неякісної та небезпечної продукції», - який не містить інформації про поводження з небезпечними відходами та не відповідає технічним вимогам до предмета закупівлі, вказаним в тендерній документації. Крім цього, вказаний висновок містить посилання на: Протокол експертизи №10607 від 20 серпня 2020 року, який є його невід’ємною частиною Вказаний Протокол учасником ТОВ "Еко Захист-Україна" у складі пропощиції наданий не був. Наданий ТОВ "Еко Захист-Україна" висновок санітарно-епідеміологічної експертизи №12.2-18-2/20102 від 03.09.2020 року на технологічний регламент «Вилучення з обігу неякісної та небезпечної продукції» не відповідає технічним вимогам до предмета закупівлі, вказаним в тендерній документації 2 В Додатку 4 до тендерної документації «Технічні вимоги» було вказано: «Відходи, що утворились, повинні бути вивезені та утилізовані у відповідності з вимогами діючого законодавства України спеціалізованою організацією, яка має відповідні документи для роботи з небезпечними відходами, а саме: На підтвердження наявності пакувальних матеріалів на момент подання пропозиції Учасником подаються наступні документи: видаткова накладна, сертифікат відповідності (виданий та зареєстрований органом з оцінки відповідності) на мішок/пакет, товщиною не менше 100 мкм та розмірами не менше 60х100 см для збирання медичних відходів категорії «В», декларація про відповідність - об’єкт якої відповідає Наказу МОЗ України від 08.06.2015 № 325 та постанові КМУ від 24.12.2004 № 289. Учасником ТОВ "Еко Захист-Україна" у складі пропозиції не було надано: сертифікат відповідності (виданий та зареєстрований органом з оцінки відповідності) на мішок/пакет, товщиною не менше 100 мкм та розмірами не менше 60х100 см для збирання медичних відходів категорії «В», декларація про відповідність - об’єкт якої відповідає Наказу МОЗ України від 08.06.2015 № 325 та постанові КМУ від 24.12.2004 № 289. Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна" в складі пропозиції надало лише: Сертифікат якості, виданий ПП «Екосінтезполімер» на « Мішки поліетиленові 600*1000*130мкр» та Сертифікат якості, виданий ПП «Екосінтезполімер» на « Мішки поліетиленові 600*1000*100мкр» Надання саме сертифікатів якості не вимагались тендреною докуемнтацією. Натомість вимагалось надання сертифікатів відповідності. Крмі цього, ПП «Екосінтезполімер» не є органом з оцінки відповідності. Хочемо звернути увагу на те, що надані ТОВ "Еко Захист-Україна" сертифікати мають ознаки підробки. Це очевидно, якщо детально вивчити інформацію, яка вказана в таблицях наданих сертифікатів. Так, у другому рядку колонки «Норми по ТУ» вказано Ширину виробу в мм – 500±10%. Це означає, що можливе відхилення від нормативу вказаного в Технічних Умовах (ТУ) виробника – ПП «Екосінтезполімер» становить ± 10% від вихідної ширини 500 мм. Це в свою чергу становить або 550 мм, або 450 мм, але в жодному разі не 600 мм. Мішок, для якого згідно ТУ встановлена похибка по максимальній ширині 550 мм, не може бути шириною 600 мм, як це подає учасник ТОВ "Еко Захист-Україна". Враховуючи вищенаведене, вимагаємо усунути порушення ЗУ «Про публічні закупівлі» та скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі UA-2023-02-15-008224-a ТОВ "Еко Захист-Україна".
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику, Ваша вимога розглянута та буде взята до уваги.
Статус вимоги: Задоволено