-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Торги не відбулися
294 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 30.00 UAH
мін. крок: 0% або 30.00 UAH
Період оскарження:
15.02.2023 12:11 - 20.02.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішення Замовника закупівлі UA-2023-02-15-006088-a про визнання ТОВ НВК "УКРЕКОПРОМ" переможцем
Номер:
eeb4bd814e8a4d7da3a9cf141b128866
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-15-006088-a.c7
Назва:
Скарга на рішення Замовника закупівлі UA-2023-02-15-006088-a про визнання ТОВ НВК "УКРЕКОПРОМ" переможцем
Скарга:
У тендерній документації закупівлі Замовник в інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі (Додаток № 3 до тендерної документації) та Додатку №1 вимагає від Учасників:
- договір обов’язкового страхування відповідальності суб’єкта перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів (особливо небезпечних медичних відходів категорій «В» та «С»);
- Декларацію про відповідність паковання Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання;
- чинний Дозвіл на експлуатацію утилізаційного обладнання виданий ДСУ з питань праці (або іншого державного органу уповноваженого видавати такі дозволи);
- у зв'язку з важкодоступністю під'їзду до об’єкта/місця тимчасового зберігання медичних відходів з метою їх збирання необхідно надавати вантажний спеціалізований автомобіль, дозволена максимальна маса якого не більше 3500 кг та свідоцтво про реєстрацію транспортного (-их) засобу (-ів).
Учасник закупівлі ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ у своїй тендерній пропозиції, виконуючи вимоги замовника, завантажив:
- Генеральний договір страхування (файл генеральний договір обов'язкового страхування перевезення небезпечних вантажів 24.05.2022.pdf), де ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ є Страхувальником;
- Декларацію про відповідність №0719/05-01 від ТОВ ЛІЗОФОРМ МЕДІКАЛ (файл декларація про відповідність (мішки з плівки).pdf);
- Лист-пояснення Щодо дозволу на експлуатаційне обладнання (файл лист-пояснення щодо дозволу на експлуатаційне обладнання.pdf), де, посилаючись на постанову Кабінету Міністрів України №1107 від 26 жовтня 2011 року, ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ доводив Замовнику, що обладнання Учасника не підпадає під категорію підвищеної небезпеки;
- Висновок №7-03/12-18484/10-16 від 08.08.2016 державної екологічної експертизи по матеріалам оцінки впливу на навколишнє середовище щодо планової діяльності ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ у сфері поводження з небезпечними відходами (файл висновки сес+екологічна експертиза.pdf);
- Довідку щодо незалучення субпідрядника (довідка щодо незалучення субпідрядника.pdf);
- Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (файл 27.17 ЗИЛ.pdf), де вказана повна маса автомобіля 6950 кг;
- Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника (довідка про наявність матбази.pdf), де вказаний спеціалізований вантажний самоскид ЗИЛ 5301, реєстраційний номер ВН1604НВ як власний;
- Довідку щодо погодження з технічними вимогами (довідка щодо погодження з тех вимогами.pdf), де погоджується з технічними, кількісними та якісними вимогами замовника;
- Лист-підтвердження щодо відповідності кваліфікаційним критеріям (лист-підтвердження щодо відповідності кваліфікаційним критеріям.pdf), де підтверджує відповідність кваліфікаційним вимогам, встановленим у Додатку №1 до Тендерної документації;
- Лист-погодження з тех вимогами (довідка щодо погодження з тех вимогами.pdf);
- Лист-погодження з інформацією про тех вимоги (файл лист-погодження з тех вимогами.pdf), де погоджується із інформацією про характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі викладена (Додатку №3);
- Технічні вимоги до Лоту №1 (тех вимоги лот 1.pdf), де підтвердив своїм підписом відповідність усім вимогам Замовника;
- Гарантійний лист щодо вивезення (гарантійний лист щодо вивезення.pdf), де підтвердив та гарантував, що вивезення відходів проводиться виключно за графіком, який розробляється відповідальною особою, погоджується із перевізником та суб’єктом господарювання, якому передаються відходи, і затверджується керівником закладу.
ПОРУШЕННЯ ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ СТРАХОВОГО ЗАКОНОДАВСТВА
Відповідно до частин 3, 4 пункту 10 Порядку і правил проведення обов’язкового страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів, затвердженою Постановою КМУ від 01.06.2002 №733, перевізник небезпечного вантажу (небезпечних клінічних відходів) зобов’язаний укласти договір страхування, виходячи з обсягу небезпечного вантажу, а у разі, коли перевізник виконує функції відправника та/або одержувача - він повинен застрахувати свою відповідальність у повному обсязі (повинен зазначити про виконання цієї функції у договорі обов’язкового страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів - в графі перевізник та в графі отримувач також). ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ по відношенню до небезпечних відходів, визначених у Генеральному договорі страхування, виступає лише відправником (п. 5.2 Генерального договору з Додатком 1 до нього), діяльність якого пов’язана з перевезенням небезпечних відходів, включає: підготовку для відправлення небезпечних відходів і тари (перевірку необхідних документів, перевірку запакованих небезпечних відходів на факт унеможливлення розсипання тощо) та навантаження і перевезення до матеріально-технічної бази отримувача.
Отже, Генеральний договір, наданий ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ (який є безпосереднім надавачем послуг з перевезення небезпечних відходів згідно Довідки щодо незалучення субпідрядника), у складі тендерної пропозиції, не забезпечує страхування відповідальності учасника у повному обсязі. Згідно Листів-підтверджень та гарантійного листа щодо вивезення ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ погодився з усіма якісними, технічними, кількісними характеристиками та підтвердив відповідність кваліфікаційним вимогам Замовника. На підставі абзацу другого частини п’ятнадцятої статті 29 Закону України Про публічні закупівлі ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ надав у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів (у Довідці щодо незалучення субпідрядника вказав: не планує залучати іншого суб’єкта господарювання), що суперечить Генеральному договору обов’язкового страхування перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків при перевезенні небезпечних вантажів (де вказав себе виключно відправником, а у графах перевізник та отримувач - інформація відсутня).
ПОРУШЕННЯ ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ при наданні замовнику Декларації про відповідність паковання Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання..
Згідно Наказу ДЕРЖАВНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ТЕХНІЧНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ТА СПОЖИВЧОЇ ПОЛІТИКИ №289 від 24.12.2004 Про затвердження Технічного регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання, а саме Додатку 2 до пункту 7.1.1 Технічного регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання Декларація про відповідність як документ містить визначену форму (бланк).
Декларацію про відповідність №0719/05-01 від ТОВ ЛІЗОФОРМ МЕДІКАЛ, яку надав замовнику ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ не має текст "...та підлягають підтвердженню відповідності згідно з модулем Aa чи F розділу 7 зазначеного Технічного регламенту.". Окрім того у Декларації присутня дата терміну дії до (у визначеному бланку Декларації присутня дата підписання, термін дії відсутній).
Стаття 358 Кримінального кодексу України визначає пунктом 2 "складання чи видача працівником юридичної особи будь-якої форми власності, який не є службовою особою, приватним підприємцем, аудитором, експертом, оцінювачем, адвокатом або іншою особою, яка здійснює професійну діяльність, пов'язану з наданням публічних послуг, завідомо підроблених офіційних документів, які посвідчують певні факти, що мають юридичне значення або надають певні права чи звільняють від обов'язків, підроблення з метою використання або збуту посвідчень, інших офіційних документів, СКЛАДЕНІ У ВИЗНАЧЕНІЙ ЗАКОНОМ ФОРМІ ТА МІСТЯТЬ ПЕРЕДБАЧЕНІ ЗАКОНОМ РЕКВІЗИТИ, виготовлення підроблених офіційних печаток, штампів чи бланків з метою їх збуту або їх збут чи збут завідомо підроблених офіційних документів, у тому числі особистих документів особи.
Під офіційним документом у цій статті та статтях 357 і 366 цього Кодексу слід розуміти документи, що містять зафіксовану на будь-яких матеріальних носіях інформацію (в даному випадку інформація завантажена в електронну систему торгів), яка підтверджує чи посвідчує певні події, явища або факти, які спричинили чи здатні спричинити наслідки правового характеру, чи може бути використана як документи - докази у правозастосовчій діяльності, що складаються, видаються чи посвідчуються повноважними (компетентними) особами органів державної влади, місцевого самоврядування, об'єднань громадян, юридичних осіб незалежно від форми власності та організаційно-правової форми, а також окремими громадянами, у тому числі самозайнятими особами, яким законом надано право у зв'язку з їх професійною чи службовою діяльністю складати, видавати чи посвідчувати певні види документів, що складені з дотриманням визначених законом форм та містять передбачені законом реквізити.
ПОРУШЕННЯ ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ щодо ненадання Дозволу на експлуатацію утилізаційного обладнання виданий ДСУ з питань праці (або іншого державного органу уповноваженого видавати такі дозволи).
Учасник закупівлі ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ у своїй тендерній пропозиції не завантажив Дозвіл на експлуатацію утилізаційного обладнання виданий ДСУ з питань праці (або іншого державного органу уповноваженого видавати такі дозволи).
Поряд з іншими документами в своїй тендерній пропозиції ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ, виконуючи вимогу Замовника щодо надання інформації щодо відповідності об’єкту поводження з відходами вимогам діючого санітарного законодавства України (надати копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи), інформації щодо відповідності технологічного регламенту утилізації (знешкодження) небезпечних відходів вимогам діючого санітарного законодавства України (надати копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи), інформації щодо відповідності технології оброблення відходів полімерних матеріалів (контейнерів, упаковок) вимогам діючого санітарного законодавства України (надати копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи), інформації щодо відповідності матеріалів обґрунтування розміру санітарно-захисної зони об’єкту поводження з небезпечними відходами вимогам діючого санітарного законодавства України (надати копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи), завантажив документ Висновок №7-03/12-18484/10-16 від 08.08.2016 державної екологічної експертизи по матеріалам оцінки впливу на навколишнє середовище щодо планової діяльності ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ у сфері поводження з небезпечними відходами (файл висновки сес+екологічна експертиза.pdf), де в пункті 43 чітко вказано факт отримання відповідного Дозволу (Копія дозволу від 10 серпня 2015 року №266.15.51 виданий ТУ Держгірпромнагляду в Одеській області).
Отже, ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ має такий Дозвіл з 2015 року, про що не надав інформації Замовнику, та навпаки, доводив факт того, що його обладнання не підпадає під категорію обладнання підвищеної небезпеки в Листі-пояснення Щодо дозволу на експлуатаційне обладнання, посилаючись на постанову Кабінету Міністрів України №1107 від 26 жовтня 2011 року. Таким чином ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ доводив Замовнику, що обладнання Учасника не підпадає під категорію підвищеної небезпеки і саме тому надав Замовнику інший документ. Але вказаний учасник надав Замовнику неправдиву інформацію, виправдовуючись.
ПОРУШЕННЯ ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ щодо надання спеціалізованого транспортного засобу з максимальним навантаженням не більше 3500 кг.
Учасник закупівлі ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ у своїй тендерній пропозиції, виконуючи вимогу замовника, надав Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (файл 27.17 ЗИЛ.pdf), де вказана повна маса автомобіля 6950 кг, який залучатиме для перевезення медичних відходів замовника згідно Довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника, Довідки щодо незалучення субпідрядника, Гарантійний лист щодо вивезення, Технічних вимог до Лоту №1, Листа-погодження з інформацією про тех вимоги, Довідки щодо погодження з технічними вимогами, Листа-підтвердження щодо відповідності кваліфікаційним критеріям.
Жодної додаткової інформації Учасник закупівлі ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ щодо залучення іншого автомобільного транспорту для перевезення медичних відходів, згідно умов закупівлі, не надав. Як і не надав пояснень, чому надав Замовнику неправдиву інформацію: в ряді документів підтвердив та гарантував замовнику перевезення вантажним спеціалізованим автомобілем, дозволена максимальна маса якого не більше 3500 кг та, одночасно, залучив транспорт, який не відповідає вимозі Замовника.
Таким чином, Учасник процедури закупівлі згідно п. 3 Відхилення тендерних пропозицій Оцінки тендерної пропозиції Тендерної документації:
1. Зазначив у тендерній пропозиції неправдиву інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів.
2. Не надав забезпечення тендерної пропозиції та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції.
Вказані вище порушення є прямими, та, на думку ТОВ ЕКО НОВА, суттєвими для неприйняття пропозиції ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ замовником.
Але, окрім того, уповноважена особа Замовника в повному переліку невідповідностей у Вимозі про усунення порушення, які повинен виправити Учасник ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ впродовж 24 годин, не вказала про такі порушення та, згідно Протоколу №49, вказала - після детального розгляду та перевірки даних документів було встановлено, що так, як учасник виправив виявлені замовником невідповідності в документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції та уповноважена особа Замовника ВИРІШИЛА: 1. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури відкритих торгів за кодом ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами: Лот № 1 - Код ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами - послуги зі збирання з подальшою утилізацією медичних відходів категорії В та С (Ідентифікатор закупівлі: UА-2023-02-15-006088-а) з ТОВ "НАУКОВО- ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "УКРЕКОПРОМ" .
Пов'язані документи:
Учасник
- тех вимоги лот 1.pdf 15.03.2023 20:35
- лист-підтвердження щодо відповідності кваліфікаційним критеріям.pdf 15.03.2023 20:35
- довідка щодо незалучення субпідрядника.pdf 15.03.2023 20:35
- генеральний договір обовязкового страхування перевезення небезпечних вантажів 24.05.2022.pdf 15.03.2023 20:35
- декларація про відповідінсть (мішки з плівки).pdf 15.03.2023 20:35
- гарантійний лист щодо вивезення.pdf 15.03.2023 20:35
- Протокол №49.pdf 15.03.2023 20:35
- лист-погодження з тех вимогами.pdf 15.03.2023 20:36
- Скарга в АМКУ.pdf 15.03.2023 20:36
- довідка щодо погодження з тех вимогами.pdf 15.03.2023 20:36
- лист-пояснення щодо дозволу на експлуатаційне обладнання.pdf 15.03.2023 20:36
- висновки сес екологічна експертиза.pdf 15.03.2023 20:36
- 27.17 ЗИЛ.pdf 15.03.2023 20:36
- довідка про наявність матбази.pdf 15.03.2023 20:36
- рішення від 17.03.2023 №3318.pdf 17.03.2023 16:02
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.03.2023 №3718.pdf 28.03.2023 11:27
- рішення від 27.03.2023 №3718.pdf 30.03.2023 13:00
- Лист-пояснення по суті скарги UA-2023-02-15-006088-a.c7.docx 20.03.2023 15:47
- Лист-пояснення по суті скарги UA-2023-02-15-006088-a.c7.pdf 20.03.2023 15:47
- Лист повідомлення АМКУ.pdf 04.04.2023 13:21
- Протокол №68.pdf 04.04.2023 13:21
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.03.2023 20:52
Дата розгляду скарги:
27.03.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.03.2023 16:03
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
30.03.2023 13:00
Дата виконання рішення Замовником:
04.04.2023 13:21
Коментар замовника щодо усунення порушень:
лікувальний заклад скасував рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю НВК "УКРЕКОПРОМ" переможцем процедури закупівлі — "Код ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-02-15-006088-a, за лотом № 1.
Вимога
Є відповідь
Щодо вимог Замовнику UA-2023-02-15-006088-a.b1, UA-2023-02-15-006088-a.c3, UA-2023-02-15-006088-a.c4, UA-2023-02-15-006088-a.b5
Номер:
6443224ab22a4fbf810d30c7d21aa14d
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-15-006088-a.b6
Назва:
Щодо вимог Замовнику UA-2023-02-15-006088-a.b1, UA-2023-02-15-006088-a.c3, UA-2023-02-15-006088-a.c4, UA-2023-02-15-006088-a.b5
Вимога:
Шановна уповноважена особа Замовника!
ТОВ ЕКО НОВА опублікувала ряд вимог (UA-2023-02-15-006088-a.b1, UA-2023-02-15-006088-a.c3, UA-2023-02-15-006088-a.c4, UA-2023-02-15-006088-a.b5), де чітко довела надання Замовнику неправдивих даних, невідповідностей в документах та відсутність у складі тендерної пропозиції забезпечення тендерної пропозиції зі сторони Учасника ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ.
Нам було дуже неприємно писати вимоги до Вас, враховуючи той факт, що порушення зі сторони ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ очевидні.
Але у разі незадоволення наших вимог (скасування Рішення щодо визнання ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ Переможцем даної закупівлі) ми будемо вимушені в найкоротший термін подати скаргу в Антимонопольний комітет України.
Надіємося на чіткий розгляд наших вимог зі сторони Замовника з урахуванням ЗУ Про публічні закупівлі.
З повагою, ТОВ ЕКО НОВА
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.03.2023 15:38
Вирішення:
Шановний Учаснику, Ваша вимога розглянута. За результатами розгляду повідомляємо наступне.
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до частини 4 статті 33 Закону учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Вказаною нормою Закону передбачено звернення учасника, якого не визнано переможцем закупівлі до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення.
Вимога яка подана через електронну систему закупівель ТОВ «ЕКО НОВА», учасником якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції не відповідає вимогам встановленим у частині 4 статті 33 Закону.
Додатково звертаємо увагу, що тендерна пропозиція переможця на понад 60 % нижча за Вашу, тому звертаємо Вашу увагу, що Замовник керується принципом здійснення публічних закупівель максимальна економія, ефективність та пропорційність, тим паче в умовах повномасштабних воєнних дій Російської федерації проти України.
Відносно вимоги щодо надання консультації та роз’яснення уповноваженій особі зазначаємо.
Уповноважена особа Замовника виконує свої обов’язки відповідно до Положення про уповноважену особу та посадових обов’язків. При цьому, згідно вказаного положення уповноважена особа не має права виконувати роль експерта, в тому числі досліджувати документи на предмет підробки офіційних документів та виконувати інші функції зазначені по тексту Вашої вимоги. Уповноважена особа не має права здійснювати дії, які явно виходять за межі наданих їй прав або повноважень. В разі наявності у Вас документального підтвердження підробки або іншого факту, що свідчить про можливі ознаки кримінального правопорушення просимо надати таке документальне підтвердження.
Крім цього, до службових обов’язків ані юриста, ані керівника не входять обов’язки надавати консультації чи роз’яснення уповноваженій особі.
Слід відмітити, що надання узагальнених відповідей рекомендаційного характеру щодо застосування законодавства у сфері закупівель та надання консультацій рекомендаційного характеру з питань закупівель здійснюється Уповноваженим органом з питань закупівель, на що вказують норми Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи, що тендерна пропозиція ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» відповідає умовам тендерної документації, Замовник не має законодавчих підстав скасовувати рішення уповноваженої особи (Протокол № 49).
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
ТОВ ЕКО НОВА не погоджується з Рішенням уповноваженої особи Замовника та вказує на Протокол №49 як документ, що прийнятий не враховуючи суттєвих порушень Учасником ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ: надання Замовнику неправдивої інформації та не надання забезпечення тендерної пропозиції (спеціалізований транспортний засіб)!
Номер:
fdb45f5325de4e05b1c2a408ed287bea
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-15-006088-a.b5
Назва:
ТОВ ЕКО НОВА не погоджується з Рішенням уповноваженої особи Замовника та вказує на Протокол №49 як документ, що прийнятий не враховуючи суттєвих порушень Учасником ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ: надання Замовнику неправдивої інформації та не надання забезпечення тендерної пропозиції (спеціалізований транспортний засіб)!
Вимога:
У тендерній документації закупівлі Замовник вимагає від Учасників в Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі (Додаток № 3 до тендерної документації): у зв'язку з важкодоступністю під'їзду до об’єкта/місця тимчасового зберігання медичних відходів з метою їх збирання необхідно надавати вантажний спеціалізований автомобіль, дозволена максимальна маса якого не більше 3500 кг та свідоцтво про реєстрацію транспортного (-их) засобу (-ів).
Учасник закупівлі ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ у своїй тендерній пропозиції завантажив:
- Свідоцтво про реєстацію транспортного засобу (файл 27.17 ЗИЛ.pdf), де вказана повна маса автомобіля 6950 кг;
- Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника (довідка про наявність матбази.pdf), де вказаний спеціалізований вантажний самоскид ЗИЛ 5301, реєстраційний номер ВН1604НВ як власний;
- Довідку щодо погодження з технічними вимогами (довідка щодо погодження з тех вимогами.pdf), де погоджується з технічними, кількісними та якісними вимогами замовника;
- Лист-підтвердження щодо відповідності кваліфікаційним критеріям (лист-підтвердження щодо відповідності кваліфікаційним критеріям.pdf), де підтверджує відповідність кваліфікаційним вимогам, встановленим у Додатку №1 до Тендерної документації;
- Лист-погодження з інформацією про тех вимоги (файл лист-погодження з тех вимогами.pdf), де погоджується із інформацією про характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі викладена (Додатку №3);
- Технічні вимоги до Лоту №1 (тех вимоги лот 1.pdf), де підтвердив своїм підписом відповідність усім вимогам Замовника;
- Гарантійний лист щодо вивезення (гарантійний лист щодо вивезення.pdf), де підтвердив та гарантував, що вивезення відходів проводиться виключно за графіком, який розробляється відповідальною особою, погоджується із перевізником та суб’єктом господарювання, якому передаються відходи, і затверджується керівником закладу.
Жодної додаткової інформації Учасник закупівлі ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ щодо залучення іншого автомобільного транспорту для перевезення медичних відходів, згідно умов закупівлі, не надав. Як і не надав пояснень, чому надав Замовнику неправдиву інформацію: в ряді документів підтвердив та гарантував замовнику перевезення вантажним спеціалізованим автомобілем, дозволена максимальна маса якого не більше 3500 кг та, одночасно, залучив транспорт, який не відповідає даній вимозі Замовника (на підставі абзаца другого частини п’ятнадцятої статті 29 Закону України Про публічні закупівлі, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів)!
Тобто, Учасник процедури закупівлі згідно п. 3 Відхилення тендерних пропозицій Оцінки тендерної пропозиції:
1. Зазначив у тендерній пропозиції неправдиву інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим частини п’ятнадцятої статті 29 Закону;
2. Не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції.
Також тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації згідно п. 3 Відхилення тендерних пропозицій Оцінки тендерної пропозиції.
Окрім того, враховуючи інформацію Замовника в п. 2 Інша інформація Оцінки тендерної пропозиції: під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції), уповноважена особа Замовника була зобов’язана відхилити пропозицію такого Учасника.
Також уповноважена особа Замовника в повному переліку невідповідностей у Вимозі про усунення порушення, які повинен виправити Учасник ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ впродовж 24 годин, могла, але не вказала про таке порушення. Але згідно Протоколу №49 після детального розгляду та перевірки даних документів було встановлено, що так, як учасник виправив виявлені замовником невідповідності в документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції та уповноважена особа Замовника ВИРІШИЛА: 1. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури відкритих торгів за кодом ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами: Лот № 1 - Код ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами - послуги зі збирання з подальшою утилізацією медичних відходів категорії В та С (Ідентифікатор закупівлі:ІІА-2023-02-15-006088-а) з ТОВ "НАУКОВО- ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "УКРЕКОПРОМ" .
Враховуючи вище вказане, ТОВ ЕКО НОВА не погоджується з Рішенням уповноваженої особи Замовника та вказує на Протокол №49 як документ, що прийнятий не враховуючи порушень Учасника ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ, просить та вимагає:
1. Замовника у особах юриста та керівника КП «Полтавський обласний клінічний онкологічний диспансер Полтавської обласної ради» надати консультацію та роз’яснення уповноваженій особі даної закупівлі про порушення нею ЗУ Про публічні закупівлі у невиконанні її зобов’язань: не виявила вказану недостовірну інформацію ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ, який не надав забезпечення тендерної пропозиції, яке вимагалося Замовником у тендерній документації.
2. Скасувати Рішення уповноваженої особи в Протоколі №49 у частинах "Після детального розгляду та перевірки даних документів було встановлено, що так, як учасник виправив виявлені замовником невідповідності в документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції" та "ВИРІШИЛА: 1. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури відкритих торгів за кодом ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами: Лот № 1 - Код ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами - послуги зі збирання з подальшою утилізацією медичних відходів категорії В та С (Ідентифікатор закупівлі:ІІА-2023-02-15-006088-а) з ТОВ "НАУКОВО- ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "УКРЕКОПРОМ". 3. Скасувати Протокол №49 як документ, який прийнятий та оприлюднений не враховуючи суттєві порушення, що не були вказані у Вимозі про усунення порушення Учасником ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ.
Пов'язані документи:
Учасник
- довідка щодо погодження з тех вимогами.pdf 15.03.2023 15:23
- 27.17 ЗИЛ.pdf 15.03.2023 15:23
- лист-погодження з тех вимогами.pdf 15.03.2023 15:23
- Протокол №49.pdf 15.03.2023 15:23
- довідка про наявність матбази.pdf 15.03.2023 15:23
- тех вимоги лот 1.pdf 15.03.2023 15:23
- гарантійний лист щодо вивезення.pdf 15.03.2023 15:23
- лист-підтвердження щодо відповідності кваліфікаційним критеріям.pdf 15.03.2023 15:23
Дата подачі:
15.03.2023 15:23
Вирішення:
Шановний Учаснику, Ваша вимога розглянута. За результатами розгляду повідомляємо наступне.
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до частини 4 статті 33 Закону учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Вказаною нормою Закону передбачено звернення учасника, якого не визнано переможцем закупівлі до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення.
Вимога яка подана через електронну систему закупівель ТОВ «ЕКО НОВА», учасником якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції не відповідає вимогам встановленим у частині 4 статті 33 Закону.
Додатково звертаємо увагу, що тендерна пропозиція переможця на понад 60 % нижча за Вашу, тому звертаємо Вашу увагу, що Замовник керується принципом здійснення публічних закупівель максимальна економія, ефективність та пропорційність, тим паче в умовах повномасштабних воєнних дій Російської федерації проти України.
Відносно вимоги щодо надання консультації та роз’яснення уповноваженій особі зазначаємо.
Уповноважена особа Замовника виконує свої обов’язки відповідно до Положення про уповноважену особу та посадових обов’язків. При цьому, згідно вказаного положення уповноважена особа не має права виконувати роль експерта, в тому числі досліджувати документи на предмет підробки офіційних документів та виконувати інші функції зазначені по тексту Вашої вимоги. Уповноважена особа не має права здійснювати дії, які явно виходять за межі наданих їй прав або повноважень. В разі наявності у Вас документального підтвердження підробки або іншого факту, що свідчить про можливі ознаки кримінального правопорушення просимо надати таке документальне підтвердження.
Крім цього, до службових обов’язків ані юриста, ані керівника не входять обов’язки надавати консультації чи роз’яснення уповноваженій особі.
Слід відмітити, що надання узагальнених відповідей рекомендаційного характеру щодо застосування законодавства у сфері закупівель та надання консультацій рекомендаційного характеру з питань закупівель здійснюється Уповноваженим органом з питань закупівель, на що вказують норми Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи, що тендерна пропозиція ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» відповідає умовам тендерної документації, Замовник не має законодавчих підстав скасовувати рішення уповноваженої особи (Протокол № 49).
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
ТОВ ЕКО НОВА не погоджується з Рішенням уповноваженої особи Замовника та вказує на Протокол №49 як документ, що прийнятий не враховуючи суттєвих порушень Учасником ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ: надання Замовнику неправдивої інформації та ненадання забезпечення тендерної пропозиції!
Номер:
166ec782685c473882ff8a2ae6925670
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-15-006088-a.c4
Назва:
ТОВ ЕКО НОВА не погоджується з Рішенням уповноваженої особи Замовника та вказує на Протокол №49 як документ, що прийнятий не враховуючи суттєвих порушень Учасником ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ: надання Замовнику неправдивої інформації та ненадання забезпечення тендерної пропозиції!
Вимога:
У тендерній документації закупівлі Замовник вимагає від Учасників чинний Дозвіл на експлуатацію утилізаційного обладнання виданий ДСУ з питань праці
(або іншого державного органу уповноваженого видавати такі дозволи).
Учасник закупівлі ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ у своїй тендерній пропозиції не завантажив Дозвіл на експлуатацію утилізаційного обладнання виданий ДСУ з питань праці (або іншого державного органу уповноваженого видавати такі дозволи) та надав Лист-пояснення Щодо дозволу на експлуатаційне обладнання (файл лист-пояснення щодо дозволу на експлуатаційне обладнання.pdf).
В Листі, посилаючись на постанову Кабінету Міністрів України №1107 від 26 жовтня 2011 року, ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ доводив Замовнику, що обладнання Учасника не підпадає під категорію підвищеної небезпеки.
Поряд з іншими документами в своїй тендерній пропозиції ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ, виконуючи вимогу Замовника щодо надання інформації щодо відповідності об’єкту поводження з відходами вимогам діючого санітарного законодавства України (надати копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи), інформації щодо відповідності технологічного регламенту утилізації (знешкодження) небезпечних відходів вимогам діючого санітарного законодавства України (надати копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи), інформації щодо відповідності технології оброблення відходів полімерних матеріалів (контейнерів, упаковок) вимогам діючого санітарного законодавства України (надати копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи), інформації щодо відповідності матеріалів обґрунтування розміру санітарно-захисної зони об’єкту поводження з небезпечними відходами вимогам діючого санітарного законодавства України (надати копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи), завантажив документ Висновок №7-03/12-18484/10-16 від 08.08.2016 державної екологічної експертизи по матеріалам оцінки впливу на навколишнє середовище щодо планової діяльності ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ у сфері поводження з небезпечними відходами (файл висновки сес+екологічна експертиза.pdf), де в пункті 43 чітко вказано факт отримання відповідного Дозволу (Копія дозволу від 10 серпня 2015 року №266.15.51 виданий ТУ Держгірпромнагляду в Одеській області).
Отже, ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ має такий Дозвіл з 2015 року, про що не надав інформації Замовнику, та навпаки, доводив факт того, що його обладнання не підпадає під категорію обладнання підвищеної небезпеки і саме тому надав Замовнику інший документ – таким чином надав Замовнику неправдиву інформацію (на підставі абзаца другого частини п’ятнадцятої статті 29 Закону України Про публічні закупівлі, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів)!
Згідно Листів-підтверджень ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ погодився з усіма якісними, технічними, кількісними характеристиками та підтвердив відповідність кваліфікаційним вимогам Замовника.
Тобто, Учасник процедури закупівлі згідно п. 3 Відхилення тендерних пропозицій Оцінки тендерної пропозиції:
1. Зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим частини п’ятнадцятої статті 29 Закону;
2. Не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції.
Також тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації згідно п. 3 Відхилення тендерних пропозицій Оцінки тендерної пропозиції.
Окрім того, враховуючи інформацію Замовника в п. 2 Інша інформація Оцінки тендерної пропозиції: під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції), уповноважена особа Замовника була зобов’язана відхилити пропозицію такого Учасника.
Уповноважена особа Замовника в повному переліку невідповідностей у Вимозі про усунення порушення, які повинен виправити Учасник ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ впродовж 24 годин, могла, але не вказала про таке порушення. Але згідно Протоколу №49 після детального розгляду та перевірки даних документів було встановлено, що так, як учасник виправив виявлені замовником невідповідності в документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції та уповноважена особа Замовника ВИРІШИЛА: 1. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури відкритих торгів за кодом ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами: Лот № 1 - Код ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами - послуги зі збирання з подальшою утилізацією медичних відходів категорії В та С (Ідентифікатор закупівлі:ІІА-2023-02-15-006088-а) з ТОВ "НАУКОВО- ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "УКРЕКОПРОМ" .
Враховуючи вище вказане, ТОВ ЕКО НОВА не погоджується з Рішенням уповноваженої особи Замовника та вказує на Протокол №49 як документ, що прийнятий не враховуючи порушень Учасника ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ, просить та вимагає:
1. Замовника у особах юриста та керівника КП «Полтавський обласний клінічний онкологічний диспансер Полтавської обласної ради» надати консультацію та роз’яснення уповноваженій особі даної закупівлі про порушення нею ЗУ Про публічні закупівлі у невиконанні її зобов’язань: не виявила вказану недостовірну інформацію ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ, який не надав забезпечення тендерної пропозиції, яке вимагалося Замовником у тендерній документації.
2. Скасувати Рішення уповноваженої особи в Протоколі №49 у частинах "Після детального розгляду та перевірки даних документів було встановлено, що так, як учасник виправив виявлені замовником невідповідності в документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції" та "ВИРІШИЛА: 1. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури відкритих торгів за кодом ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами: Лот № 1 - Код ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами - послуги зі збирання з подальшою утилізацією медичних відходів категорії В та С (Ідентифікатор закупівлі:ІІА-2023-02-15-006088-а) з ТОВ "НАУКОВО- ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "УКРЕКОПРОМ".
3. Скасувати Протокол №49 як документ, який прийнятий та оприлюднений не враховуючи суттєві порушення, що не були вказані у Вимозі про усунення порушення Учасником ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ.
Пов'язані документи:
Учасник
- лист-підтвердження щодо відповідності кваліфікаційним критеріям.pdf 14.03.2023 16:29
- висновки сес+екологічна експертиза.pdf 14.03.2023 16:29
- лист-пояснення щодо дозволу на експлуатаційне обладнання.pdf 14.03.2023 16:29
- лист-погодження з тех вимогами.pdf 14.03.2023 16:29
- Протокол №49.pdf 14.03.2023 16:29
- довідка щодо погодження з тех вимогами.pdf 14.03.2023 16:29
Дата подачі:
14.03.2023 16:29
Вирішення:
Шановний Учаснику, Ваша вимога розглянута. За результатами розгляду повідомляємо наступне.
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до частини 4 статті 33 Закону учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Вказаною нормою Закону передбачено звернення учасника, якого не визнано переможцем закупівлі до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення.
Вимога яка подана через електронну систему закупівель ТОВ «ЕКО НОВА», учасником якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції не відповідає вимогам встановленим у частині 4 статті 33 Закону.
Додатково звертаємо увагу, що тендерна пропозиція переможця на понад 60 % нижча за Вашу, тому звертаємо Вашу увагу, що Замовник керується принципом здійснення публічних закупівель максимальна економія, ефективність та пропорційність, тим паче в умовах повномасштабних воєнних дій Російської федерації проти України.
Відносно вимоги щодо надання консультації та роз’яснення уповноваженій особі зазначаємо.
Уповноважена особа Замовника виконує свої обов’язки відповідно до Положення про уповноважену особу та посадових обов’язків. При цьому, згідно вказаного положення уповноважена особа не має права виконувати роль експерта, в тому числі досліджувати документи на предмет підробки офіційних документів та виконувати інші функції зазначені по тексту Вашої вимоги. Уповноважена особа не має права здійснювати дії, які явно виходять за межі наданих їй прав або повноважень. В разі наявності у Вас документального підтвердження підробки або іншого факту, що свідчить про можливі ознаки кримінального правопорушення просимо надати таке документальне підтвердження.
Крім цього, до службових обов’язків ані юриста, ані керівника не входять обов’язки надавати консультації чи роз’яснення уповноваженій особі.
Слід відмітити, що надання узагальнених відповідей рекомендаційного характеру щодо застосування законодавства у сфері закупівель та надання консультацій рекомендаційного характеру з питань закупівель здійснюється Уповноваженим органом з питань закупівель, на що вказують норми Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи, що тендерна пропозиція ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» відповідає умовам тендерної документації, Замовник не має законодавчих підстав скасовувати рішення уповноваженої особи (Протокол № 49).
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
ТОВ ЕКО НОВА не погоджується з Рішенням уповноваженої особи Замовника та вказує на Протокол №49 як документ, що прийнятий не враховуючи суттєвих порушень страхового законодавства Учасником ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ!
Номер:
360a16f70cd642cabd9dd3662007f6d8
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-15-006088-a.c3
Назва:
ТОВ ЕКО НОВА не погоджується з Рішенням уповноваженої особи Замовника та вказує на Протокол №49 як документ, що прийнятий не враховуючи суттєвих порушень страхового законодавства Учасником ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ!
Вимога:
У тендерній документації закупівлі Замовник вимагає від Учасників договір обов’язкового страхування відповідальності суб’єкта перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів (особливо небезпечних медичних відходів категорій «В» та «С»).
Учасник закупівлі ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ у своїй тендерній пропозиції надав Замовнику Генеральний договір страхування (файл генеральний договір обов'язкового страхування перевезення небезпечних вантажів 24.05.2022.pdf) та ряд інших документів:
1. Довідку щодо незалучення субпідрядника
2. Довідку щодо погодження з тех вимогами
3. Лист-погодження з тех вимогами
4. Лист-підтвердження щодо відповідності кваліфікаційним критеріям
5. Гарантійний лист щодо вивезення
Відповідно до Генерального договору ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ є Страхувальником, який по відношенню до небезпечних відходів, визначених у ньому, виступає лише відправником (п. 5.2 Генерального договору з Додатком 1 до нього), діяльність якого пов"язана з перевезенням небезпечних відходів, включає: підготовку для відправлення небезпечних відходів і тари (перевірку необхідних документів, перевірку запакованих небезпечних відходів на факт унеможливлення розсипання тощо) та передачу небезпечних медичних відходів перевізнику, включаючи навантаження.
Відповідно до частин 3, 4 пункту 10 Порядку і правил проведення обов"язкового страхування відповідальності суб"єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів, затвердженою Постановою КМУ від 01.06.2002 №733, перевізник небезпечного вантажу (небезпечних клінічних відходів) зобов"язаний укласти договір страхування, виходячи з обсягу небезпечного вантажу, а у разі, коли перевізник виконує функції відправника та/або одержувача - він повинен застрахувати свою відповідальність у повному обсязі (повинен зазначити про виконання цієї функції у договорі обов"язкового страхування відповідальності суб"єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів - в графі перевізник та в графі отримувач також).
Отже, Генеральний договір, наданий ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ (який є безпосереднім надавачем послуг з перевезення небезпечних відходів), у складі тендерної пропозиції, не забезпечує страхування відповідальності учасника у повному обсязі.
Згідно Листів-підтверджень та гарантійного листа щодо вивезення ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ погодився з усіма якісними, технічними, кількісними характеристиками та підтвердив відповідність кваліфікаційним вимогам Замовника.
На підставі абзаца другого частини п’ятнадцятої статті 29 Закону України Про публічні закупівлі ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ надав у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів (зазначив себе єдиним надавачем послуги у довідці Вих. 01/03-814/6 від 21.02.2023, що суперечить Генеральному договору обов"язкового страхування перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків при перевезенні небезпечних вантажів (де вказав себе виключно відправником, а у графах перевізник та отримувач - інформація відсутня).
Також ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ не виконав вимогу Замовника тендерної документації.
Також уповноважена особа Замовника в повному переліку невідповідностей у Вимозі про усунення порушення, які повинен виправити Учасник ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ впродовж 24 годин, не вказала про таке порушення.
Але згідно Протоколу №49 після детального розгляду та перевірки даних документів було встановлено, що так, як учасник виправив виявлені замовником невідповідності в документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції та уповноважена особа Замовника ВИРІШИЛА: 1. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури відкритих торгів за кодом ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами: Лот № 1 - Код ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами - послуги зі збирання з подальшою утилізацією медичних відходів категорії В та С (Ідентифікатор закупівлі:ІІА-2023-02-15-006088-а) з ТОВ "НАУКОВО- ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "УКРЕКОПРОМ" .
Враховуючи вище вказане, ТОВ ЕКО НОВА не погоджується з Рішенням уповноваженої особи Замовника та вказує на Протокол №49 як документ, що прийнятий не враховуючи порушень Учасника ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ, просить та вимагає:
1. Замовника у особах юриста та керівника КП «Полтавський обласний клінічний онкологічний диспансер Полтавської обласної ради» надати консультацію та роз"яснення уповноваженій особі даної закупівлі про порушення нею ЗУ Про публічні закупівлі у невиконанні її зобов"язань: не виявила не забезпечення страхування відповідальності учасника ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ у повному обсязі та факту надання недостовірної інформації Замовнику (в листах-погодження, -підтвердження, довідках, гарантійних листах інформація суперечить інформації про виключно відправника (не перевізника та одержувача) ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ у Генеральному договорі страхування).
2. Скасувати Рішення уповноваженої особи в Протоколі №49 у частинах "Після детального розгляду та перевірки даних документів було встановлено, що так, як учасник виправив виявлені замовником невідповідності в документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції" та "ВИРІШИЛА: 1. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури відкритих торгів за кодом ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами: Лот № 1 - Код ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами - послуги зі збирання з подальшою утилізацією медичних відходів категорії В та С (Ідентифікатор закупівлі:ІІА-2023-02-15-006088-а) з ТОВ "НАУКОВО- ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "УКРЕКОПРОМ".
3. Скасувати Протокол №49 як документ, який прийнятий та оприлюднений не враховуючи суттєві порушення, що не були вказані у Вимозі про усунення порушення Учасником ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ.
Пов'язані документи:
Учасник
- лист-погодження з тех вимогами.pdf 14.03.2023 11:51
- довідка щодо незалучення субпідрядника.pdf 14.03.2023 11:51
- довідка щодо погодження з тех вимогами.pdf 14.03.2023 11:51
- лист-підтвердження щодо відповідності кваліфікаційним критеріям.pdf 14.03.2023 11:51
- гарантійний лист щодо вивезення.pdf 14.03.2023 11:51
- Протокол №49.pdf 14.03.2023 11:51
- генеральний договір обов'язкового страхування перевезення небезпечних вантажів 24.05.2022.pdf 14.03.2023 11:51
Дата подачі:
14.03.2023 11:51
Вирішення:
Шановний Учаснику, Ваша вимога розглянута. За результатами розгляду повідомляємо наступне.
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до частини 4 статті 33 Закону учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Вказаною нормою Закону передбачено звернення учасника, якого не визнано переможцем закупівлі до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення.
Вимога яка подана через електронну систему закупівель ТОВ «ЕКО НОВА», учасником якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції не відповідає вимогам встановленим у частині 4 статті 33 Закону.
Додатково звертаємо увагу, що тендерна пропозиція переможця на понад 60 % нижча за Вашу, тому звертаємо Вашу увагу, що Замовник керується принципом здійснення публічних закупівель максимальна економія, ефективність та пропорційність, тим паче в умовах повномасштабних воєнних дій Російської федерації проти України.
Відносно вимоги щодо надання консультації та роз’яснення уповноваженій особі зазначаємо.
Уповноважена особа Замовника виконує свої обов’язки відповідно до Положення про уповноважену особу та посадових обов’язків. При цьому, згідно вказаного положення уповноважена особа не має права виконувати роль експерта, в тому числі досліджувати документи на предмет підробки офіційних документів та виконувати інші функції зазначені по тексту Вашої вимоги. Уповноважена особа не має права здійснювати дії, які явно виходять за межі наданих їй прав або повноважень. В разі наявності у Вас документального підтвердження підробки або іншого факту, що свідчить про можливі ознаки кримінального правопорушення просимо надати таке документальне підтвердження.
Крім цього, до службових обов’язків ані юриста, ані керівника не входять обов’язки надавати консультації чи роз’яснення уповноваженій особі.
Слід відмітити, що надання узагальнених відповідей рекомендаційного характеру щодо застосування законодавства у сфері закупівель та надання консультацій рекомендаційного характеру з питань закупівель здійснюється Уповноваженим органом з питань закупівель, на що вказують норми Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи, що тендерна пропозиція ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» відповідає умовам тендерної документації, Замовник не має законодавчих підстав скасовувати рішення уповноваженої особи (Протокол № 49).
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
ТОВ ЕКО НОВА не погоджується з Рішенням уповноваженої особи Замовника та вказує на Протокол №49 як документ, що прийнятий не враховуючи суттєвих порушень страхового законодавства Учасником ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ!
Номер:
0e2b457eb40c42b485077250ef79e862
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-15-006088-a.c2
Назва:
ТОВ ЕКО НОВА не погоджується з Рішенням уповноваженої особи Замовника та вказує на Протокол №49 як документ, що прийнятий не враховуючи суттєвих порушень страхового законодавства Учасником ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ!
Вимога:
У тендерній документації закупівлі Замовник вимагає від Учасників договір обов’язкового страхування відповідальності суб’єкта перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів (особливо небезпечних медичних відходів категорій «В» та «С»).
Учасник закупівлі ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ у своїй тендерній пропозиції надав Замовнику Генеральний договір страхування (файл генеральний договір обов'язкового страхування перевезення небезпечних вантажів 24.05.2022.pdf) та ряд інших документів:
1. Довідку щодо незалучення субпідрядника
2. Довідку щодо погодження з тех вимогами
3. Лист-погодження з тех вимогами
4. Лист-підтвердження щодо відповідності кваліфікаційним критеріям
5. Гарантійний лист щодо вивезення
Відповідно до Генерального договору ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ є Страхувальником, який по відношенню до небезпечних відходів, визначених у ньому, виступає лише відправником (п. 5.2 Генерального договору з Додатком 1 до нього), діяльність якого пов"язана з перевезенням небезпечних відходів, включає: підготовку для відправлення небезпечних відходів і тари (перевірку необхідних документів, перевірку запакованих небезпечних відходів на факт унеможливлення розсипання тощо) та передачу небезпечних медичних відходів перевізнику, включаючи навантаження.
Відповідно до частин 3, 4 пункту 10 Порядку і правил проведення обов"язкового страхування відповідальності суб"єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів, затвердженою Постановою КМУ від 01.06.2002 №733, перевізник небезпечного вантажу (небезпечних клінічних відходів) зобов"язаний укласти договір страхування, виходячи з обсягу небезпечного вантажу, а у разі, коли перевізник виконує функції відправника та/або одержувача - він повинен застрахувати свою відповідальність у повному обсязі (повинен зазначити про виконання цієї функції у договорі обов"язкового страхування відповідальності суб"єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів - в графі перевізник та в графі отримувач також).
Отже, Генеральний договір, наданий ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ (який є безпосереднім надавачем послуг з перевезення небезпечних відходів), у складі тендерної пропозиції, не забезпечує страхування відповідальності учасника у повному обсязі.
Згідно Листів-підтверджень та гарантійного листа щодо вивезення ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ погодився з усіма якісними, технічними, кількісними характеристиками та підтвердив відповідність кваліфікаційним вимогам Замовника.
На підставі абзаца другого частини п’ятнадцятої статті 29 Закону України Про публічні закупівлі ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ надав у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів (зазначив себе єдиним надавачем послуги у довідці Вих. 01/03-814/6 від 21.02.2023, що суперечить Генеральному договору обов"язкового страхування перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків при перевезенні небезпечних вантажів (де вказав себе виключно відправником, а у графах перевізник та отримувач - інформація відсутня).
Також ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ не виконав вимогу Замовника тендерної документації.
Також уповноважена особа Замовника в повному переліку невідповідностей у Вимозі про усунення порушення, які повинен виправити Учасник ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ впродовж 24 годин, не вказала про таке порушення.
Але згідно Протоколу №49 після детального розгляду та перевірки даних документів було встановлено, що так, як учасник виправив виявлені замовником невідповідності в документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції та уповноважена особа Замовника ВИРІШИЛА: 1. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури відкритих торгів за кодом ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами: Лот № 1 - Код ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами - послуги зі збирання з подальшою утилізацією медичних відходів категорії В та С (Ідентифікатор закупівлі:ІІА-2023-02-15-006088-а) з ТОВ "НАУКОВО- ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "УКРЕКОПРОМ" .
Враховуючи вище вказане, ТОВ ЕКО НОВА не погоджується з Рішенням уповноваженої особи Замовника та вказує на Протокол №49 як документ, що прийнятий не враховуючи порушень Учасника ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ, просить та вимагає:
1. Замовника у особах юриста та керівника КП «Полтавський обласний клінічний онкологічний диспансер Полтавської обласної ради» надати консультацію та роз"яснення уповноваженій особі даної закупівлі про порушення нею ЗУ Про публічні закупівлі у невиконанні її зобов"язань: не виявила зміну форми державного документа, що тягне за собою кримінальне порушення учасником закупівлі ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ та ТОВ ЛІЗОФОРМ МЕДІКАЛ ст. 358 Кримінального кодексу України.
2. Скасувати Рішення уповноваженої особи в Протоколі №49 у частинах "Після детального розгляду та перевірки даних документів було встановлено, що так, як учасник виправив виявлені замовником невідповідності в документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції" та "ВИРІШИЛА: 1. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури відкритих торгів за кодом ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами: Лот № 1 - Код ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами - послуги зі збирання з подальшою утилізацією медичних відходів категорії В та С (Ідентифікатор закупівлі:ІІА-2023-02-15-006088-а) з ТОВ "НАУКОВО- ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "УКРЕКОПРОМ".
3. Скасувати Протокол №49 як документ, який прийнятий та оприлюднений не враховуючи суттєві порушення, що не були вказані у Вимозі про усунення порушення Учасником ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ.
Пов'язані документи:
Учасник
- лист-підтвердження щодо відповідності кваліфікаційним критеріям.pdf 13.03.2023 17:30
- лист-погодження з тех вимогами.pdf 13.03.2023 17:30
- довідка щодо незалучення субпідрядника.pdf 13.03.2023 17:30
- Протокол №49.pdf 13.03.2023 17:31
- гарантійний лист щодо вивезення.pdf 13.03.2023 17:31
- довідка щодо погодження з тех вимогами.pdf 13.03.2023 17:31
- генеральний договір обов'язкового страхування перевезення небезпечних вантажів 24.05.2022.pdf 13.03.2023 17:31
Дата подачі:
13.03.2023 17:31
Опис причини скасування:
Автор вимоги виправив помилку та опублікував інформацію без помилки в іншій вимозі.
Дата скасування:
14.03.2023 11:52
Вимога
Є відповідь
ТОВ ЕКО НОВА не погоджується з Рішенням уповноваженої особи Замовника та вказує на Протокол №49 як документ, що прийнятий не враховуючи порушень Учасника ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ!
Номер:
13d96e38c0d14019bd08b2db832796d6
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-15-006088-a.b1
Назва:
ТОВ ЕКО НОВА не погоджується з Рішенням уповноваженої особи Замовника та вказує на Протокол №49 як документ, що прийнятий не враховуючи порушень Учасника ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ!
Вимога:
Згідно вимог тендерної документації Замовник вимагав Декларацію про відповідність паковання Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання.
Згідно Наказу ДЕРЖАВНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ТЕХНІЧНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ТА СПОЖИВЧОЇ ПОЛІТИКИ №289 від 24.12.2004 Про затвердження Технічного регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0095-05#Text), а саме Додатку 2 до пункту 7.1.1 Технічного регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання Декларація про відповідність як документ містить визначену форму (бланк).
Учасник даної закупівлі ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ поряд з іншими документами своєї тендерної пропозиції подав Лист-підтвердження щодо відповідності кваліфікаційним критеріям (де підтверджує відповідність кваліфікаційним вимогам), Лист-підтвердження з Інформацією про тех вимоги (де погоджується з відповідними характеристиками Замовника), Декларацію про відповідність №0719/05-01 від ТОВ ЛІЗОФОРМ МЕДІКАЛ, в якій:
1. Відсутній текст "...та підлягають підтвердженню відповідності згідно з модулем Aa чи F розділу 7 зазначеного Технічного регламенту.".
2. Присутня дата терміну дії Декларації до (У ВИЗНАЧЕНОМУ БЛАНКУ ДЕКЛАРАЦІЇ НЕМАЄ ТЕРМІНУ ДІЇ ДЕКЛАРАЦІЇ).
Згідно пункту 3 Оцінки тендерної пропозиції Тендерної документації на закупівлю Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі:
- зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим частини п’ятнадцятої статті 29 Закону;
- зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим частини п’ятнадцятої статті 29 Закону;
- не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції.
2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Окрім того, стаття 358 Кримінального кодексу України визначає пунктом 2 "складання чи видача працівником юридичної особи будь-якої форми власності, який не є службовою особою, приватним підприємцем, аудитором, експертом, оцінювачем, адвокатом або іншою особою, яка здійснює професійну діяльність, пов'язану з наданням публічних послуг, завідомо підроблених офіційних документів, які посвідчують певні факти, що мають юридичне значення або надають певні права чи звільняють від обов'язків, підроблення з метою використання або збуту посвідчень, інших офіційних документів, СКЛАДЕНІ У ВИЗНАЧЕНІЙ ЗАКОНОМ ФОРМІ ТА МІСТЯТЬ ПЕРЕДБАЧЕНІ ЗАКОНОМ РЕКВІЗИТИ, виготовлення підроблених офіційних печаток, штампів чи бланків з метою їх збуту або їх збут чи збут завідомо підроблених офіційних документів, у тому числі особистих документів особи.
Під офіційним документом у цій статті та статтях 357 і 366 цього Кодексу слід розуміти документи, що містять зафіксовану на будь-яких матеріальних носіях інформацію (в даному випадку інформація завантажена в електронну систему торгів), яка підтверджує чи посвідчує певні події, явища або факти, які спричинили чи здатні спричинити наслідки правового характеру, чи може бути використана як документи - докази у правозастосовчій діяльності, що складаються, видаються чи посвідчуються повноважними (компетентними) особами органів державної влади, місцевого самоврядування, об'єднань громадян, юридичних осіб незалежно від форми власності та організаційно-правової форми, а також окремими громадянами, у тому числі самозайнятими особами, яким законом надано право у зв'язку з їх професійною чи службовою діяльністю складати, видавати чи посвідчувати певні види документів, що складені з дотриманням визначених законом форм та містять передбачені законом реквізити.
Згідно Листів-підтверджень ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ погодився з усіма якісними, технічними, кількісними характеристиками та підтвердив відповідність кваліфікаційним вимогам Замовника та самим фактом надання Декрації відповідності (зі зміненим текстом документа) заперечив факт відповідності, що, до речі, визначена безпосередньо Державною у особі ДЕРЖАВНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ТЕХНІЧНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ТА СПОЖИВЧОЇ ПОЛІТИКИ.
Також уповноважена особа Замовника в повному переліку невідповідностей у Вимозі про усунення порушення, які повинен виправити Учасник ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ впродовж 24 годин, не вказала про таке порушення: надання Декларації про відповідність з порушенням (зміною текста документа)!
Отже, уповноважена особа Замовника, не могла прийняти до розгляду подану ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ Декларацію про відповідність паковання Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання.
Але згідно Протоколу №49 після детального розгляду та перевірки даних документів було встановлено, що так, як учасник виправив виявлені замовником невідповідності в документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції та уповноважена особа Замовника ВИРІШИЛА: 1. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури відкритих торгів за кодом ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами: Лот № 1 - Код ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами - послуги зі збирання з подальшою утилізацією медичних відходів категорії В та С (Ідентифікатор закупівлі:ІІА-2023-02-15-006088-а) з ТОВ "НАУКОВО- ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "УКРЕКОПРОМ" .
Враховуючи вище вказане, ТОВ ЕКО НОВА не погоджується з Рішенням уповноваженої особи Замовника та вказує на Протокол №49 як документ, що прийнятий не враховуючи порушень Учасника ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ, просить та вимагає:
1. Замовника у особах юриста та керівника КП «Полтавський обласний клінічний онкологічний диспансер Полтавської обласної ради» надати консультацію та роз"яснення уповноваженій особі даної закупівлі про порушення нею ЗУ Про публічні закупівлі у невиконанні її зобов"язань: не виявила зміну форми державного документа, що тягне за собою кримінальне порушення учасником закупівлі ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ та ТОВ ЛІЗОФОРМ МЕДІКАЛ ст. 358 Кримінального кодексу України.
2. Скасувати Рішення уповноваженої особи в Протоколі №49 у частинах "Після детального розгляду та перевірки даних документів було встановлено, що так, як учасник виправив виявлені замовником невідповідності в документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції" та "ВИРІШИЛА: 1. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури відкритих торгів за кодом ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами: Лот № 1 - Код ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами - послуги зі збирання з подальшою утилізацією медичних відходів категорії В та С (Ідентифікатор закупівлі:ІІА-2023-02-15-006088-а) з ТОВ "НАУКОВО- ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "УКРЕКОПРОМ".
3. Скасувати Протокол №49 як документ, який прийнятий та оприлюднений не враховуючи суттєві порушення, що не були вказані у Вимозі про усунення порушення Учасником ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ.
Пов'язані документи:
Учасник
- лист-підтвердження щодо відповідності кваліфікаційним критеріям.pdf 13.03.2023 11:36
- декларація про відповідінсть (мішки з плівки).pdf 13.03.2023 11:36
- лист-погодження з тех вимогами.pdf 13.03.2023 11:36
- Протокол №49.pdf 13.03.2023 11:36
Дата подачі:
13.03.2023 11:36
Вирішення:
Шановний Учаснику, Ваша вимога розглянута. За результатами розгляду повідомляємо наступне.
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до частини 4 статті 33 Закону учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Вказаною нормою Закону передбачено звернення учасника, якого не визнано переможцем закупівлі до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення.
Вимога яка подана через електронну систему закупівель ТОВ «ЕКО НОВА», учасником якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції не відповідає вимогам встановленим у частині 4 статті 33 Закону.
Додатково звертаємо увагу, що тендерна пропозиція переможця на понад 60 % нижча за Вашу, тому звертаємо Вашу увагу, що Замовник керується принципом здійснення публічних закупівель максимальна економія, ефективність та пропорційність, тим паче в умовах повномасштабних воєнних дій Російської федерації проти України.
Відносно вимоги щодо надання консультації та роз’яснення уповноваженій особі зазначаємо.
Уповноважена особа Замовника виконує свої обов’язки відповідно до Положення про уповноважену особу та посадових обов’язків. При цьому, згідно вказаного положення уповноважена особа не має права виконувати роль експерта, в тому числі досліджувати документи на предмет підробки офіційних документів та виконувати інші функції зазначені по тексту Вашої вимоги. Уповноважена особа не має права здійснювати дії, які явно виходять за межі наданих їй прав або повноважень. В разі наявності у Вас документального підтвердження підробки або іншого факту, що свідчить про можливі ознаки кримінального правопорушення просимо надати таке документальне підтвердження.
Крім цього, до службових обов’язків ані юриста, ані керівника не входять обов’язки надавати консультації чи роз’яснення уповноваженій особі.
Слід відмітити, що надання узагальнених відповідей рекомендаційного характеру щодо застосування законодавства у сфері закупівель та надання консультацій рекомендаційного характеру з питань закупівель здійснюється Уповноваженим органом з питань закупівель, на що вказують норми Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи, що тендерна пропозиція ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» відповідає умовам тендерної документації, Замовник не має законодавчих підстав скасовувати рішення уповноваженої особи (Протокол № 49).
Статус вимоги:
Не задоволено