-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Аптечка тактична
Торги відмінено
199 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 995.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 995.00 UAH
Період оскарження:
14.02.2023 18:32 - 19.02.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на вимоги тендерної документації
Номер:
c016174470bb44bf9e6fc6a66cd8da75
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-14-014717-a.c2
Назва:
Скарга на вимоги тендерної документації
Скарга:
Ознайомившись з тендерною документацією, а також зі змінами до неї ТОВ "Фарммедальянс" (далі - Скаржник) виявив в ній незаконні та дискримінаційні вимоги, які в тому числі суттєво обмежують конкуренцію та порушують права нашої компанії, як потенційного учасника, що вбачається з нижченаведеного (у Скарзі)
Пов'язані документи:
Учасник
- _Декларація відповідності_АМ_06_РЕД_2.pdf 17.02.2023 17:15
- _СЕРТИФІКАТ - UA.QMS.00072-22 _.pdf 17.02.2023 17:15
- _Лист Промстандарт.pdf 17.02.2023 17:15
- _Лист УКРМЕДСЕРТ_ТОВ ФАРММЕДАЛЬЯНС.pdf 17.02.2023 17:15
- _Скарга.pdf 17.02.2023 17:15
- _Скарга.docx 17.02.2023 17:15
- _Відповідь на заперечення.docx 23.02.2023 18:26
- _Відповідь на заперечення.pdf 23.02.2023 18:26
- _Відповідь на заперечення.docx 23.02.2023 18:28
- _Відповідь на заперечення.pdf 23.02.2023 18:28
- _Лист_на виконання АМК.docx 03.03.2023 15:04
- _Лист_на виконання АМК.jpg 03.03.2023 15:04
- рішення від 21.02.2023 № 1989.pdf 21.02.2023 15:27
- інформація про перенесення розгляду скарги та налання інформації (Замовнику) від 01.03.2023 № 187.pdf 01.03.2023 16:25
- інформація про резолютивну частину рішення від 07.03.2023 № 2743.pdf 08.03.2023 14:48
- рішення від 07.03.2023 № 2743.pdf 09.03.2023 18:44
- Заперечення на скаргу 23.02.2023 14:29
- Заперечення на скаргу doc 23.02.2023 14:29
- Заперечення на скаргу pdf 23.02.2023 15:02
- Комерційна пропозиція ТОВ Форвен 03.03.2023 15:40
- Про надання інформації 03.03.2023 15:40
- Комерційна пропозиція ТОВ Будексперт сервіс 03.03.2023 15:40
- Комерційна пропозиція ФОП Волков 03.03.2023 15:40
- Про надання інформації пдф 03.03.2023 15:40
- Рішення УО, внесення змін до ТД 17.03.2023 13:10
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.02.2023 17:22
Дата розгляду скарги:
01.03.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.02.2023 15:27
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
09.03.2023 18:44
Дата виконання рішення Замовником:
17.03.2023 13:11
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення АМКУ Замовником усунуто порушення шляхом внесення змін до тендерної документації
Вимога
Вирішена
Вимоги про внесення змін до ТД
Номер:
67b06eb8f1b749e49751f1470afc0658
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-14-014717-a.c1
Назва:
Вимоги про внесення змін до ТД
Вимога:
Вимагаємо внести зміни до Тендерної документації та зобов'язати Учасників надавати (завантажувати) документи якості на компоненти аптечки, а саме на медичні вироби - безпосередньо на електронний майданчик, разом з пропозицією. Адже Замовник вимагає наступне: Всі компоненти аптечки тактичної повинні бути введені у обіг на території України та мати відповідні документи (декларації відповідності, сертифікати відповідності, паспорта якості) та надаються Замовнику разом із товаром. По-перше, лише медичні вироби "повинні мати декларації відповідності" - адже маркер наприклад - не буде мати цього документу. Тому варто зазначати "......мати відповідні документи (декларації відповідності, або/сертифікати відповідності, або/ паспорта якості)". По-друге, Аптечка містить такі медичні складові, які повинні в Україні проходити контроль із залученням Органів Оцінки Відповідності (ООВ) і доводити належну їх якість. Це ж стерильні медичні вироби, перев'язувальні матеріали, тощо, які мають за мету зупиняти кровотечу, контактують з кров'ю, ранами.... То як можна перевірити якість товару та належне вевдення його в обіг, і визначати переможця, якщо не запитувати документи на вкладення саме на етапі подання пропозиції? Безліч контрабандних товарів вільно ввозяться на територію України без жодного контролю. В тендерній документації Замовник просить фото сумки, і гарантійні листи на надписи. Добре, лише це і можна побачити відкрито на майданчику. А, як бути з більш важливим питанням - наявності документів якості на вкладення в аптечку? Тому вимагаємо внести зміни в ТД і встановити вимоги до Учасника - надавати Сертифікати відповідності вимогам Технічного Регламенту №753 на стерильну продукцію І, ІІа, ІІб, ІІІ класу безпеки застосування, а також Декларації про відповідність та сертифікати якості згідно з чинним законодавством на медичні вироби. Адже законодавство про публічні закупівлі встановлює принципи здійснення закупівель, серед яких відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Якщо не запитувати документи на вкладення - а ні Замовник, а ні інші учасники не можуть прозоро та відкрито бачити - що закуповується, що пропонується та вкладається, чи пройшла продукція контроль, тощо. То ж, вимагаємо внести відповідні зміни до ТД.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.02.2023 11:40
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Інформація наведена Вами у Вимозі проаналізована. Замовником внесено зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено