-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (послуги з обслуговування пожежної сигналізації та голосового оповіщення про пожежу)
Торги не відбулися
3 225 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 125.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 125.00 UAH
Період оскарження:
14.02.2023 16:27 - 19.02.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Повна дискримінація учасників
Номер:
c06f32a48e8b4041ac5bb082a76656b1
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-14-013313-a.b3
Назва:
Повна дискримінація учасників
Вимога:
Шановний Замовник процедури закупівлі, відповідно до якого чинного документу ви вимагаєте від учасників
Документальне підтвердження (сертифікати, листи тощо) щодо проходження навчання для обслуговування протипожежного обладнання (СПС: приймально-контрольний прилад і устаткування передавання СПТС; сповіщувачі; оповіщувачі; блок живлення; резервне обладнання) від виробника (-ів) (або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або від офіційно уповноваженого представника (-ів)) протипожежного обладнання щонайменше двох працівників.
З якого це часу виробники протипожежного обладнання почали здійснювати навчальну діяльність??? Для цього відповідно до чинного законодавства України - потрібно обов'язково мати ліцензію на освітню діяльність, відповідно до чинного законодавства України, а саме Закон України "Про ліцензування господарської діяльності", ст.9 та ст.10; Постанова КМУ від 30.12.2015 року №1187 "Про ліцензування видів господарської діяльності п.п. 76-89
Чи ви, як Замовник сфери освіти Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації цього не знаєте???
З якою метою ви прописуєте в тендерній документації дану дискримінаційну вимогу, яка не відповідає чинному законодавству України??? Тому що у вашого зацікавленого учасника ці туалетні папірчики є??? І ви даною вимогою обмежуєте кількість потенційних учасників, щоб роздерибанити державні кошти, під час війни?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.02.2023 19:02
Вирішення:
У відповідь на Вашу вимогу № UA-2023-02-14-013313-a.b3 повідомляємо наступне.
П. 8 Додатку 6 до ТД передбачено надання документального підтвердження (сертифікати, листи тощо) щодо проходження навчання для обслуговування протипожежного обладнання (СПС: приймально-контрольний прилад і устаткування передавання СПТС; сповіщувачі; оповіщувачі; блок живлення; резервне обладнання) від виробника (-ів) (або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або від офіційно уповноваженого представника (-ів)) протипожежного обладнання щонайменше двох працівників.
Відповідно до чинного законодавства України, а саме п. 6 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягає освітня діяльність, яка ліцензується з урахуванням особливостей, визначених спеціальними законами у сфері освіти.
Згідно п. 3 Постанови КМУ від 30.12.2015 року №1187 «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягають такі види освітньої діяльності: на рівні вищої освіти - за певним рівнем вищої освіти (початковий (короткий цикл), перший (бакалаврський), другий (магістерський), третій (освітньо-науковий/освітньо-творчий), за освітніми програмами, що передбачають присвоєння професійної кваліфікації з професій, для яких запроваджено додаткове регулювання на певному рівні вищої освіти; у сфері післядипломної освіти - підвищення кваліфікації або підготовка в інтернатурі за відповідною спеціальністю; на рівні фахової передвищої освіти - за відповідною спеціальністю, з підготовки іноземців та осіб без громадянства за акредитованими спеціальностями; на рівні професійної (професійно-технічної) освіти - за професіями або класом класифікаційного угруповання Національного класифікатора професій ДК 003:2010 (у разі ліцензування освітньої діяльності, що провадиться на виробництві) з первинної професійної підготовки, професійно-технічного навчання, перепідготовки, підвищення кваліфікації на першому (початковому), другому (базовому), третьому (вищому) рівні професійної (професійно-технічної) освіти; на рівні повної загальної середньої освіти - за певним рівнем повної загальної середньої освіти (початкова освіта, базова середня освіта, профільна середня освіта); на рівні дошкільної освіти - за рівнем дошкільної освіти; у сфері позашкільної освіти.
Прочитайте дану вимогу уважніше. П. 8 Додатку 6 до ТД передбачено надання документального підтвердження щодо проходження навчання, а не щодо отримання (здобуття) освіти (або вищої/ післядипломної/ фахової передвищої/ професійної (професійно-технічної)/ загальної середньої/ дошкільної чи позашкільної освіти).
Проходження навчання для якісного обслуговування протипожежного обладнання від виробника (або його представництва чи філії) працівників не передбачає отримання (здобуття) освіти (або вищої/ післядипломної/ фахової передвищої/ професійної (професійно-технічної)/ загальної середньої/ дошкільної чи позашкільної освіти), тому не є діяльністю, яка вимагає наявності ліцензії.
Щодо питання про те, з якого часу виробники протипожежного обладнання почали здійснювати навчальну діяльність, радимо звернутись безпосередньо до виробників протипожежного обладнання, яке встановлене у закладах освіти, оскільки замовник не компетентний у наданні відповідної інформації.
Оскільки Вами не підтверджено неможливість виконання вимоги п. 8 Додатку 6 до ТД (і навіть не зазначено про це), дана вимога не є дискримінаційною, тому відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги та внесення змін до ТД.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
22.02.2023 09:00
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційна вимога, яка направлена на зацікавленого учасника, який має не сертифікат відповідності а папірець з печаткою незареєстрованого органу
Номер:
c00d1d21ebfa4d0f94bd369d5014783a
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-14-013313-a.b2
Назва:
Дискримінаційна вимога, яка направлена на зацікавленого учасника, який має не сертифікат відповідності а папірець з печаткою незареєстрованого органу
Вимога:
Шановний Замовник, якщо вас звичайно так можна назвати, процедури закупівлі в тендерній документації наявна вимога до учасників, яка не відповідає чинному законодавству України. Ви вимагаєте від учасників, згідно додатку №4 до тендерної документації, п.6 надати
- На підтвердження наявності в учасника системи управління щодо соціальної відповідальності учасник у складі тендерної пропозиції надає чинний виданий учаснику органом сертифікації чи органом оцінки відповідності сертифікат соціальної відповідальності SA 8000:2014.
Доводимо до вашого відома, що Національне агентство з акредитації України (НААУ) є національним органом України з акредитації органів з оцінки відповідності. НААУ є державною організацією яка утворюється Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України», належить до сфери його управління та провадить некомерційну господарську діяльність.
НААУ в своїй діяльності користується Конституцією та Законами України, указами Президента України та Постановами Верховної ради України прийнятими відповідно до конституції України та законів України, актами Кабінету Міністрів України.
Відповідно до офіційної інформації, яка зазначена на сайті НААУ (https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov) кількість діючих атестатів про акредитацію Органів з сертифікації систем менеджменту (ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1) становить 64 і жоден з цих Органів з сертифікації системи менеджменту не проводить сертифікацію та відповідно не видає сертифікат соціальної відповідальності SA 8000:2014.
Шановний Замовник надайте будь-ласка чітку відповідь до в якого Органу з сертифікації системи менеджменту ми можемо звернутися та безперешкодно пройти сертифікацію та відповідно отримати сертифікат відповідності соціальної відповідальності SA 8000:2014, який ви вимагаєте???
З нетерпінням чекаємо від вас вичерпну інформацію від вас, щодо назви даного чи даних органів з сертифікації системи менеджменту!!!
У випадку відсутності вичерпної інформації, а не тупих відписок, законних підстав, щодо вашої вимоги, відповідно до статті 22 ч.3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Якщо ваша вимога, щодо наявності в учасника системи управління щодо соціальної відповідальності учасник у складі тендерної пропозиції надає чинний виданий учаснику органом сертифікації чи органом оцінки відповідності сертифікат соціальної відповідальності SA 8000:2014 не передбачена чинним законодавством України ви не маєте права вимагати це від учасників процедури закупівлі.
А так званий сертифікат відповідності, який є у вашого зацікавленого учасника - ТОВ "НВП ПРОМБУДСЕРВІС", який йому надав орган сертифікації під назвою фірми - "рога та копита", адже він не зареєстрований в Україні і не має права проводити сертифікацію нічим іншим не є, як туалетний папір і ніякого відношення до документу, який передбачений чинним законодавством України він не має.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.02.2023 18:29
Вирішення:
У відповідь на Вашу вимогу № UA-2023-02-14-013313-a.b2 повідомляємо наступне.
Стандарт SA 8000 є міжнародним стандартом та частиною чинного законодавства України, що встановлює соціальну відповідальність і зобов'язання організацій перед персоналом і контрагентами по договроам, що визначає впровадження соціальних якостей надання роботи. SA 8000 базується на принципах Конвенцій Міжнародної організації праці, Загальної Декларації прав людини та Конвенції ООН з прав дитини. Останнє оновлення стандарту було зроблено в 2014, поточна версія SA 8000:2014. Стандарт соціальної відповідальності SA 8000:2014 визначає вимоги щодо соціального захисту працівників, в тому числі й щодо охорони праці:
- створення безпечних умов праці і запобігання нещасним випадкам та ушкодженню здоров'я, що є наслідком роботи або відбуваються в її процесі, шляхом скорочення, у можливих межах, факторів небезпеки, характерних для виробничого середовища.
- призначення представника вищого керівництва, відповідальним за охорону праці персоналу і виконання положень даного стандарту в частині, що стосується охорони праці.
- надавання персоналові, включаючи новий персонал, можливість пройти регулярне і задокументоване навчання з техніки безпеки й охорони праці.
- організація системи, що дає змогу виявляти потенційні загрози здоров'ю і безпеці всього персоналу та запобігати їм.
- створення належних умов для виконання трудових функцій (надавати всьому персоналові для використання чисті туалетні кімнати, доступ до питної води, а також, за необхідності, санітарні умови для збереження продовольства, забезпечувати чистоту й безпеку наданих персоналові місць відпочинку, а також сприяти їх відповідності основним потребам персоналу.
- дотримання законів і промислових стандартів, що визначають робочий час. Стандартний
робочий тиждень має визначатися законодавством, але не повинен на регулярній основі перевищувати 48 годин. Персонал повинен мати принаймні один вихідний день за коженсемиденний період. Уся понаднормова робота має оплачуватися в розмірі, вищому за звичайний, і в жодному разі не повинна перевищувати 12 годин на працівника протягом тижня.
- відрахування із заробітної плати не пов'язані з дисциплінарними заходами, а також надавати працівникам регулярне і докладне обгрунтування складу заробітної плати;
- компанія не повинна застосовувати або підтримувати дискримінацію при прийомі на роботу, оплаті праці, наданні доступу до навчання, підвищенні в посаді, звільненні або виході на пенсію на основі раси, національної належності, віросповідання, інвалідності, статі, сексуальної орієнтації, належності до будь-якої організації, політичних поглядів або віку, та інше.
Повідомляємо, що вимогами тендерної документації не передбачено, що сертифікат соціальної відповідальності SA 8000:2014 має бути виданий органом сертифікації чи органом оцінки відповідності, який акредитований Національним агентством з акредитації України (НААУ). SA 8000:2014 є стандартом, а не системою менеджменту, тому не має жодного відношення до органів з сертифікації систем менеджменту та відповідного реєстру НААУ, на яке Ви посилаєтесь у вимозі. Реєстр органів сертифікації та органів оцінки відповідності, компетентних на сертифікацію SA 8000:2014, НААУ не ведеться, тому не зрозумілим є Ваше посилання у Вимозі на реєстри НААУ.
Сертифікат соціальної відповідальності SA 8000:2014 видається органами сертифікації та органами оцінки відповідності (і не лише тими, що акредитовані НААУ, а й тими, що акредитовані іншими міжнародними компетентними організаціями). Щодо проходження сертифікації (встановлення відповідності) стандарту SA 8000:2014 варто звертатись до будь-якого з компетентних органів сертифікації та органів оцінки відповідності, а не до замовника.
Отже, Стандарт SA 8000 передбачений чинним законодавством України (https://zakon.rada.gov.ua/laws/card/n0015697-07), тому замовник має право встановлювати вимогу про його надання учасниками на підтвердження відповідності чинного Стандарту соціальної відповідальності. Відсутні підстави для задоволення вимоги.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
22.02.2023 09:00
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційна вимога
Номер:
69ab6ce86c854160acc11250e7a2d9d5
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-14-013313-a.b1
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в додатку №6 до тендерної документації наявна вимога, якою ви навмисне обмежуєте кількість потенційних учасників, п.3.1 Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (не менше одного). Під аналогічним договором в контексті даної закупівлі необхідно розуміти договір надання послуг з обслуговування пожежної сигналізації та голосового оповіщення про пожежу.
Ми маємо відповідний досвід, а також відповідні аналогічні договора, щодо надання послуг та виконання робіт, які є предметом закупівлі, але в наших аналогічних договорах предметом договору є надання послуги, що передбачає (послуги з технічного обслуговування пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу)
яке згідно специфікації має обладнання, яке за способом оповіщення СО відносяться до мовленнєвого, тобто оповіщення здійснюється трансляцією мовленнєвих повідомлень про пожежу та інших повідомлень виникнення аварійних ситуацій, але натомість ми не маємо договору, який «слово в слово» повторює вашу вимогу до Учасників, щодо наявності в учасника аналогічного договору - послуги з обслуговування пожежної сигналізації та голосового оповіщення про пожежу, як того вимагаєте ви.
Окрім того, чіткого визначення поняття, щодо аналогічного договору у Законі Україні «Про публічні закупівлі» не наведено, але Словник української мови визначає як подібний, схожий, який становить аналогію до чого-небудь.
Також в тендерній документації ви наполягаєте, що Учасник повинен при наданні послуг дотримуватися вимог ДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту та ДСТУ-H CEN/TS 54-14:2021 «Системи пожежної сигналізації та оповіщення. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування».
Згідно ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту», розділу 9 Система оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, підрозділу 9.2. Загальні вимоги п.9.2.1. зазначено: за способом оповіщення СО діляться на світлові (візуальні), звукові, мовленнєві та комбіновані. Тобто виходячи з вищезазначеного, відповідно до ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту», чітко зазначено, що це є все одною системою – системою оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, які поділяються тільки за способом оповіщення.
Окрім того, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» ч. 4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації і викласти дану вимогу, яка не обмежує кількість потенційних Учасників процедури закупівлі в наступній «інтерпритації»
Під аналогічним досвідом слід розуміти надання послуг з обслуговування пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу, або іншого за змістом аналогічного договору, щодо предмету закупівлі.
В випадку ігнорування ви змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.02.2023 11:33
Вирішення:
У відповідь на Вашу вимогу № UA-2023-02-14-013313-a.b1 повідомляємо наступне.
Відповідно до п.3.1 додатку 6 до тендерної документації під аналогічним договором в контексті даної закупівлі необхідно розуміти договір надання послуг з обслуговування пожежної сигналізації та голосового оповіщення про пожежу.
Зверніть увагу, що дана вимога п.3.1 додатку 6 до тендерної документації не передбачає, що договір має бути «за предметом» надання послуг з обслуговування пожежної сигналізації та голосового оповіщення про пожежу, а передбачає договір надання послуг з обслуговування пожежної сигналізації та голосового оповіщення про пожежу. Наведений Вами договір щодо надання послуг з технічного обслуговування пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу є аналогічним договором у розумінні п.3.1 додатку 6 до тендерної документації, тому відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації, оскільки дана вимога не є дискримінаційною і Ви її можете виконати у разі надання зазначеного у вимозі договору.
Варто зазначити, що внесення змін до п.3.1 додатку 6 до тендерної документації саме у запропонованій Вами редакції (під аналогічним досвідом слід розуміти надання послуг з обслуговування пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу, або іншого за змістом аналогічного договору щодо предмету закупівлі) не змінить суті наявної наразі вимоги.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
22.02.2023 09:00