• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Папір для друку

Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо Учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська, такі документи повинні супроводжуватися перекладом на українську мову. Переклад (або справжність підпису перекладача) має бути засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. У разі, якщо у змісті тендерної пропозиції зустрічаються торгова марка, загальноприйняті міжнародні терміни, адреси електронної пошти тощо, які неможливо перекласти з іноземної мови та/або з метою збереження їх ідентифікації, допускається їх зазначення без перекладу.

Завершена

250 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 500.00 UAH
Період оскарження: 14.02.2023 16:17 - 19.02.2023 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга до АМКУ

Номер: 6418af2f894d464fad5aefce2e9e1574
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-14-013029-a.a3
Назва: Скарга до АМКУ
Скарга:
ТОВ "ТВГ Український папір" подає скаргу від 15.03.2023 р. №78/юр/23.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 27.03.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 17.03.2023 15:39
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 30.03.2023 13:33
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір", Ігор 380673873633 yurist2@ukrpap.com.ua
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 54011456456c4a3f98604676cad32976
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-14-013029-a.c2
Назва: Вимога
Вимога:
Вимога
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику, у відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне. У скарзі ТОВ «ТВГ «Український папір» зазначено, що «в складі тендерної документації Учасника надано документ Сертифікат якості без номеру, без указання органу видачі сертифікату. Чинність кожного окремого документа про відповідність можна перевірити тільки через його видавника (у тому числі через вебсторінку відповідного органу з оцінки відповідності, вказавши номер сертифіката для пошуку)». Учасником ТОВ «ВИЛАЙН ГРУП» було виправлено виявлені Замовником невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей та 08.03.2023 було надано сертифікат якості на запропонований товар відповідно до довідки ТОВ «ВИЛАЙН ГРУП» від 14.02.2023 №Гр-002188/49 (папір BMO (BRIGHT-WHITE MULTIPURPOSE OFFICE PAPER) А4, терміном дії до 31.12.2023, сертифікати ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018, які видані компанії APRIL GROUP`S RIAU COMPLEX, до складу якої входить PT. Anugrah Kertas Utama та які містять код сертифікатів, назву органу видачі сертифікатів та посилання, за яким можна перевірити чинність цих документів. Також, у скарзі ТОВ «ТВГ «Український папір» стверджує, що «у складі тендерної пропозиції Учасника надано Гарантійний лист, що не містить жодних реквізитів виробника вказаного паперу - відсутні вихідний номер, підпис відповідної посадової особи виробника та відбиток печатки, у разі її застосування виробником паперу. Тобто вказаний лист не може бути визначений таким, що виданий виробником». Учасником ТОВ «ВИЛАЙН ГРУП» було виправлено виявлені Замовником невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей та 08.03.2023 було надано гарантійний лист PT. Anugrah Kertas Utama від 15.02.2023 щодо можливості поставки товару, вказаного в довідці ТОВ «ВИЛАЙН ГРУП» від 14.02.2023 №Гр-002188/49 (папір BMO (BRIGHT-WHITE MULTIPURPOSE OFFICE PAPER) А4 у кількості 1250 пачок з підписом та печаткою представника компанії. Крім того, у скарзі ТОВ «ТВГ «Український папір» вказано, що «відповідно до п. 1 Розділу ІІІ Тендерної документації, Учаснику у складі своєї тендерної пропозиції необхідно було завантажити, зокрема, заповнений проект договору з додатками. На виконання вказаних вимог Учасником було надано проект договору, в якому не вказана загальна сума та не заповнена специфікація». Учасником ТОВ «ВИЛАЙН ГРУП» було виправлено виявлені Замовником невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей та 08.03.2023 було надано заповнений проект договору з додатками, в якому вказано папір BMO (BRIGHT-WHITE MULTIPURPOSE OFFICE PAPER) А4 у кількості 1250 пачок. Відповідно до абзацу другого пункту 40 Особливостей визначено, що невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Звертаємо Вашу увагу, що подання зазначених документів ТОВ «ВИЛАЙН ГРУП» не призвело до зміни предмета закупівлі, найменування товару, марки, а саме: паперу BMO (BRIGHT-WHITE MULTIPURPOSE OFFICE PAPER) А4 у кількості 1250 пачок, який і був зазначений у довідці ТОВ «ВИЛАЙН ГРУП» від 14.02.2023 №Гр-002188/49, запропонованого у складі тендерної пропозиції. В усіх документах, завантажених Учасником, найменування товару та марка залишились не змінними та відповідають технічним вимогам до предмету закупівлі, а, отже, немає підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВИЛАЙН ГРУП». Також звертаємо Вашу увагу, що єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій даної закупівлі є ціна. Таким чином, Замовник вважає свої дії правомірними та такими, що відповідають законодавству з публічних закупівель.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: 761ab47a01b74ecb993f7aebaffc8197
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-14-013029-a.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Повідомляємо, що після вивчення тендерної документації до електронних торгів UA-2023-02-14-013029-a,на закупівлю Папір для друку за кодом ДК 021:2015:30190000-7-Офісне устаткування та приладдя різне ,де Замовником виступає Головне управління ДПС у Миколаївській області, нами було встановлено, що технічні вимоги до Папір для друку, були встановлені для обмеженого обсягу торгівельних брендів паперу з дискримінаційними технічними вимогами.Просимо Вас змінити технічні вимоги на Папір для друку,а саме:Щільність, г/м2 – не менше 80г/м2+/-3; Товщина, мікрон – не менше 104+/-4;непрозорість % - не менше 92+/-2 ;для забезпечення можливості прийняти участь максимальній кількості учасників та отримати Вам найбільш економічно вигідну пропозицію з кращою якістю паперу. Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику, у відповідь на Вашу вимогу, повідомляємо наступне. Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог ст. 22 Закону з урахуванням цих особливостей, зокрема має бути зазначена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технологічного виробництва чи порядку постачання товарів, виконання необхідних робіт, надання послуг. Таким чином, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому. В межах даної закупівлі Замовник має на меті придбати папір для друку за кодом ДК 021:2015 – 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне». Оскільки зазначений товар буде використовуватись Замовником для виготовлення та зберігання документів, якість паперу (у тому числі такі технічні параметри як щільність, товщина, непрозорість) має важливе значення та повинна бути підтверджена відповідними документами. Крім того, вказаний товар буде закуплено за кошти Державного бюджету. З метою недопущення закупівлі не якісного товару та недоцільного використання бюджетних коштів, Замовником встановлені вимоги щодо якості паперу. Звертаємо Вашу увагу, що вираз «не менше» дозволяє приймати до розгляду пропозиції з кращою якістю паперу та не допускає до розгляду товар гіршої якості. При цьому, в тендерній документації відсутні будь-які посилання на торгову марку чи найменування виробника товару, що встановлює рівні умови для учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм. Замовник забезпечує вільний доступ усіх Учасників до інформації про закупівлю, передбаченої Законом та не встановлює дискримінаційні вимоги до Учасників. Зважаючи на викладене вище, Замовник вважає вимогу щодо технічних параметрів якості паперу необхідною та обґрунтованою.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 22.02.2023 10:00