-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Труби сталеві попередньо теплоізольовані та комплектуючі до них в асортименті
Асортимент дивитись в Додатку 2 до тендерної документації
Завершена
1 740 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 17 400.00 UAH
мін. крок: 1% або 17 400.00 UAH
Період оскарження:
14.02.2023 16:59 - 22.02.2023 00:00
Вимога
Вирішена
Вимога щодо усунення порушення
Номер:
a2b760788b874363a8bde4a0bcf7d349
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-14-014014-a.a3
Назва:
Вимога щодо усунення порушення
Вимога:
Вимога щодо усунення порушення Ознайомившись з тендерною Документацією, вважаємо що Замовником порушено законодавство у сфері публічних закупівель, шляхом встановлення вимоги п. 5 Додатку 2 ТД «Технічні вимоги до предмету закупівлі» (надалі-Додаток2 ТД ) «На підтвердження надати сертифікат відповідності або протокол сертифікаційних випробувань та акт обстеження виробництва органом сертифікації діючим в Україні, на підставі якого виданий сертифікат відповідності», яка є дискримінаційною, необґрунтованою та такою, що не відповідає чинному законодавству України в тому числі вимогам ст. 5, ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», виходячи з наступного. ЩОДО ВИМОГ п. 5 Додатку2 ТД, щодо надання акту обстеження виробництва органом сертифікації діючим в Україні, на підставі якого виданий сертифікат відповідності, є дискримінаційною, необґрунтованою та такою, що не відповідає чинному законодавству України, виходячи з наступного. З 1 січня 2018 року скасована обов’язкова сертифікація продукції, що виконувалась відповідно до Кабінету Міністрів України від 10 травня 1993 року № 46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію», у зв’язку з скасуванням дії вказаного нормативно-правового акту. Виробники труб, фасонних виробів та арматури, попередньо теплоізольованих поліуретаном для мереж гарячого водопостачання та теплових мереж на добровільних засадах отримують сертифікати відповідності, які видані органом з оцінки відповідності. Органи з оцінки відповідності в Україні при сертифікації продукції дотримуються діючого законодавства України та нормативних документів до них та керуються в своїй діяльності ДСТУ EN ISO/IEC 17065:2019 Оцінка відповідності. Вимоги до органів з сертифікації продукції, процесів та послуг (EN ISO/IEC 17065:2012, IDT; ISO/IEC 17065:2012, IDT), які гармонізовані з європейськими та міжнародними стандартами. «Акт обстеження виробництва» це документ, який був передбачений в ДСТУ 3957-2000 Система сертифікації УкрСЕПРО. «Порядок обстеження виробництва під час проведення сертифікації продукції». Зазначений стандарт встановлював вимоги до порядку обстеження виробництва під час проведення сертифікації продукції….. Необхідність проведення обстеження виробництва визначає орган сертифікації за згодою заявника під час прийняття рішення за заявкою на сертифікацію продукції (п.4.1ДСТУ 3957-2000). Результат перевірки, висновки та рекомендації комісії оформляються у вигляді акта обстеження виробництва (п. п. 5.4.1 п. 5.4 ДСТУ 3957-2000). ДСТУ 3957-2000 Система сертифікації УкрСЕПРО. «Порядок обстеження виробництва під час проведення сертифікації продукції» скасовано Наказом ДП «УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ» від 29.12.2017 № 500 (додається, як доказ до Скарги). Згідно з інформацією, яка розміщена на сайті Будстандарт / сервіс документів он-лайн http://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page?id_doc=54662, СТАТУС - ДСТУ 3957-2000 Система сертифікації УкрСЕПРО. «Порядок обстеження виробництва під час проведення сертифікації продукції»- НЕДІЮЧИЙ. Сертифікат відповідності продукції видається на підставі випробувань, які оформляються протоколом випробувань, а не на підставі акту обстеження виробництва. Згідно до ч. 4 ст. 5 Закону, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Враховуючи вищевикладене вимога п.5 Додатку 2 ТД є дискримінаційною, по відношенню до інших суб'єктів господарювання, необґрунтованою та такою, що не відповідає чинному законодавству України, що є порушенням принципів здійснення закупівель, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі», у зв’язку з цим необхідно внести зміни в п.5 Додатку2 ТД. З цього приводу є рішення АМКУ.
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення від 11.01.2022 №537-2.pdf 15.02.2023 18:13
- рішення від 18.11.2021№25915(1).pdf 15.02.2023 18:13
Дата подачі:
15.02.2023 18:13
Вирішення:
Доброго дня. Замовник вирішив задовільнити Вашу вимогу. Про що будуть зроблено і внесені зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога щодо усунення порушення
Номер:
22ddc215b3d84dc7bd8efa1832b955b9
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-14-014014-a.a2
Назва:
Вимога щодо усунення порушення
Вимога:
Вимога щодо усунення порушення
Ознайомившись з тендерною Документацією, вважаємо що Замовником порушено законодавство у сфері публічних закупівель, шляхом встановлення вимоги п. 10 Додатку 2 ТД «Технічні вимоги до предмету закупівлі І» (надалі-Додаток2 ТД ) «На підтвердження надати……. акт обстеження виробництва органом сертифікації діючим в Україні, на підставі якого виданий сертифікат відповідності», яка є дискримінаційною, необґрунтованою та такою, що не відповідає чинному законодавству України в тому числі вимогам ст. 5, ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», виходячи з наступного.
ЩОДО ВИМОГ п. 10 Додатку2 ТД, щодо надання акту обстеження виробництва органом сертифікації діючим в Україні, на підставі якого виданий сертифікат відповідності, є дискримінаційною, необґрунтованою та такою, що не відповідає чинному законодавству України, виходячи з наступного.
З 1 січня 2018 року скасована обов’язкова сертифікація продукції, що виконувалась відповідно до Кабінету Міністрів України від 10 травня 1993 року № 46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію», у зв’язку з скасуванням дії вказаного нормативно-правового акту.
Виробники труб, фасонних виробів та арматури, попередньо теплоізольованих поліуретаном для мереж гарячого водопостачання та теплових мереж на добровільних засадах отримують сертифікати відповідності, які видані органом з оцінки відповідності.
Органи з оцінки відповідності в Україні при сертифікації продукції дотримуються діючого законодавства України та нормативних документів до них та керуються в своїй діяльності ДСТУ EN ISO/IEC 17065:2019 Оцінка відповідності. Вимоги до органів з сертифікації продукції, процесів та послуг (EN ISO/IEC 17065:2012, IDT; ISO/IEC 17065:2012, IDT), які гармонізовані з європейськими та міжнародними стандартами.
«Акт обстеження виробництва» це документ, який був передбачений в ДСТУ 3957-2000 Система сертифікації УкрСЕПРО. «Порядок обстеження виробництва під час проведення сертифікації продукції».
Зазначений стандарт встановлював вимоги до порядку обстеження виробництва під час проведення сертифікації продукції….. Необхідність проведення обстеження виробництва визначає орган сертифікації за згодою заявника під час прийняття рішення за заявкою на сертифікацію продукції (п.4.1ДСТУ 3957-2000).
Результат перевірки, висновки та рекомендації комісії оформляються у вигляді акта обстеження виробництва (п. п. 5.4.1 п. 5.4 ДСТУ 3957-2000).
ДСТУ 3957-2000 Система сертифікації УкрСЕПРО. «Порядок обстеження виробництва під час проведення сертифікації продукції» скасовано Наказом ДП «УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ» від 29.12.2017 № 500 (додається, як доказ до Скарги). Згідно з інформацією, яка розміщена на сайті Будстандарт / сервіс документів он-лайн http://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page?id_doc=54662, СТАТУС - ДСТУ 3957-2000 Система сертифікації УкрСЕПРО. «Порядок обстеження виробництва під час проведення сертифікації продукції»- НЕДІЮЧИЙ.
Сертифікат відповідності продукції видається на підставі випробувань, які оформляються протоколом випробувань, а не на підставі акту обстеження виробництва.
Згідно до ч. 4 ст. 5 Закону, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Враховуючи вищевикладене вимога п.10 Додатку 2 ТД є дискримінаційною, по відношенню до інших суб'єктів господарювання, необґрунтованою та такою, що не відповідає чинному законодавству України, що є порушенням принципів здійснення закупівель, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі», у зв’язку з цим необхідно внести зміни в п.10 Додатку2 ТД.
З цього приводу є рішення АМКУ.
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення від 11.01.2022 №537-2.pdf 15.02.2023 14:42
- рішення від 18.11.2021№25915(1).pdf 15.02.2023 14:42
Дата подачі:
15.02.2023 14:42
Вирішення:
Доброго дня. Замовник вирішив задовільнити Вашу вимогу. Про що будуть зроблено і внесені зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
вимога про усунення порушення
Номер:
c5b460f5e65b41d4b5003f93e1dabfc2
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-14-014014-a.a1
Назва:
вимога про усунення порушення
Вимога:
Вимога щодо усунення порушення
Ознайомившись з тендерної Документації, вважаємо що Замовником порушено законодавство у сфері публічних закупівель, шляхом встановлення дискримінаційних, необґрунтованих вимог в тендерній Документації, а саме: в п. 13 Додаток №2 (Зміни) до ТД Технічні вимоги до предмету закупівлі «Труби сталеві попередньо теплоізольовані та комплектуючі до них в асортименті (ДК 021:2015: 44160000-9)» (надалі Додаток 2) «Надати сертифікат Euroheat & Power (чинний на дату подання)», виходячи з наступного.
По-перше: Euroheat&Power це назва некомерційної асоціації зі штаб квартирою в Брюселі (Бельгія)., яка видає Сертифікати на прямі попередньо ізольовані труби, гнучкі попередньо ізольовані трубопровідні системи, попередньо сприятливі збори клапана та екологічні підстанції для районного опалення, а саме:
- EHP001 – Прямі попередньо ізольовані труби (EN 253 і EN 15698-1) і фітинги (EN 448 і EN 15698-2) як однотрубні, так і подвійні системи, із системою спостереження або без неї (EN 14419).
- EHP002 (припинено до подальшого повідомлення) – Попередньо ізольовані гнучкі системи труб (EN 15632-1, -2, -3, -4) із системою спостереження або без неї (EN 14419).
- EHP003 – Сталеві клапани централізованого опалення (EN 488) для клапанів із попередньою теплоізоляцією.
- EHP004 – Екоефективні підстанції для централізованого теплопостачання (CWA 16975:2016).
Зазначивши в Тендерній документації конкретну фірму (організацію), в якій Учасник повинен отримати Сертифікат для підтвердження предмету закупівлі Замовником порушено принципи закупівлі визначенні в ст. 5 Закону, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель
По-друге: Сертифікат Euroheat&Power, є документом, що підтверджує стандарти в тому числі відповідність EN 253 та EN 448.
Стандарти ЕN253:2009+А2:2015 та ЕN448:2015 не є чинними в Україні, в Україні є чинними ДСТУ ЕN 253:2016 (ЕN253:2009+А2:2015, IDT) та ДСТУ EN 448:2016 (ЕN448:2015, IDT).
По- третє: Відповідно до ч.5 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством
Фірма Euroheat&Power, яка видає сертифікат не є резидентами України та не акредитована в Україні.
Крім, того компетентність останнього не визначена законодавством України враховуючи ст. 32 «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», якою передбачено, що проведення процедур з сертифікації та оцінки відповідності проводиться організаціями, які є юридичними особами - резидентами України незалежно від форми власності.
Сертифікат Euroheat&Power не регламентований нормативно-правовими актами України.
Ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», визначено, що інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Згідно до ч. 4 ст. 5 Закону, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників …..(ч.4 ст. 22 Закону).
Враховуючи вищевикладене вимога п.13 Додатку2 ТД є дискримінаційною, по відношенню до інших суб'єктів господарювання, необґрунтованою та такою, що не відповідає чинному законодавству України, що є порушенням принципів здійснення закупівель, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі», у зв’язку з цим необхідно внести зміни в п.13 Додатку2 ТД шляхом видалення вимоги щодо надання сертифікату Euroheat & Power (чинний на дату подання).
З цього приводу є рішення АМКУ, яке додається до вимоги.
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення від 04.10.2022 № 6112-2.pdf 15.02.2023 14:01
Дата подачі:
15.02.2023 14:01
Вирішення:
Доброго дня. Замовник вирішив задовільнити Вашу вимогу. Про що будуть зроблено і внесені зміни.
Статус вимоги:
Задоволено