-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Геодезичні роботи по виготовленню ортофотопланів (послуги з проведення аерофотозйомки території м. Львова з роздільною здатністю 5 см та виготовлення цифрових ортофотопланів з роздільною здатністю 5 см)
Торги не відбулися
450 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.8% або 3 500.00 UAH
мін. крок: 0.8% або 3 500.00 UAH
Період оскарження:
01.02.2018 09:51 - 12.02.2018 00:00
Вимога
Відхилено
Усунення неточностей
Номер:
158d99b332e2495382627fe4065e4bd3
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-01-000470-c.b3
Назва:
Усунення неточностей
Вимога:
Згідно пп.6 п.6 "Вимоги до повітряного судна" Замовником вимагається:двухмоторний;
- наявність люку для аерофотознімання; - швидкість не менше 250 км/год; - наявність сертифікату льотної придатності на період виконання та перевірки аерофотознімальних робіт. На сьогоднішній день використовуються більш сучасні технології, а саме безпілотні літальні апарати (БПЛА), які не будуть створювати незручностей для мешканців і інших повітряних суден цивільної авіації. Чи розглядає замовник виконання робіт таким обладнанням?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.02.2018 10:18
Вирішення:
Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики повинна містити тендерна документація. Так, опублікованою тендерною документацією на закупілю «Геодезичні роботи по виготовленню ортофотопланів (послуги з проведення аерофотозйомки території м. Львова з роздільною здатністю 5 см та виготовлення цифрових ортофотопланів з роздільною здатністю 5 см)» визначено, цитуємо: «Аерофотозйомка виконується з борту спеціалізованого повітряного судна, яке має дійсний сертифікат льотної придатності. (літак має перебувати у експлуатанта з дійсним сертифікатом експлуатанта)». Також цією тендерною документацією встановлені технічні вимоги до повітряного судна, а саме: двомоторний, наявність люку для аерофотознімання, швидкість не менше 250 км/год, наявність сертифікату льотної придатності на період виконання та перевірки аерофотознімальних робіт. Таким чином виконання аерофотознімання за допомогою безпілотних літальних апаратів тендерною документацією не передбачено.
Такі вимоги тендерної документації до типу повітряного судна обумовлені тим що виконання аерофотознімання з метою професійного картографування вимагає підвищених вимог до вихідних даних, а саме до геометричних параметрів зйомки. В цьому відношенні безпілотні літальні апарати менш стабільні, оскільки на них впливають пориви вітру, турбулентність та ін. фактори. В результаті блоки фотознимків, отримані з безпілотного літального апарату, можуть мати низьку фотограмметичну якість з точки зору стандартного професійного фотограмметичного програмного забезпечення, що збільшує затрати часу на їх камеральну обробку. Також збільшує тривалість робіт необхідність отримання більшої кількості знимків з причини меншого розміру кадра камери безпілотного літального апарату. Крім цього, до інших недоліків аерофотозйомки за допомогою безпілотних літальних апаратів відноситься її порівняно невелика продуктивність, підвищена аварійність цих апаратів порівняно з пілотованою авіацію в наслідок недосконалості системи розпізнавання перешкод і відходу від зіткнень, недостатня нормативна врегульованість норм політної придатності БпЛА, їх правил і методів сертифікації, правил експлуатації та страхування, тощо.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Вимога, щодо усунення дискримінаційних умов щодо «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»
Номер:
9556843d1dc24bfba2195590dfb56dda
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-01-000470-c.c2
Назва:
Вимога, щодо усунення дискримінаційних умов щодо «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»
Вимога:
Відповідно до п. 5. Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» суб'єктами топографо-геодезичної і картографічної діяльності є юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт.
Відповідно до абз. 2 статті 26 Закону України «Про землеустрій» (№858-IV від 22.05.2003, зі змінами та доповненнями ) розробниками документації із землеустрою є юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи не менше двох сертифікованих інженерів-землевпорядників, які є відповідальними за якість робіт із землеустрою
Але, даним предметом закупівлі жодним чином не передбачено створення будь-якої документації з землеустрою.
Відповідно, зазначену вимогу документації конкурсних торгів, зможуть виконати тільки ті, учасники, у яких є в наявності, зокрема: інженери-землевпорядники та інженери-геодезисти.
Більше того, встановлюючи кількісні вимоги щодо наявності інженерів-геодезистів в складі 2-х осіб, замовник також встановлює обмеження до учасників, які відповідно до п. 5. вищевказаного Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність», мають в наявності, відповідно до вимог Закону лише 1-го сертифікованого інженера-геодезиста, а інших інженерів-геодезистів залучають до виконання робіт в разі необхідності на договірних засадах, в тому числі і за договорами субпідряду з іншими юридичними особами.
Слід зауважити, що замовник не надав роз’яснення щодо підстав для включення «інженерів-землевпорядників» для цього виду послуг.
Отже, дії замовника в частині встановлення наведених вище умови документації конкурсних торгів порушують один із принципів здійснення закупівель, визначений статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме — недискримінація учасників, чим порушує законні права і інтереси нашого підприємства прийняти участі у торгах по вищевказаному предмету закупівлі.
Відповідно, вимагаємо внести зміни до документації конкурсних торгів в частині вилучення дискримінаційних вимог до учасників, а саме:
1. Вилучити з тексту фразу ««- сертифікованих інженерів - землевпорядників — не менше 2 осіб»
2. 2. Привести у відповідність до п. 5 Закону України «Про топографо-геодезичну та картографічну діяльність» вимоги щодо наявності у учасника «- сертифікованих інженерів – геодезистів», в частині виключення кількості таких спеціалістів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.02.2018 15:09
Вирішення:
Як Вам відомо, відповідно до статті 5 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» суб'єктами топографо-геодезичної і картографічної діяльності зокрема є юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт.
Так, одним із способів топографічного знімання згідно розділу 7 Інструкції з топографічного знімання у масштабах 1:5000, 1:2000, 1:1000 та 1:500 (ГКНТА-2.04-02-98) є аерофотознімання. Крім цього, надання послуги передбачає також польові геодезичні роботи, а саме визначення місць розташування опознаків з чіткими контурами місцевості.
В свою чергу, відповідно до наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 28.07.2017 №392 кваліфікаційний сертифікат інженера-землевпорядника підтверджує відповідність інженера-землевпорядника кваліфікаційним вимогам та його спроможність самостійно складати окремі види документації із землеустрою та документації з оцінки земель (крім експертної грошової оцінки земельних ділянок), виконувати топографо-геодезичні та картографічні роботи, тощо.
В частині, що стосується кваліфікаційного критерія щодо кількості працівників відповідної кваліфікації інформуємо, що відповідно до роз'яснення Мінекономрозвитку від 07.02.2017 N3302-06/3812-06 та коментаря до законодавства України про публічні закупівлі в межах проекту «Гармонізація системи державних закупівель в Україні зі стандартами ЄС» (грудень 2016), а саме до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону виходячи із специфіки предмету закупівлі та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Разом із цим з метою уникнення теоретичних спорів тендерним комітетом управління готуються відповідні зміни до тендерної документації в частині уточнення кваліфікаційних критеріїв до учасників щодо наявності працівників відповідної кваліфікації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Вимога, щодо усунення дискримінаційних умов щодо «наявність обладнання та матеріально-технічної бази»
Номер:
0966fb7aa3b0488cb5ddcb80a0a3a168
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-01-000470-c.c1
Назва:
Вимога, щодо усунення дискримінаційних умов щодо «наявність обладнання та матеріально-технічної бази»
Вимога:
Відповідно до п. 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Документації конкурсних торгів визначено, що на вимогу: «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» надати довідку (довідки) про наявність у учасника або його субпідрядника (субпідрядників) власного чи орендованого обладнання, яке окрім іншого складається з:
• комплект обладнання, яке необхідне при виконанні аерофотознімальних робіт та їх наземного супроводу;
• спеціалізоване ліцензоване програмне забезпечення, необхідне для надання послуг за договором Послуг;
• двохчастотних GPS приймачів не менше чотирьох;
• сканера - 1;
• комп'ютерів не менше десяти;
• плотер - 1.
На нашу думку, Замовником встановлені вимоги щодо наявності у учасника «надлишкового» обладнання, яке не буде задіяно для надання послуг по предмету закупівлі, а саме: сканера і плотера.
Наявність такого обладнання не є обов’язковою, оскільки технічним завданням замовника не передбачено сканування та/або друк матеріалів, що будуть надані замовнику за результатами надання послуг.
Окрім того, Замовником, вибірково та необґрунтовано встановленні вимоги щодо кількості обладнання, яке повинен мати учасник для надання послуг по цій процедурі закупівлі. Наприклад, не встановлені вимоги щодо кількості спеціалізованого програмного забезпечення, спеціалізованих повітряних суден, цифрових кадрових камер, але встановлені вимоги щодо кількості комп’ютерів , сканеру та плотеру.
Замовником не враховано, що на різному спеціалізованому програмному забезпечені, отримуються різні дані продуктивності щодо надання послуг з предмету закупівлі.
Така вимога Замовника, протирічить вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі» в частині «недискримінація учасників», внаслідок чого порушуються права і законні інтереси нашого підприємства прийняти участь у цій процедурі закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо внести наступні зміни до документації конкурсних торгів:
1. Вилучити вимогу щодо наявності у учасника сканеру та/або плотеру, або конкретизувати для яких цілей учасник повинен їх використовувати.
2. Вилучити вимогу щодо кількості обладнання, оскільки учасник, подаючи пропозицію бере зобов’язання надати послуги у визначені Замовником терміни, з зазначеним в пропозиції обладнанням.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.02.2018 15:04
Вирішення:
Інформуємо, що відповідно до статті 5 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» суб'єктами топографо-геодезичної і картографічної діяльності є зокрема юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням.
В цей час, відповідно до роз'яснення Мінекономрозвитку від 07.02.2017 N3302-06/3812-06 та коментаря до законодавства України про публічні закупівлі в межах проекту «Гармонізація системи державних закупівель в Україні зі стандартами ЄС» (грудень 2016), а саме до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Отже, виходячи із специфіки предмету закупівлі, предметом яких є топографо-геодезичні роботи, управлінням тендерною документацією на закупівлю передбачено вимогою: «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» зокрема наявність у учасника або його субпідрядника (субпідрядників) сканера та плотера. Так, наявність сканера необхідна зокрема для сканування та оцифрування вихідних даних, а саме картографічних матеріалів, які надається замовником в друкованому вигляді (зокрема лавсанів). Наявність плотера необхідна для широкоформатного друку зокрема матеріалів аерофотозйомки, які передаються на контрольний перегляд у встановленому порядку.
Одночасно звертаємо Вашу увагу, що для підтвердження інформації про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно тендерної документації учасники на вимогу: «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» надають довідку (довідки) про наявність у учасника або його субпідрядника (субпідрядників) як власного так і орендованого обладнання.
Статус вимоги:
Відхилено